Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá čekací doba

    Musela jsem se eshopu po 5 dnech v pátek připomenout, kdy mi objednávka dorazí. Objednávka se ještě nepřipravovala, paní mi sdělila, že se musí kouknout, jestli mají vše zboží skladem, jestli to není kvůli tomu, že že to není odeslané, pak řekla , že mají všechno. A že obj. bude v pondělí odeslána, že toho mají hodně. Kdybych se neozvala, tak na obj. čekám ještě déle.

    Reakce obchodu Natu.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí nedorozumění, které vzniklo s odesláním Vaší zásilky.

    Objednávky se snažíme expedovat v co nejkratším čase, aby zákazník obdržel zásilku obratem.

    Zjišťovala jsem, kde se stala chyba a jednalo se o technický problém, za který se velmi omlouváme a mrzí nás, že jste o zdržení nebyla informována a musela jste nás kontaktovat sama.

    Kačka za Tým NATU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejde platit kartou, žádný zájem ze strany obchodu.

    Reakce obchodu Natu.cz

    Dobrý den, podíval jsem se na Vaši objednávku a v systému je uvedeno, že Vaše platba kartou selhala. Chyba tedy není na naší straně. Všechny platby a objednávky se zpracovávají automaticky a při tom počtu nelze každou objednávku dohledávat a kontrolovat. Co jste prosím myslela tím našim nezájmem? Máme snahu se neustále zlepšovat takže Váš zpětný názor a podnět je pro nás důležitý.
    Alex z NATU

  • Nedoporučuje obchod

    Objednavala jsem darek a zbozi mi za cely tyden jeste stale neprislo.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zatím zboží nedorazilo, psala jsem email a bez odezvy. :(

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Požadováno okamžité zaplacení, ale po více než 10 dnech nebylo zboží odesláno ani z obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dopravce mi zboží nedoručil a po zrušení objednávky mi stále nebyl napsán email o vrácení peněz ani další informace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednala jsem si, nepřišlo mi žádné potvrzení. Objednávku nejspíš ztratili.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Obchod Natu dobré, ale zásilkovna nefunguje. Balík dostal jiný zákazník a já ho stále nemám. Proto nemohu ohodnotit zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Lískové oříšky podřadné kvality, pekanové ořechy přesně dvakrát dražší než v Lidlu

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Jsem zklamaná, uz podrude mi přišlo ovoce sušené mrazem a chutnalo jako gumak, dřív bylo hezky krupavy
  • Nedoporučuje obchod

    Platby pouze předem. Zboží jsem objednala jinde s možností platil až při vyzvednutí objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Balíček nacpany a výrobky zničené
    • Drahé, když toho polovinu zničíte balením
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Přišlo jiné zboží neź bylo objednáno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pekny sortiment
    • Dobre ceny
    • Nefunkcni platebni brana
    • Nereagujici zakaznicka podpora

    Na webu nefungovala platebni brana, nikdo ze zakaznicke linky nereagoval, po nekolika dnech objednavku stornovali.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • klamání zákazníka v tom, že cena za dopravu není na shrnutí celé nabídky, ale až v platební bráně
    • musela jsem po informaci od dopravce měnit adresu doručení, i když byla již uvedena v objednávce
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží dorazilo velmi rychle

    Bambusový termohrnkem nejde otevřít, napsala jsem do obchodu žádost o pomoc, ať mi poradí, jak termohrnkem otevřít nebo vyměnit a žádné odpovědi jsem se nedočkala, což mě velice mrzí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I paid for my order online. I have been waiting for my order for more than 2 weeks and still didn't get anything. No one picks the phone, no one replied to my email. I'm not sure if I can get my money back.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Naprosto nespolehlivé!

    Přišel nekomlepní balíček a reklamace hrůza.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Hezký design
    • Ovesná kaše chutná příšerně
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • široký sortiment
    • přístup k zákazníkovi
    • řešení problému, který při objednávce může nastat
    • poloviční příprava objednávky
    • žádná nabídka kompenzace

    Mám na poprvé velice špatnou zkušenost s nákupem na Natu.cz
    Počet položek, které jsem objednal a byly potvrzené jich bylo připraveno necelá polovina a dnes je to již 11 dní od potvrzení
    V budoucnu již nebudu opakovat nákup a ani dopouručovat mému okolí