-
Objednával jsem pro starou maminku 85 let malou komodu. Protože maminka nemohla pomoci s vykládkou komody, musel jsem za dopravu komody po rovině na vzdálenost asi 10 m (za 1. vchodové dveře, bez schodů) zaplatit 500,- Kč za "plnohodnotný výnos", jinak řidič může komodu pouze složit z auta na chodník a odjet. Ostatní eshopy běžně doručují objednané zboží bez příplatku za 1. vchodové dveře. Takže nejlevnější není vždy "nejlevnější".
-
Dobrý den, pane Libore,
negativní recenze nás mrzí. Reálné možnosti přepravních společností jsme Vám podrobně telefonicky popsali ještě před vyřízením objednávky. Zmínili jsme se o dvou službách týkajících se výnosu, které můžou být součástí zásilky, aby bylo doručení komfortnější. Využívají se, když si zákazník není jistý, jestli bude moci být přítomen u převzetí zboží, což byl Váš případ.
Když jste se později rozhodl, že si danou službu přiobjednáte, nebyl problém z naší strany vyhovět. Součástí zmiňované služby bylo doručení zásilky nejenom na recepci domova pro seniory, ale až na pokoj, jak Vám dle Vašeho vyjádření ještě více vyhovuje. Velká škoda ale je, že jste si dopředu neověřil provozní (domovní) řád domova, neboť ten ve skutečnosti neumožňuje volný přístup osob k pokojům, a to ani pracovníkům přepravních společností. Jelikož tyto upřesňující skutečnosti ve své recenzi vůbec nezmiňujete, bereme za svou povinnost je tady uvést.
Vaše zklamání za zbytečně zaplacenou službu tak na jednu stranu chápeme. Přece jenom, kdo z nás by nechtěl ušetřit? Na druhou stranu ale nemůžeme být zodpovědni za to, jaké možnosti převzetí platí na místě určení.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír
-
-
Z prodejny nejlevnejsinabytek.cz jsem objednával malou komodu (Komoda ALDA, dub sonoma), vše v pohodě, bez problému. Proto jsem následně učnil druhou objednávku - Předsíňová stěna TERMERI II se sedákem, dub sonoma, a velký problém. Celá stěna je ze dvou polovin, v jedné polovině nebyly předvrtané díry, v balení chyběly všechny vruty na panty dvířek, dále chyběly vruty na přidělání horních poliček, naopak spousta jiných vrutů přebývala, v balení bylo asi 50 ks záslepek bílé barvy, nepoužitelných k danému nábytku..celkově velké zklamání. Vruty jsem musel dokupovat, abych stěnu vůbec sestavil.
-
Dobrý den, pane Jiří,
na jednu stranu nás těší, že s první vyřízenou objednávkou jste byl maximálně spokojen, ale velmi nás mrzí, že u druhé to dopadlo opačně. Jak jsem se dozvěděl z našeho reklamačního oddělení, obrátil jste se na nás se stejným popisem problému, ale už jste z nějakého důvodu nereagoval na výzvu k doplnění údajů.
Pokud byste souhlasil se zaevidováním reklamace, což bychom byli rádi, protože jedině tak je možné problém vyřešit, zašlete nám prosím požadované údaje a fotky. Ihned poté se budeme moci obrátit na výrobce.
S dodávkou předsíňové stěny jsme Vás nechtěli zklamat, za veškeré problémy se Vám omlouváme.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír
-
-
Dobrý den pane Lumíre,
reaguji na Vaši odpověď ohledně objednávky PC stolu, učiněnou v dubnu, kdy zboží nebylo dodáno.
Velká škoda je ta, že tak, jak funguje zákaznický servis na Heurece při komunikaci se zákazníky, tak nefunguje při jednáním s dodavateli nábytku, zákazníky atd., jinak bychom se PC stolu možná jednoho krásného dne i dočkali :).
