• Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé dodání
    • zboží jsem vracela, bylo nutné vyplnit vratku a tu poslat zpět. Dvakrát jsem musela upozornit na chybnou částku, kterou posílali zpět
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neseriózní informace
    • chybí podstatné informace k užívání výrobku v návodu
    • na infolince rozporuplné informace

    DLE PRODUKTOVÉ MANAŽERKY NENÍ TŘEBA SE OBÁVAT POUŽITÝCH PODLOŽEK. TÍM, ŽE JE PODLOŽKA STARŠÍ 24 MĚSÍCŮ, TAK TO MÁ VLIV JEN NA SKUTEČNOST, ŽE VZROSTE POČET FALEŠNÝCH POPLACHŮ.

    Dobrý den,
    v návodu je uvedeno, že je pro zajištění funkčnosti zařízení podložku vyměnit po 24 měsících od nákupu. Při rozbalení jsem zjistil, že byly doručeny podložky o stáří 8 a 10 měsíců. Proto jsem vznesl na zákaznickou následující dotaz, cituji:

    DOTAZ:
    "Dobrý den,
    obracím se na Vás s dotazem, jak je to se životností podložky. Podložka stárne pouze používáním (myšleno, že na ní leží dítě), nebo stárne i jen tím, že byla vyrobena dříve? Jedná se mi o to, jestli kalibrace po 2 letech se určuje od data výroby či data používání.
    Děkuji"
    ODPOVĚĎ:
    "Vážená paní,
    kalibraci monitoru dechu nelze provést.
    Jedná se o citlivé zařízení s dobou použitelnosti 2 roky – poté by podložka neměla být vůbec používána, ať už projde testem citlivosti nebo ne.
    Lze provést pouze kontrolu citlivosti zařízení, když odešlete podložku na níže uvedenou adresu s průvodním dopisem. Servisní technik proměří její citlivost a vrátí vám ji s protokolem zpět, ale ve stejném stavu. "

    DOTAZ:
    "Děkuji za rychlou odpověď, ale prosím o konkrétní odpověď, od kdy se 2 roky použitelnosti počítají. Jedná se od datumu výroby?"
    ODPOVĚĎ:
    "Vážená klientko,
    doba použitelnosti 2 roky se počítá od data začátku používání.
    Děkujeme, že využíváte naše služby."

    V odpovědi jsme obdrželi informaci, že doba 2 let se počítá ne od koupi ani od výroby ale od začátku použití.
    DOTAZ:
    "Dle Vašeho vyjádření je tedy co do kvality a spolehlivosti na tom stejně jak nová podložka, tak i rok stará anebo i 5 let stará podložka, pokud nebyla použita? Rozumím tomu správně?"
    ODPOVĚĎ:
    "Dobrý den,
    pro bližší informace prosíme kontaktujte linku 483 559 980.
    Děkujeme za pochopení."

    Tedy jsme neobdržely žádné písemné vyjádření, ale máme volat.

