Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízejí věci,které nemají.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • -Výběr
    • -Horší komunikativnost
    • -Dlouhá doba doručení

    Není to špatný obchod ale má své mouchy... :(

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • obchod nabízí zboží které nemá
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    nemůžu objektivně hodnotit vše, ale montérky uváděné skladem nebyly a to mě osobně vadí. Ale musím uznat že jsme zrušení objednávky vyřešili po telefonu velmi ochotně. Takže příkladné jednání pána prodejce. Určitě je to dobrý obchod ale chtěl jsem jednu specifickou věc hned.

  • Nedoporučuje obchod

    • Žádné, objednané zboží nedorazilo.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • slušný výběr zboží,cena
    • nabídka zboží,které ve skutečnosti ani nemají

    první a taky poslední nákup v tomto e-shopu,až po mé urgenci(10ti dnech) na stav objednávky mi bylo sděleno,že zboží nemají a bude až v průběhu srpna.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • komunikace a dodací lhuty
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednávala jsem zboží ve výprodeji vedené v obchodě jako skladem. O jednom kusu jsem byla upozorněna, že již není (emailem s tvrzením, že se se mnou snažili spojit telefonicky - neměla jsem žádný zmeškaný hovor z neznámého čísla, který by tomu mohl odpovídat), domluvili jsme se na dodání bez tohoto kusu. Místo objednaných modrých montérkových kalhot s laclem, dorazily modré kalhoty do pasu, fakturovány byly kalhoty s laclem zelené... Předpokládám, že se na řešení dohodneme - současná emailová komunikace s obchodem tomu nasvědčuje.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zboží jsem objednala a ještě stále-t.j. po týdnu,je nemám...!

    Reakce obchodu NEJODEVY.CZ

    Dobrý den,
    nechápeme Vaši reakci. Zboží jste obdržela 28.4.2016 v 9:41, což je před pěti dny. Stačí se podívat na číslo balíku 10078337 u společnosti GLS. Nejodevy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nulové komunikace se zákazníkem ..

    jako provozovatel podobného obchodu razím heslo kdo chce mít zákazníky musí se o ně starat .. pro příští objednávku pracovního oblečení vyberu jiný obchod ..

    Reakce obchodu NEJODEVY.CZ

    Dobrý den,
    je nám líto, že nejste spokojena s komunikací, ale každý zákazník dostává emailem informaci o vytvořené objednávce. Vy jste dostala při vytvoření objednávky email a při odeslání zboží 24.3. další email, kde jste o této skutečnosti byla informována. Dále dle zvoleného dopravce dostáváte zprávu emailem či smskou. Pokud jste výše uvedené informace neobdržela, nejspíše jste při objednání vyplnila špatné kontaktní údaje. Doufám, že situaci pochopíte a i vzhledem ke kvalitě a ceně zboží si od nás opět objednáte a budete plně spokojena. Do poznámky k objednávce můžete napsat, že chcete každý den informaci, jak to s objednávkou vypadá. My běžně dáváme informaci pouze u změněného stavu objednávky, nebo když se vyřízení objednávky zdrží než máme uvedeno na stránkách - což nebyl Váš případ.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím.
    • Klamání zákazníka.

    Mají v internetové nabídce zboží, které již nemají na skladě, proto nemohu obchod doporučit.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    2.12. jsem objednala důchodky, které měly být dárkem k Vánocům. Když se 14 dní nic nedělo, volala jsem do obchodu a paní mi sdělila, že výrobce to do Vánoc nejspíš nestihne vyrobit, ale že to prověří a ozve se mi do konce týdne. Neozvala se, tak jsem znovu volala a to už mi bylo sděleno, že budou až po Vánocích. Nakonec přišly 27.1.

