• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přišlo vadné, reklamace vyřízena, ale po údajné opravě opětovně nefunkční.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Teprve po týdnu od objednání volal řidič z místa , že neví komu má osobně předat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • jiný nůž

    Reakce obchodu AMAT nářadí

    Dobrý den,
    objednal jste si u nás nůž k sekačce dle objednávkového čísla. Tento nůž Vám byl správně zaslán. Nikde v poznámce nebylo uvedeno ke které sekačce nůž potřebujete a nikdo z nás nemůže vědět jakou sekačku vlastníte. Po uvedení recenze jsem Vám volala abychom situaci vyřešili (např. výměna nože za správný dle typu sekačky). Bylo domluveno, že mi napíšete typ sekačky a rok výroby - doposud od Vás žádnou zprávu nemám.
    Z našeho pohledu byl nůž zaslaný správně a vzhledem k tomu, že jste dosud nereagoval, nemůžeme pro Vás nic dalšího udělat.

    S pozdravem
    Renata Mrskošová
    Amat nářadí, zahradní technika

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chybejici cast dodavky s oduvodnenim, ze pracovnik si nevsiml pri baleni. Obchod nenabidl, doposlani chybejici casti nebo financni kompenzaci.
    • Cast dodavky jsem obdrzel uplne neco jineho nez jsem objednal. S oduvodnenim, ze pokud se mi to nelibi, tak to muzu na sve naklady vratit. Opravdu prozakaznicky pristup

    Pokud vam nevadi, ze jste za neco zaplatili a cast vam neni dodana a z casti jste dostali neco jineho a nejste tak pünktlich, tak nakoupit u tohoto prodejce vam bude vyhovovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Výrobek není kompletní, je k němu nutno dokoupit akumulátor a chybí na to upozornění. Pokud si toho nevsimnete, tak vám výrobek k ničemu neni

    Reakce obchodu AMAT nářadí

    Dobrý den,
    zakoupil jste u nás kompresor Hecht 2090, který je součástí accu programu 1278.
    Odkaz zde: https://www.naradi-amat.com/produkt/hecht-2090-aku-kompresor/?produktId=10480
    V detailu produktu je TUČNĚ vyznačeno, že baterie a zdroj NEJSOU součástí produktu. Také na obrázku produktu je patrné, že baterie je pouze naznačena. Bohužel nemůžeme za to, že zákazník, který toto zboží kupuje si tohoto nevšimne a jistě chápete, že už vůbec nemůžeme tušit, že kompresor nedokupujete k accu programu, ale jako samostatný kus.
    Nabídla jsem Vám jak telefonicky, tak následně i písemně 3 možnosti řešení, včetně možnosti zaslat Vám zdroj i nabíječku bez placení dopravy. Vaše reakce byla děkuji za informaci a následně tato recenze.
    S pozdravem
    Renata Mrskošová
    Amat nářadí, Jablonec nad Nisou

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Na, e schop neměli aktuální nabídku
    • Pro objednávce,kde měli mít zboží skladem se za dva dny ukázalo že zboží nemají ☹️

    Reakce obchodu AMAT nářadí

    Dobrý den,
    Na e-shopu jsme měli uvedenou dostupnost do 7dnů a ano, tato informace nebyla aktuální, jelikož zboží bylo u dodavatele vyprodané, což jsem zjistila po pořízení Vaší objednávky. V e-mailu jsem se Vám omluvila za neaktuální nabídku a tímto se Vám za ní omlouvám ještě jednou. Nové zboží objednáváme pravidelně, avšak situace s dostupností produktů se rychle mění a toto jsme bohužel nestačili zachytit.
    Omlouvám se za komplikace
    Renata Mrskošová, Amat nářadí, Jablonec nad Nisou

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mají v tom asi bordel, po týdnu mi poslali mail, že objednávku stornovali, protože nabízené zboží nemají. A deset dnů na to se ptají, jak se mi to líbilo!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    sekačka přišla nekompletní , po nasekání jednoho koše trávy přestala fungovat. problém s vrácením zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nepodarilo se provest platbu kartou, na email dotaz nikdo nereaguje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přestože zboží bylo inzerované jako nové, jednalo se zřejmě o nějaký výstavní kus, tudíž zboží použité.
    • Zboží nebylo originálně zabalené.
    • Objednaný přístroj nebyl funkční a museli jsme s ním jet do autorizovaného servisu Hecht.

