Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Stojan byl poškozen, pokřívený roh, asi nárazem.

    Bylo zasláno poškozené zboží

    Reakce obchodu NAOKO

    Dobrý den,
    je nám líto, že došlo k poškození zboží při přepravě. V případě podobných situací nás prosím o vzniklém problému informujte. Náhradní zboží odesíláme obratem.
    S pozdravem
    Roman Schreiber
    tel. 603 450 672

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednáno s dodáním přes zasilkovnu, bohužel obchod neposlal informací o tom že tam je zásilka již uložena (údajně je obchod kvůli Covid omezení uzavřen, což chápu, ale tím pádem by neměla být možnost jej vybrat jako příjemce v seznamu partnerů)a byla kvůli nevyzvednuti poslána zpět. Obchod komunikuje, problém řešíme, nicméně po 3 týdnech kdy mám objednávku uhrazenou zboží pořád nemám.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    čekala jsem lepší kvalitu zboží

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace nulová

    Nakoupila jsem pojízdnou polici YAMAZAKI přes Heureku a prodejce NAOKO
    mi objednávku "údajně" stornoval. Proč údajně? Protože se mi prodejce
    neobtěžoval vůbec kontaktovat až do dnešního dne, což je 14 dní od objednávky a týden od mojí urgence na Heurece. Tam mi operátorka zjistila, storno objednávky s tím, že domluvila u prodejce , že mě budou určitě kontaktovat, protože jsem chtěla na polici počkat dokud nebude.

    Reakce obchodu NAOKO

    Dobrý den,
    omlouváme se, že došlo k neobhajitelné prodlevě v komunikaci.
    Informaci o vyprodání produktu jsme postoupili po přijetí objednávky Heuréce, kde jste zboží objednala. Po 14 dnech jsme obdrželi od Heuréky doplňující informaci, podle které nadále máte zájem o dodání zboží až bude opětovně naskladněno. Na zboží dosud čekáme. Jakmile bude naskladněno, budou vás kontaktovat přímo pracovníci obchodu NAOKO.
    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží dorazilo poměrně rychle
    • Zboží nebylo zrovna levné a jeho kvalita ceně rozhodně neodpovídá
    • Jeden produkt vyroben z bílého plastu byl po okrajích zažloutlý (zřejmě nevhodné skladovací podmínky)
    • Hnusně zabalené (staré igelity), nehledě na to, že se některé produkty mohly tím, že nebyly proloženy kartonem, poškrábat

    Reakce obchodu NAOKO

    Dobrý den,

    rekapitulujeme vaši objednávku:

    1810450 / 3249 plastová podložka pod mýdlo MIST 3249 (Kč 195,-) / dodávána bez obalu (sáček)
    1030738 / 25422 stolní organizer Stationery Store (Kč 149,-) / dodáván v krabičce
    1030903 / 25910 plechová dóza Cucina Tipica (Kč 129,-) / dodávána bez obalu (sáček)
    1030901 / 25908 plechová dóza Ristorante (Kč 129,-) / dodávána bez obalu (sáček)
    1030900 / 25907 dózy sada (Kč 399,-) / dodávány v krabici

    Plechové dózy 1030903 a 1030901 (cena Kč 129,-) jsou baleny po 6 kusech v transportním kartonu (samostatně nejsou dárkově baleny). I my jsem raději, pokud je zboží dodáváno jednotlivě v obalech, ale v případě nejlevnějších produktů dané kategorie akceptujeme od dodavatelů dodávky bez dárkových krabiček. Výrobce pro balení nepoužil "staré" sáčky, ale materiál, který není pružný jako běžné igelity. Sáček tak působí "zmuchlaně".
    Přijměte prosím s pochopením, že v našem sortimentu najdete produkty různých cenových kategorií. Rozdíly v ceně pak korespondují i v míře luxusu balení.

    Prosíme o bližší specifikaci zažloutlého plastu. Plastový stolní organizér je balený v krabičce a podložky pod mýdlo jsme čerstvě naskladnili. Do zásilek dáváme produkty z transportních krabic výrobce. Případné vzorky z prodejny nabízíme vždy jako VÝSTAVNÍ VZORKY se slevou.

    V případě jakékoli nespokojenosti můžete zboží z NAOKA vracet i bez udání důvodů do 90 dnů ode den nákupu. Platí to i pro běžné nákupy v prodejně NAOKO.

