Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží na skladě, ale objednávka po 11 dnech stále neodeslána
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mám hodnotit a nemám co. Dodací lhůta je víc než 14 dní. Zatím čekám a vůbec se mi to nelíbí. 2 tužidla se asi vyrábí na Venuši....

    Reakce obchodu NaVlas.cz

    Dobrý den, paní Kochová,

    objednala jste si produkt, který není skladem a má aktuálně výpadek s avizovanou dodací lhůtou 12 dní, nikoli 14. Tato informace je na produktové stránce, v pop-up okně při přidání produktu do košíku, v košíku (u produktu i v resumé objednávky) i v potvrzovacích e-mailech. Pokud budete chtít objednávku zrušit, stačí když nám dáte vědět telefonicky nebo na e-mail.

    Děkuji
    zákaznický servis NaVlas.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    doručení až po mé urgenci a dárek k nákupu nebyl, hned jsem reklamovala a do teď žádná odezva, raději objednám, příště, jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod při volbě způsobu platby tvrdí, že aplikaci zásilkovna musí mít nainstalovanou pouze ten, kdo zboží odesílá, příjemce ji mít nemusí. Avšak obchod neupozorňuje, že Z-box má vyjímku a zboží lze platit pouze přes aplikaci. Takže si zboží nemohu vyzvednout.

    Reakce obchodu NaVlas.cz

    Dobrý den, paní Housková,

    nic takového rozhodně netvrdíme, zákazník má svobodnou volbu, jak zásilku zaplatí a určitě jej neomezuje jakákoliv aplikace. Pokud jste si poslala balíček do Zboxu, tak jej můžete zaplatit skrze odkaz, který Vám zaslala Zásilkovna do e-mailu; pro Vaší potřebu jsme Vám jej poslali opětovně na Váš e-mail. Případně můžete využít platební brány přímo na našem e-shopu a nemusíte platit za doběrečné.

    Děkujeme
    S pozdravem,
    Zákaznický servis NaVlas.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zbozi vypadalo kazove

    Reakce obchodu NaVlas.cz

    Dobrý den paní Bindzarová,

    Vaše recenze nás mrzí a přijde nám nefér. Objednala jste si kartáč Denman, který jsme Vám obratem v pořádku doručili. Kontaktovala jste nás, že kartáč má na spodní hraně rukojeti miniaturní spáru. Kolegyně Vám odfotila celou sérii kartáčů a informovala Vás, že tuto spáru obsahují všechny kartáče Denman. Tato spára vzniká ve výrobě a není to na závadu produktu. S touto spárou Denman prezentuje produkt i na svých oficiálních stránkách - https://denmanbrush.com/products/d200-black-skeleton-vent?_pos=2&_sid=c1a76c812&_ss=r a takto je nám po celou dobu distribuován do Česka. I přesto jsme Vám nabídli vrácení celé částky a maximální vstřícnost z naší strany, kterou jste odmítla.

    Přejeme Vám, ať Vám kartáč dělá i přes tuto domnělou vadu radost.
    Zákaznický servis NaVlas.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Do Německa se nedováží (to je spojená Evropa)

    Aspoň komunikace byla výborně

    Reakce obchodu NaVlas.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost. NaVlas.cz je český e-shop a ceny dopravy jsou kalkulovány pouze na území ČR. Nabídli jsme Vám alternativní řešení s dopravou do Německa, což je pochopitelně cenově výše, než doručení v rámci ČR.

    Děkujeme za pochopení
    Zákaznický servis NaVlas.cz

  • velke sklamani tak dlouho jsem na zboži ještě nikdy nečekala hlavně že reklama na mě pořad vyskakuje a zboži nikde

  • I have paid, but could not receiv. My products were returned to you. Could you please send me a money back?

    Reakce obchodu NaVlas.cz

    Dear Iryna,
    for your shipment, you have chosen delivery to the delivery point of Zásilkovna (this is not delivery to the address, but to the delivery point). You did not pick up your order at the Zásilkovna , even though you received an e-mail and an SMS with a request. We delivered the shipment to the branch immediately. You have ordered goods with cash on delivery, we have not received any payment from you. You could contact us by e-mail or by phone and there would be no misunderstanding or you can choose delivery in the basket to the address by courier or Czech Post.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Zboží bylo doručeno, ale úplně jiné než jsem si objednala.
    • Telefon nikdo NEZVEDÁ.
    • Na email nikdo NEODPOVÍDÁ.

