• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Udelal jsem objednavku, dorazilo potvrzeni + platebni udaje s upozornenim, ze cena produktu se muze zmenit ! Provedl jsem platbu. Od te doby (7 dnu) se nikdo nezozval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno před týdnem. Zboží měl e- shop na skladě. Pak mně napsali, že zboží není skladem a do dneška jsem nedostala odpověď, kdy zboží obdržím. Již nikdy nebudu využívat služeb tohoto e-shopu.
    Děkuji.

    Reakce obchodu NEJBARVY

    Dobrý den,
    objednala jste ve středu minulý týden, přišel vám automatický email, že zboží není skladem na prodejně, ale je u dodavatele. V emailu je napsáno, že odesíláme do 3-5 dní, což odpovídá včerejšku, předpokládám, že toto jste zřejmě nečetla, jinak by jste věděla, že odpověď, kdy zboží obdržíte v emailu byla. Je to tam dokonce i zvýrazněno.....nevím co si mám o tom co jste napsala myslet.
    S pozdravem za Nejbarvy.cz Michal Kartaš

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Platí se pouze předem. Dlouhá lhůta pro odeslání.

    Reakce obchodu NEJBARVY

    Dobrý den, platbu pouze předem určitě nemáme. Využíváme jak dobírku, převod tak platební kartu. Možná jste v košíku přehlédla.
    Objednala jste v úterý a my odeslali v pátek, což je avizovaná doba na našem eshopu. Bohužel nejsme Alza a odesíláme jak nejdříve je u nás možno. Příště nechte vychladnout emoce zamyslete nad tím co píšeme a pak hodnoťte.
    S pozdravem Michal Kartaš

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    na svém internetovém obchodě uvádějí, že objednávané zboží je skladem i přesto trvalo doručení 8 dní - a to jsem musela ještě zaslat dotaz v jakém stavu je moje objednávka, aby se vůbec něco dělo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po 12 dnech zboží nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Když si u nich něco objednáte a zaplatíte, tak vám místo toho dodají nějaký smradlavý polský recyklovaný šmejd.
    • Co s takovým šmejdem.
    • Nadále hrají mrtvého brouka.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • I přesto , že je zboží skladem, tak ani po týdnu nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Dnes se da sehnat zbozi rychleji ako za 8 pracovnich dnu.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • objednane zboži nebylo v plnem rozsahu objednavky

    faktura byla změněna a požadovane zboži nebylo v plnem rozsahu

    Reakce obchodu NEJBARVY

    Dobrý den, informovali jsme Vás, že některé součásti Vaši objednávky, nejsme schopni naskladnit. Následně jste objednávku zrušil. Takže Vašemu hodnocení moc nerozumíme.
    S pozdravem Michal Kartaš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Žádné

    Plechovky z barvou došly poškozené v balíku. Venkovní obal byl v pořádku. Podle mého soudu byly plechovky zabalené už poškozené. Reakce prodejce byla taková, že barva se nevylela. Pokud bych si měla barvu v takovém stavu koupit, tak bych si ji v žádném případě nekoupila. Myslím si, že i další zákazníci by jednali stejně já.

    Reakce obchodu NEJBARVY

    Dobrý den, ano plechovky dle Vámi zaslaných fotek byly promáčklé, ale bohužel to se někdy stane. Dopravce s balíky
    nezachází hezky. Balení jste nám ostatně pochválila. Je potřeba si uvědomit, že jde o plechovku a to nejdůležitější je barva, která je v ní. Ta byla v pořádku nevyteklá a v 100% stavu. Pokud chcete nepromáčklou a dokonalou plechovku, příště prosím nakupujte v kamenných prodejnách, kde je zboží ve 100% stavu. Nákup barev na webu s sebou nese vždy riziko, že Vám barvy přijdou poničené i když se tomu snažíme zabránit, perfektním balením.

    Hezký večer, s pozdravem za NEJBARVY.CZ

    Michal Kartaš

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemohu hodnotit něco co jsem zatím neobdržela. Dotazník spokojenosti přišel dřív jak objednané zboží.

