Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Milan Novák: Zákazníci našemu autorizovanému eshopu dali známku hodnocení 90% to samo o něčem vypovídá, za to špatně čtete dostupnost opravdu nemůžeme. :-)

  • Pavel: Vážený pane objednávku jste tel stornoval TAK NELŽETE A PROSÍM NEŠKOĎTE NÁM, Nevím proč to děláte :-)

  • Vážený pane,
    4.10.2015 jsem objednal produkt z vašeho obchodu.
    5.10.2015 jsem dostal email o přijetí vašim obchodem
    14.10.2015 jsem vám volal kde mám zboží a VY jsem mi řekl, že objednávka je stornována, na můj dotaz "proč?" jsem mi odpověděl že nevíte. TAK NELŽETE, ŽE JSEM OBJEDNÁVKU ZRUŠIL JÁ, když jsem na ni čekal jako blbec 10 dnů.

  • P. Novák to že jste si nevššiml dostupnosti z toho nemůžet obviňovat nás :-) a co se týče kvality našich služeb za to hovoří naše hodnocené, které je stále na velmi vysoké úrovni o čemž se zákazníci sami přesvědčí a svědčí o tom i recente na náš oficiální eshop s nářadím Bosch

  • Samozřejmě, že se můžete vymlouvat dál, ale u zboží bylo napsáno jasně že je skladem. Ne objednával bych nic co skladem nemáte, zvlášť když na to spěchám. O tom že jste zboží objednali, jste mě ne informovali, to byla jen pouhá dedukce. Vy jste se totiž vymlouvali na to, že si pro zboží nepřijel dopravce, což je lež. Klidně si výmluvy pište dál, internet snese hodně, zákazníci si na to přijdou sami.