Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Všechno špatně. Dorazilo jiné zboží a v jiné ceně než bylo prezentováno na e-shopu. Ještě ten den, kdy dorazilo, obratem vráceno. Špatná komunikace. Pokud zboží od dodavatele nesouhlasí, má obchodník prověřit, zda objednatel souhlasí s odesláním náhradního výrobku. Zbytečně se pak přeposílá sem a tam. Navíc to stojí peníze a čas.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Položky "Skladem" nejsou skladem, není prý možno vše aktualizovat...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží po 16-ti dnech ještě nepřišlo.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • sortiment i ceny
    • nedostatečný popis výrobku; ve finále nevhodný

    Odběrní místo v hlavním městě

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • sortiment je již bohužel omezený
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Prodloužená ruka po prvním použití už nefunguje. Spodní část, která má uchopit odpad se úplně nezavře.

  • NENI CO HODNOTIT--ZBOZI JESTE NEMAM A NEMAM KROME PRIJETI OBJEDNAVKY NIC

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží měli uvedeno skladem k vyzvednutí, po objednání mi ani nezavolali, volal jsem druhý den a řekli, že zboží bude za 5 dní
  • Zboží jsem objednal před svátky, nikdo se mi od té doby neozval, tak jsem si ho sehnal jinde

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    zatím jsem zboží, ani e-mail neobdržel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • no
    • vše

    na hovno

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Chybí český návod ke zboží