• Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Velký výběr
    • OK cenová hladina
  • Doporučuje obchod

    100 %

    normální nákup na internetu

  • Doporučuje obchod

    90 %

    ok

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Telefon nedostupný,zboží označené skladem nebylo.Nabídnuté jiné zboží dorazilo po 20 dnech.

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Dobrý den,

    ke zdržení s expedicí došlo naší vinou, neboť byl bohužel přehlídnut e-mail zákazníka, kde reagoval na naši nabídku alternativního produktu. V důsledku toho se začala doprava plánovat později a tak se termín expedice prodloužil. Za chybu se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Nízká cena (shrnovací dveře)
    • - zásilková služba PPL, pro ty co nejsou z okolí a můžou si pro zboží zajet osobně
    • - asi taky komunikace obchodu

    - PPL nedá dopředu vědět přibližný čas doručení, obchod taky uvádí doručení pouze "zpravidla" následující den po upozornění mailem
    - obchod nepíše do upozornění číslo zásilky a na dotazy mailem reaguje se zpožděním 3 dny

    - zásilku mě doručili, když jsem na dodací adrese nebyl, protože si nehodlám brát dovolenou na celý den, kdy zásilku "zpravidla" doručují, navíc to bylo asi stejně až další den. Zásilku mi doručovatel nechal na depu, ale číslo zásilky jsem od obchodu dostal až po urgenci za dva dny. Zásilka měla poškozený obal, obsah naštěstí v pořádku. Suma sumárum jsem ušetřil 3 stovky a ztratil 3 hodiny času.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost, solidnost, dobrá komunikace
    • Nezjisteny.

    Doporučuji jako prioritu

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Žádné

    Spokojenost

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Úspora času
    • Nenalezeno

    Jednoduchost a rychlost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • rychly nakup
    • zadne
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • široká nabídka + cena

    doporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zboží sice dorazilo rychle, obal byl nepoškozený, ale zboží uvnitř bylo hodně poškozené. Prodávající nereaguje na reklamaci, absolutně nevhodné chování. Rozhodně u tohoto prodejce nedoporučuji nakupovat.!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Dobrý den, pane Svoboda,

    proč nepravdivě uvádíte, že nereagujeme na Vaši reklamaci?

    Reklamaci jste dle záznamů doplněných do systému od kolegy oznámil 30.3.2017 ve 13:54 a kolega Vám na toto oznámení reagoval dne 31.3. v 06:54 s informacemi k dalšímu postupu. Vaše reklamace je tak v řešení a bude jistě vyřešena.

    Více informací aktuálně v systému nevidím. Kolega byl v minulém týdnů nepřítomen, takže se může stát, že je v některých případech v prodlení, nicméně Vás to neopravňuje k uvádění nepravdivých tvrzení.

    Naopak je potřeba trpělivost a klid, reklamace není příjemná záležitost pro žádnou stranu a jen s klidem ji lze vyřešit ke spokojenosti obou stran. Děkujeme za pochopení.

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Při poptávce, jaká je síla molitanu na potažení dveří koženkou, mi bylo sděleno, že je to 1,8 - 2cm. Molitan měl pouze 1,4mm. Takže slabší, než jsem potřebovala. Jinak vše v pořádku.

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Dobrý den,

    tuto informaci jste patrně nezískala od nás, neboť jsem v mailech žádnou komunikaci nedohledal a nikdo by Vám ani tak španou informaci u nás nedal. Kolegové tuto informaci totiž neznají, takže by se museli dotazovat mé osoby a v tom případě by dostali informaci, že síla molitanu je v rozmezí 1,2-1,6 cm v závislosti na vybraném typu prošití. U modelu Euro je nejtenší, u modelu Lux zase nejsilnější. Proto i ten cenový rozdíl v jednotlivých typech prošití.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • rychlé a slušné jednání
    • v obdženém e-mailu je uvedeno, že si musím zkontrolovat dodané zboží,jeho úplnost, ale seznam dodaných prvků jsem v zísilce nenalezl. Tak musím doufat,že jsem obdržel vše. Ani český návod montáže nebyl přiložen.

    I přes shora uvedený nedostatek jsem spokojen.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Doporučuju.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Vana byla velmi levná, do prádelny uplně stačila

    Velmi dobrý, komunikace dobrá, velmi rychlé dodání zboží

  • Doporučuje obchod

    100 %

    doporučuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • super
    • nevim

    vyborne sluzby

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Super rychlý obchod, děkuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • NEKOMUNIKUJÍ

    Nakoupila jsem předem zaplatila a dodnes zboží nemám a nikdo se mnou nekomunikuje.Myslím si,že je to ůmyslné.Předám české obchodní inspekci.

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Dobrý den,

    pod objednávkou č. 16000620 neevidujeme od Vás žádný e-mail, že byl zboží nebylo doručeno. Tudíž jsme nemohli nic řešit a ani nijak reagovat.

    Zpravidla nám zákazníci píší na e-mail [email protected], kde chodí maily zákazníků, pokud pošlou podpověď na námi zaslané potvrzení objedávky nebo e-mail o vyřízení objednávky.

    Kontroloval jsem tento e-mail nyní dle Vaší e-mailové adresy zadané v objednávce a příchozí e-mail od Vás zde není. Prověřil jsem i [email protected] a rovněž nic. Nechám kolegy prověřit ještě spam.

    Díval jsem se na Vaši objednávku a byla expedována 9.1.2017. O vyřízení objednávky jste byl informován e-mailem. Nechám u kolegů z dopravy zásilku prověřit a budu Vás informovat.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží došlo poškozené, dodávka byla nekompletní. Na můj mail ze strany obchodu žádná odpověď. Telefon nedostupný. Podvodníci absolutně nedoporučuji!!!!

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Dobrý den,

    reklamace jsou postupně zpracovávány dle jejich příchodu. Bohužel chyba na straně přepravce nebo i ve skladu se může stát.

    To že Vám není na Váš e-mail reagováno hned nějakým automatem neznamená, že jsme podvodníci. Proti tomu se důrazně ohrazujeme.

    Dáváme přednost seriozním informacím zaslaných našimi pracovníky reklamačního oddělení, kteří na oznámení reklamace reagují, jakmile se k ní dostanou a mají k ní věcné informace, které posounou řešení reklamce dál.

    Vaše reklamace se od dnešního ráno dle informací kolegů zpracovává a o dalším průběhu budete informován.

    Na řešení reklamace je zákonná lhůta a jakékoliv napadání naší společnosti či falešné obviňování před vypršením této lhůty, respektive jen pár dnů po oznámení, je opravdu zbytečné.