Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Velice dobrá komunikace, zboží v perfektním stavu, rychlá doprava.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • jednoznačně velká spokojenost, rychlost a v případě potřeby i dobrá rada :o) díky
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Ochota při telefonické konzultaci.

    Velmi dobré znalosti o prodávaném zboří.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • hlavni distributor
    • co je na webu není pravda
    • přišel jiný produkt

    Reakce obchodu natura-nuova

    Dobrý den

    Pane
    Již úvodem Vám chci odpovědět, že Vaši objednávku jsem chtěl zrušit již ihned po jejím obdržení, jelikož jste v ní podmínil pozitivní recenzi mého obchodu, zde na Heurece, zasláním dárku. Po mnoha letech činnosti opravdu nemám zapotřebí si Své zákazníky uplácet tímto způsobem. Na trhu jsme se etablovali především pro čestné a rovné jednání s Našimi zákazníky a řeknu rovnou, že obchodovat se zákazníky, kteří podmiňují pozitivní recenze-kdekoliv-nějakým úplatkem, si nepřeji.

    Bohužel se na Naší straně stalo, že Vámi objednané zboží bylo vyprodané a my jsme jej měli chybně označené že skladem je. Náhradou jsem Vám nabídl stejné zboží, avšak v jiné-dražší barvě, na které jsem Vám však dal slevu a tímto jsem považoval, pro mne nepříjemnou záležitost "dárku" za Šalamounsky vyřešenou.
    Dále se bohužel u Nás stalo, aby toho nebylo málo, že výrobce Nás neinformoval, že pozměnil jeden prvek-k lepšímu na Vámi zakoupeném zboží a vy jste tedy od Nás dostal zboží, jehož jeden funkční detail se neshodoval s Vašimi představami, tak, jak jste si je učinil z bohužel chybného popisu zboží, které jsme měli na Našem webu.

    Ano, opravdu jsme se, bohužel v tomto případě nevyznamenali.
    Nicméně i přesto je dobré poukázat na to-na co Vy jste ve Svém hodnocení nepoukázal a to, že ihned v Sobotu večer, kdy jsem se z Vašeho emailu dozvěděl o tom, že Vaše plachta má jeden funkční detail jinak, než deklarujeme a než jste očekával , jsem Vás ihned kontaktoval, což se mi konečně podařilo až v Neděli dopoledne. Vy jste vyjádřil Své zklamání a Já jsem Vám situaci detailně vysvětlil. Dále jsem Vám nabídl, že pokud s doručenou plachtou nejste spokojený, můžete ji použít při Vašem nadcházejícím výletě a poté, již použitou Nám ji zaslat zpět a my Vám vrátíme plnou, Vámi zaplacenou hodnotu této plachty.
    Domnívám se, že to je zcela nadstandartní nabídka, zcela se vymykající běžným praktikám v Českých obchodech.
    Vy jste Nám plachtu po týdnu zaslal zpět a já jsem Vám ihned, v den doručení plachty zpět zaslal zpět celou Vaši platbu, včetně Vašich nákladů na zpětné odeslání.
    Ano, dopustili jsme se chyb ale k těmto jsme se postavili naprosto čelem a čestně, s přijetím veškeré odpovědnosti.

    Bohužel na Vaší straně se o čestnosti hovořit nedá.
    Podmínit pozitivní recenzi na Heurece je jedna věc.
    Druhá je, Vaše nepravdivé ohodnocení délky dodací lhůty. Pravda je taková, že Vámi objednané zboží Vám bylo doručeno Vámi zvoleným způsobem v nejbližším možném termínu. Zde je časová posloupnost Vaší objednávky:

    11.1, 2022, 23:00 Objednávka vytvořena zákazníkem
    12.1., 2022 Objednávka zpracována, odeslány údaje přepravní spol DPD-svoz zboží se objednává den dopředu
    13.1., 2022 DPD převzalo zásilku
    14.1., 2022 Zásilka uložena v 10:05 do místa zvoleného pro vyzvednutí zákazníkem
    15.1., 2022 Zásilka převzata zákazníkem

