Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlé doručení, jen kvalita neodpovídá ceně.

    Reakce obchodu nejkufry.cz

    Mrzí nás co píšete, chápu to jako určitý subjektivní pocit, který se ale může v čase měnit a dost možná po nějaké době by jste to zcela přehodnotila k lepšímu. To že jste si nakonec koupený kosmetický kufr nechala a nevrátila ho svědčí o tom, že by tomu tak mohlo být.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stav kufru je prachbidny. No prostě hnus.
    Reklamuji a už nechci.

    Reakce obchodu nejkufry.cz

    Na kufru je ochranná fólie z výroby. Pod ní nevidíme. Takových kufrů jsme již odeslali tisíce a zcela výjimečně se stalo, že kufr nebyl nakonec zcela v pořádku a byla pod fólií nějaká odřenina. Pokud tomu je tak v tomto případě tak nás to mrzí a omlouváme se. Chápu, že to neudělá radost, ale i takové věci život bohužel přináší a důležité je, zda se k tomu prodejce postaví čelem. Samozřejmě jsme se již omluvili do zprávy a se zákazníkem to aktivně řešíme. Zatím jsme dostali fotografie kde není zcela patrné, co s tím je, zda je poškozen kufr nebo vlastně fólie. Uvidíme až budeme mít kufr zpět. Ve zprávě zákazník jednoznačně projevil zájem o slevu nebo výměnu za stejný kufr, proto celkem dost nerozumím tomu, co zde velmi kriticky píše. V každém případě jsme připraveni to zodpovědně vyřešit – sleva, výměna, vrácení.
    Nakonec se zákazník stavil na prodejně, protože bydlel nedaleko, kufr jsme mu vyměnili za jiný zkontrolovaný kus. A o co tu celou dobu šlo... I když jsme zákazníkovi psali 3x, že je na kufru ochranná fólie tak to neřešil. Fólii jsme odstranili během chvilky a kufr je v naprostém pořádku, celé tedy tady to zcela zbytečné...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlá komunikace při problému

    Kufr přišel poškrábaný, běžně by to nevadilo, ale byl to dárek k narozeninám. Obchod v této věci reagoval, ale již nebylo možné shánět jiný dárek, tedy nevím, jak by reklamaci řešil.

    Reakce obchodu nejkufry.cz

    Samozřejmě vždy reagujeme a děláme maximum pro spokojenost zákazníka. V takovém případě ideálně zboží vyměníme obratem za bezvadné. Případně lze nabídnout slevu pokud o to má zákazník zájem.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží mi zatím nedorazilo a zřejmě ani nedorazí, protože mi dopravní společnost oznámila e-mailem, že mi to nemohou doručit na mnou zvolený parcelshop. Od té doby se s ní nelze spojit, nereagují na žádný z e-mailů, které jsem poslala, abych se s nimi domluvila na náhradním řešení.

    Reakce obchodu nejkufry.cz

    Zboží dle evidence v systému bylo nakonec dodáno. Když nám zákazník nedává vědět, že není něco v pořádku u dopravce, nemůžeme pomoci. Škoda, že to zjistíme až zde a odneseme to za přepravce v recenzi...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Z cestovní tašky jsem velice zklamaná. Kupovala jsem jí díky uvedené hmotnosti, jelikož měla sloužit k cestování starší osoby. Ve skutečnosti taška váží 2,7 kg, včetně koleček a madla, která se nedají demontovat. Spodní část madla jde hůře zasouvat do spodní části tašky.

    Reakce obchodu nejkufry.cz

    Pokud něco není v pořádku se zbožím stačí dát vědět a společně najdeme řešení k plné spokojenosti. U tašky jsme zjistili, že byla chyba v uvedené váze, to se omlouváme, opraveno. Madla a kolečka opravdu odmontovat nejdou, to nikde neuvádíme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlé dodání,dobře zabaleni
    • Vracela jsem kufry, osobně v kamenné prodejně, prodavačka mi dost neochotně hodila peníze na pult a dala mi jasné najevo, že se se mnou nehodlá více bavit, druhou prodavačku jsem požádala o přinesení jiného kufru ze skladu, ta odešla a už se nevrátila.

