-
Nedoporučuje obchod
Vyšší ceny než jsou obvyklé.
-
Nedoporučuje obchod
- Jekly mi přišli poškrábané, nezabalené
Reakce obchodu Nerez Material
Dobrý den,
děkujeme za feedback a mrzí nás, že s dodanými jekly nejste spokojen.
Prodáváme hutní materiál, který již z výroby přichází nebalený a tudíž není chráněn proti poškrábání během manipulace. V ochranné fólii jsou baleny pouze pohledové povrchy jako jsou brus nebo lesk.
Situace je stejná i u ostatních prodejců v ČR. Pokud je tedy pro Vás vizuální stránka jeklů nedostačující, je nutné je nechat (v jakémkoliv zámečnictví) přebrousit až během montáže.
S pozdravem,
team NerezMaterial.cz -
Nedoporučuje obchod
U Vasi spolecnosti si jiz nikdy nic neobjednam!
Zaroven me vsechny obchodni partneri budu informovat o Vasi neserioznosti !Reakce obchodu Nerez Material
Dobrý den pane Pospíšile,
pokud Vám od nás opravdu dorazil poškozený materiál, tak rozumím že jste rozčílený.
Vrácení nebo reklamace materiálu u nás není problém, o čemž se přesvědčilo již spoustu jiných zákazníků. V každém emailu o odeslání tučně upozorňujeme, ať materiál zkontrolujete a v případně nesrovnalostí sepíšete s přepravcem zprávu. Toto je uvedeno i v obchodních podmínkách. Navíc je tu vždy možnost materiál nepřevzít.
Vaše objednávka však byla důkladně zabalena mezi dvě palety a kartony, zaslána jako křehká a Vámi převzata jako bezproblémová. Následně jste suverénně vyžadoval vrácení jisté sumy s argumentem jasně viditelného poškození. Jistě rozumíte, že se to vymyká podmínkám standardní reklamace.
Jak již jsem psal, reklamace i vrácení u nás probíhají spolehlivě a relativně rychle, ale při velkém množství objednávek se musíme držet daných pravidel.
Budeme rádi když naši firmu nezavrhnete a nabízíme Vám naši VIP slevu (v současnosti cca 12%) na další objednávku - prosím uvést do poznámky.
S pozdravem,
team NerezMaterial.cz -
Nedoporučuje obchod
- Nevím o žádných
- Nabízí na web. stránkách to co nemá
Pokud nemají nic na práci tak ať si dopisují
Reakce obchodu Nerez Material
Dobrý den pane Zdeňku,
děkujeme za Vaší reakci a mrzí nás, že nejste spokojen s naší nabídkou.
Máte pravdu, některé materiály mohou být nedostupné. Na e-shopu vystavujeme vše, jelikož při splnění minimálního množství jsme schopni objednat takový materiál do výroby.
Bylo by od nás nefér ochudit ostatní zákazníky o tuto možnost.
Ve Vašem případě však šlo o jednu 4mm trubičku, na kterou jinak nemáme odběr/poptávku. Proto jsme Vám nabídli nejbližší alternativu - 6mm. To je v hutním průmyslu běžná praxe.
Doufám, že jsem trošku objasnil situaci a budeme rádi, když se na nás v budoucnu opět obrátíte.
S pozdravem
team NerezMaterial.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- poškozený materiál , po upomínce nikdo nekomunikuje
Reakce obchodu Nerez Material
Dobrý den,
mrzí nás pokud materiál opravdu dorazil poškozený.
Před doručením objednávky jsme Vám zasílali email s daňovým dokladem, ve kterém mimo jiné připomínáme že před převzetím zásilky je nutné důkladně zkontrolovat, zda není poškozen obal a zboží uvnitř. V případě poškození je nezbytné sepsat s řidičem zápis o škodě.
Veškerý materiál od nás odchází v prvotřídním stavu. Pokud není učiněn zápis tak nemůžeme vědět, zda byl materiál poškozen během přepravy, u nás, nebo až u zákazníka například při špatné manipulaci.
Ve vašem emailu pouze uvádíte, že materiál je poškozen a že si jej i tak chcete nechat. Bez zápisu o škodě bohužel nemůžeme podniknout žádné kompenzační kroky.
Děkujeme za pochopení a věříme, že i s uvedenou vadou bude materiál dobře sloužit. -
Nedoporučuje obchod
Inzerujete materiál který nemáte skladem
Reakce obchodu Nerez Material
Dobrý den pane Pavle,
děkujeme za podnět. Nerozumím přesně jaký je důvod Vašeho nedoporučení.
O tom, že některé produkty nemusejí být skladem, upozorňujeme tučně na několika místech eshopu včetně nákupního košíku.
Pokud se jedná o běžné množství materiálu (ne jen např. jedna tyč), tak jsme schopni materiál doobjednat z výroby a dodat v dohodnutém termínu. V ostatních případech nabízíme nejblížší skladově dostupnou alternativu.
Bylo by od nás hloupé, kdybychom ochudili zákazníky o materiál, který jsme běžně schopni zajistit i když v delším termínu. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Cena
- Podhodnocení přepravy materiálu, nedostatečné zabalení proti poškození.