    Reakce obchodu NEJBARVY

    Dobrý den p.Rousová,
    ale hodnotíte…..a neoprávněně, jelikož jste zvolila platbu převodem a doposavad jste nezaplatila.
    Dokonce jste od nás obdržela i připomínku k platbě. Nemůžeme odeslat něco co není zaplaceno.
    Mějte hezký den.

    S pozdravem

    Michal Kartaš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka starší než měsíc,nakonec po čtrnácti dnech stornována,barva prostě není,platba předem(největší chyba)...po několika telefonátech,bohužel částka stále na účtě není.......naštěstí,je stále dost shopu,kde si zakazníka váží,a jednají na rovinu.....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do dnešního dne jsem objednávku neobdržela a obchod mi nedal jakoukoliv zprávu, proč objednávka nebyla dosud vyřízena.

    Reakce obchodu NEJBARVY

    Dobrý den, p.Hulínská, bohužel jste nakupovala, přes Heuréku. Heuréce jsme objednávku stornovali s vysvětlením proč se tak děje. Zboží není nikde skladem a nikdo z dodavatelů neví, kdy bude naskladněno.Předpokládám tedy správně, že Vás Heuréka nekontaktovala.... Zároveň si dovolím podotknout, že když objednáváte nedostatkové zboží, měla by jste prodejce kontaktovat a zeptat se ho zda je zboží doopravdy skladem, čekání v téhle těžké době, kdy se bojuje o každý dezinfekční prostředek a sklady mizí ze sekundy na sekundu není na místě :-). Asi jsem Vás moc nepotěšil, ale taková je situace a lepší to nebude....mějte fajn den.

    S pozdravem

    Michal Kartaš


    Já bych ještě dodala:

    Člověk si ani nemůže zajet zalyžovat o jarních prázdnínách do Itálie, protože během té doby se svrhne lavina jménem koronavirus...A hysterie je tu, neuvěřitelná poptávka po dezinfekcích. No nic, dlouhodobá péče o naše zákazníky a kladné hodnocení je ta tam a můžeme začínat nanovo.

    Jsem s pozdravem
    Magdalena Kartaš Franková -zákaznícký servis NEJBARVY.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mělo být skladem, druhý den se ozvali, že bude 3 dny zpoždění, následně se ozvali, že zboží nebude. Poslali e-mail, ať pošlu číslo účtu, že vrátí peníze - nechápu proč, stačilo udělat vratku na kartu, kterou jsem to zaplatil. No ale číslo účtu jsem poslal - a, světe div se, peníze dodnes nikde, na účet jsem se díval naposledy včera, je to už nějakých 10 dní od objednávky...

    Reakce obchodu NEJBARVY

    Milý p.Heneberg, dnes už se budu opakovat, ale jsem trpělivý člověk :-)....když Vám chybí peníze na účtu proč se prosím neozvete na email nebo telefonem a prostě nám to nepřipomenete, místo toho tady vypisujete a zbytečně ztrácíte čas....tak jste si snad alespoň ulevil.... Po té co jsme zjistili, že peníze nemáte....světe div se a peníze jsou zpět u Vás.... přejeme hezký večer do Prahy s pozdravem za NEJBARVY.CZ

    Michal Kartaš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo zrušeno ze strany obchodu a mě napsali že objednávku ruší na základě mého odstoupení. Což nebyla pravda.

    Reakce obchodu NEJBARVY

    Dobrý den p.Rajnoha, než jsme objednávku zrušili, tak jsme Vám psali email s vysvětlením, proč se tak děje.(Bohužel výrobky jsou v současné chvíli nedostupné). V emailu nestálo nic o tom, že by jste odstupoval od kupní smlouvy. Než jsme objednávku zrušili, tak jsme se snažili pro Vás zboží sehnat i s možnou alternativou, a až následně, když nebylo možno sehnat, zrušili. Připadá mi zvláštní reagovat na něco o čem si myslíte, že je špatně negativní recenzí. Do budoucna prosím mějte na paměti, že nás vždy můžete kontaktovat telefonicky nebo emailem a jakýkoli problém/dotazy/nejasnosti řešit - jsme tu pro Vás.

