Přihlásit se a přidat recenzi
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • 10 %

    • Nic
    • Nefunkční e-shop.

    Peníze obratem nepřišly, ty přišly za týden. Podle mě až po kritickém hodnocení zde na heuréce. Navíc mám účet u Fio banky, takže převod proběhne hned. A že Vás mrzí vulgarity na FB ? Za to si můžete sami tím, že absolutně na nic nereagujete. Kdyby se člověk dočkal odpovědi, tak si nemusí myslet, že ho chcete obrat o peníze. Proč reagujete pouze tady a jinde ne, když to evidentně čtete ? Asi proto, protože pouze zde je to veřejné. Jinak je Vám to naprosto fuk.

    Reakce obchodu NakrmPsa.cz

    Dobrý den, nám se vždy vraceli zákazníci, kteří u nás byli spokojení, ti pro nás byli hnacím motorem. Již neměli důvod při opakovaných nákupech znovu vyplňovat formulář Spokojenosti zákazníka, tak jsme o certifikát Ověřeno zákazníky postupně přišli. A to dalo prostor přidávat recenze neověřeným zákazníkům, anonymům atp. Vzalo nám to radost a energii do další práce. Vy nejste ověřený zákazník, nikdo po Vás peníze posílat nechtěl.Heuréka Vás jako ověřeného zákazníka neoznačila. Máte označení šedé siluety. V současné době není e-shop v provozu, proto není v provozu ani e-mail ani telefon. Na vzniklou situaci jsme včas a řádně upozornili na našich stránkách. Omlouváme se. Děkujeme za pochopení.
    "To je běh světa — pokus se prokázat přátelskou službu a hubování je ti odměnou, protože kdo chce psa bít, hůl si vždy najde." NakrmPsa.cz

  • 10 %

    • Nic, podle mě jasné podvodné jednání.
    • Všechno, ruce pryč od tohoto e-shopu.

    Bohužel jsem si pozdě přečetla recenze zde na Heuréce. Kdybych to udělala hned, nemusela jsem naletět podvodníkům.
    Naivně jsem si 30.5. udělala u tohoto e-shopu objednávku č.2016000922 na granule Orijen, které nebyly u mého oblíbeného e-shopu momentálně skladem. Vyhledala jsem si toto zboží přes heuréku a e-shop NakrmPsa.cz uváděl, že je mají skladem. Najela jsem tudíž přímo na tento výrobek a udělala objednávku. TAKŽE ŽÁDNÉ OMLUVNÉ SDĚLENÍ JSEM VIDĚT NEMOHLA. NAVÍC MI PŘIŠLA POTVRZENÁ OBJEDNÁVKA, což je teda vrchol, pokud je e-eshop již delší dobu mimo provoz. Naivně jsem zaplatila 1 354,- Kč a čekala na zboží. Když se po týdnu nic nedělo, tak teprve potom jsem si na stránkách všimla, že je momentálně e-shop mimo provoz a ať píšu kam píšu, nikdo mi nedpovídá a nereaguje na moje výzvy ohledně vrácení peněz. Takže buď se mnou někdo začne komunikovat a peníze mi vrátí, jak se sluší a patří nebo taktéž podám trestní oznámení.

    Reakce obchodu NakrmPsa.cz

    Dobrý den, na vzniklou situaci, že e-shop v současné době není v provozu, jak již bylo níže opakovaně uvedeno, bylo včas upozorněno na internetových stránkách. Bylo rovněž požádáno o vypnutí automatického systému objednávek. Peníze Vám byly vráceny, proto nás velice mrzí vulgarity Vámi zaslané opakovaně na FB. Nikdo po Vás peníze posílat nechtěl. Přesto se Vám za vzniklou situaci velice omlouváme.
    Děkujeme za pochopení.
    NakrmPsa.cz

  • Žádná komunikace ani odpověd na muj email s dotazem kdy zboží dorazí.Už objednávat nebudu.

