• Nedoporučuje obchod

    100 %

    • nevím
    • nabízí zboží, které nejsou schopni oat

    neoporučuji

    Reakce obchodu Nakupnicentrum.cz

    Vážený zákazníku,

    pokud dojde k vyprodání zboží u dodavatele, je o tom zákazník neprodleně informován a nabídnuto vrácení peněz nebo jiné hodinky. V případě jakýchkoliv dotazů je Vám k dispozici náš zákaznický servis.

    Příjemný den přeje Martina Dostálová Dis.

    zákaznické oddělení nakupnicentrum.cz - VIVANTIS a.s.

    [email protected]

    MT. +420 775 870 188
    Tel. +420 467 070 188


  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží uvedené jako skladem už nebylo v prodeji
    • zrušení objednávky se nikdo neobtěžoval ani potvrdit

    Reakce obchodu Nakupnicentrum.cz

    Vážený zákazníku,

    pokud dojde k vyprodání zboží u dodavatele, je o tom zákazník neprodleně informován a nabídnuto vrácení peněz nebo jiné zboží. Po telefonické domluvě byla Vaše objednávka stornována. V případě jakýchkoliv dotazů je Vám k dispozici náš zákaznický servis.

    Příjemný den přeje Martina Dostálová Dis.

    zákaznické oddělení nakupnicentrum.cz - VIVANTIS a.s.

    [email protected]

    MT. +420 775 870 188
    Tel. +420 467 070 188


  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • široký sortiment
    • špatná komunikace
    • neaktuální skladové informace

    V obchodě jsem si objednala 2 výrobky, které byly oba skladem, avšak po dlouhé době nebyly žádné informace o průběhu objednávky, tak jsem jim zavolala na infolinku. Na infolince mi celkem arogantně řekli, že jednu objednanou věc nemají a mít nebudou, tak jsem se jich ptala, proč mi to nedali vědět,tak odpověděli, že chtěli někdy poslat email. Po tomto byla objednávka vyřízená (jedna věc byla z objednávky vyškrtnuta) a zboží dorazilo asi za 1 - 2 dny na pobočku k vyzvednutí. Kdybych jim nezavolala tak se na mojí objednávku asi vykašlou, proto nedoporučuji.

    Reakce obchodu Nakupnicentrum.cz

    Vážený zákazníku,

    informace na našich stránkách denně aktualizujeme. Pokud dojde k vyprodání zboží u dodavatele, je o tom zákazník neprodleně informován a nabídnuto vrácení peněz nebo jiné zboží. Po telefonické komunikaci byla Vaše objednávka upravena a poté byla objednávka odeslána.

    Omlouváme se Vám za komplikace.


    Příjemný den přeje Martina Dostálová Dis.

    zákaznické oddělení nakupnicentrum.cz - VIVANTIS a.s.

    [email protected]
    MT. +420 775 870 188
    Tel. +420 467 070 188

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nič
    • všetko máte slabé

    vyhnúť sa mu veľkýfm oblúkom!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • mám objednané zboží už týdny a komunikace žádná - zaplatila jsem dopředu - CHYBA

    neseriozní

    Reakce obchodu Nakupnicentrum.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaší reakci. Avšak se domníváme, že Vaše hodnocení není adekvátní. Vaše objednávka byla vyřízena druhý den, Vámi vytvořené objednávky. Komunikace s Vámi probíhala v pořádku. K pochybení na naší straně nedošlo.

    Příjemný den přeje Martina Dostálová Dis.
    zákaznické oddělení nakupnicentrum.cz - VIVANTIS a.s.

    [email protected]
    MT. +420 775 870 188
    Tel. +420 467 070 188

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží mi dorazilo neúplné a obchod nereagoval na můj email, zda-li by mi poslali chybějící část produktu. Je to teď pro mne pouhé vyhození peněz. Obchod tedy nedoporučuji.

    Reakce obchodu Nakupnicentrum.cz

    Vážená zákaznice,
    za způsobené nepříjemnosti se Vám omlouváme. Email o nekompletní zásilce jsme neobdrželi. V našem systému evidujeme kompletní dodávku kosmetiky, kterou jste si objednala.
    Kontaktujte mne na emailu: [email protected] a chybějící část Vám zašleme.
    Petra Polanská - manažerka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • před týdnem mi zavolali že mi objednané zboží vezou. Pak to odvolali pro poruchu auta a už se neozvali

    NE

    Reakce obchodu Nakupnicentrum.cz

    Vážený zákazníku,
    za způsobené nepříjemnosti se Vám jménem našeho dodavatele omlouváme.
    Petra Polanská - manažerka obchodu

  • Na stránkách obchodu bylo vyznačeno, že je zboží na skladě, potom jsem dostala potvrzující e-mail, ve kterém mi bylo sděleno, že zboží mi bude doručeno do tří týdnů, zatím dva týdny a nic. Uvídím, potom ruším objednávku.

    Reakce obchodu Nakupnicentrum.cz

    Vážená zákaznice, nabídka zboží se několikrát denně aktualizuje. Stane se však, že se Vámi objednané zboží doprodá a je nutné ho znovu objednat u dodavatele. Tímto se Vám za způsobené nepříjemnosti omlouváme.
    Petra Polanská - manažerka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neaktuální stav skladu, zboží se tváří, že je skladem, ale bohužel není, oceňuji ale, že obchod beze všeho nesplnitelnou objednávku stornoval

    první negativní zkušenost neznamená hned špatný obchod...

