Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.
-
Doporučuje obchod
Super
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- přátelské a osobní jednání
- obchod se snažil expedovat zboží co nejrychleji i za cenu komplikací, které jim to způsobilo
jeden z mála e-shopů, které do popisu nabízených výrobků dávají kus sebe a nespokojí se s překladem popisu na webu výrobce. viz D Hammocks Bivakovací plachta PRO 3x3m Multicam. Pobavil jsem se a neměl jsem důvod hledat jinde.
-
Doporučuje obchod
- výborná komunikace
- rychlost doručení
-
Doporučuje obchod
- Dobré ceny
- Jen dvě platební metody; chybí platba kartou
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Rychle vybavenie objednavky, velmi promptne zaslanie tovaru. Z mojej strany velka spokojnost.
-
Doporučuje obchod
- Dobrý výběr zboží
- Skvělá komunikace
- Zatím nic
Nákup proběhl v pohodě obchod můžu doporučit.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Rychlá komunikace se zákazníkem
- Snaha vyjít vstříc
- Férové ceny
-
Doporučuje obchod
- komunikace, rychlé dodání zboží
-
Doporučuje obchod
rychlé dodání, zboží vždy v pořádku.
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží skladem není na skladě
Zboží uvedené jako skladem není skladem
Reakce obchodu natura-nuova
Dobrý den
Vážený zákazníku, samozřejmě mne mrzí, že byste můj obchod nedoporučil dalším zákazníkům a nedostatek na mé straně, který pochopitelně vnímáte dost negativně, je pro mne jen další motivací, ještě více se věnovat péči o Své zákazníky.
Máte skutečně pravdu. Zboží, které jste objednal-a jednalo se o jeden kus bivakovací plachty-bylo označeno, že je skladem a já jsem Vás posléze obsáhle informoval emailem, že bohužel skladem není a navrhnul Vám poměrně mnoho možností, jak to řešit, včetně výzvy, abyste mi případně zavolal a pokusím se s Vámi tu situaci individuálně vyřešit. Proto jsem i rád, že jste komunikaci mého obchodu označil nejvyšším možným počtem známek.
Situace, která se Vás očividně dotkla, je u Nás bohužel poměrně běžná. Je to z důvodu, že o vybavení DD Hammocks je mezi cestovateli a Dobrodruhy obrovský zájem, za což bych chtěl Naším zákazníkům i zde velice poděkovat a věřím že důkazem Našeho skutečného zájmu o Naše zákazníky je i email, kterým jsem Vás obsáhle informoval o nastalé situaci a který, bez u dání Vašeho jména překopíruji dospodu tohoto textu.
Proto se někdy stává, že při nejlepší vůli prostě nestíháme ani měnit statusy zboží, které se rychle odprodává, o kterém nadto víme, že bude opět skladem v příštích několika dnech.-jako tomu bylo i ve Vašem případě a prostě místo toho musíme zvolit naléhavější práci.
Samozřejmě lze spojit statusy přímo se skladem ale v Našem případě, jakožto výhradního dodavatele DD Hammocks do ČR jsou Naše potřeby specifické.
Každopádně je to nedostatek, přesto mne však mrzí, že jste nevyužil výslovně nabídnutou možnost osobní konzultace, kdy bych Vám jako výhradni dovozce DD Hammocks do ČR jistě byl schopen býti nápomocen. Pokud jste zboží nakonec zakoupil u Našich obchodních partnerů, jsem tomu velice rád a přeji Vám, ať Vám dobře slouží.
Pavel Chamalidis
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dobrý večer ,tak prosim zrušte objednavku děkuji K...
Bez virů. www.avast.com
pá 15. 7. 2022 v 19:16 odesílatel pavel chamalidis <[email protected]> napsal:
Dobrý den pane K...
Velice Vám děkuji za Vaši objednávku.
Bohužel-a velice mne to mrzí-Vám musím oznámit, že bivakovací plachta 3x3m v Multicamu je aktuálně vyprodaná a skladem bude opět znovu až v průběhu tohoto -následujícího týdne, tipuji zhruba ve Středu, kdy Nám přijde velká zásilka zboží od výrobce DD Hammocks.
Pokud budete moci do té doby počkat, ihned po naskladnění Vám Vaši objednávku odešlu.
