Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace
    • Dodacò lhůta delší než 10 dnò

    Reakce obchodu NěmeckéAutosedačky.cz

    Dobrý den.
    Velmi nás mrzí vzniklé komplikace. Vaše objednávka nebyla zadána přímo v našem e-shopu, ale přes funkci Heuréka Košík. Kvůli technické chybě v komunikaci mezi Heurékou a námi jsme se o objednávce vůbec nedozvěděli, tedy jsme jí nemohli vyřídit, ani se s Vámi jakkoliv spojit. Zboží jsme Vám s omluvou odeslali ihned v den, kdy jsme se o problému dodatečně od Heuréky dozvěděli. Z předchozích recenzí je vidět, že zákazníci jsou s námi v posledních letech spokojení a že se u Vás jednalo o ojedinělý případ způsobený nešťastnou shodou okolností. Proto věříme, že Vaší důvěru neztratíme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka bez reakce obchodu

    Nejsem si jist, zda odchod vůbec funguje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodává zboží, které neodpovídá popisu a ceně.

    Cz zástupce nemá dobrou komunikaci s vyrobcem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží inzerují jako skladové, ale skladem vůbec není...

    vadí mě lživé informace o skladovosti

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Jsem pracovně vytížená,proto jsem zvolila tento nákup.

    Reakce obchodu NěmeckéAutosedačky.cz

    Dobrý den. Vašemu hodnocení nerozumíme. Dne 5.12. jste si objednala autosedačku s termínem dodání "více jak týden", což bylo uvedeno také v potvrzení objednávky (v naší nabídce je naprostá většina autosedaček s dostupností do 2 dnů). Dne 10.12. Vám byl zaslán informativní email o aktuální dostupnosti zboží a bylo Vám oznámeno, že zboží na sklad dorazí 16.12. Dnes - tedy 16.12. Vám byla autosedačka skutečně odeslána a po 17:00 hod jste také obdržela email o expedici s číslem balíku pro jeho online sledování. Rádi bychom tedy znali důvod nedoporučení našeho e-shopu, protože z našeho pohledu jsme udělali vše korektně. Pokud nedoporučujete on-line nákupy obecně, tak to podle nás nepatří do hodnocení našeho e-shopu, což jste tímto hodnocením právě učinila. S pozdravem RömerShop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • špatná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Personal neni kvalifikovany i kdyz se tak tvari. Rozhovor jsem ukoncila ve chvili, kdy na me prodavacka zvysila hlas, a tvrdila, že neexistuje sedacka proti smeru jizdy, kdyz jsem ji ubezpecila, ze existuje, tak tvrdila, ze ji nevyrabi romer.. Objednala jsem si tedy tuto neexistujici sedacku jinde.

    Nechci hodnotit obchod jen na zaklade jedne negativni reakce s prodavackou

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Platba platební kartou u dopravce PPL je obchodem zakázána. To považuji za velmi vážný nedostatek!