Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • lzou

    Tadu urcite nedoporucuji nakupovat. Dne 14.06.2022 jsme objednali podlahu, kterou evidovali jako skladem. O den, nebo dva kdyz mi bylo divny ze zbozi neni expedovane jsem telefonoval do prodejny kde mi rekli, ze zbozi skladem je jen 20 metru, a ja chci 70. Kalkulacka obchodu ale stejne ukazovala dostuponost skladem a nikdo mi nevolal. Potvrdili, ze zbozi dorazi az v patek 24.06.2022. A tak jsme cekali vcetne nasi rekonstrukce bytu. V utery 21.06.2022 jsem telefonoval opet do obchodu, jestli nahodou zbozi nedorazilo driv. Bylo mi receno ze zbozi neni a nevedi zda bude, ze teprve v patek 24.06.2022 zavolaji dodavateli ktery potvrdi zda bude zbozi dostupne v nejblizsich tydnech. Obchod se vymluvil na sum v komunikaci, no nam to stavbu zbrzdilo o tyden. Cekali jsme na zbozi ktere je nekde teprve mysli vyrobce.

    Reakce obchodu NAVAFLOOR.CZ

    Dobrý den, děkujeme za reakci. Omlouvám se za způsobené komplikace. Skladové množství se neustále mění. Je-li v kartě uvedeno skladem a skladem je 20m2, pak se však nejedná o lživou informaci o skladové dostupnosti. Nové zboží na sklad bylo již při snižujících se zásobách objednáno, ale 24.6. mělo dojít výrobcem k potvrzení termínu naskladnění v posledním červnovém týdnu. Takto Vám bylo i telefonicky sděleno. Kontaktovali jsme Vás i Vašeho pana podlaháře, jelikož jste jednu zcela totožnou objednávku provedli dvakrát, čímž byla způsobena nejasnost v objednávkách. Věřím, že se podobná situace již nebude opakovat. Děkuji Vám za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží nebylo připraveno ve skladu. Po obdržení bylo zboží poškozené - ulámané rohy Hobra desek. Složitá komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • DHL bez možnosti platit kartou v době covidu.

    Reakce obchodu NAVAFLOOR.CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor. Přepravní společnosti DHL, prostřednictvím které paletové a objemné zásilky doručujeme, Váš podnět předáme.
    Děkuji Vám.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekomunikace
    • Nespolehlivost
    • Nejistota termínu dodávky

    Reakce obchodu NAVAFLOOR.CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor. Omlouvám se Vám za způsobené komplikace. O konkrétním termínu dodání jsme Vás informovali neprodleně, jakmile jsme termín expedice měli potvrzen. Výrobce měl komplikace ve výrobě a termíny naskladnění nám posouval. Věřím, že se podobná situace nebude opakovat. Děkuji Vám za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ochos udajne zrusil, ale neprisel zadny dokument natoz penize
    • Spatna komunikace obchodu

    Reakce obchodu NAVAFLOOR.CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor. Bohužel dle uvedených ID nemohu konkrétní objednávku dohledat. Dojde-li ke zrušení objednávky, pak je tomu vždy po předchozí dohodě se zákazníkem, nikoliv bez jeho vědomí. Pokud je objednávka zaplacena online bankovním převodem, je o vratku platby neprodleně po stornu objednávky zažádáno u platební brány Comgate. Refundace platby je poté běžně ze strany platební brány vyřízena během týdne. Děkuji Vám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si vinylovou podlahu, po týdnu nulové komunikace jsem napsala na eshop, jak že to tedy vypadá, tak mi odepsali, že se už podlaha přestala vyrábět...budiž, ale mohli dát vědět. Přesto jsem jim dala šanci a objednala si jinou, ještě dražší a opět až po mé urgenci mi tedy nakonec zboží zaslali, sláva! Nicméně balíky dorazily, ale minimálně jeden z nich byl jiného odstínu. Ještě jsem pak telefonicky byla dotazováná, jak jsem si tím mohla být jistá? Tak říkám, že všechny ostatní balíky měly stejnou barvu, až na ten jeden :D prý jsem si to měla vyfotit, ach jo...nakonec po měsíci nemám nic a asi ani nebudu.

    Reakce obchodu NAVAFLOOR.CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Za nemožnost dodání podlahové krytiny vlivem ukončení výroby jsme se Vám omluvili stejně jako jsme se omluvili za delší časovou prodlevu v informovanosti o stavu Vaší objednávky způsobenou evidencí vyššího počtu objednávek a našemu personálnímu oslabení. Věřím, že podobná situace se již nebude opakovat. Po nepřevzetí zásilky se balíky podlahy vrátily zpět na sklad. Kontrolou bylo zjištěno, že všechna balení jsou téhož dekoru . Vámi vybraný dekor je charakteristický různými odstíny hnědé, od světlé po tmavší. Jednotlivé lamely se mohou jevit jako nesourodé. Výsledný efekt se projeví až po pokládce. Každé balení je opatřeno identifikačním štítkem s označením dekoru. Kontrolou štítků by byla zjištěna správnost dekoru. Zásilka byla expedována v pořádku. Děkuji Vám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná komunikace a podlaha po 10 dnech stále nedorazila.
    To je v dnešní době neskutečné!!!!!!!
    Jediné co mohu pochválit je cena.
    Ale ještě jsem podlahu neviděl, tak nemohu soudit.

