Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Rychle doruceni a jednani, avsak objednane zidle asi nevyuziju, maji detske rozmery

    Reakce obchodu Nejžidle.cz

    Dobrý den,
    zakoupil jste u nás jídelní židle stejných rozměrů ve kterých je tento typ židlí prodáván ve všech obchodech v České republice , tyto jídelní židle se v jiných rozměrech ani nedělají a žádný zákazník s nimi nikdy podobný problém neměl.

    za Nejzidle.cz

    Miroslav Borovička

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Můžete si na webu prohlížet obrázky židlí a snít o tom, že byste takovou někdy mohli mít.
    • Umožňují platbu dobírkou, takže vám nevadí, že židle nedorazí k vám
    • Po objednávce vám přijde kód na sledování zásilky
    • Když se chcete zeptat na stav zásilky, nikdo vám neodpoví

    Za špatnou zkušenost může především dopravní společnost

    Reakce obchodu Nejžidle.cz

    Dobrý den,
    ještě jednou se omlouváme za vzniklý problém, který vznikl zaviněním přepravní společnosti, jen nechápeme recenzi, protože jakmile jste se nám ozval, že máte problém s dopravou, tak jsme to hned začali řešit a druhý den jste měl židli doma.

    Proč když jsme to hned po Vašem upozornění začali řešit a obratem vyřešili jste nám dal takovou recenzi? Myslím, že je to vůči nám nespravedlivé, protože vždy vše řešíme rychle a ke spokojenosti zákazníka.

    za tým Nejzidle.cz

    Miroslav Borovička

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Design
    • Cena
    • Opěradla nejdou našroubovat tak, aby byla upevněna k židli. Vždy když na to ně položím ruku, tak mám pocit, že se rozpadají.
    • Houpání je na bodu mrazu. Ikdyž houpání dám na max, tak se to vůbec nehoupe!

    Reakce obchodu Nejžidle.cz

    Dobrý den,
    pokud máte nějaký problém, tak se ozvěte a problém vyřešíme, píšete nám tady recenze, ale ještě jste se ani jednou neozval nám, takže vlastně vůbec není jasné, zda je problém v křesle samotném či v používání a montáži.
    U nás každý problém řešíme ke spokojenosti zákazníka, ale musí se nám ten zákazník ozvat, to je základ. Tím, že si to nechá pro sebe a bude jen poškozovat dobré jméno naší firmy se problém nevyřeší.

    za tým Nejzidle.cz

    Miroslav Borovička

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Jediná výhoda jsou dobré ceny.
    • Slabiny né v obchodu ale ve zboží.

    Závity v tomto kancelářském křesle při sestavování absolutně v prdeli. Všechny závity jsem musel prořezávat strojním závitníkem číslo 8. Montáž otřesná.

    Reakce obchodu Nejžidle.cz

    dobrý den,
    nechápu Vaší recenzi, pokud jste měl nějaký problém při montáži, mohl jste kdykoliv zavolat na tel. 724 525 321, toto číslo je uvedeno v návodu s tím, že je možné volat kdykoliv, toto křeslo patří mezi naše nejprodávanější a se závity nebyl nikdy problém, ale samozřejmě závada nebo nějaký problém se může stát vždy a náš obchod je připraven každý problém ihned řešit ke spokojenosti zákazníka, škoda, že zákazník nezavolal, rádi bychom mu vyšli vstříc, stejně jako ostatním zákazníkům, kteří nám zavolají

    za tým nejzidle.cz

    Miroslav Borovička