    Reakce obchodu NaVlas.cz

    Dobrý den paní Mráčková,

    velmi nás Vaše nespokojenost mrzí. Překontroloval jsem příchozí poštu, ale z Vaší e-mailové adresy neevidujeme žádnou zprávu a ani žádnou jinou reklamaci záměny. Na Vaši e-mailovou adresu jsem Vám zaslal zprávu, prosím reagujte na ní, určitě Vaši objednávku vyřídíme k Vaší spokojenosti. Případně můžete celou objednávku zrušit.

    E-mailová adresa zákaznické podpory: [email protected]
    Zákaznická linka: 733 546 074 (od 9:00 do 16:00)

    Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekompletní objednávka ze strany obchodu.- Zboží není na skladě a posíláte mě přesto zbytek zboží o který už nemám zájem. Hlavní položka bude chybět. Dne 19. 11. 2021 jste zakoupili a 8.12.2021 vám posíláme neúplný balíček.

    Reakce obchodu NaVlas.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí Vaše nespokojenost a jisté nedorozumění, ke kterému došlo. Objednala jste si produkt, u kterého bylo avizováno, že jej nemáme skladem a bohužel jsme u něj dodatečně zjistili, že jeho aktuální nedostupnost je na celé evropském trhu a není v tuto chvíli možné jej objednat u dodavatele (avizovaná předpokládaná dodací lhůta byla 9.12. 2021). O této skutečnosti Vás kontaktovala kolegyně s nabídkou toho, že Vám produkt v objednávce stornujeme a vrátíme Vám za něj peníze zpět; což jste v e-mailové komunikaci odsouhlasila (konkrétně "děkuji za informace o produktu a budu chtít peníze zaslat zpět na můj účet. "). Peníze jsme poslali zpátky na Váš bankovní účet a zbytek objednávky Vám ještě tentýž den expedovali.

    Pakliže nemáte o zbytek objednávky zájem, tak prosím balíček nepřebírejte, dopošleme Vám samozřejmě celou částku zpět. Objednávku bychom Vám zrušili celou, leč bohužel to nebylo z komunikace zřejmé.

    Děkuji
    zákaznický servis NaVlas.cz

    • Peníze sem poslal,nepřišlo nic

    Reakce obchodu NaVlas.cz

    Dobrý den pane Romane,

    objednal jste si produkt, který není skladem a má avizovanou dodací lhůtu 28.7. Tato informace je vyobrazena na produktové stránce (u tlačítka "do košíku" je uvedeno datum doručení), v pop-up okně při přidání produktu do košíku, v přehledu košíku (u jednotlivých položek), v resumé celé objednávky, kde jste měl informaci o předpokládaném doručení objednávky s vysvětlením a poté v potvrzovacím e-mailu objednávky. Balíček jsme Vám odeslali včas. Pokud i navzdory tomu budete chtít objednávku zrušit, stačí poslat objednávku zpět s odstoupením od smlouvy a peníze Vám vrátíme zpět.

    Náhledy vyobrazení dodacích lhůt:
    https://bit.ly/3gDQhes
    https://bit.ly/2O6dbix
    https://bit.ly/2O6djyx

    Děkuji

    S přátelským pozdravem,
    zákaznický servis NaVlas.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikace eshopu

    Objednáno 6.7. A ihned zaplaceno.
    Zboží stále ke dni 12.7. Nedorazilo a ani žádné info z obchodu ohledně zpracování zásilky. Přišla pouze automatická zpráva o potvrzení objednávky.
    Zboží je uvedeno skladem, tak nevím kde je problém… nespokojenost ohledně servisu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Prodali mi použitý stříhací strojek. Obal byl otevřeny, stroj byl pošpíněný se škrábancemi a otisky prstů. Na čepele byly vlasy, takže to bylo stopro použité. Mohli aspoň uvést, že se jedná o použitý produkt.

    Reakce obchodu NaVlas.cz

    Dobrý den,

    velmi nás Vaše nespokojenost mrzí. Prodáváme pouze nové, neservisované strojky, které nakupujeme od přímých distributorů do ČR. Každý strojek však prochází vstupní kontrolou (seřízení hlavice, kontrola eurozástrčky, otestování na stříhací látce a zápis výrobního čísla pro případnou reklamaci), pravděpodobně odtud pochází otisky. Pokud je strojek poškozen nebo máte podezření, že i přesto nese známky používání, rádi Vám jej obratem vyměníme za jiný.