Nicméně nevadí, jen dodám, že nepřesné na mém negativním hodnocení není nic, nebudeme si plést pojmy a dojmy i ohledně ostatních negativů, které jsou zde uvedeny a bohužel jich není úplně nejméně, ale když jste přítele kontaktovali cca. před měsícem, zda budeme mít o zboží i nadále při zpoždění dodávky zájem, odpověděl Vám, že v případě, že bychom o stůl zájem neměli, ozve se Vám. A vzhledem k tomu, že zákaznický servis ohledně storna nikdo nekontaktoval a servis nejlevnejsihonabytku s přítelem poté občas komunikoval, zda zboží přijde, nepřijde, přijde , nepřijde, je zřejmé, že jsme stále na dodání čekali. Neúspěšně.
Nicméně chápu, pane Lumíre, že chyba jistě není jen na vaší straně, tak Vám konkrétně aspoň popřeji pěkný den a nejlevnějšímunábytku více spokojenějších klientů.
S pozdravem, Dagmar.-
Dobrý den, paní Dagmar,
děkujeme za příspěvek, také my jsme byli z rozporuplných informací dodavatele zklamaní. Jelikož se situace opakovala, domluvili jsme se s vaším přítelem nakonec na zrušení objednávky, což v té chvíli bylo rozumným řešením.
Nechceme se opakovat, ale někteří výrobci již nějakou dobu mají problémy nejenom s nedostatkovým materiálem, ale občas také s menším počtem zaměstnanců - vše kvůli tak často skloňované pandemii. Z tohoto důvodu se proto snažíme reagovat na výrobní plány našich dodavatelů a objednávat i na sklad ve větším počtu vhodné typy nábytku, jehož výroba právě probíhá. Je nám líto, že právě vámi vybraný stůl jsme neměli skladem.
Také my bychom vám chtěli popřát jen to nejlepší a pro nadcházející období prázdnin vydařenou dovolenou.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír
-
-
nekupujte z toho shopu je to des dodavají spatne nebo nekompletni zbozi nikdy uz od sud neobjednam
-
Dobrý den,
váš negativní příspěvek nás mrzí, ale je škoda, že na něj nemůžeme osobněji reagovat. Vzhledem k tomu, že jste nevyplnili své jméno, ani nepíšete nic bližšího, nemáme bohužel možnost u příspěvku zjistit, o kterou objednávku se jedná.
V takovém případě bychom totiž danou záležitost prověřili a hlavně, začali vše řešit s výrobcem. Obrátili jste se, prosím, s kompletními údaji alespoň na naše reklamační oddělení? Hlavně právě to má v kompetenci nedostatky vyřešit. I když jste zatím rozladěni, což chápeme - věřte nám, že naším pravým cílem je spokojený zákazník. Případné chyby, ať už vzniknou u nás, na straně výrobce nebo přepravní společnosti, jsme připraveni řešit.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír
-
-
Jsem naprosto rozladěna!
Objednali jsme si set stolu a dvou židlí.
Stůl a jedna židle v pořádku drží, ale druhá židle byla asi kazová, protože po pár týdnech se z ní začaly uvolňovat šrouby, postupně vypadávat, její konstrukce se tím rozviklala a nešlo na ní bezpečně sedět.
Reklamovali jsme ji, reklamace byla uznána a bylo nám řečeno, že máme čekat na vyjádření.
Po měsíci nám z obchodu přišla odpověď, že se omlouvají, ale reklamace se protáhne na déle než zákonem daných 30 dní a zda bychom s tím souhlasili, že dodavatel čeká na náhradní díly - ok, to se dá pochopit a souhlasila jsem.
Po měsíci a půl od reklamace nám dorazila zásilka.
Požadovali jsme novou židli.
Přišel nám balík který obsahoval část konstrukce na židle dvě, pak už jen díly na židli jednu, ovšem kompletně BEZ ŠROUBŮ!!
Jak si máme tu židli sešroubovat, to netuším.
Šrouby z původní židle samozřejmě nemáme, protože tím, jak se uvolnily, tak popadaly a rozkutálely se po kuchyni a člověk si jich nevšimne, vysaje je a přijde na to až za dlouho...
Zbyl nám z původní židle jeden šroub.
Ihned píšu na obchod a jsem zvědavá, jak toto hodlají řešit!
Já už nehodlám čekat další měsíc a půl na nové šrouby, už takhle se u jídla s manželem musíme střídat, protože máme jednu židli a nechtěli jsme kupovat nové, když jsme čekali na reklamaci.
