Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    We have received twice damaged goods. Because the second time we missed opening the packaging and did not notice the damage we did not write a protocol. The company referred to this fact as insufficient to honour our claim. Hiding behind the legal language vs believing your customer is truly unprofessional and disrespectful especially for good worth 5.000 kc which the company managed to save with this treatment. Extremely disappointing.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prodávají zboží,které nemají skladem. Zboží jsem hned zaplatila a po pár minutách přišla zpráva, že zboží není skladem. Chtěla jsem vrátit peníze,hned, čekala jsem 10 dní a musela napsat 3 urgence. Přijde mi to jak jako vrchol neslušnosti. Vždy odpověděli, že urgovali účetní oddělení a peníze můžu očekávat.... nedoporučuji, neseriózní e-shop.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na svém webu lžou

    objednal jsem topné těleso, objednávka mi byla potvrzena a byly mi zaslány údaje k zaplacení on line, peníze jsem poslal - druhý den mi napsali, že zboží nemají a mít nebudou - přitom na webu měli to samé zboží stále, ale za podstatně vyšší cenu.
    Peníze vrátili až za týden a musel jsem vrácení urgovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží prý dlohodobě není k dispozici. Na jiném eshopu dodáno za týden.
    Stále čekám na vrácení peněz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • je nefunkční

    zboží není dodáno, údajně něco chybí, nekomunikuje, nevím, kdy bude vše v pořádku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ještě uvidíme ,jak se obchod zachová k reklamaci na zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Byla dodána dřezová baterie, která neodpovídá objednávce. Reklamace se teprve řeší. E-shopu zazlívám, že prodávané zboží zřejmě nekontroluje, zatím to vypadá, že jde místo o "prodavače" bohužel jen o "podavače". Jako zajímavost v té souvislosti může být i to, že zboží objednávám na webu firmy jedné, ale vyzvedávám ho u firmy jiné a i fakturuje ho firma jiná. Přitom mám zato, že osoby jsou asi stejné a tak očekávám, jak tyto motanice ovlivní časový průběh a výsledek reklamace. Pokud budu požádán, jsem ochoten sdělit, až bude reklamace skončena, pro další kupující i její výsledek.

    Viz předchozí mé hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Objednal jsem PPR PN10 a kolega dostal PN16, který mají kdekoliv v mém bydlišti.
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Za mě super přístup. Objednala jsem trampolínu ale nevšimla jsem si, že je na dotaz a není skladem. Samozřejmě jsem ji i hned zaplatila:) Obchod mě upozornil emailem a druhý den jsem měla i peníze zpět na účtu.
    Takže ponaučení pro příště, pořádně číst:)))

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Neuznali mi reklamaci. Zboží bylo převzato a při rozbalovaní jsme zjistili, že jsou zničené perodrážky a navíc jedno promáčknutí bylo z vnitřní strany, uvnitř balení, kam ani nebylo vidět bez rozdělení desek . Takže mám dva balíky zničené na vyhození!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nákup po druhé a naposledy... Nic se nezměnilo.
    • Uhrazeno ihned po nákupu, po 14. dnech opět výzva k platbě? LOL
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Levné
    • Příšerně dlohá čekací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kohout jsem tady objednal 23. 4, protože ho měli v eshopu skladem. Skladem ale vůbec nebyl, jen mě nalákali abych koupil u nich. Pak přišel mail, že do cca 30. 4. by ho mohli naskladnit, ale nic jako neslibujou. Dneska je pátýho a kde nic tu nic, komunikace žádná, Objednávku asi zruším a koupím jinde, kde ten kohout mají opravdu skladem a nedělají si z lidí kozy.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží bylo inzerováno na stránkách. Několik dní po objednání se se mnou obchod spojil že se již tento model nevyrábí a objednávka tak byla zrušena.
  • Nedoporučuje obchod

    Dne 12.10.2018 objednano15.10 zaplaceno dnes je22.10. zbozi jeste nedorazilo!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Platba předem,aniž bych věděla,zdá je zboží skladem

    Nevýhoda

  • Nedoporučuje obchod

    • takhle dlouho na baterii jsem jaktěživ nečekal
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží na internetu bylo na skladě, ale do dneška se nic neděje. Tak nevím.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouho nic - stále v nabídce a následně po cca 14 dnech napsali, že nám objednané zboží nedoručí ?!

    Raději ne

  • Nedoporučuje obchod

    • Posílají jen kurýrem a proto jsem nespokojen. Měli by posílat i poštou.

    Reakce obchodu nejlevnejsiTZB.cz

    Dobrý den,

    dokud nezačne Česká pošta, zejména ve větších městech, doručovat balíky přímo na adresu k našim zákazníkům (ne jen na pobočku pošty), odmítáme s Českou poštou jakýkoli druh spolupráce. Doporučujeme Vám zakoupit Vámi poptávané zboží u některého z našich konkurentů.

    S pozdravem,
    Lukáš Gruber