Pokud by Vám to takto způsobovalo nějakou komplikaci ve Vašich plánech, napište nebo zavolejte, prosím a nějak to zkusíme vymyslet. Je tu mnoho dalších plachet, i v rozměru 3x3m nebo v Multicamu. Ale samozřejmě chápu, že jste vybral 3x3 Multicam, který tu bude zhruba v úterý až čtvrtek.
Děkuji Vám a přeji Vám krásný víkend
Pavel Chamalidis
tel:773 608 847 -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Skvělá a rychlá domluva s majitelem.
- Obsáhlá nabídka v rámci možností.
Rychlá stručná domluva, v případě problému okamžitá reakce a nabídka řešení. Jsem spokojen a jistě se někdy vrátím.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- rychlost odeslání
- spokojenost s kvalitou dodaných výrobků
- nelze platit platební bránou
- malý výběr dopravy
-
Doporučuje obchod
Jednoznačně skvělý servis s dodáním zboží a v případě potřeby i rada po telefonu - díky.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- rychlost dodání...ve středu odpoledne jsem zboží objednal , v pátek jsme ho již obdržel
- žádná
-
Doporučuje obchod
- Rychlost, cena
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Skvělá komunikace
- široký sortiment produktů firmy DD Hammock
- spolehlivost
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Mají téměř veškeré vybavení pro vyznavače spaní v tisícihvězdičkovém hotelu
-
Doporučuje obchod
- Sympatický majitel. Rád jsem podpořil
-
Nedoporučuje obchod
Majitel je arogantní , namyšlený a povýšený neuměl, který má jednání řeznického psa. Pokud ho již obchod nebaví, měl by toho nechat a jít ke dráze. Zboží jsem nakoupil ve Finsku a v Německu levněji, rychleji a bez arogance.
Reakce obchodu natura-nuova
Dobrý den
Z profesního hlediska mne samozřejmě mrzí, že jsem nemohl uspokojit Vaši poptávku.
Mrzí mne i z hlediska lidského, jelikož jsme spolu v minulosti vedli poměrně čilou komunikaci, vedenou v přátelském duchu, kdy jste na mne vznášel množství dotazů a já jsem Vám je-jak tu vidím-poměrně obsáhle zodpovídal a to se bavíme o době i před pár týdny, že jsme si patrně nyní moc neporozuměli.
Snad, kdybych si uvědomil, právě v tomto případě, že se jedná o Vás, snad bych projevil více trpělivosti a pochopení.
Nicméně, Váš email, na základě něhož jsem Vám zrušil objednávku, byl psán ultimativním způsobem, s množstvím výhružných vykřičníků a to mi, na podkladě mého emailu, který jsem psal předtím já vám, jenž byl psán naprosto slušnou formou, s veškerým vysvětlením a nabídkou mnoha alternativ-vždy nadto levnějších-ve stejné kvalitě-a celkovou snahou, přišlo naprosto neadekvátní.
Jak jste sám uvedl v dotazníku, Vaši objednávku jsem bezodkladně zrušil a to z důvodů, jež jsem Vám slušnou formou, doprovozenou několika výslovně vyjádřenými omluvami, uvedl v emailu-jelikož jsem se Vám neúspěšně pokoušel dovolat.
Důvody byly v první řadě ty, abyste si Vámi vybrané zboží, na které byste u mne musel několik dní čekat, mohl bezodkladně zakoupit jinde. Druhý důvod jsem uvedl výše.
Jsem rád, že jste si zboží úspěšně zakoupil jinde a prosím, berte jako upřímné mé vyjádření, že mne mrzí ale zároveň i překvapuje, že bohužel předchozí přátelská komunikace se zvrhla, jak doufám, jen, v nepochopení.
Možná jste si špatně vysvětlil můj specifický humor a možná i otevřený přístup k mým zákazníkům a třeba jsem jej špatně zvolil a proto jste reagoval způsobem, který se zase hrubě nelíbí mně (mám na mysli Váš email adresovaný mně, jehož forma byla bohužel taková, že jsem Vám byl nucen zrušit Vaši objednávku)
Víte, snažím se tu práci dělat tak, aby mne bavila. Což je pak, doufám, vidět. Člověk se však ne vždy zavděčí každému.
I přes Vaše negativní hodnocení Vám přeji vše dobré a třeba se někdy najde příležitost si věc lépe vysvětlit.
Pavel Chamalidis -
Rychle, spolehlivě, kvalitně!