Přihlásit se a přidat recenzi
  • 100 %

    • spokojenost
    • neměli jsme problém

    Objednávali jsme zde zboží a celková absolutní spokojenost. Část zde a luxusní nábytek na www.anglickynabytek.cz/sets/luxusni-nabytek/
    Všude absolutně bez problémů. Děkujeme

  • 100 %

    • 1) skvělá komunikace
    • 2) dobrá nabídka
    • 3) neuvěřitelná ochota všech pracovníků

    Po velmi dlouhé době jsem našel obchod, kde vše proběhlo bez nejmenšího problému. Když nakoupíte nad 20 000 Kč máte dopravu a montáž nábytku v ceně, ale nejen to. Zpozdila se mi rekonstrukce a nemohl jsem nábytek převzít . Obchod mi nábytek bez problému a zdarma skladoval půl roku. Platbu obchod požadoval až týden před převzetím!!
    V dnešní době je to naprosto neuvěřitelné, až mi to skoro připadalo podezřelé .
    Ochota a komunikace všech pracovníků byla skvělá a perfektní.
    Obchod doporučuji všem kdo chtějí bezproblémový nákup.

  • 100 %

    • Široká nabídka zboží
    • Kvalitní sedací soupravy
    • Příjemný personál
    • Skvělá komunikace ohledně objednání zboží

    Na prodejně se o nás postaral příjemný personál, který nám se vším poradil.
    Dodání sedací soupravy, které bylo zdarma včetně vynášky proběhlo v termínu. Zaměstnanci, kteří nám zboží dodali, byli velice ochotní.
    Obchod mohu jenom doporučit. Vše proběhlo bez problémů :-)
    S další objednávkou se na Vás opět obrátíme.

  • 20 %

    • Lhaní ohledně termínu dodání
    • Špatná komunikace

    Pozor na tento eshop - jsou to PODVODNíCI!!

    Na začátku ledna 2021 jsme objednali novou sedací soupravu přímo na prodejně v Lounech. Slibování termín byl 8-10tydnu, což jsme akceptovali. Naštěstí jsme nic dopředu neplatili žádnou zálohu.
    Od dubna - kdy nám byl sliben termín zavozu - začalo vykrucovani, ze produkt byl špatne zadán ve výrobě atd Po ujištění, ze sedačka bude dodána v červenci jsme dále čekali několik měsíců, až po urgencich v říjnu 2021 jsme zjistili ze, prodejce pan Vapenik celou dobu lhal a výrobu vůbec nezajistil.
    Od známých máme informaci, ze produkty nebyl dodán kompletně, chybí komponenty atd
    Doporučuji se tomu obchodu vyhnout obloukem !

    Reakce obchodu Nejlepší nábytek s. r. o.

    Dobrý den,

    chápeme Vaši reakci a velice nás to mrzí. Prodeji nábytku se věnujeme již více než 25 let a mohu Vás ujistit, že naši zákazníci jsou spokojeni a rádi se k nám vrací.

    Bohužel jsme zjistili, že jeden z našich zaměstnanců pracuje velmi nestandardně a nespolehlivě. Proto s ním byl ukončen pracovní poměr.

    Jako omluvu a v rámci kompenzace vzniklých problémů nabízím výraznou slevu v případě obnovení objednávky. Samozřejmostí je doprava, vynáška a montáž zdarma.

    V případě zájmu se na nás neváhejte obrátit na telefon 777 929 909 nebo e-mail: [email protected]

    S úctou

    za Nejlepší nábytek s. r. o.
    Lukáš Vondráček

  • 10 %

    • hezká prodejna v Lounech
    • nebyl požadavek na zálohu, což se nyní jeví jako záměrné (a dle mého názoru nekalosoutěžní jednání pro získání zákazníka)
    • Zboží na prodejně vypadá hezky a kvalitně - doporučuji koupit jen to, které je skaldem
    • velmi špatná komunikace ze strany prodejce
    • záměrné klamání spotřebitele ohledně dodacích termínů - vědomé
    • odmítání přijetí odpovědnosti za jasně průkazné pochybení zaměstnance, 8 měsíců lhaní je vlastně naprosto v pořádku

