Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Přihlásit se a přidat recenzi
  • nakoupil v obchodě NejKam.cz před 2 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    • úplňe spokojný

    Ochota technika,po telefone,bez problémov.Problém vyriešený.
    Spokojný.

  • nakoupil v obchodě NejKam.cz před 2 měsíci

    Doporučuje obchod

    70 %

    • ok
  • nakoupil v obchodě NejKam.cz před 3 měsíci

    Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • zboží dorazilo v pořádku, vše funkční, snadná instalace,
    • pouze bych doporučil zakoupit kamery z rozlišením 5mpx
  • nakoupil v obchodě NejKam.cz před 4 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Online chat podpora

  • 10 %

    • nic
    • Nevyřizují oprávněné reklamace

    V obchodě jsem zakoupil kamerový set.Bohužel.Po namontování jedna kamera bliká.Odeslán email s prosbou o radu.Bez odpovědi.Po telefonické domluvě odeslána kamera k reklamaci.Poštovné 110 Kč.Měsíc bez kontaktu ze strany prodejce.Po mém kontaktování prodejce jen výmluvy.Nedošel email s záznamem poruchy a.t.d.Po vypršení zákone lhůty pro reklamaci mě byla zaslána kamera zpět.Údajně vyměněna elektronika kamery.A výsledek:kamera ihned po namontování bliká a bliká.Shrnutí náklady na reklamaci 110 Kč.Měsíc bez kamery.Opravdu varuji před nákupem v tomto obchodě.

    Reakce obchodu NejKam.cz

    Děkujeme zákazníkovi za názor. Z naší strany nedošlo k žádnému pochybení. Vše bylo vyřízeno v souladu s obchodními podmínkami a naše nasazení bylo v tomto případě nadstandardní, ostatně jako vždy, pokud něco s našimi zákazníky řešíme. Víme, že reklamace je nepříjemnou záležitostí, ale chyby se občas vyskytnou snad všude a nejdůležitější je vždy jejich řešení. Povaha této poruchy, kterou zákazník popisuje, vyžadovala dlouhodobé testování. Nejedná se o chybu jde/nejde a proto nejsme schopni okamžitě odhalit příčinu, zejména pak, když se kamera při testování chová po celou dobu a za všech podmínek zcela korektně. I přes to jsme se rozhodli pro její výměnu, abychom vyloučili možnou příčinu v samotném zařízení. Je zcela na místě a logické se domnívat, že pokud kamera bliká a bliká i po výměně, je příčina nejspíše jinde. Bohužel toto se nám i přes všechnu snahu a nasazení nepodařilo zákazníkovi vysvětlit a ten se po první reklamaci odhodlal odvolat na ČOI a znalecký posudek. S čímž nemáme žádný problém a tuto volbu respektujeme. Pravděpodobně je to rychlejší a levnější řešení než konstruktivní debata s našimi techniky, kteří byli a jsou připraveni kdykoliv s čímkoliv komukoliv poradit. Přeji panu Petrovi vše dobré. Za tým Nejkam.cz Ladislav Jenšík.

  • nakoupil v obchodě NejKam.cz před 5 měsíci

    Doporučuje obchod

    70 %

    • Při nákupu pořadí.
  • nakoupil v obchodě NejKam.cz před 8 měsíci

    Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • nakoupil v obchodě NejKam.cz před 8 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Doporučuji

  • nakoupil v obchodě NejKam.cz před 9 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé dodání
    • dobré ceny
  • nakoupil v obchodě NejKam.cz před 10 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    100 % spokojenost

  • nakoupil v obchodě NejKam.cz před 10 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • on-line komunikace a technická podpora
    • velice vstřícné jednání
    • nabídka kvalitního zboží
  • nakoupil v obchodě NejKam.cz před 1 rokem

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlá a profesionální komunikace
  • nakoupil v obchodě NejKam.cz před 1 rokem

    Doporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Perfektní servis, komunikace a doručovací doba. Dobré ceny!
  • nakoupil v obchodě NejKam.cz před 1 rokem

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • 1. Komunikace, naprosto skvělá komunikace prostřednictvím chatu. Opakovaně jsem obchod kontaktoval v rozmezí 1 týdne s žádostí o radu a opakovaně, velmi vstřícně, mi bylo zodpovězeno vše co jsem chtěl a věřte, že jsem se ptal hodně.
    • 2. Znalost nabízeného produktu a doporučení vhodného řešení k mému dotazu. Doporučení bylo naprosto profesionální(nevtíravé), konečné rozhodnutí bylo ponecháno na mé osobě.
    • 3. Sortiment a ceny

    Za mě osobně mohu jen doporučit.

