Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Koupila jsem vestu a kabát. Vesta super. Kabát dorazil neuvěřitelně zmačkaný a s výrobní vadou ve švu. Chtěla jsem se domluvit, nicméně obchod nabídl slevu 300 kč za kabát, který stál přes 2 000. Kabát jsem tedy raději vrátila, za ty peníze a riziko mi to nestálo. 20.3. jim dle sledování zásilky přišel kabát zpět. Dnes je 19.4. a peníze stále nevrátili. Za mě zklamání.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Dobrá komunikace s e shopem, když mi objednávka nešla zaplatit...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • komunikace
    • nevraceji včas peníze

    NENÍ SOLIDNÍ JEDNÁNÍ , 25 DNŮ JAK JSEM ODSTOUPILA OD SMLOUVY A VRATILA ZBOŽÍ . VYPRŠELA 14 DENNÍ LHŮTA NA VRACENÍ PENĚZ A NIC MI NEPOSLALI ,JENOM PŘIŠLA ZPRAVA -ŽE PENÍZE MI POSLALI NA ÚČET PŘED 6 DNŮ .JSEM ŽÁDÁLA ABY MI POSLALI POTVRZENÍ -KOPII TRVALÉHO PŘÍKAZU ,ŽE SKUTEČNĚ PENÍZE BYLY PŘEVEDENY NA MŮJ ÚČET .A TÍM PADÉM PŘESTALI KOMUNOKOVAT.NEMŮŽU DOSTAT ZPATKY SVÉ PENÍZE . MÁM 2 OBJEDNAVKY HODNOTOU :6248 KČ. NEVÍM CO MÁM MYSLET O OBCHODĚ? ??POČKAM 2 DNI A OBRATIM SE NA ČESKOU OBCHODNI INSPEKCI. .......VARUJI VŠECHNY PŘED NAKUPEM V TOMTO INTERNETOVEM OBCHODĚ . JSEM VELMI ZKLAMANA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišlo mi vadné zboží (nebylo jim hloupé mi poslat za takové prachy bundu s urvaným zapínáním)
    • Následně se ukázalo,, až jsem zboží zpět odeslala, že náhradní nemají.
    • Zboží odesláno zpět a stále čekám na peníze za uskutečněnou obj a následnou oprávněnou reklamaci
    • Téměř 3000 v háji, venku zima, bundu nemám žádnou a peníze taktéž ne
    • jsem připravena volat ČOI pokud peníze urychleně nepřistanou na mém účtě

    Výhody a nevýhody? Jako výhoda se zdálo rychlé odeslání. Naprosto Express. Nicméně následně se ukázalo, že jejich snahou bylo evidentně stáhnout člověka o nemalý peníz za zboží, které bylo na první pohled vadné,, snad s vírou, že si toho daný člověk nevšimne.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Doručují rychle.
    • Neprodávají kvalitní zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží neodpovídá fotografii
    • Velikost neodpovídá
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ZBOŽÍ PŘES TÝDEN OBJEDNÁNO - NEDORUČENO - OBCHOD NEKOMUNIKUJE"
    • čekám měsíc na vyřízení reklamace

    Reakce obchodu Navahoo.cz

    Dobrý den,

    za zboží Vám byly vráceny peníze - pokud máte k tomu nějaké výhrady, kontaktujte náš telefonicky nebo mailem, rádi to obratem vyřešíme.

  • V tomto obchode jsem nakupovala poprve, zbozi (damsky kabat) jsem vratila - na obrazku vypadal dobre, ale kvalita zpracovani velmi spatna ! Kabat jsem odeslala pred tydnem, dosud mi nevratili penize !

    Reakce obchodu Navahoo.cz

    Dobrý den,

    peníze Vám byly za zboží vráceny před 2 dny. Ze zákona je na vrácení peněz 14 dní.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Rychlé odeslání zboží, které je pěkné a ve vysoké kvalitě. Bohužel na mou postavu (178 cm) jsou často u bund krátké rukávy. Nějaké zboží jsem tedy brátila zpět. Zpracování vratky trvá velmi dlouho, peníze stále nemám zpět.

