Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednane zbozi mi nebylo doruceno. Navic neprijemne a arogantni jednani, bohuzel nemohu doporucit.

    Reakce obchodu Nej pro dítě

    Dobrý den, paní Adélo,
    u Vámi objednaného zboží byla uvedena dostupnost "skladem u dodavatele". Bohužel se zboží u dodavatele mezitím vyprodalo, což jsem Vám emailem napsala. Nabízela jsem Vám alternativu v podobě jiné šály, ale na to jste mi odpověděla, že "ta sala, na kterou mi posilate odkaz, ma nejen jine vysivani, ale hlavne jinou barvu". Neladila by Vám tedy k již dříve zakoupené Lodger zimní sadě. Než abychom Vám prodali produkt, se kterým byste nebyla spokojená, tak jsme Vám doporučili se obrátit na jiný obchod, kde budou požadovanou barvu mít a obratem jsem Vám vrátila peníze.
    Pokoušela jsem se Vás ještě 2x telefonicky kontaktovat a celou záležitost vyřešit k Vaší co možná největší spokojenosti, ale bohužel jsem se nedovolala. Vždy se snažíme zákazníkům vyjít co nejvíc vstříc včetně osobního přístupu ke každému z nich. Naši zákazníci náš přístup velmi oceňují, což dokládá i hodnocení našeho e-shopu, které můžete najít na: https://www.nejprodite.cz/hodnoceni-obchodu/
    Doufám, že jste šálu nakonec sehnala, aby Vám ladila ke zbytku zimní sady.
    Přeji hezký víkend.
    Iveta Soudná