    • Na základě mé objednávky jsem bohužel nedostala žádné potvrzení ani vyrozumění.

    Reakce obchodu NAOKO

    Dobrý den,

    z naší strany je vše OK:

    Historie objednávky
    Datum Způsob dodání Stav objednávky
    7.1.2020 11:22:03 Osobní odběr v prodejně připravena k vyzvednutí
    7.1.2020 09:48:25 Osobní odběr v prodejně kontrola položek
    6.1.2020 22:17:35 Osobní odběr v prodejně přijata

    Zkontrolujte si prosím e-mailovou adresu v registraci.

    Děkujeme
    NAOKO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nikdo mi nedal vědět že tam moje objednávka je. A teď mi přišel první email že mám ohodnotit nákup? Jako vážně? Čekám 14 dní že se někdo ozve a nic. Hlavně že hodnotit!!!

    Reakce obchodu NAOKO

    Dobrý den,
    z naší strany vše OK
    Objednávka byla připravena k vyzvednutí za 1,5 hodiny (avizováno automatickou e-mailovou zprávou)
    Historie objednávky
    28.11.2018 13:35:59 připravena k vyzvednutí
    28.11.2018 12:16:53 kontrola položek
    28.11.2018 12:03:59 přijata

    NAOKO

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • částku /i když neúplnou/ vrátili brzy
    • objednané zboží /moka konvička/ vypadala, že už byla používaná..
    • zatím mně nevrátili jejich "balné a poštovné", ale pouze částku za zboží.

    Reakce obchodu NAOKO

    Dobrý den,
    nejednalo se o použitý výrobek. Moka konvička KITCHEN CRAFT (1320364) má akrylátové průhledné víčko. Z důvodu nedostatečného balení výrobcem jsou na víčkách dodaných konviček drobné škrábance. Po zjištění závad bylo zboží vyřazeno z běžné nabídky a převedeno do výprodeje se slevou 50% .
    Částka za poštovné poukázána na účet. Omlouváme se za způsobené komplikace.
    Reklamaci vyřizuje: Roman Schreiber tel. 603 450 672

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží nemělo ty vlastnosti, které obchod inzeroval. Peníze mi byly vráceny.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Klamani zákazníků zboží neodpovídá velikosti prý se to měří i s obalem neochota prodejce
    • Nekupovat

    Nekupovat

    Reakce obchodu NAOKO

    Dobrý den,

    vysvětlení vzniku chyby (převzetí údajů výrobce, který uvedl rozměry včetně papírové karty, na které byl výrobek upevněn) nebylo míněno jako snížení oprávněnosti vaší reklamace.
    Byla vám nabídnuta možnost vrácení zboží s úhradou souvisejících nákladů nebo poskytnutí 50% slevy na zakoupené zboží.

    Požadavek na ponechání reklamovaného zboží a následné zaslání výrobku nesouvisejícího s předmětem reklamace jsme bohužel nemohli přijmout.

    Děkujeme za pochopení.

    NAOKO

    • Obchod se mi neozval,ze jiz zbozi neprodava
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Stupid opening hours 10-18 makes getting products a pain. Another Czech business where customer convenience is not first. Won’t buy again from them.

    Reakce obchodu NAOKO

    From 1.12 to 23.12 is our showroom open daily from 10 to 19.

    NAOKO









































    Od 1.12. do 23.12. je prodejna NAOKO (Revoluční 24, Praha 1) otevřena denně od 10:00 do 19:00.



  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cekat vic jak 10dnu na zbozi z CR? A to jeste nedoslo..c Ciny to je rychlejsi..

    Reakce obchodu NAOKO

    Dobrý den,
    objednávka zadaná prostřednictvím HEUREKA Košíku byla stornována z důvodu vyprodání produktu. Informace o důvodu storna byla u objednávky uvedena.
    Děkujeme za pochopení.
    NAOKO

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Firma používá DPD CLASSIC. V tomto případě není zákazník informován o stavu zásilky. Toto jsem musela řešit přímo s DPD a zboží po týdnu stále není k dispozici.

  • Kuchyňská minutka BALVI Tomato-je to děsně nepřesný,zkrátka k ničemu.