    Reakce obchodu NejKam.cz

    Moc děkujeme našemu zákazníkovi za recenzi. Jenšík L.

  • nakoupil v obchodě NejKam.cz před 1 rokem

    Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Dobré ceny a rychlé dodání.
  • nakoupil v obchodě NejKam.cz před 1 rokem

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychla akce
    • nevim

    spokojeny

  • nakoupil v obchodě NejKam.cz před 2 lety

    Doporučuje obchod

    100 %

    • ochota,spolahlivost
    • ok
  • nakoupil v obchodě NejKam.cz před 2 lety

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    ok

  • 10 %

    • Hezke stranky
    • klamani zakazniku
    • navysovani castky objednaneho zbozi bez vedomi zakaznika
    • navysovani ceny objednaneho zbozi bez souhlasu objednavatele
    • podvodne jednani

    Nedoporucuji tento obchod, protoze po objednani zbozi ani po 8 dnech nedorazilo. Po osmi dnech formou e-mailu jsem se zeptal, jak pak to vypada z mou objednavkou, bylo receno, ze objednane zbozi nemaji, a touto cestou (e-mailem) mi nabizeji drazsi variantu, kterou jsem hned odmitl, na to pracovnik nejkam Ladislav Jenšík, +420 313 034 204, Komenského 1901, 25801 Vlašim hned formou e-mail odpovedel ze rusi objednavku, ve skutecnosti to byla lez, protoze po prihlaseni do systemu NEJKAM-e-obchodu jsem zjistil, ze oni manipulovali s mou objednavkou. Zadne stornovani, zruseni objednavky se nekonalo, naopak bez meho vedomi ucelne prepsali objednavku i navyseli cenu objednaneho zbozi.

    PS.: ohledne vyse komentare NEJKAM, ze oni nemohli ke mne dovalat, a mne e-mailem psali az po osmi dnech (kdyz jsem se ozval), ze volali nekolik krat, chci rici: je to jen omluva, ktera zalozena na nepravde, ted drzim v ruce vypis hovohu, volani na me cislo, kde je jasne cernym na bilim uvedeno, ze firma nejkam 1x prozvonila i to vse.

    Reakce obchodu NejKam.cz

    Děkujeme za zákazníkovo hodnocení. Na uvedené jsme tomuto zákazníkovi již reagovali v předchozí negativní recenzi na naší firmu. K výše uvedenému textu lze jen podotknout, že z výpisu hovorů nelze poznat zda někdo někoho "prozvání", nebo seriozně volá, ale z logiky věci vyplývá, že není našim záměrem zákazníky "prozvánět", ale prodávat jim zboží. Dále je pak nutné zdůraznit, že zákazníkovi nevznikla žádná finanční a ni jiná škoda! Vznikla pouze objednávka na našem eshopu a tu jsme (z důvodu delší dodací doby, na navrženou alternativu nepřistoupil) na žádost zákazníka obratem a bez jakýchkoliv problémů stornovali (zákazník zažádal v pátek v 16:51h o zrušení objednávky a o 9 minut později dostal odpověď od našeho pracovníka s příslibem storna. V pondělí ráno obdržel automaticky generovaný formální e-mail s potvrzením storna). Dle našeho soudu je reakce zákazníka neadekvátní, zejména pak, když na jeho straně nevznikla absolutně žádná újma.

  • nakoupil v obchodě NejKam.cz před 2 lety

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    -

    Reakce obchodu NejKam.cz

    Děkujeme za hodnocení. Oprávněnost této recenze je pro nás však přinejmenším sporná. Zákazník nás nejspíše takto negativně hodnotí, protože jsme se mu snažili ve věci jeho objednávky, pro rychlejší vyřízení, "pouze" marně dovolat.
    Protože je spokojenost našich zákazníků to nejdůležitější, zavádíme ve stejné věci redundantní - telefonický a emailový způsob komunikace.