Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Extrémně dlouhá doba dodání (10 dní u zboží skladem).
    • Teprve skoro po týdnu obchod přišel na to, že zboží označené jako "skladem" nemá vůbec skladem a pokud bych jej chtěl v objednávce nechat, prodlouží se doba dodání o dalších několik týdnů, takže toto zboží nakonec nebylo vůbec dodáno a bylo refundováno.
    • V zásilce chyběl dárek prezentovaný na webu.
    • Zatím nebyla poskytnuta dodatečná sleva 10 % vyplývající z obchodních podmínek obchodu.
    • Vrácení peněz za nedostupné zboží trvalo i v době okamžitých plateb několik dní.

    Vůbec nechápu, co to má znamenat. Doufám, že vzhledem k množství problémů a podvodů, zahrnující klamání spotřebitele o skladové dostupnosti, nezaslání dárku prezentovaného na webu a porušení svých vlastních obchodních podmínek alespoň obchod celou objednávku refunduje, takové chování k zákazníkovi opravdu není přípustné.

    Reakce obchodu Naševitaminy.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost s našim e-shopem. Spokojenost našich zákazníků je pro nás naprostou prioritou.

    Je to opravdu velmi výjimečná situace, kdy jsme měli hořký nápoj na e-shopu skladem, ale bohužel nastal dočasný výpadek a tak jsme ho nemohli doručit.
    Věříme, že jsme spolu tuto nepříjemnost vyřešili, 10 % z nákupu jsme Vám vrátili a pár dárků vám posíláme jako omluvu.

    Děkujeme za pochopení i za Váš nákup a pokud se u nás rozhodnete nakupovat znovu, budeme samozřejmě velmi rádi. Věříme, že příště již bude vše v pořádku.

    S přáním pevného zdraví,
    tým e-shopu Naševitaminy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • relativně nízká (tzn. rozumná) cena produktů které jsem kupovala
    • je jim zcela jedno kdy vám zboží přijde bez ohledu na to jestli na něj spěcháte nebo ne
    • prachmizerné výmluvy na stěhování skladu a inventuru (jako kdyby o tom nevěděli dopředu a nemohli napsat poznámku o možném zpoždění odesílání objednávek v daném přechodném období na web)
    • pouze všeobecný, nijak nápomocný pokus o uchlácholení v reakci na stížnost (nabídka slevového kódu na další nákup), žádná iniciativa řešit důvod stížnosti jako takový

    Zboží bylo objednáno v pondělí. Potvrzovací email přišel až o den později, ale i tak nestihli dodržet dvoudenní lhůtu (která začíná běžet ode dne potvrzení objednávky) na kompletaci a předání zboží dopravci - lhůtu, kterou si sami určili ve svých obchodních podmínkách.
    Napsala jsem jim stížnost skrz jejich formulář i přímý email.
    Odpověď dorazila až v pátek.
    Věci samotné dorazili až v pondělí, v době kdy já byla na veterině, takže jsem stejně zásilku musela jít vyzvednout do parcel shopu.

    Jasné, každý děláme chyby (jak mi ostatně bylo připomenuto v jejich odpovědi), ale některým se dá zcela jistě snadno předejít. Z celé interakce jsem měla jen pocit, že je jim naprosto jedno jestli na zboží spěchám nebo ne; už jsem zaplatila, tak je vlastně jedno kdy mi to odešlou a kdy se ke mně zboží dostane.

    Možná jsem jen výjimka z pravidla, ale rozhodně obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu Naševitaminy.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost s našim e-shopem. Spokojenost našich zákazníků je pro nás naprostou prioritou.

    I my samozřejmě občas chybujeme a když se to stane, pochybení přiznáme a snažíme se jej napravit i s připojenou omluvou. Jak jste již popsala ve Vaší reakci. Potkalo se nám více faktorů, které bohužel dočasně ovlivnili naši schopnost odesílat zásilky v běžném režimu. Momentálně děláme vše pro to, aby se to již v budoucnu nestalo.

    Děkujeme za pochopení i za Váš nákup a pokud se u nás rozhodnete nakupovat znovu, budeme samozřejmě velmi rádi. Věříme, že příště již bude vše v pořádku.

    S přáním pevného zdraví,
    tým e-shopu Naševitaminy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem zklamaná, určitě jsem si neobjednala Ginko, které mi přišlo.
    Jsem si jistá, že jsem si objednávala kolagen. Je moje chyba, že jsem si nepřekontrovala objednávku, proto jsem to ani nereklamovala. Ginko
    nemůžu užívat, mám problém s krví. Proto jsem si jistá, že jsem si ho určitě neobjednala.

    Reakce obchodu Naševitaminy.cz

    Dobrý den,

    moc nás mrzí Vaše negativní recenze, především proto, že je naprosto neoprávněná. Ve Vaší objednávce č. 20220724 je skutečně Vitar EKO Ginkgo biloba forte, takže z naší strany k pochybení nedošlo. S objednávkami vždy zasíláme i vytištěnou fakturu, na Váš e-mail navíc přišlo potvrzení o objednávce se zakoupenými produkty, tudíž jste si to mohla ověřit sama.

