Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dobré ceny
    • Dobrý výběr
    • Strašný zakaznický servis

    Obchod má skvělý výběr a ceny, ale příšerný zákaznický servis. Obchod zaslal špatný produkt, 2 dny se tam nešlo dovolat. Na email taky odpověď nebyla. Když jsem se dovolal tak mi bylo přislíbeno vrácení části peněz za zaslání špatného produktu. Je to skoro 14 dní a peníze nikde.... V další objednávce mi zas zabalili štětec který byl už očividně použitý a zašpiněný.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednáno zboží před 7 dny, dodnes zboží nedorazilo a to bylo uvedeno , že je skladem. Na emailový dotaz žádná reakce.

    Nedoporučuji, komunikace žádná

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • U každé objednávky byl nějaký problém.

    U každé objednávky byl nějaký problém. Něco je na obrázku a dostanete jinou věc. Ve druhé objednávce sice dodají kompenzaci, ale nepřidají slibovanou vůni za recenzi. Žádná pořádná omluva, odpovědi s chybama jak z překladače a arogance!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na email ani telefon nikdo nereaguje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Katastrofa objednal jsem si 2x vůni do auta Chemical Guys osvěžovač vzduchu Stripper Scent. 1 vůně v pořádku a druhá vůně byla rozdělaná po kontaktování obchodu mi bylo sděleno že to není možné. Sváděli to na přepravu ,ale zabalené bylo vše na výbornou.. požadoval jsem buď jednu novou nebo vrácení části peněz do dnes bez reakce.. nechtěl bych si asi objednat něco dražšího a řešit s tímto obchodem reklamaci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    6 dní po objednání se nikdo neozval ani nepřišel žádný email

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dorucenie noebjednaneho lacnejsieho produktu

    Reklamacia záhrana do zabudnutia , zaslanie neobjednanehych lacnejsich produktov

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • výběr zboží

    V dodávce chyběla jedna položka z objednávky (řádově pár desetikorun). Na upozornění o nedodání, prodejce reagoval, že nemá důvod mě okrádat a že mi zašle peníze zpět. Bohužel ani po týdnu mi částku nevrátil a už se neozval.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží jsem objednal 30.3. a zásilka zatím ještě nedorazila. 4. dubna jsme po obdržení e-mailu, že máme objednávku již doručenou, objednávku urgovali, kde je problém. Bylo slíbeno prověření, ale ani poté se obchod sám od sebe neozval. Naštěstí se pak ozvalo PPL, že konečně přijalo do přepravy zásilku a snad v úterý bude doručena. Při objednání bylo samozřejmě vše skladem, tak nevím, proč musím čekat 14 dní na doručení zásilky...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednávka dorazila poškozená
    • obchod nereaguje na e-maily

    Objednávka mi dorazila poškozená, jedna láhev nebyla zavřená a během dopravy se celá vylila. Obchod absolutně nereaguje na e-maily, nedostal jsem odpověď ani na jeden e-mail. Telefonicky jsme se 2x dohodli na vyřešení problému, ale obchod ani jednou dohodu nedodržel. Dosud mi poškozená zásilka nebyla kompenzována, přestože je chyba jednoznačně na straně obchodu.

    Reakce obchodu NANOspec

    Dobrý den, problém s touto zásilkou jsme se snažili vyřešit. Posledním telefonátem jsme si potvrdili, že za poškozené zboží v hodnotě 189Kč Vám vrátíme celou částku na bankovní účet, číslo bankovního účtu jste ale neposlal. Zašlete tedy na email [email protected] formulář pro reklamaci / odstoupení od kupní smlouvy, který najdete na našem webu, kde vyplňte i své číslo bankovního účtu. Částku 189Kč za poškozený produkt Vám vrátíme obratem. Omlouváme se za komplikace a nedorozumění.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    vaše zboží NESKUTEČNĚ DRAHÉ!!!! ale hlavně NESPLNUJE TO CO SLIBUJETE!!!!

    Reakce obchodu NANOspec

    Dobrý den,

    je nám opravdu líto, že nejste s produktem spokojený. Možná by ale bylo lepší, než začnete psát negativní recenzi, která navíc není pravdivá a k tomu nevypovídá nic o našich službách, ale o zakoupeném produktu, řešit nespokojenost s produktem jinou cestou. Nemáme od Vás jedinou zprávu, že Vámi zakoupený produkt nefunguje.
    Pokud jste nevěděl, jak produkt správně použít (i když návod v českém jazyce je na etiketě na produktu), mohl jste zavolat nebo napsat a nevyhovující produkt bychom přijali zpět, abychom tedy podle Vás "neslibovali" něco, co dle Vás produkt nesplňuje. Do této chvíle od Vás nemáme žádnou informaci, pouze nyní tuto neadekvátní recenzi na náš obchod (produkt). Pokud se Vám produkt zdá drahý, nebyl přeci důvod jej kupovat.

    V hodnocení navíc nejste spokojen s dobou dodání - objednal jste 25.4. a 26.4. jste měl již objednávku doma!
    S komunikací našeho obchodu také nejste moc spokojen, ale přitom jste od nás během 24h obdržel celkem 3 emaily ohledně vyřízení a pohybu vaší zásilky!
    Kvalita dopravy si podle Vás zasloužila půl hvězdičky, al v textovém hodnocení k dopravě uvádíte: "doprava normální". Tak to je spíš 2,5 hvězdičky, ne? :)

    Celá Vaše recenze je tedy zavádějící, chybná a nepravdivá. Nezakládá se na hodnocení našeho obchodu a vyřízení objednávky, ale na zakoupeném produktu, který jste zřejmě nevhodně nebo nesprávně použil, což není chyba produktu.