Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nabízí zboží ktere nemají a stále ho mají na ínternetu

    Reakce obchodu nejlevnejsiTZB.cz

    Dobrý den,
    je nám líto, že jste byl nespokojen s vývojem Vaší objednávky. Již jsme Vám v emailové komunikaci vysvětlili, že se jednalo o administrativní chybu na webových stránkách u tohoto produktu zboží. Již jsme sjednali nápravu, aby k tomu už nedošlo.

    S pozdravem
    TÝM NEJLEVNEJŠÍ .TZB

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nedodržení termínu dodání.

    Reakce obchodu nejlevnejsiTZB.cz

    Vážený zákazníku,

    je nám velice líto, že jste nespokojen s termínem dodání zboží, ale nemáte pravdu. Zboží jsme Vám dne 9.1.2024 odeslali přepravní službou. Po novém roce jsme Vám zaslali informační email s termínem dodání 10.1.2024. Vaši objednávku jsme odeslali včas. Na přelomu roku probíhají různé inventury, jsou zavřené sklady a termíny dodání jsou delší. Ve vašem případě se tak nestalo a tak nebylo důvod pro udělení jedné hvězdičky za termín dodání, který byl splněn.

    S pozdravem
    TÝM NEJLEVNEJŠÍ .TZB

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • slušný ceny
    • velký výběr sortimentu
    • co vyberu tak prý dodavatel nemá a objednávku obchod po čase zruší

    Reakce obchodu nejlevnejsiTZB.cz

    Dobrý den,
    je nám velice líto, že Vaše objednávka byla zrušena. Zboží , které jste si vybral bylo bohužel momentálně vyprodané, takže opravdu nelze dodat. Snažíme se zajišťovat i náhrady za vyprodané produkty, ale ve Vašem případě to nebylo možné.

    S pozdravem
    TÝM NEJLEVNEJŠÍ .TZB

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Došlo téměř prošlé zboží a moji reklamaci neuznali.

    Reakce obchodu nejlevnejsiTZB.cz

    Dobrý den,
    je nám velice líto, že jste byl nespokojen s Vaší objednávkou. Nicméně, zboží, které jste si objednal, jste ani nedostal, protože bylo vyprodané, proto se nejedná o prošlé zboží. Reklamace zboží nemohla proběhnout, jelikož ani nemohla vzniknout. Objednávka byla zcela řádně stornována na základě nulového stavu objednané položky jak na našem skladě a na skladě našeho výrobce.

    S pozdravem
    TÝM NEJLEVNEJŠÍ .TZB

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádné zboží jsem neobdržela, protože tento obchod měl v nabídce fontánu, kterou neměli již skladem.

    Reakce obchodu nejlevnejsiTZB.cz

    Dobrý den,
    je nám velice líto, že jste byla nespokojena s reakcí našeho e-shopu. Bohužel zboží, které jste si objednala bylo momentálně nedostupné a vyprodané, jak na našem skladě, tak na skladě našeho výrobce. U tohoto typu zboží je potřeba si předem zjistit dostupnost, aby zbytečně nevznikaly komplikace jako ve Vaší objednávce.

    S pozdravem
    TÝM NEJLEVNEJŠÍ .TZB

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace 0, chápu, že jsou prázdniny, ale už to trvá opravdu dlouho. Lituji, že jsem zaplatil předem.

    Reakce obchodu nejlevnejsiTZB.cz

    Dobrý den,

    zboží jste objednal ve čtvrtek 29.6.2023, ihned v pátek jste dostal emailem informaci, že zboží není skladem a předpokládané datum naskladnění k nám je 4.7.2023. Zboží bohužel dodavatel nedodal z důvodu svátků v 1. červencovém týdnu. Zboží bylo naskladněno na náš sklad až dnes, tj. 11.7.2023, ještě dnes bude zboží vyexpedováno. Bohužel i my jsme měli v období od 5.7. do 9.7.2023 celozávodní dovolenou. Omlouvám se za delší dodací dobu.
    Lukáš Gruber

