Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Ode mne také negativ telefon-Samsung G110 fungloval měsíc a pak už jen cestoval ode mne do opravy 2x za moje peníze a nakonec prodejce vrátil peníze ale ještě jsem musela vrátit původní krabičku-(chudák kdo si ho koupí )takže 250Kč pryč telefon starý ale hlavně že již nemusím s pánem komunikovat!!

  • Qasňátor: Kvasnicko lzes ty,nabizel jsem vraceni zbozi po zjisteni uvedene skutecnosti,ze se prodavaji 2 verze uvedeneho modelu LG,i kdyz to nebylo ve 14 denni lhute,to ze se rok rozhodujes je tvuj problem,reklamace byla resena vcas a radne do 30 dnu,tak tu neuvadej nesmysly.Ja zadne polske partnery nemam a nikdy jsem nemel,v polsku zadna tovarna na LG neni,jde jen o distribuci.

  • Není to pravda, jediný kdo tady lže Gwozdze jste Vy a očividně nejsem sám, kdo si to myslí. Škoda, že Vaše reakce na komentáře na Heurece nejsou stejně tak rychlé, jako doručení zboží a vyřízení reklamace ve vašem eshopu. Přeji mnoho podnikatelských úspěchů Vám i vašim polským partnerům. Pro mne njste seriózní obchod.

  • Qasňátor: Proc tady vsem Kvasnicko lzete?Nabidl jsem vam vraceni zbozi i po 14 denni lhute,rekl jste ze si to rozmyslite,to jste si rozmyslel ted po roce,kdyz jste jej reklamoval?Co to melete o polske kvalite?Jde o distribuci EU,jak je u pristroje od zacatku uvedeno,co to tu vedete za kampan proti me?Opravdu nemuzu za to,ze vyrobce pod stejnym kodem prodava verzi s NFC a verzi bez,to nema s Polskem nic spolecneho.D.Gwozdz.Dekujeme a prejeme pekny zbytek dne,s pozdravem tym Nejmobily.cz

    Vyjadreni vyrobce LG-sam nevi co vyrabi:
    Vážený pane Kvasničko,

    telefon D320N v rámci CZ a SK distribuce funkci NFC podporuje. Zda v rámci zahraniční distribuce je stejný model bez této funkce nedokážu říci.

    S přátelským pozdravem Lenka Zemanová
    Zákaznický servis LG



    Výsledky následujícího průzkumu budou využity pro zdokonalení kvality obsluhy zákazníků LG. Prosím neváhejte a sdělte nám svůj upřimný názor.
    NejMobily.cz
    IČ:73892319
    DIČ:CZ7912265603

    Spousta zboží skladem!
    Kompletní balení telefonů!
    100% garance původu!
    Nákup i bez registrace!

    Jezerní 20
    720 00 Ostrava - Hrabová
    Tel: (+420) 731 220 004

  • Řešil jsem s obchodem tento problém: mnou zakoupený telefon měl v popisu zboží uvedenou funkci, kterou ve skutečnosti neměl a kvůli které jsem ho kupoval. Po konzultaci se společností LG mi bylo řečeno, že tento telefon určený pro český trh tuto funkci mít MUSÍ!!! Bohužel prodejce se kryje tím, že jejich zboží je určeno pro ČR a nebo EU, což ve skutečnosti znamená POLSKÁ KVALITA. Bylo mi řečeno, že nepoškozený telefon mohu do 14 dnů vrátit, ale než jsem zjistil jak to s telefonem ve skutečnosti je, tak už bylo pozdě.

  • Dobry den,a proc toto neresite s nami?A nekontaktujete nas?Mate snad na produkt zaruku,my zbozi neopravujeme na kolene,vse resi autorizovany servis,ktery bohuzel take neni vzdy 100procentni,pokud zbozi nefunguje,reklamujte opravu.V cem jsme neseriozni?Chcete nas asi jen poskodit,jeste ze mame overeno zakazniky a 95procentni spokojenost vsech,jinak by to vypadalo,ze z nas delate nejake podvodniky.D.Gwozdz
    NejMobily.cz
    IČ:73892319
    DIČ:CZ7912265603
    Spousta zboží skladem!
    Kompletní balení telefonů!
    100% garance původu!
    Nákup i bez registrace!
    Jezerní 20
    720 00 Ostrava - Hrabová
    Tel: (+420) 731 220 004

