Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nejasnosti v možnostech platby. Navrhují platbu na místě a nebylo dodatečně po objednání tato možnost nebyla dovolena.

    Reakce obchodu Natima

    Dobrý den,

    mrzí nás tato vaše negativní zkušenost, avšak vybrala jste si jako způsob dopravy doručení do Alzaboxu skrze službu Balíkovna a platbu na dobírku. V této kombinaci je bohužel nutné uhradit objednávku online před vyzvednutím balíku prolinkem v obdrženém avíze. Dobírku lze uhradit také v mobilní aplikaci Balíkovna, pomocí služeb Apple Pay a Google Pay. Z naší strany tohle nedokážeme nijak ovlivnit.
    Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Natima.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doručení 8 listopadu ….
    Je 13 listopadu a dal nic jsem nedostal…

    Reakce obchodu Natima

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Kontrolovali jsme trasovací číslo, které každému zákazníkovi při odesílání zasíláme a vaše vytvořená objednávka 6.12. v 17:00 byla hned 7.12. odeslána. Z naší strany jsme udělali vše co bylo možné pro nejrychlejší doručení. Bohužel kurýrní služba pochybila a v náporu vánočních svátku váš balíček doručila s velkým zpožděním.

    Pokud by se příště stalo, že vám balíček není doručen do 48 hodin kromě víkendu, tak nás prosím kontaktujte a my obratem buď balíček zašleme znovu nebo budeme urgovat přepravní službu, aby balíček dohledala a co nejrychleji doručila.

    Ještě jednou se vám omlouváme, ale z naší strany jsme balíček odeslali hned následující den. Snad vás tato zkušenost neodradila z případné další objednávky.

    S pozdravem,

    natima.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dostala jsem prošlé zboží...

    Reakce obchodu Natima

    Dobrý den, Danielo,

    mrzí nás vzniklá situace. Nicméně v objednávce jste měla dva druhy zboží, takže byste nám křivdila, pokud tvrdíte, že celá objednávka byla po expiraci.

    Zboží po expiraci Vám bylo okamžitě vyměněno a jako omluvu jste od nás dostala dárek ZDARMA.
    Pokud jste byla nespokojená, měla jste právo zboží vrátit a my bychom Vám vrátili peníze.

    Velice nás mrzí Vaše špatná zkušenost, ale věříme, že jsme situaci vyřešili nejlépe, jak to bylo možné.

    S pozdravem za PPCENTERSHOP
    Michal.