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Sortiment
    • Doprava

    DPD z kapacitnich duvodu nedorucila zbozi do Alza boxu a nekdo se rozhodl zbozi ulozit do vydejniho mista. Vydejni doba je 5-14 nebot je to trafika. Musim si tam nekoho poslat :-/

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nesplnují termín a ani se nenamáhají to řešit, člověk tak neví, jestli se má poohlédnout jinde, je to nekorektní jednání

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Byla jsem zklamaná, protože nabídka na netu vypadá lépe a navíc při objednávce ohřívače ELÍZ EL52 s kohoutkovou baterií přišel ohřívač EL 51. Už to mám namontovatované, ale nadšená z toho nejsem.

    Reakce obchodu nejlevnejsiTZB.cz

    Dobrý den,

    je nám líto Vašeho zklamání.
    Ověřovali jsme Vaši objednávku a skutečně jste si objednala ohřívač ELIZ EL 51, který Vám byl také dodán.

    NejlevnejsiTZB.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Už po druhe mi posunuly termin dodani a kdybych si nezavolal tak to ani nevim.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    - zboží nebylo připraveno k výdeji tak jak bylo uvedeno na objednávce kupujícího
    - prodávající nevyužil všechny možnosti k tomu, aby kupujícího informoval o stavu, že objednané zboží bude připraveno k výdeji v jiném termínu než bylo uvedeno v objednávce
    - teatrální chování obsluhy výdejního místa při pokusu o převzetí zboží v den výdeje uvedeného na objednávce
    - suma sumárum: moje první a také poslední objednávka u tohoto, v mých očích špatného hráče na trhu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Prodavají 3W žarovky jako 6W. Až po mém upozornění zdoží vzato zpět s tím že je chyba na straně výrobce.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednal jsem zboží a zaplatil. Po té jsem obdržel email, že zboží není.

  • We have received twice damaged goods. Because the second time we missed opening the packaging and did not notice the damage we did not write a protocol. The company referred to this fact as insufficient to honour our claim. Hiding behind the legal language vs believing your customer is truly unprofessional and disrespectful especially for good worth 5.000 kc which the company managed to save with this treatment. Extremely disappointing.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prodávají zboží,které nemají skladem. Zboží jsem hned zaplatila a po pár minutách přišla zpráva, že zboží není skladem. Chtěla jsem vrátit peníze,hned, čekala jsem 10 dní a musela napsat 3 urgence. Přijde mi to jak jako vrchol neslušnosti. Vždy odpověděli, že urgovali účetní oddělení a peníze můžu očekávat.... nedoporučuji, neseriózní e-shop.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na svém webu lžou

    objednal jsem topné těleso, objednávka mi byla potvrzena a byly mi zaslány údaje k zaplacení on line, peníze jsem poslal - druhý den mi napsali, že zboží nemají a mít nebudou - přitom na webu měli to samé zboží stále, ale za podstatně vyšší cenu.
    Peníze vrátili až za týden a musel jsem vrácení urgovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží prý dlohodobě není k dispozici. Na jiném eshopu dodáno za týden.
    Stále čekám na vrácení peněz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • je nefunkční

    zboží není dodáno, údajně něco chybí, nekomunikuje, nevím, kdy bude vše v pořádku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ještě uvidíme ,jak se obchod zachová k reklamaci na zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Byla dodána dřezová baterie, která neodpovídá objednávce. Reklamace se teprve řeší. E-shopu zazlívám, že prodávané zboží zřejmě nekontroluje, zatím to vypadá, že jde místo o "prodavače" bohužel jen o "podavače". Jako zajímavost v té souvislosti může být i to, že zboží objednávám na webu firmy jedné, ale vyzvedávám ho u firmy jiné a i fakturuje ho firma jiná. Přitom mám zato, že osoby jsou asi stejné a tak očekávám, jak tyto motanice ovlivní časový průběh a výsledek reklamace. Pokud budu požádán, jsem ochoten sdělit, až bude reklamace skončena, pro další kupující i její výsledek.

    Viz předchozí mé hodnocení.