Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den paní Marto,

    opakované prodlužování termínu dodání ze strany výrobce nás velmi mrzí, znovu se vám chceme omluvit. Na dodavatele jsme průběžně apelovali s tím, že v pátek jsme konečně mohli chybějcí skříň odeslat na vaši adresu. Dnes mělo proběhnout doručení, jen podle sdělení dopravce jste zásilku odmítla s požadavkem na pozdější termín dovozu. Pokud úložní doba nepřesáhne týden, může zůstat odložená na depu. Důležité je, aby se tato doba nepřesáhla - v takovém případě by nám ji přepravní společnost vrátila zpět na náš sklad.

    Hodnota dobírky bude o 500 Kč nižší, jak jsme se již dříve domlouvali. Nyní jsme rádi, že bylo možné vaši objednávku kompletně vyřídit, a že jste jako omluvu uvedenou slevu přijala. Věříme, že příště již k žádným komplikacím nedojde a hlavně, že budete s veškerým nábytkem spokojená.

    Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír

  • Již od října čekám na šatní skříň Fado, kterou výrobce nebyl schopen vyrobit několik týdnů, ačkoliv to internetovému obchodu sliboval. Obchod mi 3x telefonoval, že se omlouvají, že jim dodavatel slíbil dodat ten a ten termín, ale situace se stále opakovala s tím, že skříň zkrátka není. Paní, která mě o všem informovala,byla velice milá a seznámila mě s celou situací, pokaždé jsem tedy řekla, že to ještě vydržíme. Napotřetí už jsem jí ale řekla, že bych byla ráda, aby mi zaslali alespoň druhou skříň, kterou jsem měla objednanou společně s tou, která stále nebyla. Obchod mi vyhověl a alespoň jednu skříň doručil.
    Nyní, kdy mi měla konečně být doručena i ta druhá, jsem musela zboží odmítnout, jelikož bylo na paletě prošláplé či co. Řidič mě upozornil, že tomu tak bylo již při nakládce, tudíž musím čekat znovu, než mi bude doručena jiná.
    Jen doufám, že až mi bude doručena, že nebude rozbité zrcadlo, či zlomená deska, protože v tu chvíli bych opravdu již odstoupila od smlouvy. Mám taky jen jedny nervy a tohle už je opravdu trochu moc. Chápu, že za to celé nemůže jen obchod, ale měl by se trochu snažit, aby jeho zákazníci byli spokojení a alespoň mu to nějak kompenzovat.

  • Dobrý den,

    rádi bychom vás veřejně ubezpečili, že reklamace tohoto typu jsou zcela výjimečné. Běžně se nestává, že by obal byl neporušený a pod ním se nacházelo znečištěné zboží. Po vašem dalším upřesnění se tak naopak nebude jednat o chybu ve výrobě, ani na našem skladu. Podle všeho máme podezření, že sedačku poškodil přepravce a aby “zahladil stopy”, tak ji přebalil. Pravdou je, že není možné, aby z našeho skladu odešlo zboží v takovém stavu, jak popisujete.

    Platby dopravného pak řeší kolegové z reklamačního oddělení individuálně dle dané situace. Jelikož jste nevyužil ani jednu z nabízených možností, které vám kolega z reklamačního oddělení navrhoval, ale rozhodl jste se vrátit zboží do 14 dní, pak skutečně dopravné nehradíme my, což je škoda. Jinak se co týká vaší zmínky ohledně recenzí našeho obchodu, aktuálmě máme 93% spokojených zákazníků, což je nejvyšší spokojenost z eshopů s nábytkem - můžete si tuto informaci na Heuréce prověřit, pokud jste se již nedíval dříve.

    Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír

  • Smartshop:

    Zboží přes internet si samozřejmě zakoupím, nakupuji přes internet celkem běžně, ale bohužel si nezakoupím nic přes váš eshop. Nebo alespoň do té doby, než se tu dočtu, že jsou lidé s vámi spokojeni a nabízíte kvalitní služby a také zboží. Jinak co jsem psal s pánem Šigutem, tak psal, že dopravu zpět v žádném případě nehradíte, že si zákazník zajištuje a hradí sám. teď tu píšete něco jiného.

  • Dobrý den,

    váš příspěvek upřímně řečeno vyděsil i nás, takto by zboží samozřejmě vypadat nemělo. Jsme rádi, že se rychle podařilo najít řešení.

    Nyní je na nás, abychom toto pochybení s dodavatelem projednali a vyvodili z toho patřičné důsledky. Omlouváme se za veškeré komplikace, dopravu zpět samozřejmě hradíme my.

    Doufáme, že vás pracovník přepravní služby nevyděsil v takové míře, že už si nikdy přes internet nic nezakoupíte. To by nám bylo skutečně líto.

    Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír

  • Objednali jsme si sedačku, čekali jsme osm týdnů, o dva týdny více než byl určen termín dodání. Nějak zvlášt jsme nepospíchali, tak nám to nevadilo.
    Sedačka přišla dobře zabalená, obal běžně špínavý od auta, ve kterém to dovezli.
    Po rozbalení nás čekalo zděšení, sedačka špinavá, zaprášená, otisky od bot, nožky ulámané, zdeformované, chybějící návod, chybějící montážní díly.
    Sedačka ani neodpovídá obrázku jak by měla vypadat.
    Po konzultaci, sedačku posíláme zpět. Pracovník přepravní služby říkal, že tyto problémy jsou denně několikrát, lidé posílají zboží každý den na vrácení a problémy mají stejné jako my.
    Rozhodně nedoporučujeme

  • Dobrý den,

    podle vašeho příspěvku došlo u nás k chybě, která nás mrzí a neradi bychom ji nechali bez jakékoliv odezvy a dostatečné reakce. I když zatím neznáme podrobnosti k vaší reklamaci, neboť jste neuvedl její číslo ani nic bližšího, reagujeme takto alespoň obecně. Budeme rádi, pokud se na nás obrátíte písemně již detailněji na [email protected] - nemusíte mít obavy, že bychom se vaší stížností nezabývali. Znovu se omlouváme za všechny komplikace, které určitě nebyly zamýšleny úmyslně.

    Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír

  • Bohuzel...nemohu doporucit tuto spolecnost...vyreseni reklamace po zakonne lhute bez omluvy natoz kompenzace je opravdu skandal

  • Dobrý den paní Marie,

    velmi nás mrzí, že zrcadlo dorazilo rozbité, a že jste si jej nakonec musela zajišťovat na své náklady. U skel a zrcadel je bohužel nutné zásilku ihned zkontrolovat, neboť pokud by se potvrdila vina dopravce (většinou to tak bývá), lze pak u něj škodu dodatečně reklamovat. V opačném případě toto není možné, což je nám velmi líto. Byli bychom neradi, kdybyste naše vyjádření k reklamaci považovala pouze jako lichou výmluvu. Tyto skutečnosti jsou naopak součástí obchodních podmínek, aby nebyli zákazníci nějakým způsobem klamáni, to bychom opravdu neradi.

    Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír

  • Dobrý den,

    rádi bychom vám poděkovali za pozitivní příspěvek. Také nás těší, že jste si z naší široké nabídky vybral, navíc ještě s další slevou, která samozřejmě potěší :-)

    Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír

  • V červenci jsem si objednala předsíňovou skříň. Druhý den. když jsme všechno montovali , jsme zjistili, že je rozbité zrcadlo. Ihned jsme vše nafotili a poslali email s tím, aby nám poslali nové. Bylo nám řečeno. že jsme měli vše prohlédnout , když nám to dopravce přivezl, který je to vadný kus apod. Samé výmluvy. Tak jsme koupili nové zrcadlo. Po této zkušenosti už nikdy nic u této firmy objednávat nebudu.

  • Super obchod, výběr je tam široký a s pořízeným nábytkem jsem spokojen. Ná nákup navíc uplatňuji cashback přes portál https://www.ziskejte.cz/ , takže navíc ještě dostanu část z ceny zpět :)

  • Dobrý den pane Petře,

    celá záležitost nás velmi mrzí. Běžně se nám daří vyřídit reklamace v klasické době do 30 dní, ale u vaší objednávky se bohužel tato doba neúměrně prodloužila.

    Chceme vás ujistit, že dodání chybějících náhradních dílů u dodavatele urgujeme a také ani nás netěší, že se ještě reklamaci nepodařilo dořešit.

    Znovu se omlouváme za tyto komplikace a doufáme, že již brzy budeme moci náhradní díly odeslat.

    Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír

  • U této diletantské firmy jsem objednal 2 skříně,,jednu jsem složil, ale u druhé jsem zjistil že chybí 2 části- reklamoval jsem tuto skutečnost (může se stát),,ale tím začala dlouhá nervy drásající procedura,,,,až po měsíci (ok je to zákoná lhůta), kdy se ani neobtěžovali se ozvat, jsem jim znovu psal,,,a odpověd? že mou reklamaci uznaly a že žádají další měsíc na dodání chybějících dílů, protože dodavatel je až z dalekého na opačném konci světa vzdáleného Polska (to už jsem začínal vidět rudě)...Vstřícně jsem jim dobu prodloužil o 14 dní...Po dalších 18 dnech kdy se opět nikdo neobtěžoval ozvat, jim volám (odbyly mně ať napíšu mail),,v mailu mě oznamují, že chybějící části očekávají tento týden a nabízí mě slevu za diletantství 200Kč.....jsem zvedav, jaký tento obchodní horor bude mít pokračování....

  • Dobrý den pane Jiří,

    je to skutečně tak - ze zákona mají obchody několik týdnů, přesněji řečeno 30 dní, na vyřízení reklamace. Na druhou stranu, alespoň když píšu za náš obchod, se snažíme reklamace vyřizovat mnohem dříve, vždy s ohledem např. na náročnost svozu původního zboží.