    Hezký večer za NEJBARVY.CZ
    Michal Kartaš

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží neodpovídalo nabídce v obchodu.
    Ačkoli bylo psáno: lahve s dávkovačem, byly doručeny bez něj.

    Reakce obchodu NEJBARVY

    Dobrý večer,
    moc se omlouváme za způsobené komplikace, ale muselo dojít k omylu na naši straně, zaslali jsme špatný výrobek. Mohu položit otázku, proč jste nás nekontaktovala? Zboží bychom bezplatně vyměnili, popřípadě se dohodli na vhodném řešení k Vaši spokojenosti. Příště prosím reklamujte na NEJBARVY.CZ - jsme zde pro Vás.

    Hezký večer s pozdravem

    Michal Kartaš

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • "Kittfort Akrylátový tmel Kutil 400g" byl v době převzetí na prodejně levnější, než v eshopu. Při prodeji tak byla naúčtována záporná sleva. Prodejna nemá samostatný systém na eshop, cenu upravují až při prodeji - zboží mohlo tedy být prodáno jen bez úpravy ceny. Když jsem si záporné slevy na účtence všiml, jen suše odvětily, že to tak občas bývá...

    Reakce obchodu NEJBARVY

    Dobrý den, rád bych reagoval na Vaše hodnocení výše. Kontroloval jsem na prodejně a mi podaná verze byla trošku jiná.
    Hodnota mezi e-shopovou cenou a cenou na prodejně se lišila o 7kč. Bohužel si toho na prodejně nevšimli až, když jste na to upozornil. Údajně Vám bylo nabídnuto storno objednávky z e-shopu a možnost zakoupení výrobku na prodejně s nižší cenou. Na to jste prý jen suše odvětil, že je to dobré.....kdo se v tom má vyznat, když vypadáte, že Vám daná situace nevadí, a nechcete ztrácet čas kvůli 7kč, ale následně napíšete hodnocení jako jste napsal. Náš závěr je takový, že si určitě příště dáme pozor a včas upozorníme na rozdíl v ceně.

    Mějte fajn den za NEJBARVY.CZ.

    Michal Kartaš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, konkrétně barva, dorazilo včas, ale je prošlá doba trvanlivosti o tři a půl měsíce. Proto je cena solidní , ale na úkor kvality.

    Reakce obchodu NEJBARVY

    Dobré den Vladimíre, moc se Vám za způsobené komplikace omlouváme. Bohužel není v našich silách kontrolovat trvanlivost každé odesílané barvy. Datum spotřeby na výrobku je datum minimální trvanlivosti. Příště nám prosím dejte vědět, že jste nespokojen s doručeným zbožím, popište proč a my Vám rádi barvu kdykoli bezplatně vyměníme.

    Přejeme hezký den za NEJBARVY.CZ

    Michal Kartaš

    • Je trochu hloupé když dostanu v 03:46 hod. SMS, že mám zboží připravené na prodejně

    Reakce obchodu NEJBARVY

    Dobrý den p.Nováku,
    když byla Vaše objednávka na prodejně připravena již nějakou dobu k vyzvednutí a poté co Váš kolega odkazoval v emailech na Váš telefon, jsem se rozhodl k odeslání sms. Nevím přesně co se Vás dotklo, jestli to že píši tak časně z rána (předpokládám, že jsem Vás vzbudil) a nebo samotná výzva k vyzvednutí zboží z kamenné prodejny. Pokud jsem Vás tedy vzbudil tak se Vám moc omlouvám, protože ten den jsem měl problémy ze spaním a začal jsem pracovat velice brzy. Dále nevím jestli jste měl šanci číst sms až do konce, ale součástí byla i otevírací doba kamenné prodejny.

    Jestli můžu závěrem tak bych Vám doporučil jednu věc, kterou sám využívám, když nechci být během spánku rušen. A to aktivaci režimu letadlo a nebo pouze režimu budíky, takto nemá žádný noční narušitel šanci.

    Doufám, že Vás má odpověď, alespoň trošičku uspokojila, aby jste věděl co se toho rána odehrálo.

    Přeji Vám hezký den a hezký víkend za NEJBARVY.CZ

    Michal Kartaš