    Reakce obchodu NEJODEVY.CZ

    Vážená paní,
    je nám líto, že s časem dodání důchodek nejste spokojena. Ovšem důchodky skladem nemáme. Jak je na stránkách u důchodek uvedeno: "zboží je na objednávku - dodání dle výroby". Tj. u tohoto sortimentu záleží, kdy výrobce daný sortiment vyrobí. Bohužel výrobce před Vánocemi vůbec nestíhal a nemohl nám sdělit přesný termín dodání, který by jsme Vám ihned sdělili. Výrobce měl i v průběhu ledna problém s vyřízení objednávek. Jak je z textu patrné, za dlouhou dobu dodání se omlouváme, ale opravdu nebylo v našich silách ji zkrátit a informovat Vás s termínem, který jsme nevěděli. Děkuji za případné pochopení záležitosti. Věřím, že u jiného zboží tyto problémy nebudou.

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží jsem objednal .Mnou požadované zboží vůbec nedorazilo a nikdo mne ani nekontaktoval.Proto NEDOPORUČUJI

    Reakce obchodu NEJODEVY.CZ

    Vážený pane,
    je nám líto, že nejste spokojen s rychlostí dodání zboží. Ovšem Vámi objednané kanady skladem nemáme. Jak je na stránkách u kanad uvedeno: "zboží je na objednávku - dodání dle výroby". Tj. u tohoto sortimentu záleží, kdy výrobce daný sortiment vyrobí. Běžně to trvá cca 3 týdny. Před Vánoci a v sezóně déle. Děkujeme za pochopení situace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    jasne jsem napsal,abyste me poslali boty bez jakekoli vystuhy spice a podrazky.to se nestalo u obuvi dublin!!!takze jsem nespokojen!!!

    Reakce obchodu NEJODEVY.CZ

    Je nám líto, že nejste spokojen s dodanou obuví. Obuv je u výrobce vedena jako bez ocelové špice, planžety ve stejné bezpečnostní kategorii, jak Vámi objednaná další obuv s kterou jste spokojen. Nevíme tedy, kde jste objevil onu výztuhu. Ptali jsme se při objednání výrobce a u dané obuvi jako u většiny obuvi od tohoto výrobce pouze zpevněna okopová část, ovšem výztuha vypadá úplně jinak. Každopádně pokud nejste s výrobkem spokojen, tak využijete naší služby - tj. bezplatné vrácení nepoužitého zboží do 30 dnů od nákupu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zboží uváděné skladem-na skladě není
    • po urgenci-prý se jim část ztratila
    • po prodloužení dodací lhůty opět to stejné

    opravdu nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    • žádnou nevidím
    • objednávka mi nebyla potvrzena,
    • zboží nedorazilo a
    • nevím ani, jestli někdy dorazí

    nedoporučila pro netransparentnost

    Reakce obchodu NEJODEVY.CZ

    Objednávku automaticky potvrzuje systém. Pokud Vám potvrzení nedošlo, vyplnila jste špatný email nebo Vám email spadl do spamu.

    Zboží jste objednala 16.11.2015 (tj. před deseti dny) - u Vámi vybraného zboží je červeně nad samotnou cenou zboží uvedeno, že do 17 pracovních dní odesíláme. Je nám líto, že nejste spokokena s délkou dodání, ale při objednání zboží jste byla o větší délce dodání informována.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • To bych taky rád věděl.
    • Tento obchod nabízí produkty které nemá skladem na zboží.cz jako produkty které skladem má.

    Reakce obchodu NEJODEVY.CZ

    Je nám líto, že jste nebyl spokojen s dodací lhůtou. U Vámi objednaného zbož(speciální drahá obuv) bylo na našich stránkách uvedeno "zboží je na objednávku". Takto označené zboží není skladem ani u nás a ani u dodavatele. Tato informace je uvedena i na našich stránkách. I přesto jste zboží obdržel pouze o několik dní později. Omlouváme se za dané nedorozumnění.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Levné zboží
    • Neaktuální nabídka

    Ano, zboží může dojít a nebýt dostupné, ale kupující to musí vidět...pokud po deseti dnech stále svítí "skladem" a přitom zboží vůbec není, něco je špatně

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • žádné
    • dlouhá doba dodání zboží

    kdo nechvátá tak se možná dočká