Jsem opravdu nespokojena!!!-
No tak reakce z reklamačního týmu "pobavila" :
"Dobrý den,
v reklamaci VV2001726 jste nereklamovali žádné chybějící montážní prvky.
Pokud jste tedy nějaké díly ztratili, napište nám jejich označení dle návodu i jejich počet.
Děkuji.
S pozdravem
Dalibor Šigut
reklamační oddělení"
Jako takže tím, že jsme požadovali novou židli, tak předpokládá člověk, že dostane novou židli se vším všudy včetně šroubků... A ne jen bočnice, sedák a opěradlo, ale smontovat si to máme asi provázkem..:-/ -
Doplňuji rozuzlení - bylo mi na můj požadavek, že nemáme ani jeden šroubek, protože postupně odpadali a jak si jich člověk nevšimne, tak se rozkutálí, vysajou apod.
Tak mi přišlo, že nemůžou za to, že jsme ztratili montážní prvky, ale že tedy "Protože si Vás vážíme, jako každého našeho klienta, pokusíme se dodat díly zdarma". No, co dodat... :/ -
Dobrý den, paní Kateřino,
delší reklamace židle nás mrzí - sami jsme nečekali, na jak dlouhou dobu se vše protáhne. Uvědomujeme si, že to pro vás bylo komplikované, ale zároveň se také přiznáváme, že jsme opravdu netušili, že část spojovacího materiálu "se rozkutálí a zbytek vysaje".
Po vašem upřesnění reklamace jsme tak s vámi nadále komunikovali, abychom vše dotáhli do zdárného konce. Omlouváme se vám a doufáme, že jídelní set již ve všech ohledech splní svůj účel.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Pane Lumíre, nezlobte se, ale když člověk požaduje nový kus zboží, tak je snad jasné, že ho chce se vším všudy.. Když budu reklamovat TV a budu chtít nový kus, taky ji budu chtít včetně např. napájecího kabelu a budu to brát jako samozřejmost, že ho v novém balení najdu..
Jinak tedy i Váš dopravce je jedním slovem katastrofa.. Kurýrka společnosti WeDo, která mi balíček se spojovacím materiálem vezla, přijela až na potřetí.. Podruhé měla přijet do 21h, tak jí před 21h volám, zda stíhá nebo ne, ať jdeme spát, protože druhý den byl budíček do práce ve 4.hod ráno.. Prý dorazí na 100% v 22hod.. Čekali jsme na ní do 23:30, telefon nebrala, nepřijela.. přijela až za další dva dny, bez roušky, s cigárem v puse vystoupila z auta.. Promiňte, ale toto také poškozuje tvář Vašeho obchodu... Každopádně jsme si byli nuceni koupit židli jinde, než nám šrouby dorazily, abychom měli na čem sedět... a ve Vašem obchodě už radši vážně ne :(( Kvalita zboží z Polska je děsná..
-
-
Perfektní komunikace s obchodem,
Zboží dodáno dle předchozí domluvy.
+ dodání
+cena
+pomoc kurýra při vykládce
Mohu všem vřele doporučit!-
Dobrý den, pane Jiří,
také my si nemůžeme vynachválit komunikaci s vámi, vašeho nákupu a samozřejmě i tohoto příspěvku si velmi vážíme.
Na trhu s nábytkem jsme již mnoho let, o to více nás potěšilo, že jsme letos získali prestižní ocenění SHOPROKU od renomované společnosti Heuréka. Doufáme, že tato cena kvality je dalším ukazatelem pro vás, naše zákazníky, že svou činnost zamýšlíme poctivě. I nadále nechceme polevovat v naší snaze, abychom ani příště vaši důvěru nezklamali.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír
-
-
Perfektní komunikace s klientským centrem, na požádání o výměnu přepravní firmy GEIS za jinou při dodání nábytku mě bylo vyhověno. Poradí a vždy s příjemným hlasem po telefonu. Uvidíme jak bude vypadat díly nábytku po otevření balíků a nábytek po sestavení.
