Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Čekám na doručení víc než tyden, zboží jeste nedorazilo

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍOŘÍŠKY.cz

    Dobrý den,

    Vaše recenze nám opravdu mrzí.
    Objednávka nebyla vyřízena z důvodu neuskutečněné platby.
    Posílala jsem nové podklady k platbě, ale platba opět nepřišla.
    Včera jsem Vám volala a asi se ukázalo, že se platba opravdu neodeslala, protože dnes je již objednávka uhrazena.
    Proto ji obratem předáváme přepravci.

    Lenka a tým oříšků

    Děkujeme za Váš nákup a budeme se těšit na další spolupráci
    www.nejlevnejsiorisky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Jeden sáček se semínky byl roztržený a obsah se vysypal do krabice.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi neodpovidalo popisu. Byla obednana skorice 8cm, dorucena mela na baleni napsano 6cm, ale ani to nebylo spravne. 6cm bili nejdelsi kousky a ne prumer, ten je mezi 4-5cm. Obchodni asistentka nam sdelila ze nemuze merit kazdy kousek, na vraceni zbozi jsme bohuzel nemeli cas, potrebovali jsme skorice ihned. Ocekavala jsem alespon omluvu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobré jméno kazí přepravní společnost GLS, která nekomunikuje, vymlouvá se na signál, na špatnou adresu a pod. a balík, který měl dorazit včera přijde až zítra. Pokud by došlo k příští objednávce, prosím nevyužívat přepravu této společnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    vanilkové lusky jsou velmi malé, tomu asi odpovídá cena.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Cena
    • Kvalita

    Ačkoliv datum expirace je u nich až přibližně za rok, ořechy mi připadají starší a seschlé.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍOŘÍŠKY.cz

    Dobrý den,

    bohužel nás mrzí Vaše nespokojenost.

    V případě jakéhokoli problému se na nás můžete obrátit a vše společně vyřídíme.
    V tomto případě musím nesouhlasit.
    Měla jste objednané mandle a para ořechy.
    Toto jsou nejprodávanější produkty a každý den naskladňujeme nové zboží.
    A jsem si 100% jistá, že bylo zboží v pořádku.

    V případě, že nejste spokojená zavolejte mi na číslo 603 84 30 87 a domluvíme se na reklamaci.

    Děkujeme za pochopení i za recenzi.
    Ačkoli tato nám radost moc neudělala.

    Pěkný den
    Lenka - Nejlevnejsiorisky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • nedoporučuji - mandlová mouka byla v rozříznutém pytlíku a tak třetina byla vysypaná uvnitř balíku,vše bylo od toho mastné a datle nejsou dobré,jsou asi staré,zcukernatělé

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍOŘÍŠKY.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že jste u nás nebyla spokojená.
    Škoda, že jste nenapsala mail nebo nezavolala.
    Každý problém se dá řešit a napravit.

    Děkujeme za nákup i za hodnocení. I když toto nám radost neudělalo.

    Krásný den Lenka
    Nejlevnejsiorisky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Obj.jsem u vás kešu kvalita hrozná. Černý kusy . Obj.jsem i u jiné firmy také úlomky ale to se nedá srovnat. Bylo to asi dražší,ale kvalitnější.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍOŘÍŠKY.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že jste byla nespokojená.
    Když už nastane taková situace je nejlepší řešení ihned volat na tel. 737 890 189 nebo psát mail na reklamace a ihned situaci vyřešíme.


    Nepříjemnost i negativní hodnocení nás opravdu mrzí.

    Lenka
    www.nejlevnejsiorisky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vše v pořádku až do chvíle než jsem ochutnal arašídy v cukru.
    Na krabici datum spotřeby 05/2021. Arašídy byly v igelitových sáčcích, které nebyly baleny vakuově. Za těchto podmínek rok nevydrží. Po ochutnání mě čekalo další nemilé překvapení. Cukrová skořápka skvělá, ale tím to skončilo, Ačkoli arašídy křupaly, zhruba třetina měla nažluklou pachuť. Další problém byla slupka. Část arašídů jí nebyla zbavena (asi 10%), čímž chutnaly nahořkle. Ačkoli cena patřila k těm nižším, v konečném důsledku jsme prodělali.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • vše na jednom místě
    • zdarma až od útraty 2000,-je příliš

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍOŘÍŠKY.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení i když radost nám příliš neudělalo.

    Ráda bych objasnila situaci.

    Objednala jste si zboží, které vám bylo odesláno na výdejní místo společnosti DPD, které jste si zvolila. Balíček byl na výdejně několik dní než bohužel kvůli momentální situaci byla výdejna uzavřena. Pak se balíček vrátil-po týdnu k nám. Volala jsem Vám , že je balíček u nás a rovnou jste mi řekla, že chcete storno. Že nebudete platit žádnou dopravu. ( dopravu jste při prvním doručení měla zdarma). Doprava na výdejní místo je zdarma od 1500Kč
    Vaše platba Vám byla téměř okamžite vrácena na účet.

    Chápu, že momentálně není jednoduchá situace a balíček jste si třeba nemohla vyzvednou.
    Z naší strany jsme udělali vše co je v našich silách.

    Mrzí nás, že jste nebyla spokojená na 100%

    Lenka
    Za Tým nejorisky.cz

    • Objednala jsem Kešu oříšky W320 natural a dostala jsem Kešu zlomky natural.Objednané byli dodavatel Indie a zlomky země původu TOGO. Opravdu řezanka a drť.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍOŘÍŠKY.cz

    Dobrý den,

    omlováme se za chybu.
    Trochu nás mrzí, že jste nezavolala a neinformovala nás- obratem by jsme chybu napravili.
    Přitom jsme společně řešili problém s platbou -který jste měla.
    Vše jsme vyřešili, tak ani toto by nebyl problém.

    V případě zájmu se nám prosím ozvěte a vyřešíme tento problém.
    S pozdravem
    Tým Nejorisky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží sice bylo dodáno včas a v pořádku, ale makadamové ořechy, které jsem objednala, byly přepražené a pomerančová kůra v čokoládě má rozměr 1 cm2, takže se jedná spíše o hořkou čokoládu s kousíčky pomerančové kůry, příště objednám jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Už podruhé mi poslali v balíku mezi jiné (čerstvé) potraviny kešu zlomky se zápachem plísní. Hledám jiný obchod a nedoporučuji.

    Reakce obchodu NEJLEVNĚJŠÍOŘÍŠKY.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že jste nebyla spokojená.
    Škoda jen, že jste se neobrátila na nás. Zboží by jsme dali nové .
    Problém řešíme zasláním nového sáčku a přepravce vyzvedne starý, aby se dalo posoudit co se zásilkou přesně je.

    Pěkný den Lenka
    Nejlevnejsiorisky.cz

  • Oříšky dorazily v pořádku, ale káva měla expiraci pouze 3 týdny po obdržení balíčku, byla tedy téměř prošlá.