    Nejlepší nábytek Vážně NIKDY!!! Stejné nebo obdobné zboží naleznete např. ve SCONTO - na prodejnách mají výrazně více produktů než uvádí na eshopu. Tam jsme také nakonec svou objednávku ložnice po celém 8 měsíčním kolotoči učinili.
    Dne 11.2.21 jsme na prodejně v Lounech učinili objednávku ložnicové sestavy cca za 130 tis. Kč, termín dodání, který doposud uvádí na webu 6-8 týdnů. Prodejce pan V. se zdál milý a znalý produktu, vše jsme si vyzkoušeli, společně jsme sestavu nakonfigurovali. Zálohu nepožadovali se slovy, že svým zákazníkům důvěřují. Plus také bylo, že v ceně sestavy je doprava i montáž produktu. Dostalo se nám slovního ujištění, že v dubnu určitě bude dodáno, nicméně, že se ozvou cca se 14 denním předstihem, abychom připravili doma prostory pro instalaci ložnice.
    Po dobu 6 týdnů se nedělo nic. Zavolala jsem tedy já a zeptala se na stav objednávky. Pan V. neví, prověří nejpozději do pátku daného týdne. Nic se nestalo a následující týden jsem tedy volala znovu, jak to vypadá, že slíbil zavolat a nic. Ještě ten den volal, že dodavatel nestíhá kvůli covid a že dodávka přijde v květnu nejpozději v začátkem června, upozornila jsem ho, že termín dodání na webu je klamavý a že by ho měli upravit, když o zpožděných dodávkách vědí. Následujících 9 týdnů opět ticho po pěšině. Napsala jsem tedy 2. 6.21 panu V. "ostřejší", ale slušný mail, kdy jsem sdělila, že chápu covid situaci u výrobce, nicméně obchod probíhá mezi námi a prodejcem a že bych očekávala alespoň nějakou akci z jejich strany, např. "všimné" jako omluvu za zpoždění, ujištění, že se na objednávce pracuje. Asi za 5 min. pan V. volal, že vše prověří a zjistí, co a jak. Je tomu již týden a opět nulová akce z jejich strany. Dodací termín 6-8 týdnů vesele visí na webu dál, uplynulo týdnů 17 a my stále ložnici nemáme a ani nemáme info, jak to vypadá. A myslím si, že nejsem jediná zákaznice, které se toto stalo. Kdybychom bývali věděli o takto dlouhých termínech, které ale nejsou konečné, s největší pravděpodobností bychom vůbec objednávku neučinili. Teď jsme "rukojmí" prodejce. Zvažuji další kroky.
    Po mnoha urgencích nakonec sděleno, že nejpozději 23.7.2021 bude namontovaná u nás a že nějaká sleva bude. Nicméně 3 týdny zase ticho po pěšině, žádné info, kolik bude ložnice nakonec stát a ani kdy přesně budou doručovat a montovat, abychom stihli připravit (vyklidit a vymalovat) prostor k instalaci.
    Ložnice dodaná a namontovaná nebyla nikdy, termín montáže byl stanoven na 21.9.2021, toho dne nic nedorazilo. Psala jsem na adresu obchodu, kde se zjistilo, že pan V. zboží u dodavatele nikdy neobjednal, tedy 8 měsíců nám vědomě lhal. Vedení se vyjádřilo až na mou přímou výzvu k náhradě škody tak, že kdyby se jednalo o jiného zaměstnance, tak to bude řešit, ale vzhledem k tomu, že se jedná o pana V., nic se nestalo a pokud se chci domoci nějaké spravedlnosti, musím jít právní cestou. Což jsem také udělala.

    Reakce obchodu Nejlepší nábytek s. r. o.

    Dobrý den,

    chápeme Vaši reakci a velice nás to mrzí. Prodeji nábytku se věnujeme již více než 25 let a mohu Vás ujistit, že naši zákazníci jsou spokojeni a rádi se k nám vrací.

    Bohužel jsme zjistili, že jeden z našich zaměstnanců pan Vápeník pracuje velmi nestandardně a nespolehlivě. Proto s ním byl ukončen pracovní poměr.

    Jako omluvu a v rámci kompenzace vzniklých problémů nabízím výraznou slevu v případě obnovení objednávky. Samozřejmostí je doprava, vynáška a montáž zdarma.

    V případě zájmu se na nás neváhejte obrátit na telefon 777 929 909 nebo e-mail: [email protected]

    S úctou

    za Nejlepší nábytek s. r. o.
    Lukáš Vondráček

  • 80 %

    • Dodali vše slíbené jak bylo objednáno a v pořádku

    Paní Vondráčková - velmi arogantní komunikace, jakmile mě převzal někdo jiný, pravidelně informovali a vše probíhalo v pořádku

  • 10 %

    • žádná
    • neseriózní jednání, nekomunikace. Mohu jen doporučit vyhnout se tomuto prodejci

    Naprosto neseriozní jednání při reklamaci výrobku.