-
Dobrý den,
děkujeme za sepsaný příspěvek, který jsme si s potěšením přečetli. Každá zpětná vazba je pro nás nejenom důležitá, ale také povzbuzením v další práci - vidíme tak, že má smysl.
Nyní budeme doufat, že s montáží nábytku budete také spokojení, a že vám bude sloužit mnoho let.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír
-
-
Skvělá komunikace, z klientského centra se snaží co nejvíce poradit, vyjít vstříc. Velice rychlé dodáni nad očekáváni.
Opravdu skvělá zkušenost! Mohu jen doporučit. Příště zase ráda využiji.-
Dobrý den, paní Jano,
děkujeme za využití naší infolinky - jsme rádi, že jsme vám mohli pomoci, a že jste byla maximálně spokojená.
I když v současné době všichni řešíme pandemii a její důsledky, což je velmi omezující, v našem e-shopu je možné nakupovat bez omezení. Již nyní se těšíme na vaši další objednávku :-)
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír
-
-
Dobrý den,já nakupovala přes nejlevnejší nábytek již dnes už čtvrtou obědnávku a vždy maximalní spokojenost.Dobrá komunikace,rychlost dodaní.Teď už i dopravce vše na jedničku.Takže supr.Renata
-
Dobrý den, paní Renato,
rádi bychom vám poděkovali za nový příspěvek do diskuze, udělala jste nám radost. A to nejenom díky pozitivní zpětné vazbě, ale nejvíce nás těší, že se k nám ráda a s důvěrou opakovaně vracíte.
Přejeme vám, aby vám nábytek sloužil k plné spokojenosti opravdu mnoho let!
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír
-
-
Komunikace byla na dobré úrovni, ale nedoporučuji výrobky z tohoto obchodu. Zakoupila jsem si u nich postel SUZAN, postel 180x200 cm, bílý dub. Mám jí pouhé 2 měsíce, nespím na ní každý den. Postel mi montoval zkušený pan. Musel přidávat i šrouby, ale i po přidání šroubů je postel nestabilní . Včera, když jsem vstala z postele a sedla jsem na kraj, propadl se pode mnou rošt. Nejradši bych zavolala do tohoto obchodu aby si pro postel dojeli a já si mohla koupit postel novou. Kvalita je opravdu mizerná a to co se píše na webu je lež.
-
Dobrý den,
děkujeme vám za pozitivní hodnocení komunikace, popisované vady výrobku nás velmi mrzí.
Přitom vámi zmiňovaná postel patří mezi naše často prodávané zboží, u zákazníků dlouhodobě oblíbené. Kdyby tomu tak nebylo, už bychom jej z naší nabídky po nějaké době stáhli, tak jako jsme postupovali u několika položek z minulého roku. Průběžně se totiž snažíme reagovat na podněty zákazníků, abychom u dalších objednávek minimalizovali možné problémy.
K dané posteli bychom uvedli, že se vyrábí ve třech rozměrech. Výrobce k postelím navíc nabízí i další typy nábytku, jako je šatní skříň, různé komody a další příslušenství. Je to právě z toho důvodu, že tato produktová řada patří mezi velmi žádané. Navíc musíme podotknout, že se jedná o nábytek vyrobený v Německu.
Každopádně nás ale mrzí, že vám dodaná postel nemá všechny očekávané vlastnosti, tzn. kvalitní provedení, stabilitu a samozřejmě celkovou bezchybnost. Doporučujeme proto obrátit se s důvěrou na naše reklamační oddělení, neboť na základě anonymní (obecné) informace nelze reklamaci jakkoliv zaevidovat.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír
-
-
Jsem velice sklaman se zbožím z tohoto obchodu hromada spojovacího materiálu chyběla jelikož jsem měl už starý nábytek rozebrán tak jsem to musel řešit svým a návod katastrofa bylo mě řečeno že musím počítat dírky na různých dílech abych je vůbec dal dohromady proto nedoporučuji
-
Dobrý den, pane Jiří,
na tel. hovor s vámi si vzpomínáme. Vzhledem k vaší nespokojenosti jsme vám proto nabídli možnost reklamace, ale dle vašeho příspěvku je zřejmé, že jste naše doporučení nevyužil.
