• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pojezdová lišta ke koupelnový shrnovacím dveřím, č. obj. 18000406
    Pojezdová lišta ke shrnovacím dveřím
    Vážení dne 11.12.2018 jsem si u Vás objednal a také obratem zaplatil pojezdovou lištu ke shrnovacím dveřím , číslo objednávky,18000406 jejíž přijetí jste mi potvrdili dne 11.12.2018. V e-mailu jsem napsal, že by bylo jak pro mne, tak i pro Vás výhodnější lištu zkrátit na délku 3x 63 cm. To je totiž šířka mých koupelnových dveří. Jsem zklamán, že mi dosud nebyly lišta doručena. Za to mi už dávno přišla žádost o ohodnocení Vaší firmy. Proto Vás žádám o urychlené zaslání předmětného zboží, nebo vrácení uhrazených peněz na adresu Miroslav Chaloupka, číslo účtu 277849103/0300.
    S pozdravem a přáním všeho dobrého v Novém roce Miroslav Chaloupka, Pod Senovou 24, 787 01 Šumperk.

    Poslal jsem už dva e-maily s upozorněním, že jsem zboží dosud neobdržel. Objednávka mi byla potvrzena již více jak před měsícem a od tohoto byla přerušena jakákoli komunikace ze strany dodavatele.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží ani po více jak 2 měsících nedorazilo, reakce obchodu na maily žádná, na uvedené telefonní číslo se nelze dovolat. Důrazně nedoporučuji tohoto prodejce, nechá si zaplatit za zboží, které vůbec nepošle.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka nedorazila, navíc mi nikdo neodpovídal na maily.
    Tímto objednávku STORNUJI

  • Doporučuje obchod

    70 %

    • dobrá komunikace a ochota

    dobrá komunikace

  • Doporučuje obchod

    100 %

    výborná domluva včetně dopravy

  • Doporučuje obchod

    • Ochotně upravili objednávku a zboží zaslali.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná kumunikace s obchdem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemam co hodnotit . Objednávku potvrdili , ale to je zatim vše. Neberou ani telefony.

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Dobrý den, pane Kolář,

    Vaše objednávka nebyla doposud expedována, neboť od Vás nemáme zpětnou vazbu na náš e-mail, který Vám byl odeslán 15.8.2018 v 11:45. Vzhledem k tomu, že nám nebyla Vaše objednávka z Vaší strany potvrzena, nemohla proběhnout její expedice.

    E-mail Vám bude dnes znovu přeposlán a prosíme o potvrzení, zda je objednávka aktuální a připravit expedici nebo zda ji případně stornovat. Děkujeme za pochopení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velká nabídka zboží,velmi rychlé vyřízení a doručení objednávky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Spokojenost, zboží dodáno rychle a v pořádku, komunikace dobrá doporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neodpovídají na maily, zboží už mám objednané a zaplacené cca 14 dní.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé jednání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané zboží nejsou schopni dodat ani za měsíc, nekomunikují, neodpovídají na maily, nezvedají telefon

    Firma nereaguje na urgence objednávky, neodpovídá na maily, nezvedá telefon. Firma působí velmi neseriózně

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    nereagují na emaily,zboží nemám

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Kvalitní výrobky za skvělé ceny
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dodané zboží dodali

    Spolehlivost ochotu a zájem o spokojenost zákazníka moc jim děkuji za vyřízení a ochotu a když budu potřebovat tak se jistě obrátím na obchod.Snoblova

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikují

    Zboží jsem obj.v pátek s tím že mi ho doručí v úterý...ale ani ve středu se nic nedělo a to jsem jim psala mail v pondělí že na to spěchám a nic, tak jsem tam zatelefonovala , ale tel.nikdo nezvedá a pak na jejich eshopu jsem četla, že je to s nimi síla.
    Tak jsem to obj.jinde a u nich obj.zrušila....a na mail že obj.ruším, reagovali docela pružně, behem pár hodin.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Dobrý den,

    delší doba dodání v případně této objednávky byla způsobena přechodem roku, kdy probíhají dovolené a inventury.

    Nejsme velký internetový obchod se stovkami zaměstnanců, které zaměstnavatel žene do práce i ve svátky. Jsme menší firma, která chce dát na přelomu roku svým zaměstnancům zasloužené volno, ale je potřeba také provést úkony, jakou je třeba inventura.

    Pokud toto všechno chceme skloubit, je to na úkor pomalejší expedice na počátku roku, o čemž je však zákazník informován při zpracování objednávky. Stejně tak tomu bylo i v tomto případě.

    Zákazník se tak může rozhodnout, zda u nás svou objednávku ponechá a počká na dodání (když na zboží nespěchá) nebo zda upřednostní stornování objednávky z důvodu preference rychlého dodání a objednávku učiní u jiného obchodu. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • měli zboží, které jsem chtěla za rozumnou cenu
    • nedostatečná a odporující si komunikace

    -13.12. sms, že se zboží následující den, tedy 14.12.17 odesílá a 18.12.17 doručen e-mail, že se zboží bude odesílat 19.12.17. Obchod by si měl ujasnit termíny dodání a více komunikovat se zákazníkem
    -dále jsem očekávala, že zboží bude dodáno dle podmínek obchodu do 5ti pracovních dnů, ale teď už z toho bude jednou tolik

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za nedostatečné informace ohledně expedice, kdy po zrušení plánované expedice ze dne 14.12. měla obratem následovat zpráva o této nové situaci. Bohužel po dokončení výroby následovala obratem jen informace s novým termínem, což však bylo s časovým odstupem.

    Omlouváme se za tyto zmatky, které jsou způsobeny přetížením našich kapacit, k čemuž aktuálně přispívá zvýšený počet objednávek a rovněž nucené stěhování firmy do nový prostor, které nevyšlo zrovna na nejlepší termín.

    Musíme přiznat, že jsme tuto situaci trochu podcenili a nedostatečně se na ni připravili, z čehož pramení aktuální situace. Děláme maximum, aby se nedostatky eliminovali či je nyní pokud možno napravili. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zadna komunikace ohledne reklamace!

    Zbozi bylo doruceno ponicene. Vse jsem udelal, tak jak bylo popsano v emailu od prodejce, ktery prisel s potvrzenim objednavky. Neodpovida na emaily a neni k zastizeni na telefonu. Budu podavat trestni oznameni na policii. Prosim ostatni podvedene o konatkovani na email: [email protected]

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Dobrý den,

    Vaše reklamace byla přijata 12.12. 2017 a je v řešení tak, aby byla vyřešena co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů od jejího oznámení, tak jako nám ukládá zákon.

    Chybou bylo, že Vám kolega po oznámení hned nereagoval alespoň potvrzujícím e-mailem, ale místo toho se pustil do řešení s přepravcem s tím, že Vás bude až následně informovat již o dalším postupu.

    Předpokládám, že se situace v dalším komunikaci objasní.