  • 20 %

    • žádná
    • neseriózní jednání, nekomunikace. Mohu jen doporučit vyhnout se tomuto prodejci

    Nabízený nábytek na internetových stránkách neodpovídá svojí vychvalovanou kvalitou skutečnosti, protože podle naší zkušenosti prodává obchod předražené šmejdy.
    Drží se taktiky nekomunikovat a dělat “mrtvého brouka”, když chce zákazník zboží reklamovat. Naprosto neseriózní jednání.

  • 20 %

    • Nízká cena
    • Špatná komunikace
    • Neinformovanost ze strany dodavatele

    Dobrý den, rád bych se podělil o svou zkušenost a všem zákazníkům úšetřil zbytečné nervy a starosti.

    V říjnu 2019 jsme si objednali postel s tím, že doba dodání bude 8-10 týdnů, což jsme akceptovali. Během této doby jsem se jednou, řekněme po 4 týdnech, informoval, zda nemají bližší informace o dodání - neměli. Po uplynutí této doby jsme se postele nedočkali a přišel nám e-mail, že "dodavatel nedodržel lhůtu dodání" a že další zboží očekávají v polovině ledna - nabídli nám slevu, pokud budeme chtít počkat (bod pro ně). To jsme akceptovali. V polovině ledna jsem volal na zákaznickou linku, zda už mají bližší informace. Informaci jsem dostal, zboží má dorazit následující den. Můj druhý dotaz zněl, zda dorazí i moje zboží, na to už odpověď nebyla. Druhý den nám dorazil e-mail, že dodavatel opět nedodržel termín dodání a objednávka se ruší - stejný den jsme o něco málo dříve objednávku zrušili sami.

    Tento e-shop nemá informace o tom, jaké zboží mu kdy dorazí. Nejspíše čeká na dostatečný počet objednávek (pro naplnění kamionu) a skladové zásoby jsou minimální, ne-li nulové.

    Ve zkratce - zboží nebylo dodáno včas, následně neměli ponětí, zda vůbec dorazí a kdy, nakonec byla objednávka zrušena.

    Vzhledem k tomu, že e-shop nemá ponětí o stavu objednávky jednotlivých produktů, stěží se obávám kvality dodaného zboží.

    Reakce obchodu Nejlepší nábytek s. r. o.

    Dobrý den,

    máme stovky spokojených zákazníků, ale občas se něco nepovede.

    Ano, vybrali jste si postel ze sortimentu výrobce, který se ukázal být velmi nespolehlivý. Proto jsme se Vám také omluvili, nabídli slevu na nákup jiné postele a spolupráci s výrobcem okamžitě ukončili, protože po takových partnerech netoužíme.

    Ještě jednou se Vám touto cestou omlouváme.

  • 20 %

    Absolutně ne,nedoporučujeme nikomu,u tohoto obchodu jsemsi již na podzim objednala křeslo,které se mělo údajně vyrábět v Německu,sice jsem se posléze dověděla,že při výrobě popletli druh látky,tak bude jiný odstín,fajn,souhlasila jsem,údajně bylo křeslo již vyrobené koncem listopadu,když jsem před Vánočními svátky psala této firmě,ať mi je tedy dovezou,když je dávno vyrobené,dostala jsme neochotnou odpověď,že závozy již mají uzavřené,řekla jsem si fajn,tak ihned po Novém roce budou volat,že mi ho vezou,absolutně s enikdo neozval,tak jsemjim smlouvu vypověděla,jsou nesolidní,podivní a v životě se budeme jejich stránce vyhýbat.Zaráží mě co tady podniká za lidi,je to čím dál horší.
    Křeslo jsme si nakonec pořídila u jiného dodavatele a měla jsem ho do 5 dní!!!!!

    Reakce obchodu Nejlepší nábytek s. r. o.

    Paní Czarnecká,
    Vaše recenze nás zarazila. Dne 5. 11. jste objednávku vytvořila, následně jste ji 26. 11. rušila. Následovala komunikace a vy jste objednávku obnovila 27. 11. Objednala jste si zboží, které je nutné vyrobit na zakázku a o dodací lhůtě 6 - 8 týdnů a tento termín vám byl předem znám. Nikdo látku nepopletl, jak chybně uvádíte. Proces objednávky byl od počátku bez problémů. Výroba byla dokončena těsně před Vánoci a nebylo již v našich silách dodávku uskutečnit. Odměnila jste nás stornem objednávky 31. 12. a zboží, které jsme pro vás na zakázku vyrobili jsme museli zařadit do výprodeje.