Také si vzpomínáme, že montážní návod jste hodnotil jako nedostatečný, ale co se týká vaší zmínky na požadavek k počítání děr, toto již nemůžeme potvrdit. Pokud došlo k nějakému nedorozumění, rádi bychom se vám omluvili.
Ještě bychom chtěli dodat, že komplikace se smontováním nábytku nás velmi mrzí. Dopředu je před samotným dodáním zboží nebylo možné předvídat. Pokud bychom cokoliv tušili, zboží bychom vám ani nezasílali a rovnou si u dodavatele vyžádali náhradní kus.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír
-
-
Dobrý den, objednala jsem si u nejlevnejsinabytek.cz TV stolek. Přebrala jsem ho u dopravce PPL a až doma zjistila, že jeden díl nábytku byl odřený. Moje chyba, měla jsem si balík důkladně prohlédnout.
Ale i přes tuto nepříjemnost mi nejlevnejsinabytek.cz vyšel vstříc a do 30 dnů mi poslali nový náhradní kus zdarma. Velice si vážím jejich ochoty a pomoci a proto nejlevnejsinabytek.cz vřele doporučuji jako spolehlivého prodejce, který si váží každého svého zákazníka.
Ještě jednou Vám za vše děkuji.
Kateřina M.-
Dobrý den, paní Kateřino,
děkujeme za váš příspěvek do diskuze, delší dobu tuto možnost bohužel nikdo nevyužil.
Velmi si vážíme, že i přes nepříjemnost řešit a čekat na vyřízení reklamace, jste byla s naším obchodem spokojená. Doufáme, že i v budoucnu si z naší nabídky něco vyberete. Jako poděkování za další nákup pro vás již nyní máme připravenou věrnostní slevu, která cenu nábytku zase o něco vylepší ;-)
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír
-
-
Super obchod, levný a kvalitní materiál, plný slev a výhod
-
Dobrý den, pane Luboši,
děkujeme vám za skvělé hodnocení, z naší nabídky jste si vybral skutečně TOP produkt. Těší nás, že také zmiňujete nabízené slevy. Zaprvé jste využil akční nabídku, zadruhé díky své registraci i slevu na další nákup.
Využitím těchto slev, které nabízíme všem svým zákazníkům, je nakupování skutečně radost :-)
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír
-
-
Dobrý den,
v internetovém obchodu nejlevnejsinabytek.cz jsme si nedávno objednali sedačku ASKOY 11 (již staženo z prodeje). Sedačka byla doručena v uvedené lhůtě, ale vzhled vůbec neodpovídá fotografii na obrázku výrobku v e-shopu.
Barva potahu je ve skutečnosti mnohem tmavší. Na stránkách je sice uvedena potahová látka Malmo 96 - šedá látka, ale
e-shop nemá žádný detailní vzorník pro srovnání jako mají jiné internetové obchody. Nicméně pochopila bych, že toto mohlo vzniknout nasvícením při pořizování snímku výrobku.
Jeden z důvodů, proč jsme si tuto sedačku vybrali, byly dřevěné spodní lišty ve světlém dekóru (nejblíže dub přírodní). V kontrastu s šedou látkou to vypadalo velice vkusně. Sedačka však byla doručena s lištami v úplně jiném barevném provedení - tmavém (nejblíže odstínu třešeň). Samozřejmě to celkovému vzhledu sedačky hodně uškodilo. Když jsem se na e-shop obrátila, bylo mi řečeno, že odstín dřevěných lišt je v pořádku a že to je na obrázku pouze jinak nasvíceno. Takové odpovědi vůbec nerozumím, ale žádné větší součinnosti jsem se nedočkala. Z tohoto důvodu bych e-shop nikomu nedoporučila. Dali jsme si na výběru sedačky velice záležet, ale výsledkem jsme velice zklamaní.
S pozdravem
Vladimíra Poláchová-
Dobrý den, paní Vladimíro,
děkujeme za váš příspěvek do diskuze, ve kterém detailně popisujete také samotný výběr sedačky. Ne každý zákazník si stejně jako vy najde delší čas na výběr vhodného zboží, o to více nás mrzí, že jste nebyla se zmiňovaným nákupem spokojená.