    Nicméně i takto veřejně se vám chceme omluvit, že k reklamaci vůbec došlo. Po vašem upřesnění, že nechcete zasílat náhradní zboží, ale vrátit rovnou peníze, jsme vám samozřejmě vyhověli. Jsme rádi, že již nyní máte peníze zpátky a můžete je tak použít třeba na jiný účel.

    I když přepravou vzniká většina reklamací, můžu potvrdit, že ne vždy bývá na vině doprava. Jelikož se to ale občas stává, existuje možnost reklamovat zboží až po vybalení, příp. během montáže, neboť dříve nemusí být poškození zřejmé. Ve vašem případě jsme tak neudělali vyjímku - jsme rád, že vše je již vyřešené.

    Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír

  • Dobrý den, podělím se i o svou zkušenost:

    Rohová sedačka VERA, jeden díl (lenoška) úplne poškozená - rozbitá, volal jsem na reklamaci, tam mi bylo řečeno že na to mají tři týdny, poté co jsem musel zvýšit hlas a zdůrazňovat že nechci mít doma tři týdny šrot a sedět na zemi tak mi byla najednou reklamace uznána (měl jsem chuť to poslat dobírkou zpátky) - to jsem i do telefonu řekl. Pro sedačku si přijela stejná firma a peníze přisli zpátky do 4 dní. Poučení: Budou to zkoušet házet na dopravce a dopravce zase na obchod. Musíte jednat vždy s obchodem, pokud tedy nezjistíte pri předání že je poškozený obal.Hlavně se nenechat odbýt. Já například bydlím ve 3 patře. A jak mam zjistit zda je poškozená když je zabalená ? To ji mam rozbalit na chodbě a dopravci říct, počkejte tady pul hodiny než se ujistím že je v pořádku a pak vám podepíšu předávací protokol? To asi ne.

  • Dobrý den paní Aleno,

    nutnost reklamace komody nás mrzí, stejně tak i její delší vyřízení, které bylo způsobeno i z důvodu, že u výrobce začátkem roku probíhala celotýdenní dovolená. Pozastavena tak byla nejenom samotná výroba, ale oddálilo se i vyřízení některých reklamací. Ohledně telefonátů z vaší strany můžeme potvrdit, že jste nás pokaždé tzv. "předběhla", nové informace jsem vám tak podávali zmiňovaným způsobem. Skutečně bychom byli neradi, kdybyste z tohoto důvodu na nás zanevřela. Dodatečně jsem se díval na sledování zásilek a pokud jsou informace u dopravce správné, tak den před sepsáním svého příspěvku jste již zboží převzala? V této chvíli tak doufám, že nyní již je vše v pořádku.

    Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír

  • V listopadu loňského roku jsme si v tomto internetovém obchodě objednali komodu. Po 6 týdnech dorazila, ovšem když jsme ji chtěli montovat, tak jsme zjistili, že na vrchní pohledové desce je sloupnutý kus povrchu, takže cca 25 cm je pouze dřevotříska. Jelikož to byl pohledový díl, ihned jsme volali na reklamaci. Reklamovali jsme 29. 12. a za celou dobu s námi komunikovali pouze v případě, kdy jsme sami zavolali, jinak by se ani neobtěžovali nám oznámit, že na reklamaci potřebují dalších 21 dní po zákonné lhůtě. Přinejmenším zvláštní jednání se zákazníkem. Pokud potřebujete nábytek v krátké lhůtě, nákup nedoporučuji.

  • Dobrý den pane Antoníne,

    mrzí nás, že u sedačky vznikl problém s potahovanou látkou. Reklamace byla vyhodnocena sdělením, že vada nebyla způsobena chybným dílenským zpracováním nebo samotnou vadou materiálu. V žádném případě se tak nejedná o problém sedu v džínách, který zmiňujete.

    Můžeme vás ubezpečit, že bychom rádi reklamaci vyřešili jiným způsobem, ale v tomto případě to skutečně možné není. Je nám také líto, že kvůli tomu již další nákup u nás neplánujete, ale jelikož se jedná o dodatečné mechanické poškození, nelze bohužel postupovat jinak.

    Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír

  • Ohledně tohoto internetového obchodu mohu jen SAMÉ NEGATIVA !!! Špatné dodán dílů sedačky. Po necelém dvouletém užívání " sezení na sedačce v džínách " zamítnuta reklamace která spočívala že se povrch sedačky sám od sebe začal celý loupat ještě k tomu na místech kde se sedí nejméně...Důvod zamítnuté reklamace byl že na sedačce sedím v džínových kalhotách.. To mě šokovalo..byla mi nabídnuta oprava od výrobce kterou bych musel si sám zaplatit. cena sedačky cca 12 tis. oprava 5 tis.+doprava a bůhví co ještě !! nikdy více tento obchod!!!!
    NEDOPORUČUJI s pozdravem RAIS..