Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • mám to kousek

    Obchod inzeroval zboží skladem "na prodejně".
    Když se ukázalo že tomu tak není,požadoval pro objednání platbu předem.
    Poté jsem ještě dostal nevyžádané "školení" na téma jak se má chovat správný nakupující.

    Reakce obchodu naradidamal

    Zákazníka Pavla z IP adresy 91.240.77.196 velice rádi přenecháme konkurenci.
    Do 29 minut od objednání jsme mu napsali, že se zboží ráno doprodalo a na e-shopu se změna ještě nestihla projevit.
    Sdělili jsme mu, že jsme schopni zboží dodat do Vánoc, za stejných podmínek a zda ví, že objednal jen stroj - bez baterií a nabíječky.
    Odpověď žádná.
    Následující pracovní den jsme tedy zákazníka kontaktovali telefonicky ..... a rovnou jsme si vyslechli nadávky a urážky.
    Zákazník vystupující pod jménem Pavel B. nám řekl, že se chtěl na zboží "jen" podívat a v žádném případě už ho nechce a nemáme ho obtěžovat.
    Zato on nás svým mstivým, neoprávněným a lživým hodnocením obtěžovat evidentně může.

    Značku MAKITA prodáváme 21 let.
    Přesto u nás pan Pavel B., který tvrdí, že nás "má kousek" nikdy nenakoupil.
    Máme velké štěstí, že většina našich zákazníků ocení naše služby a logicky chce nakoupit za dobré ceny a mít postaráno o záruční i pozáruční servis.
    Bohužel, občas se najde člověk typu pana Pavla B., který nakoupit vlastně vůbec nechce, potřebuje si jen léčit své komplexy a s velkou arogancí a nenávistí se mstí evidentně komukoliv, kdo mu přijde pod ruku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Cena
    • Silena komunikace..:(

    Reakce obchodu naradidamal

    Pan Salavec z firmy SASA interiér s.r.o. IČO 28374711 od naší firmy nakupoval pravidelně. Tj. LŽE pokud tvrdí, že toto byl 1. nákup. Bohužel, spolupráci s panem Salvcem jsme byli nuceni ukončit, protože opakovaně nebyl schopen platit za objednané zboží.
    Tentokrát si objednal s platbou předem, bohužel, opět nezklamal a záměrně zaplatil nižší částku. Chybějící peníze doposlal teprve po urgenci (a s mnoha arogantními řečmi po telefonu).
    Přesto jsme mu zboží poslali obratem. Tj. objednávka 18.1., 19.1. odesláno, doručení 20.1. doprava zcela ZDARMA.
    Přesto pan Salavec neodolal a napsal vylhané a NEPODEPSANÉ hodnocení, protože má stále potřebu se naší firmě mstít. Zřejmě nepochopil, že hodnocení se páruje k objednávce a anonym je tedy snadno dohledatelný.
    Pan Salavec sám, kromě truhlárny, provozuje také obchod. Ovšem do e-shopu neinvestoval a pouze se užírá podnikáním jiných.
    Také žebral u značky MAKITA s.r.o. o získání zastoupení. Tam byl odmítnut (a firma Makita ani netuší, o jaké "úžasné" mstivé jednání s panem Salavcem přišla).
    Tohoto člověka nikomu NEDOPORUČUJEME a všechny varujeme před jakoukoliv objednávkou u jeho firmy, případně jakýmkoliv nákupem v jeho obchodě.
    Všichni si přečtěte jaké "výplody" pan Salavec stvoří za bleskové dodání zboží za výbornou cenu ...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - bezdůvodně si velmi rychle (ještě před zaplacením!!!) odradí zákazníky, nemusel jsem tedy čekat na onu zkušenost až po mém zaplacení...
    • - arogantní komunikace v mém případě (nepochopil jsem vůbec, co jsem provedl)
    • - heslo "zákazník náš pán" jaksi nefunguje