    Reakce obchodu AMAT nářadí

    Dobrý den,

    ráda bych upřesnila, že jste u nás 7.8.2018 přes e-shop zakoupil sněhovou frézu, kterou jsme Vám odesílali do Brna. Stroj byl nový a nebyl vystavený, odeslán na paletě vzhledem k rozměru a hmotnosti.
    Benzínové stroje patří obecně k ne úplně jednoduchým zařízením ke zprovoznění. Proto je potřeba před použitím stroj doplnit provozními kapalinami a seřídit. Pokud je stroj zakoupen přes e-shop, je předpoklad, že zákazník si stroj seřídí sám, případně se obrátí na odborný servis. Jak píšete, taktéž Vy jste využil autorizovaného servisu Hecht a jsem si jistá, že Vám bez problému vyhověli. Naše prodejna - jakožto autorizovaný partner Hecht - také provádí servisní práce u strojů v záruční lhůtě zakoupené v jiných e-shopech.
    Velice mě mrzí, že o problémech se strojem píšete zde v recenzi po půl roce od zakoupení a nás jste vůbec nekontaktoval abychom Vám s řešením problému pomohli.

    Omlouvám se za komplikace.
    Renata Mrskošová
    AMAT Jablonec nad Nisou

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Uvedené parametry nejsou přesné

    Měl jsem celkem specifické požadavky ohledně výběru konzole, a rozměry uvedené na webu neodpovídájí skutečnosti. Na webu rozměry 12.5 x 17.5 ale v reálu 14x17 takže víc jak cm by přesahoval. Nedoporučuji.

    Reakce obchodu AMAT nářadí

    Dobrý den,
    je mi moc líto, že jste nebyl s nákupem spokojen. Rozměry uvedené na webu a v reálu opravdu odpovídají skutečnosti, jak píšete. Bohužel se v tomto spoléháme na katalogy dodavatelů, ze kterých data opisujeme. Není v našich silách překontrolovat a přeměřit rozměry všech nabízených konzolí. Píšete, že jste měl specifické požadavky ohledně výběru konzole..... škoda, že jste tuto skutečnost neuvedl např. do poznámky, rádi bychom Vám konzoli před odesláním přeměřili a mohli se domluvit telefonicky, abychom předešli Vašemu zklamání.

    Omlouvám se za komplikace.
    Renata Mrskošová
    AMAT Jablonec nad Nisou

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží bylo doručeno jiné, než bylo na obrázku v eshopu. Na obrázku celkem fajn světlo, ale doručeno bylo Polské rozpadající shit. U produktu není napsán, že je obrázek jen ilustrativní. Další překvapení bylo, že došlo poničené. Oprava však stála stejně jako poštovné zpět, tak jsem to neřešil.

    Reakce obchodu AMAT nářadí

    Dobrý den,
    4.10.2017 v 19:53 hod jste u nás objednal 2x halogenovou lampu na stojanu pod označením Lobster 101179 (jedná se o značení dodavatele). Zásilka Vám byla dodána 6.10.2017.
    V popisu zboží je uvedeno další označení Ecolite R6502. Rozhodně jsme Vám nedodali jiné zboží, než je nabízené na našich stránkách. Obrázek na e-shopu odpovídá přesnému zobrazení na originální krabici, ve které jste zboží obdržel. Fyzicky je zboží téměř totožné - s výjimkou modrých halogenových zářivek, které jsou součástí výrobku a na fotografii nejsou patrné.
    Zboží jste objednával přes e-shop, podle popisu a obrázku. Je samozřejmě možné, že skutečnost neodpovídá Vašim představám, jelikož obrázek neukazuje skutečnou velikost a další detaily, zboží se Vám prostě nelíbí nebo nesplňuje Vaše požadavky... I pro tento důvod existuje tzv. zákonná 14.denní lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu s možností vrácení peněz za nákup.
    Na originální krabici halogenové lampy je uvedeno Made in P.R.C. (tedy Čína), nikoliv Polsko, jak píšete..
    Píšete, že zboží došlo poškozené - bohužel, toto se může stát i přes označení zásilky jako "křehké". Jen mě velice mrzí, že se o této skutečnosti dozvídám až z Vaší recenze a s měsíčním odstupem. V případě Vaší informace o poškozeném zboží, jsme tuto situaci mohli vyřešit - jistě k Vaší spokojenosti. Takto jste nám nedal vůbec šanci.
    Za tým prodejny AMAT
    Renata Mrskošová
    www.naradi-amat.com

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nikdo se mnou nekomunikoval

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal na adresu do Prahy, ale přišlo o 250 km dál na druhou stranu republiky.

