Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- dlouhá čekací doba
Musela jsem se eshopu po 5 dnech v pátek připomenout, kdy mi objednávka dorazí. Objednávka se ještě nepřipravovala, paní mi sdělila, že se musí kouknout, jestli mají vše zboží skladem, jestli to není kvůli tomu, že že to není odeslané, pak řekla , že mají všechno. A že obj. bude v pondělí odeslána, že toho mají hodně. Kdybych se neozvala, tak na obj. čekám ještě déle.
Reakce obchodu Natu.cz
Dobrý den,
velmi nás mrzí nedorozumění, které vzniklo s odesláním Vaší zásilky.
Objednávky se snažíme expedovat v co nejkratším čase, aby zákazník obdržel zásilku obratem.
Zjišťovala jsem, kde se stala chyba a jednalo se o technický problém, za který se velmi omlouváme a mrzí nás, že jste o zdržení nebyla informována a musela jste nás kontaktovat sama.
Kačka za Tým NATU -
Nedoporučuje obchod
- Nejde platit kartou, žádný zájem ze strany obchodu.
Reakce obchodu Natu.cz
Dobrý den, podíval jsem se na Vaši objednávku a v systému je uvedeno, že Vaše platba kartou selhala. Chyba tedy není na naší straně. Všechny platby a objednávky se zpracovávají automaticky a při tom počtu nelze každou objednávku dohledávat a kontrolovat. Co jste prosím myslela tím našim nezájmem? Máme snahu se neustále zlepšovat takže Váš zpětný názor a podnět je pro nás důležitý.
Alex z NATU -
Nedoporučuje obchod
Objednavala jsem darek a zbozi mi za cely tyden jeste stale neprislo.
-
Nedoporučuje obchod
zatím zboží nedorazilo, psala jsem email a bez odezvy. :(
-
Nedoporučuje obchod
Požadováno okamžité zaplacení, ale po více než 10 dnech nebylo zboží odesláno ani z obchodu.
-
Nedoporučuje obchod
dopravce mi zboží nedoručil a po zrušení objednávky mi stále nebyl napsán email o vrácení peněz ani další informace
-
Nedoporučuje obchod
objednala jsem si, nepřišlo mi žádné potvrzení. Objednávku nejspíš ztratili.
-
Nedoporučuje obchod
Obchod Natu dobré, ale zásilkovna nefunguje. Balík dostal jiný zákazník a já ho stále nemám. Proto nemohu ohodnotit zboží.
-
Nedoporučuje obchod
Lískové oříšky podřadné kvality, pekanové ořechy přesně dvakrát dražší než v Lidlu
-
Nedoporučuje obchod
- Jsem zklamaná, uz podrude mi přišlo ovoce sušené mrazem a chutnalo jako gumak, dřív bylo hezky krupavy
-
Nedoporučuje obchod
Platby pouze předem. Zboží jsem objednala jinde s možností platil až při vyzvednutí objednávky.
-
Nedoporučuje obchod
- Balíček nacpany a výrobky zničené
- Drahé, když toho polovinu zničíte balením
-
Nedoporučuje obchod
Přišlo jiné zboží neź bylo objednáno.
-
Nedoporučuje obchod
- Pekny sortiment
- Dobre ceny
- Nefunkcni platebni brana
- Nereagujici zakaznicka podpora
Na webu nefungovala platebni brana, nikdo ze zakaznicke linky nereagoval, po nekolika dnech objednavku stornovali.
-
Nedoporučuje obchod
- klamání zákazníka v tom, že cena za dopravu není na shrnutí celé nabídky, ale až v platební bráně
- musela jsem po informaci od dopravce měnit adresu doručení, i když byla již uvedena v objednávce
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží dorazilo velmi rychle
Bambusový termohrnkem nejde otevřít, napsala jsem do obchodu žádost o pomoc, ať mi poradí, jak termohrnkem otevřít nebo vyměnit a žádné odpovědi jsem se nedočkala, což mě velice mrzí.
-
Nedoporučuje obchod
I paid for my order online. I have been waiting for my order for more than 2 weeks and still didn't get anything. No one picks the phone, no one replied to my email. I'm not sure if I can get my money back.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Naprosto nespolehlivé!
Přišel nekomlepní balíček a reklamace hrůza.
-
Nedoporučuje obchod
- Hezký design
- Ovesná kaše chutná příšerně
-
Nedoporučuje obchod
- široký sortiment
- přístup k zákazníkovi
- řešení problému, který při objednávce může nastat
- poloviční příprava objednávky
- žádná nabídka kompenzace
Mám na poprvé velice špatnou zkušenost s nákupem na Natu.cz
Počet položek, které jsem objednal a byly potvrzené jich bylo připraveno necelá polovina a dnes je to již 11 dní od potvrzení
V budoucnu již nebudu opakovat nákup a ani dopouručovat mému okolí