    V obchodě jsem si objednal zboží, které bylo na heurece prezentované s dopravou zdarma. Po skončení nákupu jsem žádnou dopravu zdarma nenalezl (čekal jsem, že nakonci se ono dopravné odečte, nebo tak něco). Ozval jsem se obchodu, jak to tedy je. Velmi neprofesionálním a arogantním způsobem mě sestřelili a objednávku zrušili. Kdyby se omluvili nebo onu chybu uznali, zboží bych si přes ně objednal i s dopravným. Bohužel se tak nestalo. V následujících emailech jsem si poté udělal obrázek o lidech pracujících v oné firmě. To mi stačilo. Následně mi dala heureka za pravdu, zboží se již prezentuje spolu se zpoplatněnou dopravou.
    ---------------------------------------------
    17. 6. 2015
    Pan Damal je opravdu mimo realitu. Píše samé lži, které se nikdy nestaly. Je to smutné, když toto musím číst a poté i žádat Heureku o začlenění mé reakce. Co je ale moc, to je moc… Mmch., o chybách v ceně dopravy dané firmy tu referovalo více „zakomplexovaných“ jedinců. A reakce firmy Damal? Samé urážky, které mě přiměly napsat níže uvedené.
    A. za celou dobu komunikace jsem nevyhrožoval a na nikoho nikterak netlačil, pan Damal si mě asi s někým spletl… Zasílám veškerou emailovou komunikaci mezi firmou Damal a mnou. Tyto dopisy jsou dle pana Damala psány sprostým způsobem, kterým někoho někam tlačím, manipuluji… Připomínám, že dopisem ze 7. června jsem reagoval na telefonní rozhovor, kde se se mnou vůbec nikdo nechtěl bavit a pochopit můj problém. Velmi arogantním chováním jsem byl zaskočen.
    1. červen: Dobrý den, na Heurece se u tohoto produktu chlubíte dopravou ZDARMA (přepravní služba do 30 kg při platbě předem). Tak jsem zvědavý, jestli to bude pravda. Dejte mi prosím co nejdříve vědět, abych věděl, zdali mám odeslat platbu. Díky XY
    2. červen: Poznámka k poznámce:
    - ano, tuto možnost máte také zdarma (objednávka nad 3 tis. Kč a platba předem na účet).
    - jak mi však vysvětlíte 4. řádek, tedy ZDARMA – přepravní služba (do 30kg) při platbě předem?
    - ostatní obchody mají také dopravu zdarma od nějaké finanční hranice a přitom nemají u své částky napsáno „doprava zdarma“ !!!
    díky za upřesnění. XY
    7. červen: Ještě jsem se nesetkal s firmou - naštěstí - která má klamné informace na internetu a vůbec jí to nevadí (ba naopak)!
    Bohužel jsou na trhu firmy, jako ta Vaše, u kterých stále platí hulvátské jednání - zákazník náš pán Vám asi nic neříká.
    Po níže uvedeném emailu i telefonním rozhovoru jsem v šoku z Vašeho jednání se zákazníkem... Jak si něco podobného můžete vůbec dovolit, nechápu... Ale je to Váš boj...
    Kdybyste na mou výtku, při které jsem Vás upozorňoval na klamné informace na Heurece (doprava ZDARMA do 30 kg bez dalších omezení) zareagovali s omluvou a poděkováním, že jsem na danou chybu upozornil (logicky jsem to očekával), onu Makitu bych si u Vás koupil a zaplatil bych bez problému i dopravu !
    Místo toho jste mě osočili, že nečtu Vaše platební podmínky - což nebylo vůbec relevantní... Celou dobu jsem upozorňoval na klamné informace prezentované na webu Heureka...
    Na Vaši radu (při telefonním rozhovoru) jsem napsal na Heureku, která mi bez problému poděkovala a onu chybu napravila... Viz text níže... Bohužel tohle je Vaše povinnost, ne moje!
    Klobouk dolů před tím, jak dokážete s takovým přístupem obstát v dnešní době (asi to o dnešní době i něco vypovídá) a v dnešní konkurenci (která je dle Xkrát četnějších recenzích nejspíš i úspěšnější).
    Přeji Vám co nejméně nespokojených zákazníků - v mém případě se Vám to nepovedlo... ...snad se z toho poučíte...
    Zdraví XY
    B. z reakce níže jde opět vidět, že pan Damal asi nikdy nepochopí, o jaký problém se jednalo… V seznamu Heureka měli u daného produktu poznámku „doprava zdarma“, nechápu tedy, o jakých podmínkách (jak píše „všechny najednou…“) tady pan Damal hovoří ?!? Lidem s IQ nad 60 to snad dojde zde: http://ulozto.cz/x1Vkdxo4/makita-doprava-zdarma-docx. Momentálně již u produktu a firmy Damal doprava zdarma není, protože jsem na to Heureku upozornil, ta reagovala kladně a opravila danou informaci. Daný produkt měl velmi malé rozdíly v cenách u jednotlivých firem, doprava zdarma tedy velmi zvýhodňovala firmu Damal (a neprávem!).
    C. nikdy jsem neměl špatnou zkušenost s firmou na internetu, nikdy jsem nepsal negativní hodnocení, toto je opravdu poprvé!!! Že bych se podobně choval u jiných firem, to je opravdu směšné. Opět lež člověka, který vůbec neví o čem mluví. Pokud máte pane Damal nějaký důkaz, ze kterého vycházíte v nařčení, že se takto chovám i jinde, budu rád za jeho přednesení. Velmi se na něj těším a jsem zvědav!
    D. inu, z reakcí na nespokojené zákazníky od naradidamal.cz, kterých pár již v hodnoceních je, si každý z vás udělá zajisté obrázek o dané firmě sám… Nehledě na formu a agresi slovních výpadů na nespokojené zákazníky.
    Přeji dobrou volbu!

