Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slibuji a zboži nikde

    Reakce obchodu Namoto

    Dobrý den, mrzí nás vaše negativní recenze, ale rád bych to uvedl na pravou míru. Objednávku jste učinil v pátek odpoledne, kdy už máme bohužel po expedici. V pondělí ráno jste psal email, kdy zboží dorazí. Na ten jsem vám obratem odpověděl. V další komunikaci jsme řešili poškození konkrétního kusu zboží, ke kterému došlo při expedici. Díky tomu se odeslání objednávky protáhlo o den. Pořád ale v "oknu", které máme transparentně uvedené na stránkách při objednávce (max. 3 pracovní dny). Vaše akutní potřeba tankvaku a naše další komunikace, kdy jsem vám nemohl garantovat doručení následující den, protože na délku dodací lhůty dopravcem nemáme vliv. Vedla k tomu, že jste se objednávku rozhodl stornovat. Následující den ráno mohla objednávka odejít a na 90% by přišla včas, ale garantovat jsem vám to opravdu nemohl. Chápu vaši nespokojenost, ale určitě není pravda, že "slibujeme a zboží nikde". Situaci jsem s Vámi komunikoval a za prodlení se omluvil. To, že zboží nedorazilo, bylo z důvodu vašeho storna.