Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží neodpovídalo kvalitou
  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Cítím se podveden. Přípravek na nádobí nemyje, nepění , naprosto řídký , joo voní. Asi ho vymyslel 19tiletý startupista, který ještě nádobí nemyl, což dávám za vinu jeho matce. Z prádla po vypraní také nic necítit.

    Za mě ne.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Byla jsem stálým zákazníkem. Vždy proběhlo vše bez problémů a rychle. Moje poslední vyřízení objednávky, respektive přístup obchodníka vedlo ke skutečnosti, že u Nanolab.cz již nikdy nenakoupím. Zásilka poškozená během přepravy, obchodník mě ujišťoval, že jakmile se jim zásilka vrátí, budou mě kontaktovat a zašlou nový balíček. Nikdo se ani neobtěžoval mi dát vědět, musela jsem sama zjišťovat stav, emaily však zůstaly bez odpovědi, volala jsem tedy na jejich bílou placenou linku, po pěti minutách vyzvánění mě vytípli, podruhé dovoláno a bylo mi sděleno, že se jim balíček dosud nevrátil, přitom dle odkazu přepravce ho pár dní před hovorem přijali zpět. Objednávku jsem zrušila a už nikdy více.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Ještě jej nemám - a nebyla zatím možnost vyzvednout - balíkovna mi zkrátila dobu uložení. V úterý dorazilo a v pátek posílají zpět. V úterý měli jen do 10:00. Ve středu zavřeno a ve čtvrtek nemohu já. Takže dost nepříjemná situace.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • spolupracuje s drogerií
    • Do drogerie, se kterou spolupracuje nedodává zboží, které píše, že tam dodává

    nedá se věřit tomu, co píší na svém webu

    Reakce obchodu Nanolab.cz

    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Rozumíme, že může být zavádějící, když některé produkty nejsou dostupné ve všech prodejnách drogerie Rossmann. Naše spolupráce s drogerií Rossmann zahrnuje pouze určitou část našeho sortimentu. Pokud máte zájem o konkrétní produkt, který u nich nenajdete, neváhejte nás kontaktovat přímo nebo navštívit naši online prodejnu na www.nanolab.cz. Děkujeme za pochopení a těšíme se na Vaši návštěvu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Žádné

    Dlouhe dodání zbozi

    Reakce obchodu Nanolab.cz

    Dobrý den Honzo,

    je nám líto, že doručení Vaší objednávky trvalo déle, než jste očekával. Chtěli bychom Vás ujistit, že jsme Váš balíček připravili k vyzvednutí ve výdejním boxu již druhý den od přijetí Vaší objednávky avšak vy jste si jej nevyzvednul.

    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Neustále pracujeme na zlepšování našich služeb, abychom zákazníkům poskytli co nejrychlejší a nejspolehlivější doručení.

    Pokud byste měl jakékoliv další dotazy nebo připomínky, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro Vás.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Výrobky společnosti miluju... Vonné tyčinky mě ale moc zklamaly. Vůně nevydrží ani v malé místnosti nejsou cítit

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    došlo rychle

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • rychlost, kvalita
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Sice rychlá komunikace a dodání.Výrobek ale nefunguje.Když jsem jim to řekla, byli ochotní, poslat mi nový, ae ten je také NEFUNKČNÍ !

    Takže jsem peníze vyhodila z okna a výrobek, který jsem si pořídila kvůli vedru, aby mě zchladil, stejně nemám :-((

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlé dodání
    • Vzorky mýdel přišly vyteklé
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané 5.6.2024 je 12.6.2024 a tovar nikde

    Bohužiaľ, komunikácia bola chaotická, chodili mi opakované maily o zaplatení, pritom zaplatené to už bolo, potom dokonca SMS správa že mi objednávku stornovali, ako keby vo firme nevedela pravá ruka čo robí ľavá. Na to už som reagovala ostrejšie a zrazu už aj platbu mali, aj tovar mi chystali..... celé divné
    Objednané 5.6.2024 je 12.6.2024 a tovar stále nikde

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zaškrtnutí políčka neposílat dotazník spokojenosti, znamená neposílat dotazník spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mnou zaplacená objednávka ze dne 28.1.2024 do dnešního dne 11.2.2024 nebyla doručena a to se mi vůbec nelibi!
    Buďte tak hodni a doručuje mi ji znovu na Vaše náklady!

    Reakce obchodu Nanolab.cz

    Dobrý den paní Veroniko,

    chtěli bychom Vás upozornit, že Vaše zásilka, která byla připravena k vyzvednutí na výdejním místě Z-BOX Mladá Boleslav, Mileny Hážové 1544 od 30. 1. 2024 a nebyla vyzvednuta a nyní se připravuje k vrácení.

    Rozumíme, že každý může mít někdy hektické období, ale je škoda, že jste nepřišla pro svůj balíček. Rádi bychom Vám nabídli možnost řešení této situace. Pokud máte zájem o doručení zásilky znovu nebo máte jakékoliv dotazy, prosím, neváhejte nás kontaktovat co nejdříve.

    Děkujeme za pochopení a těšíme se na Vaši brzkou odpověď.
    Jarka z Nanolab.cz
    tel. 840 200 300

    30. 01. 2024 13:37:10 Zásilka připravena na cílovém výdejním místě Z-BOX Mladá Boleslav, Mileny Hážové 1544.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží nebylo dodáno, obchod neodepisuje a nezvedá telefony.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    velmi mě překvapilo, že u výrobníku vodíkové vody za více jak 5 tis. Kč je pouze dodávaný kabel na nabíjení a nikoliv nabíječka ačkoliv v obalu krabice na je to otvor. Kdo nemá doma jinou nabíječku tak se akorát může dívat na nefunkční skleněnou láhev.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Esenciálny olej Vanilka vôbec ako vanilka nevonia, úplne obyčajný citrusový olej