  • Dobrý den !je mi líto ale tento obchod nedoporučuji!!Telefon Samsung Galaxy Note jsem koupila 15.2.2015 a odeslán byl na reklamaci 14.4.2015,stím že se mi nikdo nemůže dovolat a ani já se nemohla nikam dovolat!po měsíci byl telefon vrácen s tím že závada nebyla shledána! ihned jsem do něj vložila kartu a s telefonem se stále nemohu dovolat !takže oprava bohužel neproběhla!neseriozní prodejce!Telefon dám teda do opravy a zaplatím za své :-( i když je skoro 2 roky v záruce ještě!Nikdy více! Naschledanou

  • Dekuji dalsim skvelym zakaznikum,kteri si neco objednaji a pote zbozi neprevezmou a nam se vraci,dekuji,ze blokujete zbozi slusnym lidem,kteri jej opravdu chteji.Asi budu jejich mailove adresy zverejnovat,zde,kdyby jste si chteli stezovat,ze vam zbozi blokuji.Diky.D.G

  • Romix: Reseno se zakaznikem,posilal zpravu pres kontaktni formular na nasich strankach,ktery je bohuzel nefunkcni,zpravu jsem neobdrzel,az tyto negativni reakce a stiznosti,zakaznik jej neposlal ani do mejlu ani jinym zpusobem,ani me nekontaktoval telefonicky,coz bych samozrejme uvital,u ruznych modelu mame napsano,bud,ze jde o ceskou distribuci,pripadne distribuci Eu,nebo originalni distribuci,o modelech z tzv Polska(jde mimochodem u tohoto o distribuci pro stredni evropu,tedy i Slovensko,Madarsko atd,vsechny tyto jazyky jsou obsazeny i v zakladnim softwaru od vyrobce-v tomto pripade jde o i9100 S2-ten predchozi model.Garance puvodu,je ze nedostanete model z Dubaje ci Ciny,jak mnoho prodejcu vesele prodava.Dekujeme a prejeme pekny zbytek dne,s pozdravem tym Nejmobily.cz.D.Gwozdz

  • Take napisu svou NEGATIVNI zkusenost s timto obchodem. Zakoupil jsem telefon s tim, ze bude mit originalni ceskou distribuci. Na fakture je to tak uvedeno, ale bohuzel pristroj je z Polska. Tak si rikam, proc ma pan Gwozdz za potrebi lhat svym zakaznikum? Napsal jsem email s tim, ze by bylo moudre nejak situaci vyresit. Ale bohuzel, nemaji zajem asi nic resit. Dalsi otazkou tedy je proc pan Gwozdz ignoruje takove stiznosti a neresi je? Odpoved na obe otazky je prosta. Nejde o kvalitni obchod s dobrou peci o zakazniky. Je jim jedno co a jak vam prodaji...hlavni je, ze prodaji. Smutne, protoze ja celkem fandim vsem drobnejsim prodejcum, kteri souperi v dnesni dobe s obchody jako je napr. Alza.cz, ktera je zalita morem reklamy. Dnes uz jsem podal stiznost na Ceske obchodni inspekci a pokud se situace do tydne nevyresi, predavam to pravnikovi a budu pana Gwozdze zalovat. Muj problem je zcela evidentni a prosty.

  • Dobry den,tento telefon je ve vyprodeji,je to u nej uvedeno stejne tak jako stav pristroje.Dekujeme a prejeme pekny zbytek dne,s pozdravem tym Nejmobily.cz

  • Tereza Dvořáková: http://www.nejmobily.cz/Apple-iPhone-5-16GB-Black

  • Dobrý den, netuším kam mám na stránkách napsat, tak to zkusím tady.
    iPhone 5 16GB je zlevněný cca o 5.000 a u telefonu není napsáno, zda je telefon už používaný nebo je úplně nový. Vzhledem k tomu, že je to iPhone 5, který jen tak nestojí 12.000 mě to zaráží. Nemáte někdo nějaké zkušenosti s tímto e-shopem?

  • Dobry den,ano mate pravdu,ted jsem to zjistoval u distributora,upravim to,moc dekuji za upozorneni.D.Gwozdz

  • Lenovo z CZ distribuce??? Lenovo nemá zastoupení v EU.
    Nechybí Vám tam dovětek od dovozce.
    Upozornění:
    Přístroj je částečně lokalizován do CZ. Nejedná se o oficiální distribuci, přístroj je bez podpory výrobce.

