Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý večer.
    Odkaz na dodavatele tam opravdu byl. Že je na jejich stránkách uvedená bezplatná infolinka jsem nezjišťoval, protože takhle se k zákazníkovi dobrý obchodník nechová. Svědčí to totiž o vážnosti zákazníka a mohlo by to krom jiného taky vypovídat něco o případném přístupu k případné reklamaci. V tomhle směru Vás ale nechci nijak obviňovat, takové zkušenosti s Vámi nemám. Nicméně v jiném obchodě si dali tu práci, zjistili to sami a odpověděli mi přímo, takže jsem prostě nakoupil jinde.
    Přesto Vám přeji ve Vašem podnikání hodně úspěchů.
    Heky2

  • Dobrý večer,

    k Vašemu komentáři.

    Měl jste dotaz na zboží " meteostanici " zda stále svítí podsvícení. Nevidíme žadný problém v tom , když Vás odkážeme přimo na dodavatele pro ČR, kde si můžete zjistit.

    Také nepíšete úplnou pravdu, když už kopírujete a zveřejňujete zde naší odpověď, tak jsme Vám zaslali ve zprávě i přímo odkaz a stránky kde se je bezplatná infolinka a Váš dotaz by Vám určitě odpověděli a Vy jste toto do zveřejněného textu neuvedl.

    S pozdravem
    Pavel Albert
    ncentrum

  • Chtěl jsem si koupit v tomhle obchodě nějaké zboží. Potřeboval jsem ale o výrobku nejdříve zjistit nějaké informace a tak jsem do obchodu napsal dotaz. Přišla mi tahle odpověď.
    Cituji:
    „Dobrý den,
    zkuste prosím zjistit u našeho dodavatele
    hezký večer
    PALbert
    Centrum“

    Děkuji, přešla mě chuť u Vás nakupovat.
    Heky2


  • Dobrý den,

    jen chci tímto poděkovat za Flexibilitu (velké "F" je zcela záměrně) a Ochotu, kterých se mi dostalo při nákupu sporttesteru Garmin 610. Je vidět, že gigantickým eshopům lze konkurovat, a to nejen cenou, ale i osobním přístupem k zákazníkům. Byla radost na Ncentrum nakupovat.

    Filip Č.

  • Clicke:

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení našich služeb a spokijenost s naší obchodem.

    S pozdravem a hezký den
    P.Albert
    ncentrum

  • Dobrý den, prostřednictvím NCENTRUM jsem objednal a rychle obdržel navigaci Garmin Nuvi 2595T Lifetime s ochranou folií a chtěl bych poděkovat panu Albertovi za osobní a iniciativní přístup, výborné služby, rychlé a spolehlivé jednaní. Děkuji.

  • Dobrý den,

    obsah balení je uveden u výrobku na našich stránkách viz.kopie

    Obsah balení:: kamera, kloubový držák s přísavkou na sklo, USB kabel, AV kabel, autonabíječka

    S pozdravem
    P.Albert
    Ncentrum

  • Dobrý den!
    Jaké příslušenství je dodáváno ke kameře
    Hutermann HDVR 5985 HR?

    děkuji Bolek Stanislav

  • Dobrý den, přes N Centrum jsem si objednala navigaci Garmin, jsem velice spokojena s rychlostí a ochotou tohoto obchodníka, komunikace perfektní, není problém se dohodnout...N Centrum doporučuji i ostatním. S pozdravem Týna Křížová.

  • Prostřednictvím NCENTRA jsem si objednal a obdržel navigaci Garmin Nuvi 1490TV Lifetime a chtěl bych poděkovat panu Albertovi za osobní a iniciativní přístup při dodání této navigace s okamžitým předáním přímo v centru Prahy.
    K vlastní navigaci mohu sdělit, že jsem s ní spokojen, má velmi dobré nadrstandardní vybavení. Možná bych doporučil (doporučení směřuje přímo k výrobci) aby hlasová navigace byla četnější (poměrně dlouhé úseky v obcích bez hlasové navigace i když se přojíždějí křižovatky bez rozlišení hlavní silnice) a byla nastavena funkce hlasového upozornění na překoročení rychlosti, aby nebylo nutné navigaci sledovat tak často vizuelně (porovnávám-li např. k Evolve).
    Celkově však spokojenost.

  • stacho: Dobrý den,

    pokud budete dohrávat do paměti přístroje jen mapy Topo a Atlas Czech , tak karta není potřeba. Obojí se vjde do paměti přístroje a pak si jen v nastavení map vybíráte, kterou mapu chcete používat.

    S pozdravem
    P.Albert
    Ncentrum

  • stacho: Dobrý den,

    pokud budete dohrávat do paměti přístroje jen mapy Topo a Atlas Czech , tak karta není potřeba. Obojí se vjde do paměti přístroje a pak si jen v nastavení map vybíráte, kterou mapu chcete používat.

    S pozdravem
    P.Albert
    Ncentrum

  • Je nutno pro nuvi 1490TV sd kartu na dohrání map

  • Smazáno z důvodu nevhodnosti obsahu

  • Dobrý den, koupil jsem v Ncentru navigaci(ne přes Heuréku), jsem spokojen a chci napsat kladné hodnocení v Heuréce na tento obchod. Nevím jak. Poradíte? Děkuji.