    Velký výběr kufru, ale doporučuji si je prohlédnout osobně.

    Reakce obchodu nejkufry.cz

    Na personál prodejny máme v zásadě kladné recenze. Nebyl jsem u toho, ale mám zprávy, že se Vám snažili maximálně vyhovět. Předvedli Vám celou řadu zboží jak z prodejny tak ze skladu a ano naposledy se již kolegyně nevrátila a poslala kolegu, protože vyřizovala telefon se zákazníkem z e-shopu.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • dlouhá dodávka

    Reakce obchodu nejkufry.cz

    Zboží jsme odeslali v den objednání. Udělali jsme tedy pro rychlé dodání maximum. Bohužel se může stát, že se zásilka přepravci nepodaří doručit z nějakého důvodu tak rychle jak by zákazník očekával. To je nám líto, ale opravdu nevíme co pro to více udělat a není to poprvé, kdy to bohužel odnášíme za přepravce.

  • bohužel jen jsem chtéla zapnout zip hned se to vypáralo špatně přišito,myslím uvnitř

    Reakce obchodu nejkufry.cz

    Pokud se bohužel už stane, že zboží po doručení není v pořádku, měníme ho samozřejmě bezplatně obratem za jiné nové. Jednoduše stačí zavolat nebo napsat na kontaktní e-mailovou adresu a o vše se postaráme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • zboží drazilo rychle
    • zboží nedorazilo kompletní

    Reakce obchodu nejkufry.cz

    Škoda, že se to musíme dovědět až zde po několika dnech. Stačilo zavolat nebo napsat jednu větu hned po přijetí objednaného zboží. Zaslán cestovní kufr a visačka za 39 Kč. Zákazníka jsme na základě této recenze kontaktovali a údajně nedohledal visačku. Bohužel v té chvíli již neměl krabici ani vložený obalový materiál. Zákazník uznal, že moc podrobně nehledal a že tam visačka mohla být.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Na webu uvedené špatné rozměry. Ve skutečnosti je kufr větší!

    Reakce obchodu nejkufry.cz

    Veškeré údaje o zboží přebíráme od jednotlivých výrobců. Samozřejmě je snahou uvádět vše správně. Nicméně nějaká chybička se může objevit. Ať již je to cokoli, vždy stačí nás kontaktovat zpět a najdeme řešení k plné spokojenosti zákazníka.

  • Nepřišel mi email ani kód na vyzvednutí v uložence...přes to, že jsem viděl, že zboží je na prodejně a osobně jsem si pro něj došel ..bez kódu mi ho odmítli vydat

    Reakce obchodu nejkufry.cz

    PIN kód odesílá Uloženka přes SMS!!! Na základě této recenze, jsme nechali PIN zaslat znovu.
    Na email pan J.P. neodpovídá a mobilní telefon je neustále nedostupný.
    Těžké tedy v tom cokoli více udělat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rozměry kufru uvedené na e-shopu neodpovídaly realitě, kufr byl větší

    Reakce obchodu nejkufry.cz

    Na základě toho co píšete jsme to překontrolovali. Rozměry jsou převzaty a máme uvedeny přesně dle specifikace výrobce. Kufr jsme přeměřili a je tam drobný rozdíl. Upravili jsme tedy údaje u tohoto kufru dle zjištěné reality.
    Kufr jste převzala osobně na prodejně, pokud byl přesný rozměr pro Vás zásadní mohlo se vyřešit hned nebo stačilo dát vědět dodatečně. Spokojenost zákazníka je pro nás to nejdůležitější, když ale nedáte vědět nemůžeme v tom nic dělat.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychlost vyřízení.
    • Dorazil batoh jiné než objednané barvy. Objednaný byl zelený, dorazil tyrkysový.