    Reakce obchodu Navahoo.cz

    Dobrý den,

    peníze Vám byly za 2 bundy vráceny před 14 dny. V případě nejasností nás kontaktujte na email nebo telefonicky.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    To je vtipné, zakazku jste nevyridili. Nijak, jeste , ze jsem neplatila prevodem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do dnešního dne mi zboží nebylo doručeno ani jsem nebyla informována o odeslání.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednala jsem si zimní kabat bohužel mi nebyl(tabulky velikosti neodpovidaji )tak jsem ho vrátila,už je to měsíc a stále čekám kdy mi vrátí peníze …

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • rychlost dodání
    • není možnost doručit zboží poštou

    Vzhledem k tomu, že není možné si nechat doručit zboží Českou poštou je člověk limitovaný. Když se použije jiný dopravce musí být člověk někde neustále v pohotovosti jinak mu zboží nedoručí. V případě, že se využije zásilkoven - malé obchody s krátkou otevírací dobou není možné si zboží vyzvednout ve večerních hodinách, když jde člověk z práce a když se použije např. ALZA box tak musí člověk používat chytrý telefon, mít nějakou aplikace a zboží na dobírku platit předem. A v tomto případě se to člověk dozví až ve chvíli, kdy mu příde SMS s tím, že pokud zboží nezaplatí předem pomocí aplikace tak mu nebude vydáno. A opět je to limitováno časovým omezením. Je opravdu úžasné předpokládat, že jsou všichni odborníci přes chytré telefony. A když se chcete domluvit se zásilkovnou tak Vám telefon místo lidí zvedne podělanej robot, se kterým se tedy nedomluvíte. A jste prostě v prd....

  • Co mám asi hodnotit když jste mi zboží ještě neposlali

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hodnotila bych ráda, ale ani po dvou E-mailech s dotazem na stav objednávky nemám informaci, zda zboží vůbec dostanu. Objednávku nejspíš stornuji. Naštěstí jsem neplatila dopředu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží krásné, bohužel rozměry vůbec nesedí. Co se týká konkrétně bundy
    Ta byla tak krátká, že to se opravdu nedá nosit.

    Reakce obchodu Navahoo.cz

    Dobrý den,

    nabízíme přes 100 různých modelů - určitě i delší modely, pokud chcete delší bundu - rozměry jsou měřeny reálně pro každý model zvlášť - stačí porovnat s bundou doma a jednoduše si velikost vyberete.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem vrátila 7.2.2023 firma nereaguje
    • Je 6.3.2023 a peníze mi nevratili

    Reakce obchodu Navahoo.cz

    Dobrý den,

    zásilku zřejmě ztratil přepravce, zde je informace ohledně sledování zásilky
    07. 02. 2023 09:59:04 Příjem elektronických dat k zásilce reklamačního asistenta.
    10. 02. 2023 08:00:39 Příjem zásilky na podacím místě Ústí nad Labem, Hrnčířská 57/10, Traficon.
    13. 02. 2023 06:55:17 Zásilka byla převzata řidičem a míří na depo
    13. 02. 2023 09:16:10 Příjem zásilky na expedičním depu Ústí nad Labem, U Cukrovaru 495/6.
    13. 02. 2023 23:38:08 Příjem zásilky na expedičním depu Brno, Letiště Brno - Tuřany 961/11.
    Budeme reklamovat u dopravce a Vám budou vráceny peníze.

    • Nic
    • Špatná komunikace obchodu, zboží vůbec nedodali.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přes týden jsem čekala na email ohledně odeslání objednávky, po týdnu jsem volala na zákaznickou linku, kde mi to 3x nikdo nebral. Následně jsem dostala odpověď přes chat na stránkách, že probíhalo stěhování skladu, s přislíbením, že bude druhý den zásilka odeslána, když nepřišel další dva dny email ohledně odeslání, poslala jsem další dotaz. Byla jsem informována, že bude zásilka odeslána podle pořadí. Další den mi přišel email s informací, že se moje bunda ztratila na skladě??? :D Pardon mě to rozesmálo, v tu chvíli sleva 20% jako omluva, vás moc nezajímá... chtěla jsem teplou hezkou bundu a nemám nic... naštěstí jsem objednávala na dobírku, ještě že tak!