• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jak?
    Objednal jsem zboží, které bylo skladem a po 3 dnech mne napsali, že produkt nemají. Problém mnoha eshopů :-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi ktere jsem objednal nedodano. Komunikace arogantni.

    Reakce obchodu Nakupnaryby

    Vážený zákazníku, na Vaši objednávku jsme Vám napsali, že bohužel musíme využít našich OP a objednávku Vám nepotvrdit z důvodu, že zboží je vyprodáno. A vy jste hned zaeragoval, že je to vyhrožování zákazníkovi:-) Do dnešního dne nikdo z nás nechápe, v čem vlastně to vyhrožování podle Vás spočívá:-) Asi v tom, že si ty naše dlouhé a podrobné podmínky (které jste evidentně vůbec nečetl, i když jste s nimi zaklik souhlas) vytiskneme a půjdeme Vás s nimi bacit po hlavě:-))) Ano, máte pravdu, jsme děsně arogantní:-)))

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -
    • nabízí zboží, co vůbec nemají skladem

    toto byl můj prví a zároveň poslední nákup. V den nákupu bylo zboží skladem jak na heurece, tak na eshopu a následně mě byla objednávka stornována...

    Reakce obchodu Nakupnaryby

    Vážený zákazníku, děkujeme za Vaši recenzi. Bohužel i takové situace se stávají, že ve chvíli objednání nemusí být zboží už skladem, protože si ho objednal někdo před Vámi. Informovali jsme Vás obratem, že tato situace bohužel nastala. Škoda, že jste si nepročetl naše OP, kde takovouto situaci máme výslovně ošetřenu. Většina zákazníků se s OP neseznámí, ačkoliv zatrhne během objednávky, že se seznámil. A pak se jen diví...

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží není skladem jak obchod uvádí

    Reakce obchodu Nakupnaryby

    Vážený zákazníku, objednávku jste provedl 26.12., kdy jsme měli na eshopu upozornění, že objednávky nepřijímáme (kvůli svátkům), jelikož eshop není aktualizován. I přesto jste objednávku provedl, a proto došlo k této situaci. S pozdravem nakupnaryby

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace je to 10 dni co jsem si neco objednal a nic

    Reakce obchodu Nakupnaryby

    Vážený zákazníku, dne 31.8. jste provedl objednávku podběráku, u kterého máme jasně uvedeno SKLADEM NE. Na Váš omyl jsme Vás obratem upozornili mailem. Zkuste se podívat do Spamu. Nicméně je možné, že mail nedorazil, občas se to stává. není nic jednoduššího, nežli vzít telefon nebo napsat dotaz, jak to se zbožím vypadá. A hlavně dávat pozor při objednávání, zda-li je zboží skladem. Když obchod uvádí u zboží SKLADEM NE, je jasné, že skladem není...

  • Nedoporučuje obchod

    • nevím

    Nejdříve potvrdí objednávku a druhý den ji zruší.Kdyz zboží nemají maj nabídku stáhnout z e- shopu

    Reakce obchodu Nakupnaryby

    Vážený zákazníku, objednal jste si zboží, u kterého jasně bylo uvedeno SKLADEM NE. Nemůžeme za to, že jste to přehlédl a i přesto si zboží objednal. Potvrzení objednávky chodí automaticky, nicméně ještě před uzavřením objednávky jste byl upozorněn přímo u popisu vybraného spacáku, že zboží skladem není. A ještě týž den (ne až druhý den , jak tvrdíte Vy) jsme Vás na Váš omyl znovu upozornili (i proto moc nechápeme minimum bodů za komunikaci, když jsme s Vámi okamžitě komunikovali:-))). Popis Skladem ANO a Skladem NE se u zboží uvádí právě proto, aby zákazník ihned věděl, je-li zboží skladem. Když si i přesto, že je u zboží Skladem NE, zákazník zboží objedná, nemůže očekávat, že mu ho pošleme:-))) A navíc nám pak dá takový nepozorný zákazník i špatnou recenzi....