  • 40 %

    • obchod v Lounech je krásný, zboží přehledně vystavené, ochotní lidé, doba objednávky 3-5 týdnů dodržena, komunikace s obchodem vynikající,
    • zboží Pohovka ve venkovském stylu CALIA 2, po necelém jednom dnu vylétlo péro ze spodku sedačky . Naštěstí vedle sedačky neležel pes, opravit sedačku jsme nechtěli, báli jsme se opětovného vylétnutí pér ze sedačky, proto jsme jí celou nechali odvézt a využili jsme zákonného vrácení zboží do 14 dnů . Důvod jsme napsali e-mailem,
    • nabídka opravy poškozené sedačky rychlá, dopravce výborný přístup, slušní lidé, dávali pozor na opatrné zacházení se zbožím
    • během nákupu, navýšení ceny sedačky až o 3000 Kč . Naštěstí jsme zboží měli již v košíku, odvoz byl po reklamaci až moc rychlý, bylo nám zavoláno a žádáno o okamžitý odvoz, i když jsme měli na stejnou dobu v plánu něco jiného. Nakonec jsme se dohodli na druhém dni, přijeli v domluvenou hodinu dopravci a sedačku odvezli,

    je předem těžké, vědět, že bude zboží nekvalitní, je to zboží z Německa, kdo je výrobcem, by mělo být všude, ne jenom u tohoto obchodu uvedeno. Obchodníci samozřejmě nevidí do zboží, kvalitní práce, se ukáže až u zákazníků. V obchodě se sedělo na sedačce výborně, doma již ne.Co nás překvapilo, je nekvalitní práce řemeslníků v Německu . Sedačka měla dva sedáky, na kterých se sedělo v prodejně opravdu pohodlně, ale u přivezené sedačky byly tyto sedáky vycpané nějakým materiálem, který se proseděl během 1h sezení a do původního stavu se materiál v sedácích nevrátil. Takže popis materiálu v sedácích, i v sedačkách by mělo být také povinností obchodu. Dnes již víme, že listová vodorovná péra v sedačce raději nevybírat a naše myšlení, že bude výrobek z Německa kvalitní, se rázně změnil . Je možné, že je k nám dovážen nekvalitní nábytek, který v Německu vyřadí a naši obchodníci si ho přivezou k nám, ale to je pouze domněnka. Zaměstnanci této prodejny, jsou velmi ochotní a slušní, stejně tak i dopravci. Snad jsem vše napsala a nezapomněla na nic.

    Reakce obchodu Nejlepší nábytek s. r. o.

    Paní Riegrová,
    děkujeme za hodnocení. Všechny informace o zboží jste obdržela na naší prodejně včetně výplní sedáků. Zboží bylo vystavené a vyzkoušela jste si sezení. Vždy dodáváme sedací soupravy vyrobené dle přání zákazníka a každá sedací souprava či pohovka je řešena jako individuální zakázka ve výrobě. V žádném případě se nezabýváme dovozem vyřazených modelů jak uvádíte.

    V případě nespokojenosti má u nás zákazník právo na vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dnů, pokud nakupuje prostřednictvím internetového obchodu. Případně uplatnit reklamaci. Rozhodla jste se pro vrácení zboží, reagovali jsme ihned a zboží si odvezli.

  • 100 %

    • široký výběr
    • kvalitní sedačky
    • ochota

    Reakce obchodu Nejlepší nábytek s. r. o.

    Děkujeme za stručné a jasné hodnocení.

  • 10 %

    • Nic
    • VŠE

    Téměř před rokem jsme objednávali ložnicovou sestavu, kterou kompletně dodnes nemáme.

  • 100 %

    • Férové jednání sleva odvoz zdarma.
    • prodejna v Lounech je zruky

    Udělal jsem si výlet abych si ověřil vystavovaný nábytek.Vybral jsem si obývací stěnu poslední kus na prodejně.Dostal jsem zajímavou slevu bez jakékoli zálohy. Zboží přivezli do 14dnů vše perfektně zabalené jelikož se jednalo o stěnu vcelku.Vše mi odnesli až do obýváku nic nebylo poskozeno a tak stačilo jen sundat ochrané folie a umístit.Z mé strany prodejnu v Lounech mohu jen doporučit. Jirka Český ráj.

    Reakce obchodu Nejlepší nábytek s. r. o.