    Dále mne mrzí, že jste kvalitu komunikace obchodu ohodnotil spíše jako negativní. Opravdu nevím, jak více jsme s Vámi měli komunikovat, když Vám nestačí ani v Sobotu večer, v Neděli ráno a bezprecedentní a okamžitá nabídka vrácení i použitého zboží, která byla z Naší strany učiněna ještě před tím použitím a to z důvodu, abyste měl pro Váš výlet k dispozici vybavení.
    Pro úplnost dodávám, že "chyba" na straně plachty byla v tom, že výrobce změnil způsob sepnutí dvou plachet, které bylo dříve činěno druky a nyní nově jsou to přezky. A Vy jste tedy nemohl, jak jste mi napsal, spojit Svou plachtu s plachtou kamaráda. Což Nás samozřejmě mrzí a i proto, jsme Vám vyšli, co se týče vrácení zboží takto, nadstandartně vstříc.

    Níže jsem překopíroval Naši celou, vzájemnou emailovou komunikaci- s vynecháním Vašeho jména, aby se případní čitatelé mohli sami přesvědčit, jakým způsobem přistupujeme k Našim chybám, jimž se, bohzužel ,nelze nikdy zcela vyhnout.

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Dobrý den pane......

    Prohlédl jsem si tedy nyní ty přezky, které jsou nově na plachtách PRO.
    Funkci plní úplně stejně, jako původní druky. Myslím, že tento systém není určitě horší, spíše je dokonce lepší, protože druky jsou vystaveny poměrně značnému tahu a mohou se teoreticky uvolnit ze samotné látky, zatímco tyto spony žádnému tahu při rozpojování vystaveny nejsou.
    Navíc, jak jsem říkal, tyto spojující prvky jsou funkční pouze se stejnou plachtou PRO a že byste narazil na někoho, kdo by měl plachtu PRO a potřeboval byste s Ním Svou plachtu spojit, je krajně nepravděpodobné.
    Nicméně, to nijak nemění fakt, že plachtu prodáváme s informací, že je spojitelná druky a tím pádem jste nedostal to, co jste si objednal.

    Co se týče množství kolíků, jak už jsem říkal, dostal jste jich správný počet, pouze na mé straně byla chyba, že jsem jich z nepozornosti uvedl v popisu víc, než je skutečnost. Na webu jsem již správné množství upravil. Zde je odkaz na web výrobce, kde výrobce tento počet kolíků (4) uvádí.
    https://www.ddhammocks.com/…=33

    Jak jsem psal, pokud byste se cítil poškozený menším množstvím kolíků, jsem naprosto ochotný Vám jejich hodnotu vykompenzovat zasláním například částkou 100 kč na Váš účet, pokud mi pošlete jeho číslo.
    Plachta tedy není nijak nezpůsobilá pro používání.

    Co je však naprosto nejdůležitější a předchozí řádky sloužily jen pro plné ujasnění, tak naprosto rozumím situaci, kdy si vyberete nějaké vybavení, zaplatíte za ně nemalou částku a pak Vám za tyto peníze přijde něco, z čeho z různých důvodů nemáte celkově dobrý pocit.
    Pokud tomu tak je a nákup této plachty byste vnímal jako zklamání, potom, bez jakéhohokoliv okolku mi, prosím plachtu zašlete zpět-náklady na odeslání Vám uhradím a já Vám vrátím Vaši platbu v plné Výši.
    Navrhuji Vám, klidně tuto plachtu nyní použijte na Vašem výletě a ve stavu obvyklého opotřebení po takovém výletu mi ji klidně pošlete-již použitou zpět a já Vám, jak jsem již napsal, vrátím Vaše peníze.
    Rozhodně si nepřeji, aby se Naši zákazníci cítili nákupem Našeho vybavení jakkoliv poškozeni anebo zklamáni.
    Věřím, že ke službám které jako vyýhradní dovozce DD Hammocks do ČR nabízím, přiřadíte jako pozitivní zušennost alespoň to, že Vaši záležitost řeším neodkladně i během víkendu a nabízím Vám vrácení i použitého zboží, s navrácením plné jeho hodnoty, včetně proplacení poštovného a to především s ohledem na to, abyste měl pro Váš výlet, jak věřím, nyní špičkové vybavení, což je to, o co Nám jde.