    Reakce obchodu NAVAFLOOR.CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Objednávku jste vytvořil v sobotu 27.3.2021. Objednávka byla 31.3.2021 připravena k vyzvednutí přepravní společností. Z důvodu plných kapacit přepravní společnosti bohužel Vaše zásilka tento den nebyla dopravcem převzata. K nakládce došlo den poté. V dnešní době, kdy je enormní nárůst objednávek z internetového obchodu a naše kapacity jsou na maximu, si dovoluji říct, že připravenost paletové zásilky k odeslání na třetí pracovní den je přijatelná. Zákazníky na internetových stránkách informujeme a prosíme o trpělivost při doručování objednávek. Přepravní společnosti jsou přetíženy, pracují na hraně svých možností. Následné velikonoční svátky, které zasáhly do dvou pracovních dnů, bohužel také přispěly k časové prodlevě v doručení Vaší zásilky. Dle komunikace s Vámi a apelace na přepravní společnost, je Vaše objednávka již na cestě k Vám.
    Děkuji za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - v nabídce napsáno, že mají zboží skladem a přitom ho nemají -takže jen lžou
    • první dojde mail, že objednávku zanesli do systému. Následně, že se objednávka vyřizuje a z půl dne napíšou, že zboží bude dostupné na konci příštího týdne a když jim člověk odepíše, že když to dojde přiští týden, tak počkám, tak mi už nepřijde žádná reakce
    • - když se ale člověk násedně podívá na zboží, tak pořád ho mají skladem
    • - lákají na registraci až 25%, po registraci 1%

    nedoporučuji obchod - lžou a také špatná komunikace, zboží nedorazilo a nevím jestli vůbec dorazí

    Reakce obchodu NAVAFLOOR.CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor. Velmi se omlouvám za komplikace s doručením Vaší objednávky. O datu možné expedice jste byl informován neprodleně po zjištění aktuálních skladových zásob, kdy bylo zjištěno, že objednávku vašeho množství bohužel nelze vykrýt obratem. Před naskladněním nového zboží jste byl opět informován, že následující pracovní den bude objednána nakládka Vaší objednávky. Přijměte naši omluvu za způsobené komplikace. Věřím, že podobná situace se již nebude opakovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    eshop uvadi, ze zbozi je skladem, presto jsou schopni odeslat az za nekolik dni

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nebylo doručeno v dohodnutém termínu a navíc nejprve bylo odesláno úplně jinému kupujícímu, takže zpoždění na všechny strany.

    Reakce obchodu NAVAFLOOR.CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za reakci. Požadovaná podlahová krytina nebyla skladem. Tuto skutečnost jsme vzájemně konzultovali emailovou korenspondencí ještě před závazným potvrzením objednávky z Vaší strany. Při expedici bohužel došlo k záměně dvou téměř identických zásilek, čímž byla prodloužena standardní doba doručení. Za tuto nepříjemnost se Vám opětovně omlouvám. Na expedici bylo učiněno opatření, aby se podobná situace již neopakovala. Děkuji Vám.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • výběr, příznivé cen
    • neprofesionalita

    Nakupovali jsme vinylovou podlahu, ke které nebyly k dispozici originální lišty od stejného výrobce. Do košíku jsem tedy vložila od jiného výrobce a snažila se odhadnout odstín. Předpokládala jsem, že se mi to nepodaří, v poznámce jsem tedy poprosila o doladění optimálního odstínu. Ceny byly stejné. Tutéž prosbu jsem ještě jednou odeslala mailem po potvrzení objednávky. Nikdo se tím ale zjevně nezabýval. Přišlo to, co jsem objednala a rozdíl je dosti patrný. Při kompletní objednávce podlahy jsme očekávali profesionálnější přístup.

    Reakce obchodu NAVAFLOOR.CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše vyjádření. Při expedici objednávky a zajištění jejího rychlého dodání došlo patrně k přehlédnutí Vašeho požadavku na kontrolu správnosti výběru dekoru soklové lišty, který jste uváděla do poznámky. Po dodání objednávky jsme od Vás žádnou informaci o nespokojenosti s dodávkou neobdrželi. Dekor soklových lišt Vám samozřejmě vyměníme. Omlouváme se Vám za způsobené komplikace. Děkuji Vám za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • levné
    • dobrá komunikace
    • zboží z prvé objednávky dorazilo poškozené, ulámané rohy marmolea click. Obchodník reagoval velmi vstřícně, navrhl výměnu zboží, nicméně s dodací lhůtou celkem přes 1 měsíc od provedení objednávky.
    • zboží z druhé objednávky zatím nedorazilo a obchodník mi ani nekontaktoval stran předpokládaného data expedice