    Reakce obchodu nejkufry.cz

    U batohu jsme převzali údaj od výrobce, který uvádí barvu zelenou. Je asi pravda, že reálně je barva batohu někde na pomezí zelené a tyrkysové. V zásadě není možné to jednoznačně určit. Každý člověk má trochu jiné barevné cítění. Pro jistotu jsme tedy v textu upravili údaj na tyrkysově zelenou barvu. V každém případě stačilo nám zavolat nebo napsat jednu větu a vyřešili bychom to celé k Vaší spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi nekvalitni vyrobek onzerovany jako luxusni
    • Po uznani odstoupeni od smlouvy zdrzuji platbu

    Box na hodinky byl velmi nekvalitni, vnitrni cast byla spatne slepena, spatne drzela, pusobila levne a rozhodne ne "luxusnim dojmem". Po odstoupeni se chovaji jako nadnarodni korporace, do 14 dnu vam penize posleme. Co zdrzujete, proste tech par stovek poslete zpet, nejste H&M s obrim back-office oddelenim v zahranici...

    Reakce obchodu nejkufry.cz

    Vybral jste jeden z nejlevnějších boxů na hodinky od značky JK Box, rozhodně ho neinzerujeme jako luxusní, jediné co je napsáno, že krokodýlí vzor vytváří luxusní dojem šperkovnice to myslím je něco trochu jiného. Snažíme se pečlivě vybírat jednotlivé výrobce - značky, od levnějších až po luxusnější. Nabídky na prodej laciného, nekvalitní zboží odmítáme, takové prodávat určitě nechceme. Nicméně se může vždy objevit nějaký nepodařený výrobek, u levnějších výrobců to bývá častěji. Omlouváme se tedy za dodání zboží, které nebylo zcela v pořádku. Na základě toho určitě budeme dále věnovat větší pozornost na dodržení kvality u této značky. 

    Ohledně vrácení peněz se musíme ohradit, žádné platby nezdržujeme, máme napsáno do 14 dní a vyplácí se určitě dříve. Tak to bylo i v tomto případě - proplaceno do týdne. Komentovat tedy proplácení tímto způsobem na základě obecné informace, že platba bude vrácena do 14 dní mi přijde nekorektní.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velký výběr kufrů
    • Doprava zdarma
    • Nízké ceny
    • Večerní doručení proběhlo ve dvě odpoledne, dopravce nerespektujte zadání a odmítl přijet ve slíbeném čase. Kufr jsem si musel vyzvednout.
    • Kufr dorazil s jinými (méně robustními) kolečky, než bylo na obrázku a než měla původní série. V kamenné prodejně by se to nestalo.
    • Při chybě obchodu lze vrátit zboží jen na vlastní náklady

    Nelze se spolehnout na obrázky u kufrů.

    Reakce obchodu nejkufry.cz

    Potíž s dopravcem PPL nás mrzí, je to smluvní externí dopravce, podali jsme reklamaci, více dodatečně s tím nic již udělat nejde, bohužel žádný dopravce není zcela bezchybný.
    Potvrzuji, dohledal jsem a opravdu výrobce změnil trochu kolečka bez upozornění pod stejným kódem zboží. To je těžké uhlídat. Kolečka jsou po změně kvalitní, cílem zřejmě bylo kufr trochu odlehčit. Máme již více jak 3500 druhů, může se stát, že nám něco unikne. Za to se omlouváme. Dáme do pořádku. Na obrázky u kufrů se určitě dá spolehnout, snažíme se o to maximálně, to že jeden z desetitisíců obrázků není zcela v pořádku to přeci nepotvrzuje.
    Kamennou prodejnu máme k dispozici a rádi tam každého přivítáme a poradíme s výběrem, vše co uvádíme skladem je možné ihned zakoupit, k dispozici je více jak 7000 kufrů.
    Dohledal jsem komunikaci s naší infolinkou, kde řešíte tuto záležitost, bohužel kolegyně nezdůraznila, že výměna nebo vrácení by bylo bezplatné, což samozřejmě vždy děláme pokud není něco zcela v pořádku z naší strany.
    Zde se toho tedy opravdu sešlo více a rozumíme Vaší nespokojenosti.
    Budeme Vás kontaktovat zda přeci jen ještě můžeme něco udělat k Vaší spokojenosti, kdy zákazník je u nás vždy na prvním místě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kufr byl menší, než bylo inzerováno.