    Přeji Vám krásný a bezstarostný výlet s přáteli.
    Pavel Chamalidis
    tel:773 608 847

    Dobrý večer pane...
    Právě jsem si přečetl Váš email a protože píšete, že "to" potřebujete co nejrychleji vyřešit, ihned jsem Vám volal. Bohužel jsem se Vám nyní nedovolal, proto se Vám pokusím zavolat v Neděli nebo mi kdykoliv zavolejte Vy.
    Určitě věc, která je zčásti spíše nedorozumněním ale v každém případě mojí chybou a druhou potřebuji více pochopit, vyřešíme pokud možno k Vaší spokojennosti.
    Děkuji Vám a přeji pěkný večer.
    Pavel Chamalidis
    tel:773 608 847

    ---------- Původní e-mail ----------
    Od: Jiří...
    Komu: pavel chamalidis <[email protected]>
    Datum: 15. 1. 2022 11:35:04
    Předmět: Re: Natura-nuova.cz - Nová objednávka (10103481)

    Dobrý den, pane Chamalidis, právě jsem si vyzvedl balíček a upřímně jsem zklamán.

    Na webu a videu ukazujete, že se jedná o verzi pro s 18 druky, ale mě přišla verze s klasickou zacvakavací sponou.

    Dále na webu píšete, že k tomu je 8 kolíků, ale mě v balení přišli jen 4. Nejdřív jsem si myslel že změnou barvy se změnil i počet kolíků, ale ty na webu máte opravdu napsány 8 u verze Multicam.

    Teď nevím co s tím, mám pocit, že když jste neměl skladem tu olivovou barvu tak jste mi dotoho obalu pro Multicam dali něco podobného, abych byl spokojený.

    Chtěl jsem ušetřit čas, abych nemusel hledat tu správnou plachtu u někoho jiného, ale teď vidím, že se mi to vymstilo a budu muset vám ji nejdřív poslat zpátky a objednat ji u někoho kdo ji má opravdu skladem.

    Nebo mi to můžete prosím nějak vysvětlit proč mi přišlo něco co jsem si neobjednal a nějaký návrh kompenzace nebo řešení?

    Je mi z toho smutno a chtěl bych to co nejrychleji vyřešit ať se můžu zařídit na příští týden, kdy vyrazíme do hor.

    S pozdravem Jiří

    ---------- Původní e-mail ----------
    Od: Jiří ...
    Komu: pavel chamalidis <[email protected]>
    Datum: 16. 1. 2022 10:09:16
    Předmět: Re: Natura-nuova.cz - Nová objednávka (10103481)


    Dne st 12. led 2022 11:29 uživatel pavel chamalidis <[email protected]> napsal:
    Dobrý den pane....

    Velice Vám děkuji za Vaši objednávku.
    Nějaký drobný dárek Vám k objednávce rád přidám, především však ale proto, že si Vážím toho, že jste si za Své bivakovací vybavení vybral DD Hammocks :)
    Nicméně, ani s tou pěknou recenzí na Heurece to asi nebude tak žhavé, jelikož se Nám tato plachta právě v posledních dnech vyprodala. Bohužel jsem ji zapomněl takto na eshopu označit.
    Avšak, je aktuálně již na cestě k Nám s dalším zbožím a dorazí, počítám, začátkem následujícího týdne, takže zhruba od poloviny týdne byste ji mohl mít doma.
    Omlouvám se Vám za zdržení a dejte mi, prosím vědět, zda to takto nebude problém.
    Děkuji Vám a přeji krásný den
    Pavel Chamalidis
    tel: 773 608 847