    Reakce obchodu Nakupnicentrum.cz

    Vážený zákazníku, nabídka zboží se několikrát denně aktualizuje. Stane se však, že Vámi objednané zboží se doprodá a je nutné ho znovu objednat u dodavatele. Tímto se Vám za způsobené nepříjemnosti omlouváme.
    Petra Polanská - manažerka

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dlouhou dodací lhůtu!!

    Reakce obchodu Nakupnicentrum.cz

    Vážený zákazníku,
    zboží bylo objednáno 29.1.2013 a ve stejný den bylo také zboží odesláno Českou poštou na adresu uvedenou v objednávce. Dle potvrzení České pošty Vám zásilka byla doručena 30.1.2013.

    Petra Polanská - manažerka obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Platba zahranicni kreditni kartou
    • Neexistuje expresni zasilani, neexistuje zadna jina rychlost zasilani. Neexistuje moznost darkoveho baleni. Uroven zakaznicke podpory je nedostacujici. V obchode neni vyznaceno ze je produkt vyprodany.

    Cesky prumer = absolutni svetovy podprumer. Absolutni nepripravenost na pro sezoni nakupy.

    Reakce obchodu Nakupnicentrum.cz

    Vážený zákazníku, objednané zboží je odesíláno Českou poštou jeko obchodní balík nebo přepravní službou PPL. Oba přepravci garantují doručení zásilky do druhého dne. Vzhledem k šíři a množství sortimentu nelze zajistit možnost dárkového balení jednotlivých produktů. Nabídka zboží se několikrát denně aktualizuje. Stane se však, že Vámi objednané zboží se doprodá a je nutné ho znovu objednat u dodavatele. Tímto se Vám za způsobené nepříjemnosti omlouváme.
    Petra Polanská - manažerka

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Pro me velke zklamani! Je to muj prvni nakup u teto firmy. U objednaneho zbozi bylo v dobe jeho objednani uvedeno, ze je na sklade a ze jej do dvou dnu spolecnost doruci. Uplynulo vsak jiz ctrnact dni a nic se nedeje! Nikdo me dosud nekontaktoval, kdy a jestli vubec zbozi doruci. Jako internetovy obchod tuto spolecnost rozhodne nedoporucuji!!!!

    Reakce obchodu Nakupnicentrum.cz

    Vážený zákazníku, co se týká vaší objednávky, pravděpodobně jste zcela přehlédla dobu dodání u objednaného výrobku a zároveň dobu dodání uvedenou v potvrzení objednávky. Vaše objednávka měla být vyřízena až k 26.11. a v potvrzení jste měla uvedeno konkrétně:
    Doba dodání Vámi objednaných výrobků by měla být 14 pracovních dnů. Pokud by měla být doba expedice delší, budeme Vás informovat.

    Petra Polanská - manažerka obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nalákali mě na nízkou cenu, ale zboží mi asi nechtějí prodat
    • nedodání objednaného zboží ani do 14 dnů

    v dnešní době není problém nakoupit jinde a rychleji - obchod nedoporučuji

    Reakce obchodu Nakupnicentrum.cz

    Dobrý den,
    co se týká vaší objednávky, pravděpodobně jste zcela přehlédla dobu dodání u objednaného výrobku a zároveň dobu dodání uvedenou v níže připojeném potvrzení objednávky. Vaše objednávka měla být vyřízena až k 26.11. a v potvrzení jste měla uvedeno konkrétně:
    Doba dodání Vámi objednaných výrobků by měla být 14 pracovních dnů. Pokud by měla být doba expedice delší, budeme Vás informovat.
    Petra Polanská - manažerka obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží které prodává ( nábytek ) nemá na vlastních skladech

    Obchod nejdříve objednávku potvrdil, po dvou tydnech informoval, že zboží nebude a nabídnul jiné zboží, které však nevyhovovalo rozměrem.

    Reakce obchodu Nakupnicentrum.cz

    Vážený zákazníku, nabídka zboží se několikrát denně aktualizuje. Stane se však, že Vámi objednané zboží se doprodá a je nutné ho znovu objednat u dodavatele. Tímto se Vám za způsobené nepříjemnosti omlouváme.
    Petra Polanská - manažerka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace mezi prodejcem a kupujícím .

    Reakce obchodu Nakupnicentrum.cz

    Vážený zákazníku,
    za způsobené nepříjemnosti se Vám omlouváme.
    Petra Polanská - manažerka obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Větší výběr než v kamenném obchodě.
    • Zbytečně dlouhá dodací lhůta. Proč celý měsíc? Do týdne by se přece dalo zboží vyexpedovat. Dostala jsem jen automatickou odpověď, přejde zboží vůbec???

    V dnešní době bych čekala větší pružnost. Internetový obchod je pouze nouzové řešení,když nemáte čas jezdit po obchodech do jiných měst.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • drahá doprava, produkty se dají sehnat levněji, jak parfémy, tak kosmetika

    nic moc, je spousta lepších a levnějších

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ačkoliv je uvedeno u zboží, že je na skladě, po objednání mi přišel "kostrbatý" email, že zboží nemají na skladě a že mám počkat 4 týdny. Ačkoliv jsem si objednala pouze 1 věc, jakýsi "automat" se mě ptal, zda chci zaslat neúplnou zásilku!!!! Naprosto špatná komunikace.

    Špatná komunikace, dezinformace, naprosto nedoporučuji!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží dorazilo v jiném čalounění, než jsem objednala. Uvnitř balení chybí montážní návod. Mám objednaný ještě jeden výrobek a předpokládala bych, že mi bude poskytnuta sleva, jako omluvné gesto.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zatím nemám zkušenosti. Je to můj první nákup. Zatím mi vadí pouze delší dodací lhůta.