    I my samozřejmě občas chybujeme a když se to stane, pochybení přiznáme a rychle jej napravíme i s připojenou omluvou.

    Děkujeme za Váš nákup a pokud se u nás rozhodnete nakupovat znovu, budeme samozřejmě velmi rádi. Jen prosíme o kontrolu objednávky dříve, než začnete psát veřejné recenze.

    S přáním pevného zdraví,
    tým e-shopu Naševitaminy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • skoro nic nebylo skladem

    Reakce obchodu Naševitaminy.cz

    Dobrý den,

    moc nás mrzí Vaše nespokojenost s nabídkou na e-shopu. Především proto, že se snažíme nabídku našich produktů dostupných na e-shopu neustále rozšiřovat. A to i přes kapacitní omezení skladu a expedice.

    Napište nám, prosím, na [email protected] seznam produktů vč. množství, o které máte zájem. Pokusíme se Vám vyjít vstříc, pokud to bude jen trochu možné.

    S přáním pevného zdraví,
    tým e-shopu Naševitaminy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nemohu hodnotit na co čekám a stále nebylo doručeno.

    Reakce obchodu Naševitaminy.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš nákup. Velmi si vážíme Vaší recenze, i když negativní. Pomůže nám napravit nedostatky.

    Dovolím si vysvětlit, proč doručení Vaší objednávky trvalo déle, než je u nás zvykem. Ve dnech 17.-19. 4. jsme zaznamenali nadprůměrné množství objednávek, což se bohužel podepsalo na prodlení v jejich expedici. Jsme si vědomi, že některé objednávky (vč. té Vaší) byly zákazníkům odeslány s prodlevou několika dnů od objednání, za což se velmi omlouváme.

    Pokud budete s produkty spokojen, budeme Vám velmi vděční, pokud nám dáte ještě šanci na napravení dojmu a také ke zlepšení Vaší recenze.

    S přáním pevného zdraví,
    tým e-shopu NašeVitaminy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhé dodání

    co můžu hodnotit, když zboží nedorazilo?

    Reakce obchodu Naševitaminy.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš nákup. Velmi si vážíme Vaší recenze, i když negativní. Pomůže nám napravit nedostatky.

    Dovolím si vysvětlit, proč doručení Vaší objednávky trvalo déle, než je u nás zvykem. Ve dnech 17.-19. 4. jsme zaznamenali nadprůměrné množství objednávek, což se bohužel podepsalo na prodlení v jejich expedici. Jsme si vědomi, že některé objednávky (vč. té Vaší) byly zákazníkům odeslány s prodlevou několika dnů od objednání, za což se velmi omlouváme.

    Pokud budete s produkty spokojen/a, budeme Vám velmi vděční, pokud nám dáte ještě šanci na napravení dojmu a také ke zlepšení Vaší recenze.

    S přáním pevného zdraví,
    tým e-shopu NašeVitaminy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Balíček jsem zaplatila, ale nepřišla mi zprava že di ho můžu vyzvednout až jsem se po něm sama začla ptát tak mi na vrátnici řekli že už je dlouho nachystaný

    Reakce obchodu Naševitaminy.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklé problémy, které byly pravděpodobně způsobeny tím, že Vám e-mail s upozorněním k vyzvednutí zboží přišel do hromadných zpráv nebo do spamu. To bohužel neovlivníme.

    My jsme zboží připravili hned den po vytvoření objednávky a v ten okamžik Vám odešel automaticky i e-mail s výzvou k vyzvednutí zboží. Konkrétně 22. 2. ve 14:25. Doporučujeme podívat se do hromadných zpráv nebo spamu a daný e-mail přesunout do složky "doručené", aby Vám příště opět nezapadl do složek, které nečtete.

    Věříme, že na základě této zkušenosti na náš e-shop nezanevřete a příště již vše proběhne k Vaší plné spokojenosti.

    S přáním pevného zdraví,
    tým e-shopu nasevitaminy.cz

  • na svých stránkách nabízejí "skladem" to co nemají

    Reakce obchodu Naševitaminy.cz

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme za vzniklou situaci. V naší výrobě došlo ke krátkodobému výpadku. Ohledně náhrady Vás budeme kontaktovat. Děkujeme za pochopení. S pozdravem

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Gumové vitaminové pastilky (bonbonky) psi odmítají vzít do mordy.

    Reakce obchodu Naševitaminy.cz

    Dobrý den,
    stejně jako lidé, i psi mají své chutě. U testované skupiny 76 psů různých ras jsme nezjistili odmítavou reakci.
    Rádi Vám produkt vyměníme za jiný z naší nabídky na Naševitaminy.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaplatil jsem ihned, ale dosud jsem nic nedostal!!! Dlouhá dodací lhůta.