    Reakce obchodu AMAT nářadí

    Dobrý den,

    podle objednávky jste požadoval dodání zásilky na PPL ParcelShop do Prahy. V systému dopravce byla zásilka na Vámi požadovaný ParcelShop připravena a odeslána. Detail pořízení zásilky jsem Vám již zaslala do e-mailu. Bohužel dopravce dodal zásilku na jiný ParcelShop, což jsme nemohli nijak ovlivnit. Nemůžeme zodpovídat za plnění služby třetí strany. Chyba se tedy nestala u nás, ale u dopravce.
    Velice se tímto omlouvám za komplikace spojené s dodáním zásilky.
    S pozdravem
    Renata Mrskošová
    AMAT nářadí,zahradní technika
    Jablonec nad Nisou

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Kvalita nakoupených konzol byla otřesná, naprosto nevyhovující - zcela křivé
    Z hlediska poštovného se však nevyplatí vracet zpět
    Kvalita jiného zboží je možná dobrá, ale já už to nezjistím, do obchodu se nevrátím
    JK

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    na obchod nemám připomínky ale na výrobce svěráku. čelisti svěráku na jedné straně nedoléhají o 2mm. Sklenář

    Reakce obchodu AMAT nářadí

    Dobrý den, pane Sklenáři,
    velice Vám děkuji za hodnocení 100% . Mrzí mě, že měl svěrák výrobní vadu, která nebyla zjištěna před odesláním. Možnosti řešení této komplikace jsme Vám zaslala do e-mailu a budu moc ráda, pokud některou z nich využijete.
    Renata Mrskošová
    AMAT nářadí, zahradní technika

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Postovni schranka byla lehce poskozena. Na funkci to nema vliv a poskozeni nelze videt po nainstalovani. Nicmene bych cekal ze neco takove prodejce neposle.

    Reakce obchodu AMAT nářadí

    Dobrý den,
    poštovní schránka, byla naším zaměstnancem při odbavení velice pečlivě zkontrolována a prohlédnuta. Schránka byla originálně zatavená v igelitové folii a také měla originální kartonovou krabici. Celý záznam z odbavení zásilky máme uložen a je kdykoliv k dispozici.

    Po napsání Vaší recenze, jsme Vás kontaktovali, aby jste nám sdělil o jaké poškození se jedná. Zde Vaše odpověď:

    Dobry den,
    posilam slibene fotky. Schranka nebyla pozkozena dopravou, ale pravdepodobne vadna od vyroby. Baleni ( krabice vyrobku) nebylo poskozeno. Reklamaci jsem neresil, protoze to na funci nema vliv a chyba po instalaci na zed nejde videt. Pokud bych vyrobek reklamoval, tak by to zabralo min 1.5hod. pracovniho casu a to mi nikdo nezaplati. Nicmene hodnoceni jsem dal podle reality jak schranka vypada. Zbozi asi nebylo zkontrolovano pred odeslanim.

    Výrobní vadu samozřejmě nevylučuji, ale pokud o ní nevíme a dozvíme se o ní až z Vaší recenze, nemůžeme jí řešit. Rozhodně si stojím za tím, že náš zaměstnanec schránku řádně zkontroloval a žádnou vadu, okem viditelnou, nevykazovala.
    Velice mě mrzí, že jste nám nedal možnost s Vámi řešit problém ještě před zveřejněním Vaší recenze.

    Za celý tým prodejny AMAT
    Renata Mrskošová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dodávka příslušenství na sebe nepasovala, závit byl naražen,při telefonické reklamaci mi bylo řečeno že tlakové nádoby budou tak za 3 měsíce.

    Už nikdy.