    Děkuji
    Zákaznický servis,
    NaVlas.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Zboží nedorazilo v termínu co byl uveden tudíž pokud vůbec přijde nehodlám ho převzít pro ztrátu důvěry!!!!!!!

    Reakce obchodu NaVlas.cz

    Dobrý den paní Aleno,

    děkujeme za recenzi. Kontroloval jsem Vaši objednávku a k třídennímu zpoždění oproti avizovanému předpokládanému termínu vzniklo v souvislosti s komplikacemi doručováním paruk z Německa. I když se snažíme zajistit co nejrychlejší distribuci, ne vše funguje za současných pandemických podmínek standardně a snažíme se těmto nástrahám přizpůsobovat za provozu. Chápeme však Vaši nespokojenost a za vzniklé komplikace se Vám srdečně omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obal pomačkán. Špatně zabaleno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zásilka nebyla dobře zabalena, šampon byl otevřený a velká část ho vytekla do obalového papíru uvnitř krabice. To jsem také napsala na
    email. adresu navlas .cz a nedočkala jsem se ani omluvy.

    Reakce obchodu NaVlas.cz

    Dobrý den paní Anno,

    velmi se Vám omlouváme za komplikace s objednávkou. Šampon jsme Vám obratem zaslali nový i s pozorností jako omluvu za nepříjemnost s objednávkou. Bohužel e-mail zůstal vinnou špatně předané informace (a právě probíhající dovolené kolegyně na zákaznické podpoře) bez odpovědi, za což si sypeme popel na hlavu.

    S omluvou a přáním pěkného dne,
    Tomáš Peroutka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno a zaplaceno před 10 dny. Stále nedoručeno.

    Reakce obchodu NaVlas.cz

    Dobrý den paní Jarošová,

    objednala jste si produkt, který není skladem a má avizovanou dodací lhůtu 17.8. Tato informace je vyobrazena na produktové stránce (u tlačítka "do košíku" je uvedeno datum doručení), v pop-up okně při přidání produktu do košíku, v přehledu košíku (u jednotlivých položek), v resumé celé objednávky, kde jste měla informaci o předpokládaném doručení objednávky s vysvětlením a poté v potvrzovacím e-mailu objednávky. Kolegyně Vás kontaktovala, zda-li máte zájem o alternativní produkt, bohužel nám nedorazila odpověď. Klidně nás kontaktujte na e-mail nebo na zákaznickou linku 733 546 074, uděláme, co je v našich silách.

    Náhledy vyobrazení dodacích lhůt:
    https://bit.ly/3gDQhes
    https://bit.ly/2O6dbix
    https://bit.ly/2O6djyx

    Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednala jsem si tři produkty a jeden z nich, ačkoli byl zabalený do plastové folie, byl z půlky vyteklý. Přijde mi to naprosto nepřípustné a zároveň jsem již neměla čas na reklamaci.

    Reakce obchodu NaVlas.cz

    Dobrý den paní Petro,

    za komplikaci s objednávkou se Vám velmi omlouvám. Ačkoliv se snažíme všechny naše zásilky balit tak, aby vydržely i hrubší zacházení (všechny produkty balíme do fresh obalů a zásilky plníme vystýlkou), čas od času se bohužel stane, že zásilka dorazí porušená. Není tak způsobeno naší vinou, ale mnohdy neopatrným převozem, případně nezodpovědným kurýrem, kterému na zásilkách pranic nezáleží. Rádi bychom těmto kurýrům zásilky nesvěřovali do rukou, bohužel to vypadá, že pracují napříč všemi dopravními společnostmi.

    Nevěšte však hlavu. Pro takové případy se na nás můžete spolehlivě obrátit, poškozený výrobek Vám obratem zašleme a zásilku vyreklamujeme u dopravce (čímž se nám daří z dlouhodobého hlediska tyto chyby u dopravců eliminovat). Naproti tomu negativní recenze nejenže problém zcela neřeší, ale myslím si, že nám do jisté míry křivdí.

    Děkuji

    S přátelským pozdravem,
    Tomáš Peroutka
    zákaznický servis NaVlas.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • posláno jiné zboží