Zaslané fotky dříve kontrolovalo naše reklamační oddělení, stejně tak i nyní my dodatečně na obchodním oddělení. Bohužel i po dalším porovnání fotek se také my musíme přiklonit k původnímu vyjádření z reklamace. Skutečně totiž velmi záleží na podmínkách, ve kterých danou fotku pořídíte. Výrobce fotku pořídil v odlišných světelných podmínkách, tzn. dostatečně nasvícených ze všech stran (v ateliéru), než se mohlo povést vám. Jelikož nám výrobci z tohoto důvodu reklamace zamítají, toto stanovisko jsme tak byli nuceni předat i vám. Navíc, jak máme uvedeno v obchodních podmínkách, odstín barevného provedení zboží se ještě může lišit v závislosti na nastavení zobrazovacího zařízení (monitor, display mobilního zařízení, projektor apod.).
Doufáme, že se nám podařilo vše vysvětlit, i když pokud nám můžete věřit, rádi bychom vaši reklamaci vyřídili odlišně. Jen nás netěší vaše domněnka, že se vyhýbáme v této souvislosti další součinnosti. Možná to z našeho reklamačního oddělení dostatečně nezaznělo, ale samozřejmě vždy můžete využít možnosti vyplývající ze zákona, tzn. vrátit nám zboží do 14 dní od jeho zakoupení. Sedačku jsme potom povinni od vás převzít a vrátit vám peníze. Sami také chápeme, že ne každý nákup nakonec zákazníkovi vyhovuje, ať už jsou důvody jakékoliv. Když není možné zboží využít dle svých původních představ, vhodnou variantou tak může být právě jeho vrácení.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír
-
-
Za nas mozeme obchod nejlevnejsinabytek.cz jedine doporucit.
Po extremne zlej skusenosti s inym predajcom, kedy sme prestavali verit v online nakupy nabytku a zacali v smutku zbierat sily na navstevu svedskeho obchodneho giganta, kde sedacky su doslova hnusne, kniznice nemaju ducha a napad a fronty su tak na pol dna, sme narazili na tento obchod.
V piatok podvecer, kedy som s neuveritelne milou pani (dufam, ze nekomolim meno, ak ano, tak pardon) Vavrikovou na infolinke zistovala moznosti dodania, kedy mi nielen uplne uprimne a narovinu dala casovy odhad aj s rezervou, pretoze sa blizia sviatky a vsetci pomaly nestihaju, ktory bol do bodky dodrzany, ale zaroven ma informovala aj ako postupovat, keby nieco "neklaplo". To sa casto nevidi!
Moj nazor utvrdil aj naozaj rychlo zodpovedany dotaz na celkovu vahu sedacky a pocet balikov, ktore sa budu niest do 2. poschodia. Odpoved som mala v priebehu 3 hodin. Cim si ma tento obchod ziskal a radi znovu nieco zakupime - viem, ze im mozem verit.
O priebehu objednavky a jej expedicii som bola informovana sms spravou a e-mailom. Dorucenie a objednany vynos prebehli bez jedinej komplikacie. Sedacka bola zabalena naozaj poctivo (az sme mali problem ju vybalit) aby sa neposkodila. Navod na montaz nam sice trochu potrapil mozgove zavity, nie je to navod svedskeho typu, ale 2 sme sedacku zlozili za par minut.
Viem, ze sa obcas nieco nepodari - nie je to vsak podla mna nic, co by pristup k zakaznikom na Podpore u nejlevnejsinabytek.cz nevyriesil k vasej maximalnej spokojnosti.
Keby takto fungovali vsetky e-shopy!
Ini sa od tohto obchodu mozu ucit.-
Dobrý den, paní Mio,
rádi bychom vám poděkovali za velmi podrobné hodnocení, udělalo nám skutečně radost. Jméno kolegyně jste napsala správně, už si vaši recenzi se zájmem přečetla, na tel. rozhovor s vámi si vzpomněla.
Zároveň nás těší, že jsme neplánovaně mohli "napravit" pověst e-shopů, s tímto výsledkem jsme dopředu nepočítali :-) Přece jenom objednávání přes internet patří mezi nejpohodlnější způsoby nákupů, bylo by škoda se jim vyhýbat.
