Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí zboží, které nemají!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • memi to obchod z ČR je to prekupnik z vietnamu nebo polska
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nefunguje na mé octavii 2 2013

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží jsem stále ještě neobdržela.
    Dodací lhůta byla v nabídce do 7 dnů.
    Čekám již jedenáctý den a myslím, že se nedočkám ani tento týden.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží není možné zaplatit na dobírku v Z-Boxu

    Reakce obchodu NEON elektro

    Zákazním asi bohužel neví co dělá a ani co tvrdí.
    Zákazníkovi nejvíce vadí nemožnost platby kartou. Na tuto skutečnost byl v procesu objednávání opakovaně upozorněn a nemusel v nákupu dále pokračovat, jestliže mu takový e-shop vůbec nevyhovuje.
    Dále netuším jak může zákazník hodnotit kvalitu výdejního místa, když mu bylo zboží doručeno přes Zásilkovnu někam do Čech a v Rožnově možná nikdy nebyl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Prodávající nekomunikuje, po mém upozornění že k výrobku není a nedodal český návod (pouze Polský a Čínský) a nefunguje jak by měl, odstoupil jsem od smlouvy, nekvalitní a prakticky nepoužitelné zboží, které ani není určeno pro náš trh, ale pro Polský, jsem zaslal zpět na což nereaguje, balíky nepřebírá a nechává ležet na poště.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • podle inzerátu dlouhá doba dodaní
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Stále čekám. Nic nedorazilo, nikdo se neozývá..
    • Kdyby nepřišel dotazník o spokojenosti, měl jsem za to, že jsem objednávku nakonec neuskutečnil
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nabízí co nemají

    Zbytečné čekání na něco co jsem nedostal. Víc takových a můžu zavřít.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Výrobek se nedá použít kdy ukazatel hodin je silná deska, talíř apod. Závit je příliš krátký a nelze ho tenkou matici vůbec zachytit. Takže na nic. Reklamoval jsem to.

    Reakce obchodu NEON elektro

    Zákazník se ani neobtěžoval pořádně přečíst popis produktu a objednal si strojek, který má v popisu délku závitu 6mm.
    Bohužel nemůžeme tušit jaký má zákazník talíř.
    Strojek je v pořádku, každý kus se testuje, není co reklamovat, zákazník mohl odstoupit od smlouvy, to ale neudělal.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka a nákup pouze na prodejně.Zboží nedoručuji.

    Reakce obchodu NEON elektro

    Zákazník si objednal zboží za 87 Kč. Dokončením objednávky potvrdil přečtení Obchodních podmínek,
    ze kterých se dozvěděl, že minimální hodnota zboží pro zaslání je 100 Kč.

    Zvolil osobní odběr na prodejně, který po připravení zboží zrušil e-mailem:
    (Dobrý den. Omlouvám se za nedorozuměni. Myslel jsem že mi bude zboží odesláno na mou adresu.
    Osobní výběr teď není možný.)

    Nesmyslně pak uvádí, že zboží nezasíláme, stačí jen číst

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedoporučuji. Zboží objednané již přes týden, na eshopu info že je zboží skladem a dodání do 5 dnů. E-mail žádný
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Změna ceny po objednání produktu