    ---------- Původní e-mail ----------
    Od: *editováno*
    Komu: [email protected]
    Datum: 11. 1. 2022 23:01:08
    Předmět: Natura-nuova.cz - Nová objednávka (10103481)





    NÁVOD KE STAVBĚ HAMAKY A K ÚDRŽBĚ PRODUKTŮ NALEZNETE NA ÚVODNÍ STRÁNCE WEBU



    Milý zákazníku

    Děkuji Vám za Vaši objednávku. Vaše objednávka bude odeslána v nejbližsím možném termínu-v závislosti na čase objednání a možnost včasného objednání svozu Vaší zásilky, s doručením následující den od odeslání. (PLATÍ PRO ZBOŽÍ, JEŽ JE NA ESHOPU OZNAČENÉ, ŽE JE SKLADEM, u zboží, jež není označeno, že je skladem, se, prosím informujte na situaci s jeho dodáním, pokud tak neučiním dříve sám, děkuji)

    Pokud jste se s doručovatelem z jakéhokoliv důvodu nesetkal nebo nesetkala, Váš balík je s největší pravděpodobností uložen na Vaší dodávací poště, kde je možné jej ihned vyzvednout nebo zařídit jeho znovu-doručení.





    Údržba a čištění: Pokud je třeba, produkty čistětě vlažnou-mírně teplou vodou, případně s malým množstvím šetrného mýdla. Nikdy nepoužívejte klasické prací prášky nebo jiné, agresivní čistící prostředky. Pokud možno, neperte v pračce. Chraňte před ostrými předměty a silnými zdroji tepla a ohněm.

    Pokud je třeba vyprat spací pytel Jura 2, je možné i v pračce ale opět na nízké teplotě (30 C), za nižších otáček a s použitím šetrného pracího prostředku, nejlépe mýdla nebo speciálního pracího prostředku pro velmi citlivé materiály.

    Objednávka - 10103481
    Datum: 11.01.2022 23:00

    Souhrn objednávky
    Produkt Cena Množství Součet Součet vč. DPH

    Bivakovací plachta 3x3m PRO, oliva zelená,DD Hammocks
    1713 Kč 1 1713 Kč 2073 Kč

    Ostatní Součet Součet vč. DPH
    Způsob dopravy: DPD Pickup-doručení do výdejního místa - (CZ2.... 82 Kč 99 Kč
    Platba: Dobírka v ČR 12 Kč 15 Kč
    Celkem: 1807 Kč
    DPH: 380 Kč

    Celkem vč. DPH: 2187 Kč



    Kontaktní e-mail: jirka...

    Poznámka klienta: Mohl bych dostat nějaký dárek k objednávce? Za pěknou recenzi pak na Heurece?

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé vyřízení objednávky
    • Nic

    Plachta DD Hammocks je opravdu kvalitně zpracovaná, vypadá, že vydrží dlouho.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Svižné dodání zboží po objednání a to i v předvánočním hektickém čase :o) díky

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Naprosto spolehlivý obchod, vše vyřízeno velice rychle, kvalitní prověřené zboží, instruktážní video pod vybraným výrobkem, což velice usnadňuje výběr zboží po internetu

    Velmi děkuji za milý osobní přístup, vše perfektní, rychle dodáno. Velmi tento obchod doporučuji a děkuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Pecka jednání majitele obchodu.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • rychlé doručení
    • kvalitní zboží
    • Nulová komunikace s obchodem

    Psal jsem na kontaktní email obchodu, protože jsem chtěl vědět, kdy bude hamaka frontline skladem v černé barvě. Odpovědi jsem se nedočkal