    Reakce obchodu Naševitaminy.cz

    Dobrý den,
    u Vaší objednávky byl způsob dopravy osobní odběr. Zásilka tedy byla připravena v našem výrobním závodě na vrátnici. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • kupoval jsem větší množství , aby mi to příští rok stačilo a expirační doba u většiny zboží byla jen do března 2020

    Reakce obchodu Naševitaminy.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí komplikace s Vaší objednávkou. Kontaktujte nás prosím na e-mailu [email protected]. Vaši stížnost velmi rádi vyřídíme k Vaší spokojenosti. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zásilka dodána osmý den od objednání. Dopravce mi neoznámil, že mi doručí balíček, prý u firemních zásilek sms neposílají. Nebyla jsem tedy doma a složitě jsem se musela domlouvat s dopravcem.

    Reakce obchodu Naševitaminy.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Bohužel jsme udělali chybu a Vaše zásilka byla zadána u dopravce jako firemní. Z tohoto důvodu Vás dopravce nekontaktoval. Zboží standardně expedujeme v nejkratší možné době a spokojenost našich zákazníků je pro nás prioritou. Velmi se tímto omlouváme a děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi nedorazilo!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží ještě nedodání,nezvykle dlouhá dodací doba.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • zboží dosud nedorazilo, komunikace minimální

    Reakce obchodu Naševitaminy.cz

    Dobrý den. Mrzí nás, že nejste spokojený s nákupem, respektive dodávkou zboží. Vaši zásilku a komunikaci k ní jsme dohledali. Vaše objednávka byla potvrzena e-mailem 5. 1., další e-mail z 9. 1. oznamoval její předání dopravci (PPL). Od té doby zásilka již nebyla u nás a nemohli jsme její doručení nijak ovlivnit. Na základě Vašeho e-mailu ze dne 11. 1. o tom, že zásilku ještě nemáte, jsme prověřovali stav a poslali e-mail s informací, že je již u PPL a je třeba se obrátit na ně s číslem zásilky, které bylo v e-mailu. Poté se nám balíček vrátil zpět jako nedoručený (12. 1.) a obratem jsme Vás o této skutečnosti informovali e-mailem. S tím že hned druhý den bude znovu odeslaný na Vaši adresu. Podle aktuální informace ze systému PPL měl být včera doručený. Ne naší vinou bohužel až 12 dní od objednávky. To nás samozřejmě mrzí, ale opravdu jsme nemohli ovlivnit, co se s balíčkem děje u přepravní společnosti, a jak probíhá samotné doručování. Po celou dobu jsme s Vámi nicméně komunikovali a informovali o všem podstatném a nám známém. Proto nás mrzí Vaše negativní recenze našeho obchodu, který udělal maximum pro včasné doručení i maximální informovanost, což je naším standardem. Věříme, že nám zachováte svou přízeň a přejeme příjemný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné zprávy ohledně zaslání zboží, i když bylo zboží předem zaplaceno,zásilka přišla neúplná. Po oslovení bylo sice nabídnuto vyrovnání, ale uskutečněno nebylo, i když o to bylo dvakrát zdvořile požádáno, od té doby dělají "mrtvého brouka" a ani jsem nedostala odpověď na mé emaily.

    Určitě nedoporučuji, je to můj poslední nákup u této firmy.

    Reakce obchodu Naševitaminy.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste poté, co jste po vzájemené komunikaci zvolila z námi nabízených možností vrácení peněz za nedodané zboží, o kterém jsme informovali, nedostala požadovaných 27 Kč zpět dříve. Omlouváme se za chybu při zadávání platebního příkazu a věříme, že už je vše napraveno, k celé věci jsme si i osobně volali.
    Na dobrých vztazích s našimi zákazníky i obchodními partnery si zakladáme, proto přijměte ještě jednou naši omluvu.
    Tým eshopu naševitaminy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace, zdá se, že obchod je v problémech.

    Při druhé objednávce jsem zaplatil předem za dvě položky, dostal jsem v krabici pouze jednu z nich, tu levnější, druhá nedorazila. Faktura je na celou dodávku. Dovolám se tak na desátý pokus, sliby, že zboží pošlou, pak sliby, že zboží poslali, ale nic nedorazilo. Vypadá to, že jsem přišel o 650Kč.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Absolutně nekomunikují,zaplacené zboží jsem obdržela skoro po 3 nedělích,po urgenci-2 emaily, 3 telefonáty, ze strany dodavatele,mně bylo přislíbeno,že mně zavolá zpět a bude informovat o stavu objednávky,samozřejmě nikdo nezavolal,nikdo se jménem firmy neomluvil za zpožděnou dodávku,nevím co si mám o této firmě myslet.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Telefonicky jsem upozornila, že stále čekám na balíček. Nejprve mi řekli, že paní, která to vyřizuje má dovolenou. Minulý týden ve středu volal pán, že balíček odeslali. Dnes je pondělí a balíček stále nikde.
    Zboží v hodnotě 501,-Kč jsem objednala 21.1.2016, peníze jsem přeposlala z účtu na účet 26.1.2016.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • První a poslední nákup. NEDOPORUČUJI:
    • žádná komunikace

    není co dodat k neochotě