• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • O žádných nevím
    • Snaží se být nejlevnější a když si člověk něco objedná, tak mu jen přijde druhý den email že byla objednávka zrušena, protože zboží prostě již není skladem i když v době mého objednání bylo min. 5 ks skladem. Tomu říkám komunikace se zákazníkem "na úrovni"

    Nikomu nedoporučuji, vyhněte se takovému jednání obloukem!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vzhledem k tomu, že nabízejí něco, co nemají skladem ani u dodavatele, tak nic.
    • Některé položky, které jsem objednal, měly být skladem, ale nebyly. A prý už ani nebudou. Tak proč jsou stále nabízeny???

    Možná obchod není tak špatný a já měl jen smůlu, ale v dnešní moderní době by neměl být takový problém si ohlídat kolik je čeho na skladě. Proto nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlé jednání, slušná cena.
    • Ve Vítkovicích (výdejna?) paní nevěděla pro co si jdu (číslo ojednávky jsem ji hned po příchodu nadiktoval). Púsobila hodně nejistě. Jeden z předních stěračů má špatně tvarovanou gumičku - nechává nesetřené místo. Musel jsem jej namontovat na místo spolujezdce.

    Nízká cena odpovídá kvalitě zboží. Snad je to vyjímka!?

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Tento obchod ma slabinu v obsluze.Prodavačka je velmi nezkušena a ničemu nerozumi takže jsem tam chtěl utratit vice peněz ale bohužel neuměla najit ani zduchovy filtr

    Nakoupit jinde

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Přišel email, že je zboží připraveno na prodejně. Zboží připraveno nebylo, zbytečná cesta a odpověď na prodejně? "Jsme jen výdejní místo zavolejte si na centrálu." Na centrále osoba vyřizující eshop nebyla (celkem veselé když voláte v 15:00hod při otvíračce do 17hod).
    • Na centrále jsem se, ale narozdíl od pobočky (prodejny) setkal se vstřícností, snahou a omluvou. Zboží bylo druhý den opravdu už na pobočce.

    Až si ujasní rozdíl mezi pobočkou a pouhým výdejním místem bude obchod ok. Zatím raději předem volat na prodejnu a poprosit "ochotnou" pracovnici o ověření zboží na skladě.
    Byla to Vítkovická pobočka, nevím jak jsou na tom jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • kundy
    • kundy

    kundy

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nabízené zboží skladem fyzicky nemají i když eshop uvádí opak.Tragická dodací doba.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Obchod je malo pružny( zboží jsem si chtěl vyzvednout na služební cestě třetí den po obědnaní) kde nebylo ale čtvry den už bylo doručeno jako balík o 200km dál to je to co nechapu ???????
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • snad jen ten osobni odber, ale na zbozi jsem cekal snad mesic!!!!
    • komunikace.. pani na prodejne (nejaka duchodkyne) absolutne nerozumi sortimentu prodejny.. No comment A jeste se s vami hada

    ne, rozhodne nedoporucuji

    Reakce obchodu naradiprokutila.cz

    Dobrý den,
    Anonym - pokud chci něco, nebo někoho hodnotit, tak je slušnost se představit.
    Zamyslete se nad tím co jste tady popsal.
    Nějak jste si spletl eshop a prodejnu.
    Za další bylo by na místě popsat Váš případ.
    O co se vůbec jedná.
    Pokud si něco objednávám z eshopu, tak si myslím že je vhodné komunikovat z eshopem a ne z prodejnou, kde to zboží nemusí vůbec mít v prodeji.
    Z toho důvodu Vám prodavačka není schopná poskytnout informace - které jste požadoval.
    Nevím kolik Vám je let, ale zdržel bych se komentáře, jestli je někdo důchodce nebo ne.
    S pozdravem Piešťanský Vladimír.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Příznívé ceny a hlavně dostatek dílů ŠKODA.Ovšem nahoře je napsán seznam mnou zakoupených položek.Štípací kleště jsem nedostal vůbec!Na druhý den po objednání zboží jsem byl informován,že ty kleště nejsou,ale pokud na nich trvám,tak si mám počkat další týden.Budiž.Souhlasil jsem,protože jsem je potřeboval.Za týden mi bylo řečeno,že zboží je na prodejně,ovšem bez kleští,že prostě nejsou.Údajně jsem souhlasil,že kleště teda nechci a že počkám týden.Ale proč bych chtěl čekal další týden na něco,co je skladem(myslím ostatní položky)?Věřím,že šlo o tzv."komunikační šum" a že se to příště nebude opakovat.Mám přesto v plánu u Elmotu opět nakoupit.

    Reakce obchodu naradiprokutila.cz

    Dobrý den,
    pane D.J. nedá mi,abych nereagoval na Vaši neobjektivní recenzi na náš internetový obchod - eshop.elmot.cz.
    Následující den po vytvoření Vaši objednávky jste byl informován,že štípací kleště nejsou, ani nebudou. To, na co jste musel čekat týden, bylo úplně něco jiného a to:
    Digitální multimetr a kartáč drátěný,který byl objednán u dodavatele.
    Po telefonickém rozhovoru jste s tím souhlasil a dodal jste,že to objednáváte jenom kvůli vzduchového filtru,který byl na skladě.
    Tolik jenom k upřesnění Vaši nemilé recenze.
    I přesto Vám děkujeme za Váš nákup a těšíme se na další spolupráci.
    S pozdravem Piešťanský Vladimír.