  • Barbora: Ano tak to dopada,kdyz se prodejce snazi zakaznikovi vyhovet a vymeni mu na sve naklady zamitnutou reklamaci(reklamujici je druhy majitel-nemuze tvrdit,ze vi,co se s pristrojem cely jeho zivot delo)za pristroj sice pouzity,ale plne funkcni,vami reklamovany pristroj tady mam jako drahe těžítko.Vsechny uznane reklamace jsou servisem bezplatne opraveny,nemame tedy duvod reklamace s nejakeho vami popsaneho duvodu zamitat,nemelo by to zadny smysl,oproti tomu zamitnute reklamace nam servis nauctuje diagnostiku zavady,to jen pro info.

  • Pane Gwozd, vy jste nejvetsi lhar, s jakym jsem se kdy v zivote setkala. Sam dobre vite, jak vse bylo. Kdybych nebyla v pravu, nikdy byste reklamaci nevyhovel, uz vubec ne na sve naklady. Mam overenou plnou moc od cloveka, ktery byl uvedeny na fakture, tak uz snad stacilo to ustavicne ohaneni se slovy "druhy majitel". Vyhrozovani zavolanim policie bylo pouze z vasi strany. Pro me je to snad uzavrena vec. Rozhodne vas jako prodejce nedoporucuji, resit reklamace tim stylem, ze pristroj znicite (nebo vymenite) a poslete dopis, ze slo o oxidaci proste nejde. Dokonce i soudni znalec se s necim takovym udajne nikdy nesetkal. Spolehate na to, ze se lide nebudou branit, a ze nezdokumentovali stav zbozi pred reklamaci.

  • Jan: Dobry den,mame napsano distribuce Eu i CR,kazdy ma pravo pristroj vratit do 14 dnu bez udani duvodu,vracime i postovne,vsechny nase pristroje jsou nove,original od vyrobce,jinak nechapu hysterii kolem distribuce pres jakoukoli zemi(napr.v Polsku se zbozi nevyrabi),jde o stejny vyrobek ze stejne tovarny jako ceska distribuce,jsme v EU,proto se snazime zakaznikum nabizet co nejnizsi ceny.Dekujeme a prejeme pekny zbytek dne,s pozdravem tym Nejmobily.cz vsechny nechtene programy jde deaktivovat v nastaveni-aplikace-vse

  • Samsung Galaxy Note II. Cena 9500 oproti běžné ceně 12.000, důvod polská distribuce. Jediný zádrhel jsou polské programy ( navigace, přehrávače atd.) ty nelze v ČR použít. I když si bez problémů lze doinstalovat vše ze stránek samsungu, tyto polské nelze odinstalovat protože jsou defaultně od výrobce. Jediný nevýhoda že máte pár zbytečných ikon v menu a při posílání emailu přijde příjemci zpráva a dodatek v polštině wyslano ze samsunga.. Jinak chyběl tištěný český návod, lze stáhnout z netu, chyběla micro SD, ale ta asi není součástí dodávky, to nevím. Obchod je ale velmi rychlý, levný a komunikuje v pořádku.

  • Posledni podvodný eshop je Nejmobily.eu,ktrey fungoval asi 14 dnu,ja jsem bohuzel majitel eshopu s podobnym jmenem Nejmobily.cz a stale mi volaji lide,kteri si objednali na Nejmobily.eu lednicky,pracky atd(coz ja nikdy nenabizel) a zaplatili prevodem a nadavaji mi,tezko se vysvetluje 100 lidem denne to same,ze volaji nekam jinam,stranky eshop Nejmobily.eu vypl ze dne na den,nabizel nejnizsi ceny na vse,divim se ze to lidem nebylo divne a vesele posilali platby dopredu,ted mi pisi i spatne recenze na Heurece.cz,tak nevim jak se proti tomuto branit,ja byl uz sam na Policii ČR,ale pry se neda proti tomu nic delat,takze poskozeny jsem i ja,podvodnici vesele vybrali penize,doufam,ze aspon neco Policie vypatra-to jen at mate pohled i z druhe strany.Majitel eshopu a domeny Nejmobily.cz-D.Gwozdz