    Reakce obchodu nejkufry.cz

    Zveřejněné údaje o zboží přebíráme od jednotlivých výrobců a odpovídají skutečnosti. Zákazníka jsme kontaktovali pro vyjasnění, zůstalo bez zpětné reakce i po delší době.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hrozná kvalita

    Niečo tak nekvalitné s ešte nikde nekúpil. Vzadu na kufri sa zlomila koženka (papierová!) po 2. otvorení. Zámok sa zasekuje. Radšej som sa mal prejsť po meste a kúpiť niečo z čínskeho obchodu za tretinovú cenu a bolo by to kvalitnejšie!

    Reakce obchodu nejkufry.cz

    Dohledal jsem Vaší objednávku. Jedná se o nejlevnější atašé kufr německé značky D&N ze syntetické kůže v naší nabídce. Prodáno za rok 2018 skoro 200 ks jen tohoto modelu přes náš e-shop a na kvalitu si nevybavuji jedinou stížnost a reklamací obecně na atašé kufry od této značky je pouze opravdu několik. Myslím, že i německý výrobce, který dodává zboží do celého světa by neměl zájem prodávat něco opravdu nekvalitního. Za nás potvrzuji, že zájem o prodej laciného nekvalitního zboží nejasného původu bez jakékoli garance nestojíme. Do nabídky vybíráme zboží citlivě od levnějšího až po luxusní a to pouze prověřených značek. Navíc, když by se vyskytlo jen trochu více reklamací na určitý produkt, okamžitě bychom ho vyřadili z naší nabídky. Pokud máte cokoli s výrobkem můžete ho samozřejmě u nás reklamovat. Spokojený zákazník je u nás na prvním místě.
    Velmi mě mrzí tato recenze, kdy se naopak snažíme bojovat s nekvalitou zboží v sortimentu, který prodáváme na internetu. Dostáváme mnoho nabídek na prodej takového laciného neznačkového zboží. Objevilo se na mnoha jiných e-shopech a bohužel i zde na heuréce na předních pozicích. Ceny jsou mnohdy lákavé a prodejci píší líbivé popisky. Pracuji v oboru skoro 20 let a mohu jen potvrdit, že zde platí dvojnásob nejsem tak bohatý, abych si kupoval laciné věci. Kvalitu zboží, které prodáváme lze ověřit osobně u nás na prodejně, kde je možné si prohlédnout a koupit ihned vše co píšeme skladem na e-shopu a k dispozici je vyškolený personál, který Vám vše vysvětlí a poradí s výběrem.

    • Zboží mělo dorazit do 24 hodin doposud nedorazilo a už o kufr nemám zájem ,mělo to být pod stromeček a o obchodě nechci v životě slyšet!!!
    • Nespolehlivost!

    Nespolehlivost,nikdy bych si tam už nic neobjednala!

    Reakce obchodu nejkufry.cz

    Objednáno v pátek 21.12 – poslední pracovní den před svátky. Jak můžete myslet vážně a počítat s tím, že bude doručeno pod stromeček. To už negarantoval žádný přepravce snad někdy již od 18.12. Nikde neuvádíme doručení do 24 hodin. Píšeme u zboží, které je skladem, že expedujeme do 24 hodin. To je dost velký rozdíl. Takže opět marně přemýšlím, co jsme udělali špatně, podobně jako skoro u všech červených recenzích/nerecenzích.… Díky za ty pozitivní co nám dodávají sílu v naší práci, která nás baví a děláme jí rádi pro spokojené zákazníky….