    Reakce obchodu NAVAFLOOR.CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za vyjádření. Aktuální objednávka je jedinou, kterou na Vaše jméno v internetovém obchodě www.navafloor.cz registrujeme. Vaši prvotní objednávku jste patrně zajistila v jiném internetovém obchodě. Podlahová krytina Marmoleum Click je na objednání s termínem dodání obvykle do dvou týdnů, což je uvedeno v kartě zboží. Objednávka byla vytvořena v posledním týdnu před vánočními svátky. Vzhledem k omezeným návozům od výrobce a uzavření distribučních skladů v tomto 'vánočním' období, kdy se logistika rozbíhá prakticky až v druhém lednovém týdnu, bohužel došlo i k posunutí expedičního termínu Vaší objednávky. Za způsobené komplikace se Vám omlouváme. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží bylo doručeno na poškozené paletě a vypodloženo zbytky jiného zboží. Doporučuji takto doručené zboží nepřebírat, škody odhalíte až po úplném vybalení.

    Reakce obchodu NAVAFLOOR.CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor. Pokud dojde k poškození samotného obsahu zásilky, zboží vždy vyměňujeme v nejkratším možném čase. Při přepravě bohužel může dojít k poškození palety či obalového materiálu, které nelze u přepravní společnosti plně eliminovat. Zboží Vám bylo doručeno na druhý pracovní den. Neevidujeme u Vás žádnou informaci o poškození zboží, které by bylo nutné vyměnit. Omlouváme se za komplikace. S pozdravem NAVAFLOOR.CZ

    • lžou o termínu doručení

    Reakce obchodu NAVAFLOOR.CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor. Omlouváme se Vám za způsobené komplikace. Dostupnost zboží se vždy snažíme uvádět dle aktuálního stavu. Skladové zásoby se neustále mění, což je aktualizováno i u jednotlivého zboží, u objednávkového zboží dle informací od výrobce. Naší snahou je, aby uvedené informace byly vždy aktuální a podobné situace se neopakovaly. Děkuji Vám. S pozdravem NAVAFLOOR.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dva dny po objednávce, která byla obchodem potvrzena, nám bylo oznámeno , že se zboží doprodalo.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Bohužel mi přišla podložka celá obalená třískama, špinavá a křivě uříznutá.

    Reakce obchodu NAVAFLOOR.CZ

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Pokud dodané zboží vykazuje známky poškození nebo jakkoliv nesplňuje kvalitativní parametry, vždy po dohodě se zákazníkem zboží vyměňujeme. Informaci či reklamaci podložky, na základě které bychom vzniklou situaci mohli řešit, jsme bohužel od Vás neobdrželi. Za způsobené komplikace se omlouváme a věříme, že se již podobná situace nebude opakovat.
    Děkuji Vám. S pozdravem
    Ivana Březinová, NAVAFLOOR.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlá reakce na poptávku
    • Dodávka nekvalitního materiálu

    Nekupovat nejlevnější zboží.

    Reakce obchodu NAVAFLOOR.CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor. Velmi se Vám omlouváme za komplikace. Materiály, které prodáváme, jsou vždy dodávány pouze v nejvyšší kvalitě a jakosti, jakou výrobce nabízí. Ze zabaleného balíku není možné rozpoznat, zda dodaný materiál vykazuje známky vady. Po převzetí a zkontrolování zásilky máte právo zboží vrátit. Pokud zákazníci při kontrole obsahu zásilky objeví vady, vždy vycházíme vstříc a materiál dříve či později, v závislosti na skladových stavech , vyměňujeme.
    Omlouváme se Vám za způsobené komplikace.
    Ivana Březinová
    NAVAFLOOR.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží bylo v akční ceně, ale nikde nebyl napsán důvod, že je to proto že má kazy ve vzoru, toto není prvním okem viditelné a jde to zpozorovat pouze v případě, že zasvítí v určitém úhlu slunce, proto jsem zboží převzal. Poznal to až podlahář, který PVC pokládal, zboží jsem nevracel, protože podlahář byl na místě a já potřeboval PVC položit, konkrétně se jedná o zboží Gerflor HQR 1454. Takže než zboží v akční ceně koupíte, zeptejte se zda je bez vad a nechte si to podepsat na dodací list.

    Reakce obchodu NAVAFLOOR.CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za komentář. V našem obchodě nabízíme pouze materiály I. jakosti, tedy bez vad či kazů. Výhodnější cena u vybraných druhů zboží není dána na úkor kvality, je dána například velkým množství nákupu materiálu na sklad. Při přípravě řezů z role jsou kontrolovány zjevné odchylky. Pokud se jedná o skrytou vadu, nejsme schopni tyto výrobní vady eliminovat. Zákazníkům se snažíme vycházet maximálně vstříc, případné výměny materiálu řešíme do několika dnů.
    Děkuji Vám.