Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    V reklamě jsem zahlédl sadu bitů Devald za vcelku slušnou cenu tak jsem ji objednal s osobním odběrem ve FM.Po zaplacení zboží bylo k odběru oznámená jiná adresa Nimo kamennou prodejnu.Kdyby byla adresa výdeje oznámená ihned při objednání tak jsem nic neobjednával.Po telefonickém kontakti mi bylo zboží přesunuto z e-schopu na kamennou prodejnu se kterou mám dobré zkušenosti.E-schop je pro mě hůře dostupný takže už níkdy.

    Reakce obchodu Nářadí Simon.cz

    Děkujeme za Vaši recenzi a okusíme se Vám vysvětlit celou situaci.

    E-shop je v naší společnosti samostatným subjektem, který sídlí mimo centrálu. Z tohoto důvodu je také výdejní místo na stejné adrese, vše se řeší rychle pod jednou střechou a díky tomu je možné nabízet podobný sortiment prodejny za nižší ceny. Ostatně jde o princip elektronického obchodu, kde nejsou "živí" prodavači, se kterými si lze při odběru zboží popovídat, projít si prodejnou a vybrat, co "padne do oka". Online nákupy však umožňují kontakt na dálku v pohodlí domova, na stavbě nebo přímo v dílně. V případě telefonických nebo e-mailových dotazů reagujeme obratem a umíme pomoci s rozhodnutím, aby mohl zákazník nakoupit zboží přesně pro jeho potřeby.

    Informace o adrese e-shopu, potažmo i jeho výdejního místa, je viditelně uvedena v zápatí hlavní strany s označením Kontakt. Rovněž je možné zobrazení mapy s ukazatelem pozice e-shopu. Opětovně je vše opakováno v e-mailu o přijetí objednávky a znovu v e-mailu o připravení k osobnímu vyzvednutí.

    V tomto případě tak zřejmě došlo k domněnce, že vše je na jediném místě a veškeré informace odkazující na adresu e-shopu tak mohly být přehlíženy, možná i nečteny.

    Pokud je to možné, vždy se snažíme vyjít zákaznickým přáním vstříc a v tomto případě jsme také na vyžádání přesunuli objednávku na centrálu. Že někdy ani toto nestačí a zákazník si přeje nakupovat pouze v kamenných prodejnách, se také může stát. Potom to však, podle nás, nesouvisí s fungováním e-shopu, ale se zákaznickými návyky.

    Věříme, že jste se zakoupeným zbožím spokojen a přejeme spoustu úspěchů.

    S přátelským pozdravem e-shop Nářadí Simon

  • Nedoporučuje obchod

    Jine zbozi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nástroj došel tupý (lepší nabrousit než poslat zpět)

    Reakce obchodu Nářadí Simon.cz

    Děkujeme za Vaši recenzi.
    Mrzí nás, že nejste spokojen s jakostí objednaného zboží. Základní sukovník z objednávky se dodává v originálním balení a pokud nesplňuje Vaše požadavky na přesnost/ostrost, lze ho vrátit ve 14 denní lhůtě, kdy se vrací kupní cena i s poštovným.
    Na základě Vaší reakce, kde je fakticky hodnocení fungování a spolehlivosti obchodu ovlivněno pouze nízkou jakostí zboží konkrétního výrobce, provedeme kontrolu veškerého skladového množství, zda se nejedná o vadnou šarži. Pokud nalezneme neodpovídající jakost vzhledem ke kvalitativní třídě nástroje, budeme vše řešit s výrobcem. Doposud jsme však na žádný vadný kus nebyli upozorněni.
    Veškeré reklamace i vracení zboží řešíme obratem k plné spokojenosti zákazníků, stačí nás pouze kontaktovat.
    S přátelským pozdravem e-shop Nářadí Simon

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • pomalé reakce

    Zboží dorazilo za 6 dnů z FM do Dobré kde je vzdálenost mezi městy 5 km a kdyby jsem zboží neurgovala možná že by tu nebylo ještě dnes,údajně prý nebylo na skladě ale zrovna když jsem volala tak dorazilo

