• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží dosud nedorazilo , tak nechápu, co mám hodnotit??
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bez kontaktu, na e-maily nereagují.
    Na poznámky v objednávce také ne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 10 dnů od objednání do odeslání zboží
    • Vypadá to, že má eshop ekonomické problémy. Navíc celá struktura ohledně vlastníka je pochybná.
    • Název eshopu "Nákupní pohotovost" nějak neodráží fakt, že zboží dostanete až za 2-3 týdny. Když dobře.
    • Skutečně nedoporučuji. Hlavně se tomuhle eshopu vyhněte.
    • Zboží možná ani nedorazí....

    Upozornění. Tady opravdu nenakupujte. Je to hodně pochybný eshop, odkud zboží možná ani nedorazí.

    Reakce obchodu NákupníPohotovost.cz

    Vážený pane,

    důrazně odmítáme Vaše hodnocení týkající se problémů a vlastnictví eshopu. Netuším, jak jste došel k tomu, že má eshop ekonomické problémy a taky Vaše zpochybnění struktury eshopu?
    Objednávku jste učinil 10.12. odpoledne. Vaše objednávka byla obratem odeslána. O tomto jsme Vás informovali automatický emailem. Bohužel v přepravě došlo k poškození přepravního štítku a balík směroval zpět k nám. Štítek jsme přelepili a znovu balíček odeslali. Opět jste dostal email s omluvou za zpoždění a vysvětlení situace. Balíček byste, v době Vaší recenze, již měl mít doma. Do napsání Vaší recenze jsme měli 100% hodnocení našich zákazníků. Mimo jiné 100% zákazníků dorazilo zboží v pořádku. Vážíme si také zákazníků, kteří vyjádří svou nespokojenost a my se z případných chyb můžeme poučit. Vaše recenze je ovšem záměrně poškozující naše jinak velmi dobré jméno a hodnocení eshopu.

    Krásné svátky a do nového roku hlavně úsměv a pozitivní mysl.

    Vedení společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nepřiměřeně dlouhý termín doručení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Na zboží jsem čekala týden, a k tomu přišlo ještě kázove. Kdybych jim nic nepsala E-mail, tak snad zboží bych se ani nedočkala.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zboží, které bylo skladem mi po 3 dnech stále nedorazilo. Až na základě zaslaného e-mailu by zboží teprve odeslali.
  • Nedoporučuje obchod

    • Svíčka mi přišla rozbita. Měl to být dárek na Vánoce, bohužel jejich reklamacni oddělení zřejmě nefunguje. Svíčka stala přes 500 Kč .
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabídka dopravy pouze DPD - nejhorší dopravní společnost, až po stížnosti mi bylo zboží doručeno
    • objednávala jsem více druhů zboží, u jednoho objednaného a předem zaplaceného zboží mi bylo zasláno úplně jiné a levnější než to co bylo objednané a již dopředu uhrazené
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zmatek v objednavkach,doruceni jineho produktu.
    Kdy pak tvrdi,ze je to ten spravny.
    Za me bych uz nikdy neobjednala.