Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Odeslání objednávky je stále odsouváno.

    Reakce obchodu www.nejtzb.cz

    Velice nás mrzí Vaše negativní hodnocení na Heureka.cz na náš e-shop nejTZB.cz. Vaše objednávka, resp. zboží bude dnes odesíláno přepravní společností Toptrans. Objednávku jsem museli zkompletovat, čekali jsme na dodání jedné položky, které dorazilo od našeho dodavatele včera odpoledne.
    Termín dodání zboží jsme Vám posunuli pouze o čtyři dny včetně víkendu. Takže k neustálému posouvání nedocházelo, ale jenom jednou a to jsme dodrželi.

    S pozdravem
    TÝM NEJTZB .TZB

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Objednané zboží přišlo ale bohužel špatný rozměrový obrázek,bylo to měřeno z horní strany což způsobuje chybu,kupoval jsem s tím že rozměrově sedí a ve finále to bylo o 1,7 cm užší.

    Reakce obchodu www.nejtzb.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, pokud neseděl rozměrový obrázek. Tuto originální dokumentaci však přebíráme přímo od výrobce. Výrobek samozřejmě můžete v zákonné lhůtě vrátit.

    S pozdravem,
    NejTZB.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    pouze virtuálně jinak v obchodu nic není

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí zboží, které nemají

    Rozhodně tento obchod nedoporučuji. Objednal jsem zboží, které jsem mohl objednat v jiném obchodě, kde jsem kupoval i něco jiného. Z tohoto obchodu mi později přišla zpráva, že zboží nebude. Kdybych objednal zboží hned v jiném obchodě, platil bych o jedno dopravné méně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Rádoby seriózní prodejce se změní v okamžiku, kdy zašlete dotaz k výrobku, bez odpovědi, urgujete dotaz, čekáte na odpověď, abych se závěrem dozvěděla, že si prodejce zjistil, že mi dotaz zodpověděl výrobce, se kterým jsem nikdy nekomunikovala.
    Pokud vám výrobek nevyhovuje z důvodu, že jeho funkce neodpovídají popisu uvedenému na stránkách a v manuálu a žádáte jej vrátit, odkáže se prodejce na Obchodní podmínky, ze kterých vyplývá, že můžete zboží vrátit pouze pokud nebylo použito - takže jen na základě vybalím zboží, juknu líbí - nechám si , nelíbí - zasílám zpět.
    Obchod NEDOPORUČUJI.

    Reakce obchodu www.nejtzb.cz

    Děkujeme Vám za zaslanou reakci, která Nás velice mrzí, rovněž za jednodenní prodlení v rámci reakce na Vámi zaslaný dotaz. Bohužel nebyly splněny podmínky pro vrácení zboží viz komunikace v rámci Vámi podané objednávky, díky čemuž nebylo možné zboží přijmout zpět.

    S omluvou
    Team Nejtzb.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nereagují, asi zboží nemají???

    Reakce obchodu www.nejtzb.cz

    Dobrý den,
    ¨
    veškeré informace včetně přijetí, naskladnění a přípravy zboží Vám byly zaslány v den vytvoření objednávky na e-mail uvedený ve vytvořené objednávce.

    Team NejTZB.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nabízí zboží, které není a nebude skladem.

    Aspoň vrátili včas předem zaslanou hotovost.

  • Nedoporučuje obchod

    Doručeno mělo byt v ponděli 4,7. Bez jakekoliv informace nebylo zatím doručeni

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod zrušil objednácku až po zaplacení převodem z účtu 1.6.2022. K dnešnímu dni tj. 8.6.2022 však peníze na náš účet nevrátila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal v lednu a přišla mi zpráva, že zboží by mělo do 21.ledna přijít. Dnes je 11.dubna a zboží jsem stále nedostal!

    Reakce obchodu www.nejtzb.cz

    Dobrý den pane Nový, je nám to velice líto, avšak Vámi vybrané zboží jež nebylo na e-shopu skladem, nebylo dosud naskladněno ze strany dodavatele z důvodu prodlení v naskladnění z výroby, o naskladnění zboží vždy informujeme v samostatném e-mailu.


    S omluvou a pozdravem
    Team NEJTZB

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedostupné zboží bylo uváděno jako zboží skladem.
    Informace, že je výdej zavřený byl pouze na dveřích výdejny.

    Reakce obchodu www.nejtzb.cz

    Dobrý den,
    Uvedené zboží na webových stránkách, které bylo v dostupnosti "skladem u dodavatele" bohužel již ze strany výrobce nebylo možné dodat, o čemž Jste byl informován v samostatném e-mailu. Omlouváme se za vzniklé komplikace.