    Reakce obchodu Nářadí Simon.cz

    Děkujeme za Vaši recenzi. Mrzí nás, že doručování trvalo neobvykle dlouho. Dovolte nám, prosím, vysvětlit opoždění doručení Vaší zásilky. Veškeré zboží skladem je v případě obdržení objednávky v dopoledních hodinách expedováno tentýž den. Ve Vaší objednávce však byla sada bitů, kterou jsme měli poslední skladem a navíc vystavenou ve vitríně kamenné prodejny. Většina zboží je sice na hlavním skladu e-shopu, ovšem část sortimentu je na kamenné prodejně a sváží se minimálně dvakrát denně do 14. hodin.
    Objednávka byla vložena do systému ve čtvrtek 17. února odpoledne ve 14:25 po termínu pravidelných svozů, a proto byla formálně přijata a potvrzena e-mailem následující den v pátek. V tomto kroku došlo v konečném důsledku k jednodennímu zpoždění, protože dříve, než dorazila sada na expediční místo, proběhl svoz zásilek kurýrem České pošty. Následoval víkend, který není provozní dobou e-shopu, a proto byla objednávka řádně expedována nejbližší možný den, tedy v pondělí 21. února. Tento den jsme s Vámi telefonicky hovořili, omluvili se, vysvětlili opoždění odeslání zásilky a oznámili, že jde o poslední, originálně zabalený, vystavený kus z vitríny. Poté následovala standardní expedice s doručením na pobočku Balíkovny.
    V případě zasílání nehraje takovou roli vzdálenost mezi odesílatelem a adresátem. Zásilky po svozu putují do místního depa, kde jsou roztřízeny dle doručovacích adres. Samotné doručování do cílové adresy pak probíhá následující pracovní den a paradoxně doručení do 5 km vzdálenosti trvá stejně dlouho, jako na opačný kraj republiky.
    Rádi bychom Vás ujistili, že naše reakce jsou pohotové a drtivá většina objednávek je expedována tentýž nebo následující pracovní den.
    Přejeme Vám pěkný den a věříme, že budete se sadou bitů spokojena.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží napsané skladem ,po tel. upřesnily že není a dají j pondělí dodali ve čtvrtek dlouhá doručovací doba
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velký sortiment.Dobré ceny
    • Při osobním odběru jsem čekal 45 min na zaplacení a odebráni zboží.

    Reakce obchodu Nářadí Simon.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Váš nákup.
    Velice nás mrzí, že jste si na odběr zboží musel počkat, nicméně svou objednávku jste vytvořil přes e-shop když jste již byl na naší prodejně.
    Běžně si zákazník vytvoří objednávku a vyčká na potvrzovací e-mail o přijetí objednávky a následný e-mail, že si zboží může přijít vyzvednout.
    V tomto mezičase máme prostor přichystat doklady a zboží samotné k vyzvednutí.
    Ve vašem případě jsme tento prostor neměli.
    Je nutné počítat s tím, že dokud zákazníkovi nepřijdou potvrzovací e-maily, není zboží připraveno k odběru a musí si tak na jeho vyzvednutí vyčkat.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Obdržel jsem pokyn že při montáži tohoto rotoru musím posunout postavení statoru a následně kontakt na Narex Česká Lípa. Rady ne odborné,hloupé, poškození nových uhlíků a zaslaného rotoru. Následně jsem měl zaslat flexu do Č.L. Na jiném eschopu jsem zjistil,že díl je originální a není potřeba sahat na stator.Tak jsem to dál do původní polohy a vše šlape, zmizelo jiskření.
    • Dobrá cena

    Reakce obchodu Nářadí Simon.cz

    Děkujeme za Vaše hodnocení a mrzí nás komplikace, které Vás potkaly při instalaci.
    Informace ohledně instalací originálních náhradních dílů získáváme přímo od oficiálního servisu značky a v tomto případě se stalo, že se lišily od potřebného postupu. Zákazníkovi byl předán kontakt na reklamačního technika výrobce, se kterým sám následně řešil postup výměny náhradního dílu a kterým mu bylo nabídnuto zaslání do servisu k posouzení správnosti sestavení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží zakoupené v e-schopu se nedá platit kartou!

    Reakce obchodu Nářadí Simon.cz

    Děkujeme za Vaše hodnocení.
    Mrzí nás, že momentálně nemůžeme nabídnout při osobním odběru platbu kartou.
    Zvlášť v tomto případě, kdy je pro Vás tato možnost očividně stěžejní pro výsledné hodnocení.
    Tuto informaci uvádíme v informacích o dopravě a platbě, ale pro lepší viditelnost ji začneme vkládat i do rozesílaných emailů.