    Reakce obchodu naradidamal

    Pan *** je zřejmě "hrdý" na své arogantní a urážlivé jednání.
    V našem e-shopu si závazně objednal zboží a potvrdil, že se seznámil s našimi obchodními podmínkami.
    Zboží NEZAPLATIL a velice SPROSTÝM způsobem začal vyhrožovat, že jsme POVINNI mu poslat zboží zcela ZDARMA, protožel "objevil" chybu v našich podmínkách.
    Marně jsme se mu snažili vysvětlit, že podmínky na Heuréce platí "všechny najednou" a nelze vytrhnout jednu položku z podmínek a tou se ohánět.
    Objednávku jsme pro nezaplacení zrušili, takovéto "taky zákazníky" velice rádi přenecháme konkurenci.
    Stejným způsobem, jako u nás, se tento pán chová i u jiných internetových obchodů ... zřejmě si potřebuje léčit své komplexy. V tom případě, by se měl ale raději obrátit na odborníka - psychiatra.

  • Nabízené zboží nebylo na skladě

    Reakce obchodu naradidamal

    Zákazník je, bohužel, analfabet.
    U zboží píšeme zcela jasně, že je POUZE na dotaz !!!!
    Takže "anonym" jménem
    Václav Kvirenc
    Buková 445
    54101 Trutnov

    by se měl nejprve naučit číst a teprve potom objednávat !

    V tomto případě je hodnocení zákazníka zcela neoprávněné, pomlouvačné a mstivé.

    Pánovi žádná škoda nevznikla a ani vzniknout nemohla.
    O tom, že zboží skladem není jsme ho informovali do 5ti minut od objednání a objednávku jsme zrušili my.

    Pán u nás nikdy nic nekoupil a nechápeme proč tedy píše negativní hodnocení a zbaběle se neumí ani podepsat.

    Tohoto pána nikomu opravdu NEDOPORUČUJEME !

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Žádné
    • Úmyslně jsem vybral obchod, který má kamennou prodejnu abych mohl svůj nákup konzultovat osobně i za cenu vyšší ceny než jinde ale znalost nářadí byla stejná jako jsem měl já jako neodbornik.

    Reakce obchodu naradidamal

    Zákazník si objednal zboží za běžnou cenu, uvedenou na našem e-shopu.
    Při osobním vyzvednutí ale VELICE AROGANTNĚ požadoval nejen slevu, ale i dárek zdarma !
    Částečně jsme mu, bohužel, vyšli vstříc ... což, jak je vidět, velice ocenil....
    Tohoto "taky zákazníka" pro další nákupy s velikou radostí přenecháme konkurenci...