    Team NejTZB

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    E-shop měl u zboží jasně uvedeno: SKLADEM u výrobce. Když jsem zboží objednal, dorazila mi zpráva s termínem dodání za 14 dnů. Nemám rád tuhle hru na schovávanou. Objednávku jsem zrušil, objednal jinde a za 2 dny jsem si zboží vyzvednul

    Reakce obchodu www.nejtzb.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za chybnou informaci o skladové dostupnosti zboží u Našeho dodavatele. Informace o dostupnosti zboží ze strany dodavatele jsou v aktuální době nedostatku materiálu velmi často upravovány a ve vyjímečných případech ze strany dodavatele není možné konkrétní změnu včas uvést. Omlouváme se za vzniklé komplikace.

    Team
    NejTZB

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Považuji za úsmevné, nebo spíše za absurdní, když jsem osloven stran spokojenosti s nákupem, aniž by mi objednávka prišla. Kdyby e-shopy dodávaly tak rychle, jako rozesilají dotazníky spokojenosti, bylo by na světě hezky....

    Jak již bylo uvedeno, s posláním dotazníku spokojenosti by si zlámali nohy, naproti tomu neochota a arogance při telefonním dotazu na infolince, stran termínu dodání zboží. (Žádný relevantní údaj jsem z nich nedostal...)

    Reakce obchodu www.nejtzb.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zaslanou reakci, dovolíme si na tuto reagovat. Dotazník spokojenosti je zasílán obchodním portálem Heureka, bez ohledu na termín dodání zboží z konkrétního obchodu. Ve věci termínu dodání zboží si Vás dovoluji opravit, po obdržení objednávky z Vaší strany na Náš obchod Vám byl zaslán termín naskladnění zboží, který byl dodržen a o kterém Jste byl z Naší strany informován e-mailovou zprávou, rovněž si dovolujeme se distancovat od uvedené neochoty a arogance, kdy není v Našem zájmu takto komunikovat se zákazníky, není tedy pravdou Vámi uvedená informace.

    Team Nejtzb.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Napsáno skladem, ale není !!!

    Objednáte zboží skladem, přijde potvrzení o objednávce a potom napíší , že zboží bude až v dubnu 2022!!!!
    Který idiot by čekal půl roku ???
    Proč mají napsáno skladem ????

    Reakce obchodu www.nejtzb.cz

    Dobrý den,

    velice Nás mrzí Vaše negativní zkušenost, kdy zboží bylo chybně uvedeno ve skladové dostupnosti oproti skladovému stavu dodavatele. Zjištěné chyby ohledně skladové dostupnosti zboží se snažíme upravovat co nejrychleji to je možné. Omlouváme se za vzniklé komplikace.

    S omluvou
    Team NejTZB

  • Nedoporučuje obchod

    • Komunikovali rychle
    • Oba dotazy ohledne vyrobku byly zodpovezeny spatne
    • Darek ke zbozi zapomneli dat, ale kdyz jsem se ozval, tak nabidli, ze si mohu pro nej dojet
    • Na poznamku v objednavce nereagovali
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Psáno skladem, ale produkt není na skladě
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží vedené skladem není skutečně skladem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodávaj to co nemaj!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    chcete po mne hodnotenie no do teraz mi tovar nedorazil.

  • Nedoporučuje obchod

    25.4. jsem objednal zboží. Do emailu mi přišlo potvrzení o jeho dodání 29.4 o čemž mi měla opět na email přijít zpráva. To se nestalo. 30.5. okolo 12:30 jsem se telefonicky spojil s obchodem, kde mi bylo sděleno, že odpoledne bude zboží připraveno k výdeji. 5 minut po tom, co jsem položil telefon, přišla mi emailem zpráva, že je zboží připraveno k předání. Zavírací doba je ve 13:00. Zboží jsem neměl šanci vyzvednout. V neděli v 6:12 mi přišel email (který mě vzbudil), abych ohodnotil služby obchodu. Za mě tedy maximální spokojenost. Chtěl jsem si právě v neděli trochu přispat.

    Reakce obchodu www.nejtzb.cz

    Dobrý den,

    velice Nás mrzí Vaše negativní zkušenost, kdy zboží bylo naskladněno na Náš obchod o den později oproti původní zprávě z Vaší objednávky, v okamžiku naskladnění zboží na Náš obchod Jsme se tedy snažili Vás obratem informovat o jeho naskladnění. Rovněž Nás mrzí informace o doručené zprávě k hodnocení obchodu, kterou odesílá portál Heureka všem zákazníkům, kteří uskutečnili objednávku, požádáme o prověření, proč tyto zprávy jsou zasílány i v tuto časnou dobu.

    S omluvou
    Team NejTZB