    Reakce obchodu NAOKO

    Dobrý den,
    jedná se o mechanickou kuchyňskou minutku 1031118 BALVI Tomato / cena Kč 145,-.
    Před použitím minutku ručně natáhněte (můžete až do polohy kdy ukazatel míří znovu na "0" - tj. koncový bod 60-ti minutového intervalu). Následně nastavte požadovaný čas z rozsahu 0 - 60 minut. Po doběhnutí na nulu minutka zazvoní. Délka zvonění je úměrná natažení (neotočíte-li při natahovaní až do konce, bude zvonění kratší).
    Na mechanické minutky prakticky nemáme žádné reklamace týkající se přesnosti. Jsou samozřejmě méně vhodné na měření krátkých intervalů (v tomto případě doporučujeme nákup minutky digitální), ale pro běžné vaření s nimi není problém. Případné reklamace se týkají "stržení" setrvačníku (použití síly a natažení za koncový bod).
    Zítra se vám ozve kolegyně z prodejny. V případě problému odzkoušíme náhradní kus a obratem zašleme.

    Díky za pochopení.
    Roman Schreiber
    tel. 603 450 672 | NAOKO

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • výběr zboží
    • nejedná se o obchod s kvalitním zbožím, jako mnoho obchodů s dárky a doplňky do domácnosti nabízí spíš produkty "ušité horkou jehlou" a podle toho je také znát kvalita, bohužel

    sice velký výběr a zajímavý sortiment, ale horší kvalita

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží bylo rozbité a nebyla to vinna České pošty :( Vracela jsem ho...

    Reakce obchodu NAOKO

    Dobrý den paní Slavíková,
    reagujeme na Vaši stížnost na dodávku rozbitého zboží.
    Podívejte se prosím, zda se nejedná o omyl.
    V této objednávce jsme vám dodávali pouze malé plastové pouzdro na tabletky (v ceně Kč 125,-). Zboží nám bylo vráceno s písemným vyjádřením, že nesedí velikost.
    Kupní cena bude poukázána 23.10. zpět na váš účet.
    Děkuji za pochopení.
    S pozdravem
    Roman Schreiber
    tel. 603 450 672
    NAOKO
    [email protected]

  • Rádci se predsvěčit jestli to zboží vůbec mají

    Reakce obchodu NAOKO

    Omlouváme se za nabídku produktu, který se dočasně vyprodal. Aktualizaci skladových zásob provádíme po odpočtu prodejů na internetu a v kamenných obchodech s malým zpožděním (nejsme tedy stoprocentně v reálném čase). Objednané láhve FRESH od firmy SAGAFORM byly znovu naskladněny.
    Děkujeme za pochopení
    NAOKO

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    koupila jsem magnetickou tabuli, aby se vesla do male krabice , byla pokroucena a na okrajich dokonce ohnuta takze mi kraje nedrzi na lednici a je odchlíplá, vracet nebudu, ucel splni jen to neni tak hezké.

    Reakce obchodu NAOKO

    Magnetická tabule BALVI Fridge Board je z pružného ohebného materiálu. Pokud ji necháte na lednici, sama se během několika hodin přilne a vyrovná. Proces vyrovnání můžete urychlit tím, že ji v různých směrech ohnete nebo srolujete. Pokud by byl jakýkoli problém, dejte nám prosím vědět a my k vám obratem zašleme kurýra, který přiveze nový výrobek a reklamovaný odveze.
    Děkujeme za pochopení
    NAOKO

    • Pěkné a nápadité věci v nabídce
    • Pravděpodobně nemají oddělený prodej pro objednávky z internetu a přímý prodej v obchodě. Potvrzení rezervace tedy neznamená, že zboží bude opravdu k vyzvednutí.

    Objednávku jsem zadal přes internet a zboží mi bylo potvrzeno a zarezervováno. Před uplynutím rezervace zboží jsem rezervaci prodlužoval a bylo mi sděleno, že je vše OK. Při návštěvě následující den mi ale bylo sděleno, že rezervovaný sortiment již nemají na skladu(použili pro jinou objednávku). Z důvodu toho, že se mi slušně omluvili a během dne se mne snažili neúspěšně dohnat na mém telefonu bych jim dal hodnocení neutrální, Heureka má bohužel volbu pouze doporučit/nedoporučit. A pokud neproběhla koupě, nemohu dát kladné hodnocení.