Ujistit dodavatele na důležitosti vaší objednávky a předejít tak peoblémům s budoucí reklamací
Reakce obchodu Nerez Material
Dobrý den pane Jindro,
děkujeme za Vaše hodnocení přehlednosti. Je nám líto pokud došlo k poškození materiálu během přepravy. Jak upozorňujeme v informačních emailech objednávky, je v takových případech nutné sepsat zprávu s šoférem, případně materiál nepřevzít. Předejdete tím procesu reklamace a řešení výměnou či stornem je poté velmi rychlé... -
Nedoporučuje obchod
- když nemám daný artikl tak ho nenabízím
Reakce obchodu Nerez Material
Dobrý den,
nevím jaké jsou Vaše konkrétní zkušenosti. Z našeho nabízeného sortimentu máme velkou část skladem. Souhlasím že v nabídce jsou i doprodané položky, u kterých není stálý odběr a proto se běžně nenaskladňují. Pokud však zákazník objedná smysluplné množství, tak mu materiál objednáme do výroby a v dohodnutém termínu jej dodáme. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- nevím
- nezájem o kvalitu dodaného díla
Já už nikdy, ostatní podle svého rozhodnutí
Reakce obchodu Nerez Material
Dobrý den,
děkujeme za kladné hodnocení dodací lhůty a přehlednosti. Zabýváme se pouze prodejem materiálu nikoliv zhotovením díla. V poznámce jste stručně požádal o nadělení tyčovin na 3 díly, čemuž jsme se rozhodli vyhovět (přestože se řezáním nezabýváme). Výrobní délky třímetrových tyčí bývají například o 3cm delší (tj. 303cm), díky čemuž byla třetina nařezaného materiálu o malinko delší než 1m. O této záležitosti jsme s Vámi komunikovali formou e-mailů. Pokud byste měl ještě nějaké dotazy či připomínky neváhejte nás opět kontaktovat.
Obecně zákazníkům doporučuji vypsat své požadavky s dostatečnou přesností, abychom mohli posoudit, zda je jejich splnění v našich silách. -
Nedoporučuje obchod
došlo jiné zboží
-
Nedoporučuje obchod
- Přepravce
Reakce obchodu Nerez Material
Dobrý den,
vzniklý problém s přepravcem nás mrzí. Jednalo se o selhání jedince u externě využívané přepravní společnosti. Abychom předešli podobným situacím, byl smluvní vztah s odpovědným subjektem ukončen. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Objednal jsem pásovinu výrobní délky 4,5 metru. Dorazila rozdělená na 4 a 0,5 m. Obchod by se snad mohl zákazníka předem dotázat, jestli to nebude problém.
-
Nedoporučuje obchod
- žádné
- komunikaci, ochotu
nepoužitelný
Reakce obchodu Nerez Material
Dobrý den.
Děkujeme za Vaše hodnocení. Vážíme si každého podnětu ke zlepšení.
Pro vysvětlení:
Vložil jste si do košíku položky, označené na e-shopu jako "ZBOŽÍ NA DOTAZ". Pokud jste tento příznak přehlédl, následuje v košíku červené upozornění: „Nebyla prověřena dostupnost některých položek Vaší objednávky, jakmile dostupnost prověříme, budeme Vás o dostupnosti informovat.“
Když jsme Vás kontaktovali kvůli nedostupnému materiálu, tak jste si přál objednávku stornovat.
Nejsme si úplně jistí, čeho se Vámi vybrané hodnocení týká. Zákazníkům doporučujeme prověřovat takto označené materiály předem, případně sledovat svůj kontaktní e-mail kvůli možným komplikacím. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- celkem přehlednost eshopu,ceny také dobré
- dopravu.jedidě dopravu,nějaký fofr trans,nebo co to bylo,sledování balíku online kdy si to řidiči přehazují jak horký brambor a člověk se prakticky nedozví kdy mu bude zboží doručeno a až po urgencích to řidič přivezl někdy večer,po dlouhém dni čekání a dost tím zkomplikoval práci.ted už si vybírám eshopy nejlépe s dopravou PPL-ti jako jediní zavolají v 7 ráno a člověk se dozví kdy u něj řidič bude a taky dorazí na čas...česká pošta nebo pochybné dopravce nebrat,je to akorát za trest.
proti obchodu samotnému nic nemám i když dodací lhůta by v mém případě mohla být kratší,ceny také dobré,jen ta doprava...
Reakce obchodu Nerez Material
Dobrý den,
děkujeme i za Vaši recenzi, jelikož nám dává možnost reagovat.
Materiál byl objednán v počátku období dovolených a ihned jste byl upozorněn na možnou delší dobu expedice. Přesto byla Vaše objednávka expedována po 2 pracovních dnech.
Sběrná služba FOFR/ZDAR přepravuje zásilky do druhého pracovního dne a oproti PPL dovoluje přepravu materiálu velkých rozměrů (např. 6m tyče). Ve sledování zásilky je uvedeno jak číslo na centrálu, tak později mobil na šoféra. Domluva s nimi je bezproblémová. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Doprava, manipulace se zbožím
-
Nedoporučuje obchod
- dodávka zboží, čas
Reakce obchodu Nerez Material
Vážený pane.
Při nákupu na našem e-shopu, jste si zvolil platbu "převodním příkazem-předem".
Zboží jste si objednal 25.1.2013. Vaše platba byla připsána na náš účet dne 29.1.2013, zboží bylo na základě této platby expedováno 31.1.2013 doručeno 1.2.2013. Viz následující citace:
Enžleker Miloslav 01.02.2013 14:23 doručená,OV/D/02/003,tel.řidič :739 600 440
Dodací lhůta byla z naší strany dodržena. Budete-li si přát ji příště zkrátit, obraťte se se svojí stížností spíš na Vaši účtárnu, která má na starosti proplácení zálohových faktur.
Děkuji za pochopení.