Ještě jednou tak děkujeme za skvělé hodnocení, kterého si vážíme a hlavně, povzbudilo nás v naší další snaze dělat svou práci způsobem, který zákazníkům vyhovuje. Vaše spokojenost je naším cílem :-)
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír
-
-
Důrazně nedoporučuji nakupovat v tomto obchodě.Objednané a předem zaplacené zboží leželo skoro týden na svozovém depu PPL bez toho ,aby se prodejce zajímal proč není zásilka doručena.Po několika denní anabázi se nám podařilo v podstatě donutit obchod k vrácení peněz.Této diskuze využívám proto,že pan Lumír z nejlevnějšího nábytku moc dobře ví,že do odpovědi na recenzi si může vymyslet cokoliv,protože zákazník nemá možnost reagovat a náležitě toho i využívá.Přitom stačilo zvednout telefon a domluvit se třeba i jen na částečném plnění zakázky a celá záležitost mohla být vyřešena,což ovšem nikdo neudělal.Naprosto tragická komunikace a naprostá neschopnost řešit vzniklý problém.To se v dnešní době jen tak nevidí.A navíc neskutečná drzost a lhaní v odpovědi na recenzi mě nezanechala v klidu a musel jsem se k obchodu vyjádřit ještě jednou v této diskuzi.Zboží jsme si objednali jinde a již nám v pořádku slouží.Jen nějak nechápu,pokud bylo stejně kvalitně zabaleno jako to,které jsme obdrželi od konkurence,jak ho při normální manipulaci mohl někdo poškodit...No na každý pád bych si být Vámi nákup v tomto vobchodě velice rozmyslel.
-
Dobrý den paní Dano,
chceme této příležitosti využít k zopakování našeho stanoviska. Také my nejsme rádi, jak pomalým způsobem probíhalo doručování vaší zásilky, což jsme i vyřešili vrácením peněz. Je nám líto, že veškeré naše snahy nejenom o urgenci dopravce, ale i vysvětlování ohledně aktuálně nedostatečných kapacit u přepravní společnosti, jste pokaždé považovala za pouhé výmluvy. Mrzí nás to o to více, že opět ve svých výčitkách pokračujete, i když nyní už svého právníka nezmiňujete.
Na druhou stranu jsme rádi, že již můžete zboží využívat, a to i přesto, že následně bylo zakoupeno v jiném obchodě. Jen nemůžeme souhlasit s tvrzením, že na naši odpověď nelze nijak znovu reagovat, neboť prostor v této diskuzi jste využila.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír
-
-
Dobrý den, skutečně neradi bychom předvídali rozhodnutí výrobce, doporučujeme počkat na jeho odborné posouzení. K porušení občanského zákoníku podle nás nedošlo, na důkladné zjištění stavu má výrobce právo.
-
Znovu opakuji, že ke zlomení došlo po necelých třech měsících od převzetí! Přístup vaši společnosti považuji za velmi nekorektní! Navíc jasně porušujete občanský zakoník. Smartshop:
-
Dobrý den pane Jiří,
rádi bychom vaši reklamaci vyřídili kladně, ale bez odborného posouzení u výrobce nelze tuto záležitost předběžně uzavřít, jak byste si přál. Jelikož byla lenoška během používání zlomená v méně namáhané části, nemůžeme si dovolit nekonzultovat reklamaci s výrobcem. Nyní tak čekáme na jeho vyjádření.
Rádi bychom vás ujistili, že reklamace stále není uzavřená, tzn. jakmile nám výrobce pošle rozhodnutí, teprve poté vás budeme informovat. Doufáme, že vše dobře dopadne.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Rozhodně nedoporučuji nakupovat u této společnosti!Dodávají nekvalitní zboží a do reklamace se jim nechce!Nikdy více už od nich nic nenakoupím, jejich křeslo nevydrželo ani 3 měsíce a reklamaci nechtějí uznat!Příště těch 5 tisíc raději vyhodím z okna a bude to stejné, nebudu mít ani peníze ani nábytek!