    Děkujeme za pěkné hodnocení, těší nás vaše spokojenost.

  • 90 %

    • mají vše na co si vzpomenete za dobré ceny
    • super

    Reakce obchodu Nejlepší nábytek s. r. o.

    Děkujeme za hodnocení.

  • 100 %

    • Úžasná nabídka sedaček
    • Dopravili, vynesli do bytu a namontovali zdarma
    • Dodání v termínu a skvělá domluva s přesným termín dodání
    • Prodavač i stěhováci velmi ochotní

    Osobně doporučuji především návštěvu showroomu v Lounech, kde je velký výběr sedaček v látce i kůži. Mají jich tam snad 100 v látce i kůži. Můžete si je vyzkoušet, vybrat si ze vzorníku látku. Prodavači jsou velmi pozorní a umí dobře poradit. Nikdy jsem v podobném obchodě s nábytkem nebyl.

  • 10 %

    • Naprosto nesolidní jednání.

    13. ledna 2018 jsme si objednali ne zrovna levnou sedací soupravu s dodací lhůtou 6-8 týdnů. Když jsem se v osmém týdnu začal emailem dotazovat na předpokládaný termín dodání, dostával jsem místo odpovědí další 3 týdny jen nicneříkající kecy typu "buďte trpěliví", "zjišťujeme informace" apod. Vše vyvrcholilo tím, že jsem na konci desátého týdne obdržel zprávu, že z jimi nezaviněných důvodů bude naše sedací souprava doručena koncem května - tedy 4 a 1/2 měsíce od objednávky!

    Objednávku jsme zrušili, totožnou sedací soupravu jsme si objednali v Německu, vyšla levněji a ani ne za týden jsme ji měli doma.

    PS: Je mi líto obchodníků v showroomu. Ti byli příjemní a skvělí. Ale co s nima, když to pak někdo takhle zvorá.

  • 10 %

    • vše - doprava, produkt, servis, zamestnanci

    Objednali jsme jidelni stul za 13 tisic. Uvedena dodaci lhuta 6-8 tydnu, coz neni malo, ale rekli jsme si ze to zkousneme. Po mnoha urgencich a vyhrocenych telefonatech s absolutne arogantnimi zamestnanci na telefonu jsme konecne vyhadali dodani po 12 tydnech. Dalsi tyden trvalo nez naprosto otresna dodaci firma FOFR stul dodala. Vzdy poslali nejaky termin dodani ale nasledne stul neprivezli - nejdrive se vymlouvali ze meli nehodu, pak pan na dodani zapomnel, pak nemohli zase stul dovezt odpoledne a nakonec po mnoha telefonatech a dohadech stul dorazil. Bral jsem si kvuli tomu i volno v praci a nakonec vzdy prisla nejaka vymluva, ze dodani dnes neni mozne. Kdyz po tydnu stul konecne dovezli, nestacil jsem se divit - baleni ocividne poskozene. Po rozbaleni zcela poskozena 1 noha stolu, napraskle drevo, 2. noha stolu krive urizla s naivnim pokusem zamaskovat to nejakym kusem plastu. Dale chybely 2 srouby a matice z 8, takze nebylo mozne ani stul dal dohromady. Takze po 3 mesicich cekani, hadani a zbytecneho volna jsme stul zase poslali ta, odkud prisel.

    NIKDY VICE, DURAZNE NEDOPORUCUJI FIRMU NEJLEPSI-NABYTEK.cz!!!!

  • 30 %

    • - Kvalitativně spíše podprůměrný nábytek za rozumnou cenu
    • - Dlouhá dodací lhůta
    • - Nepříjemná komunikace při urgencich
    • - Nepodložená informace (rozměrová, váhová) ohledně vlastního odvozu - zbytečné prodražení nábytku jejich dopravou

    Zavádějící "sleva při vlastním odvozu" - pro koho platí základní cena ? Pokud si necháte nábytek přivézt, zaplatíte jejich firmě za dovoz (ca 100 km) 1.274,- Kč bez jakékoliv manipulace, pouze vyložení za 1.vchodové dveře (přitom dopravné kurýrní službou nabízí za 450,- Kč). Po nepříjemné zkušenosti obchod nedoporučuji.

  • 10 %

    • určite nic.
    • Že Nejlepší nábytek?? Ani z daleka... Hrůza ve všem... Zakázal by jsem jim prodávat...

    Jiná barva, prasklá deska, po postavení se všechno vyklá... a dodáni po 3 měsících.