    Ve výsledku se nám ozvali přímo z Jablotronu, jmenovitě Milena B. produktová a obchodní managerka Nanny. Z jejich informací jsem se nestíhal divit. Nejsem oprávněn sdílet záznam hovoru, který vlastním, proto realizuji jen přepis ve zkrácené podobě.
    S tím, že se jedná o zdravotnický prostředek, ke kterému mají rizikovou analýzu a chodí audity a že je to podobné jako s léky. Proto musí Jablotron brát dobu použitelnosti 2 roky od DATA VÝROBY, protože nevědí, jak dlouho podložka ležela před prodejem. (Toto je již odlišná informace od infolinky – od prvního použití, a od návodu – datum zakoupení). V následující větě jsem obdržel informaci, že obvykle se podložka používá do 1 roku věku dítěte. A opotřebení senzoru je cituji: "ASI minimální". (Tedy v Jablotronu nevědí, jaké opotřebení skutečně je.) U starších podložek prý jediné, co hrozí, jsou falešné poplachy.
    Když jsem sdělil skutečnost, že jsem podložku koupil s tím, že ji použijeme i pro druhé dítě, a to v době do 2 let od zakoupení, tak mi paní M.B. sdělila, že, cituji: "... pro druhé dítě byste ji URČITĚ v žádném případě neměl použít."
    Další info od M.B.
    - Stáří podložky, které si kupující zakoupí přímo z Jablotronu je běžně 10 měsíců.
    - podložku budu používat na vlastní zodpovědnost, k ničemu nemůže dojít
    - úplně správná formulace pro výměnu podložky je dle M.B., cituji: "je 2 roky, nebo pro každé další dítě." Takto vyloučila, že bych mohl použít pro další dítě. Můj argument byl takový, že v manuálu nikde není uvedeno, že podložku není možné použít pro druhé dítě. Načež mě M.B. ujistila, že pokud to v manuálu není uvedeno, tak že se osobně postará, aby to bylo neprodleně doplněno. (Tedy jsem zvědav, kdy k tomu dojde!!! Jde přece o zdraví a život nejmenších a takovéto šlendriánství je přece nepřijatelné).
    Následně paní M.B. mě informovala, že má produkt Nanny na starost a že jím žije a není na světě nikdo, kdo by o něm věděl (raději nedořekla).
    Tím, že mi vymění podložku, která je mladší než deset měsíců, tím nemohu dosáhnout lepších parametrů, než je u 10 m staré podložky.
    Další info je zajímavé v tom, že když podložka stárne, tak se její citlivost sníží a s dítětem se NEMŮŽE nic stát.
    A velmi překvapující informace byla tato:
    Na můj dotaz, když nedodržím podmínku podložku po 2 letech vyměnit, tak se prý NIC NESTANE, jen budu 5x za noc stávat k postýlce vlivem planého poplachu.
    Hovor jsme uzavřeli s tím, že paní M.B. zjistí ve skladu, jestli mají mladší podložku než 10 měsíců a posléze se mi ozve a provede výměnu.
    Téhož dne jsem obdržel informaci e-mailem:
    Vážený pane XY,
    v návodu k použití v sekci technické údaje je uvedeno:
    Doba použitelnosti výrobku je 2 roky (od data prodeje).
    Ve vašem případě to tedy bude 25. 9. 2019.
    Pokud máte jakékoliv pochybnosti o kvalitě či funkčnosti našeho produktu, případně chcete produkt vrátit i bez udání důvodu, můžete tak učinit zasláním na adresu uvedenou v mém podpisu. Vrátíme Vám celou částku zpět včetně nákladů na dopravu k nám.
    S pozdravem ....

    TEDY Z VÝŠE UVEDENÉHO JE PATRNÉ:
    TÍM ŽE POUŽÍVÁTE NANNY NA VÍCE DĚTECH A I STARŠÍHO DATA VÝROBY, DÍTĚTI SE NIC NESTANE, JEN BUDE VAŠŠÍ ČETNOST FALEŠNÝCH POPLACHŮ.
    TEDY NENÍ TŘEBA SE OBÁVAT POUŽITÉHO NANNY A NEUTRÁCE PENÍZE ZA NOVÝ.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Vytahnu malou s postylky obcas pipa jak ma a obcas i po delsi dobe. Ta tolik penez celkem nevyhovujici.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tovar som doteraz neobdržala - bola mi doručená sms pred týždňom a keď som kontaktovala kuriéra o tri dni neskôr povedal, že mal dovolenku a tovar doručí na ďalší deň. Doteraz doručený nebol a kuriér už telefón neberie.

    Reakce obchodu nanny.cz

    Dobrý deň, veľmi nás mrzí, že ste mali problémy s doručením balíka. Vaša objednávka bola urobená v stredu 15.11. o 17:50 hod, ihneď nasledujúci deň ráno odišiel z nášho skladu. V 11:10 už bol vo sledovacím režime prepravcu https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek?match=902315982233 - objednávku sme teda vybavili doslova behom pár hodín. Nasledovali 3 dni voľna (piatok 17.11. Štátny sviatok a potom víkend). Na Slovensko balík dorazil v utorok 20.11. a nasledujúci deň Vám bol prvýkrát doručovaný. Dopravcom bola teda dodržaná dohodnutá lehota doručenia 2 pracovné dni (zvyčajne to trvá aj kratšiu dobu). Podľa sledovanie zásielky sa Vám pokúšali balík doručiť niekoľkokrát, bohužiaľ až na tretíkrát sa to podarilo. Niekedy je pre prepravcu zložité zastihnúť adresáta, preto sme radi, že Vám ponúkame možnosť, kedy je možné doručiť balík k Vám domov až na 3. pokus. Sme radi, že sa všetko nakoniec podarilo odovzdať (28.11. o 15:54) a veríme, že Vám náš produkt dobre slúži. S pozdravom Obchod NANNY.SK

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.