Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
Obchod neni schopen doručit zbozi v množství aby byla doprava zdarma.
Reakce obchodu NATURÁLEK
Dobrý den pane Michale, děkuji vám za zpětnou vazbu. Většina shopů včetně našeho má výpočet váhového limitu na balík dle dopravce. U nás je to DPD, takže aktuálně max limit 30 kg na jeden balík. Pokud objednáte nad tento limit automaticky musíme odeslat ve dvou balících a je nutno zaplatit dopravu. A to pozor, jenom za jeden balík…druhý máte ZDARMA.
Ve vašem případě to bylo tak, že jste překročil limit (tudíž vám shop nabídl dopravné dle váhy DPD nad 30kg za cenu balíku), ale vy jste nejspíš nedopatřením zvolil vyzvednutí na prodejně v Pardubicích ZDARMA a zaplatil online kartou.
Změna na dodání do Prahy, je samozřejmě možná, ale u skoro 40kg balíku bez dopravného bohužel ne. Neboť odcházení dva balíky a dle podmínek se platí alespoň jeden. Po tel. kontaktu a k vaší nelibosti, že Vám zboží nepošleme zcela ZDARMA jsme obj zrušili a peníze vám obratem odeslali na účet.
Budu ráda když mi napíšete na mail [email protected] a dáte mi vědět zda pro vás bylo těžké informaci o dopravě najít. Nebo zda jste vůbec nekontroloval podmínky dopravy (jsou u každého produktu) či obchodní podmínky?
Chtěla bych do budoucna předejít těmto situacím a ráda bych se z vaší reakce poučila např. upravila popisky, zviditelnila či cokoliv, aby bylo jasně pochopitelné jak je možné u nás nakupovat takovéto nadlimitní objednávky.
Moc děkuji a přeji vám krásný den Pavla z Naturálku -
Nedoporučuje obchod
Moc mi vadilo, ze jsem mohla koupit jen 4 kg mouky. Vůbec to nechapu. S něčím takovým jsem se jeste nesetkala.
Reakce obchodu NATURÁLEK
Dobrý den, děkujeme za recenzi. Objednat si můžete vždy do výše množství na skladě. Pokud tedy jsou aktuálně skladem 4ks tak skutečně více obj není možné. Zakládáme si na poctivosti toho, že uměle nenavyšujeme skladovou dostupnost, ale garantujeme ji. Po domluvě(např. poznámky v obj) zajistíme více ks, ale se souhlasem delší dodací doby.
Váš názor respektujeme, nicméně i nadále je pro nás předností informace o skutečných skladových zásobách. Děkuji Vám za pochopení. Pavla z Naturálku -
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem 4 ks. Dorazily 3 zboží bylo zvlhlé, přičemž krabice pro přepravu byla v pořádku.
Reakce obchodu NATURÁLEK
Dobrý den,
děkuji Vám za tuto recenzi. Komunikace ohledně snížení počtu kusů, náhradu za lepší cenu či dodání s třídenním zpožděním, beru z naší strany jako nedostatečnou pokud nedošlo k pochopení z Vaší strany a vyvodím z toho u nás důsledky. Pokud bylo müsli jakkoliv poškozené stačí se na nás obrátit a reklamaci budeme řešit. Kontaktovat nás můžete na [email protected] .. Děkuji Pavlína Jirsáková -
Nedoporučuje obchod
- vanilkový bcukr byl s prošlým datem trvanlivisti, vanilka měle konec trvanlivosti za 2 dny od nákupu a cena na zboží se rozcházela s cenou, za kterou jsem zboží nakoupila:-(
Reakce obchodu NATURÁLEK
Dobrý den paní Yveto V,
děkuji Vám za zhodnocení. Velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s naším obchodem. Já jsem samozřejmě nechala všechno prověřit a jsme z toho trochu zmatený.
Vanilkový cukr dorazil 2 dny před Vaší obj a to v množství 300 kusů. Nemáme ani jednu reklamaci pouze tu od Váš. Takže jedině, že 6 kusů bylo se špatným datem exspirace ?? Ostatní mají exspiraci do 11/2015. Tak nevíme co se ve Vašem případě mohlo stát.
Bohužel to samé máme i u vanilky burbon. Dodána týden před vaší obj a exspirace je do 4/2015.
Rozdíl ceny?? Tak to prosím upřesnit... Vaše obj byla za 121kč, faktura 121 kč na prodejně uhrazeno 121 kč..Zde netuším v čem byl problém. Ozvěte se mi prosím na [email protected] a ráda se s Vámi na to podívám. Děkuji
Ještě jednou se vám omlouvám za komplikace a očekávám, že se s reklamací zastavíte u nás na prodejně (koukala jsem, že jste si zboží vyzvedávala na obchodě). Rádi vám zboží vyměníme a špatné vyřešíme s dodavatelem...:-) .
S pozdravem Pavlína Jirsáková -
Nedoporučuje obchod
- Hlavní slabinou je, že nedodává objednané zboží!
Reakce obchodu NATURÁLEK
Dobrý den pane G.,
ano souhlasím v období od 21.12.2013-06.01.2014 objednávky skutečně neodesíláme. Vaše objednávka přišla 25.12.2013 a informaci máme řádně umístěnou na webu od 20.12.2013.
Myslím, že by bylo fér při psaní takovýchto recenzí být korektní.
S pozdravem Pavlína Jirsáková -
Nedoporučuje obchod
- Osobní odběr v Pardubicích.
- Prodavačky v obchodě jsou vstřícné, ovšem mnoho věcí neovlivní.
- V obchodě nelze při objednávce z Internetu platit kartou.
- Ceny jsou dopředu nejisté.
- Z části dodali neobjednané zboží. Naopak, část objednaného zboží nedodali.
Doporučuji nákup důkladně rozvážit, protože není jisté, co (a kdy) bude dodáno. Zatím se mi obchod jeví jako nespolehlivý.
Inzerované datum dodání zboží nedodrželi a nestačí jim ani 10 dnů navíc.Reakce obchodu NATURÁLEK
Dobrý den paní K.,
Vaše objednávka byla přijatá 12.12.2013 mail o vyřízení objednávky odeslán 18.12.2013 ( to je 4 pracovní dny). V době objednání byla u tří výrobků z pěti objednávaných informace, že zboží bude naskladněno do 10-ti dní.
Ano z Vaší obj jsem museli jeden výrobek vyřadit (řádná omluva a informace o tomto je uvedená na faktuře). Vy jste ve Vaší obj uvedla, .... možno rozložit do více dodávek......
Ano nahradili jsme Vám jeden výrobek a to takto: objednáno 1x balení 500 g místo toho jsem dodali 2x 250g naprosto shodného výrobku od stejného dodavatele a ponížili jsem cenu na balení za 500 g. Mysleli jsem, že toto nebude problém :-(
Ano snížili jsem Vám cenu u mouky o 30 kč protože došlo z naší strany k chybě. Mysleli jsem, že toto bude pro Vás příjemné :-(
Upřímně jsem byla z této reakce přinejmenším překvapení. Nicméně děkuji za zpětnou vazbu ......
Ano opravdu do konce roku 2013 nebylo z technických důvodů možné platit kartou pokud bylo vybráno .....platit hotově na prodejně...... Zhruba od konce ledna 2014 i toto bude možné ....
S pozdravem Pavlína Jirsáková