    Reakce obchodu natura-nuova

    Dobrý den
    Chtěl bych se Vám, prosím omluvit za to, že jsem bohužel zapomněl odepsat na Váš emailový dotaz. Jsme nyní na vrcholu prodejní sezony, práce máme skutečně mnoho a proto se bohužel stalo, že jsem Vám zapomněl na Váš dotaz odpověďět.
    Dovolil bych si Vám příště doporučit pro dotaz přímo zavolat na telefonní číslo, uvedené v kontaktech. Obsáhlé odpovědi se Vám dostane ihned. Sám takto věci řeším nejčastěji, protože v množství práce ani já sám nemám čas čekat, kdy mi dotazovaný odpoví.
    Závěrem bych Vám chtěl odpovědět na Váš dotaz ohledně dostupnosti hamaky Frontline v černé barvě. Bude to zhruba v týdnu po šestém Září.
    A především Vám chci poděkovat za jinak kladné hodnocení mého obchodu a také za Váš nákup.
    Přeji Vám krásný den
    Pavel Chamalidis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Výborná komunikace
    • Rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Osobní jednání
    • Rychlost dodání zboží
    • Vynikající komunikace

    Pan Pavel Chamalidis mě osobně kontaktoval a poradil s výběrem Hamaky. Rady byly logické založené na jeho osobních zkušenostech, žádný tupý marketing.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • bezproblémové, vše dodáno včas
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše Ok

  • Doporučuje obchod

    80 %

    rychlé jednání, bez problémů

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • dobrá komunikace
    • pěkné zboží
    • bez problémů
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • malá komunikace ze strany e-shopu
    • doba dodání přes týden, přestože bylo placeno předem na účet

    Reakce obchodu natura-nuova

    Dobrý den
    Vážený zákazníku, chci Vám v první řadě poděkovat, že i přes ne naprostou spokojennost s mým obchodem jste mi dal velmi pěkné hodnocení.
    Rád bych Vám, prosím zde uvedl na pravou míru onu, dle Vás nedostatečnou komunikaci a dlouhou dodací lhůtu, pročež oba tyto dojmy, které jste si při nákupu v mém obchodě odnesl, mne opravdu mrzí.
    V první řadě, chybně jste zvolil platbu převodem na účet, která je výslovně již v názvu označena výhradně pro platby do zahraničí a obchodní partnery, což Vy, prosím nejste. Jste můj vážený zákazník. Přesto jsem Vám bez námitek tuto platbu umožnil a to, zasláním faktury, kterou jste uhradil a Vaše platba mi přišla 18/6. Což byl Pátek. V Pondělí jsem objednal svoz Vaší objednávky společně s dalšími, což se činí den předem, v úteri Ji DPD vyzvedla a ve Středu jste si Ji převzal. Jak já, tak i DPD Vás informovalo o stavu Vaší objednávky a kde a kdy si Ji vyzvednout.
    Snad možná jsem mohl objednat svoz Vaší objednávky již v den přijetí Vaší platby, v Pátek, tedy svoz na Pondělí, čímž by se dodací lhůta zkrátila o jeden den. Avšak zde bych se znovu, prosím vrátil na začátek k tomu, že jste zvolil formu úhrady, která neodpovídala Vaší objednávce-ačkoliv byla jasně označena pro jiné typy plateb a již z principu prodloužila dodací lhůtu o čekání na přijetí platby a následný vikend, byla tedy-při značném množství dalších objednávek nesystémová a proto jsem ji mohl řešit až po zpracování správně zadaných objednávek.
    Věřím, že toto jsou informace, které asi nebyly zřejmé a opět Vám velice děkuji za Váš nákup v mém obchodě a přeji krásné zážitky někde v přírodě. Pavel Chamalidis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Vstřícnost, rychlé vyřízení objednávky, odeslání i doručení. Můj druhý nákup v tomto e-shopu a zkušenost stejná, jako u prvního, veskrze pozitivní.

    Normálně hodnotím 4,5. Tady dám rád plný počet, jelikož mám z tohoto e-shopu celkově dobrý pocit a rád znovu nakoupím nebo doporučím kamarádům.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velmi rychlá reakce na doplňující dotazy a velmi přívětivý a ochotný přístup
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Skvela komunikace. Vymenili jsme si par mailu a na zaklade mych potreb, jsem dostal doporuceni na produkt.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychle jadnani