    Reakce obchodu NakrmPsa.cz

    Dobrý den, vážený zákazníku/vážená zákaznice,

    velice nás mrzí Vaše recenze. Neboť na vzniklou situaci, že e-shop v současné době není v provozu, jsme včas a řádně upozornili na našich internetových stránkách.

    Děkujeme za pochopení. Omlouváme se Vám.
    NakrmPsa.cz

    • Žádné
    • Nevím jestli to vůbec obchod je

    15 dní žádná reakce, telefon je nedostupný, na email neodpovídají

    Reakce obchodu NakrmPsa.cz

    Dobrý den, vážená paní,

    velice nás mrzí Vaše recenze. Neboť na vzniklou situaci jsme včas upozornili na našich internetových stránkách.

    Děkujeme za pochopení. Omlouváme se Vám.
    NakrmPsa.cz

  • 20 %

    • ještě v říjnu dobrá komunikace
    • reklamace zboží naprosto neúspěšná

    Rozhodně nedoporučuji, nemám zaplacené peníze ani zboží, které jsem reklamovala podle všech podmínek, nekomunikují, neobtěžují se nic vysvětlit, dávám k řešení na policii, protože 3500,- není malá částka

    Reakce obchodu NakrmPsa.cz

    Dobrý den, ohledně šedé siluety zde bylo napsané již dost. Nejste ověřený zákazník. Dokonce Váš podpis je Anonym. Proč jste se, prosím,nepodepsala? K nám se vždy vraceli zákazníci, kteří u nás byli spokojení, ti pro nás byli hnacím motorem. Již neměli důvod při opakovaných nákupech znovu vyplňovat formulář Spokojenosti zákazníka, tak jsme o certifikát Ověřeno zákazníky postupně přišli. A to dalo prostor přidávat recenze neověřeným zákazníkům, anonymům atp. Vzalo nám to radost do další práce. Proti pomluvám nám bylo doporučeno se bránit právní cestou.
    NakrmPsa.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zbozi nedorazilo takze spatny

    Reakce obchodu NakrmPsa.cz

    Dobrý den, vážená paní,

    velice nás mrzí Vaše recenze. Neboť na vzniklou situaci jsme včas upozornili na našich internetových stránkách.

    Děkujeme za pochopení.
    NakrmPsa.cz

  • 30 %

    • Bohuzel to samé, vytvořena objednávka, telefon opět nedostupný a na e-mail nikdo neodpovídá. Mam zadáno Osobo vyzvednutí, ale budu muset objednat u jiné firmy, aby mi pes nechcipnul hlady o Vánocích

    Nespokojenost

    Reakce obchodu NakrmPsa.cz

    Dobrý den,

    prosím, proč nás takto hodnotíte? Vždyť nás vůbec neznáte.
    Když nevíte, neznáte, nekomentujte, prosím.
    Již bylo vysvětleno minule: Recenzi má hodnotit ověřený zákazník, tj. zákazník, který skutečně NAKOUPIL. "Jaký je rozdíl mezi příspěvky od "ověřeného zákazníka" a šedou siluetou?
    Ověřený zákazník je každý zákazník, který v obchodě skutečně nakoupil a hodnotí obchod na základě dotazníku spokojenosti, který obdržel na e-mail zpravidla 10 dní od vytvoření objednávky. Šedou siluetou je označena každá recenze, která vznikla kliknutím na tlačítko „přidat recenzi“. Tato možnost u e-shopu zmizí ve chvíli, kdy e-shop získá certifikát Ověřeno zákazníky." viz Nejčastější dotazy ke službě Ověřeno zákazníky : https://sluzby.heureka.cz...
    Proto se vaše recenze označuje jako šedá silueta, která nepochází od ověřeného zákazníka. Nejste ověřený zákazník.
    http://www.nakrmpsa.cz/.
    Hodnocení, která lidé dávají na sociální sítě, mohou negativně či pozitivně ovlivnit třeba budoucnost živností.

    NakrmPsa.cz

  • 30 %

    • Dobrý den,mám objednávku č.2016000772 zadanou 7.12 2016 k zaplacení a vyzvednutí na zásilkovně Praha - Hloubětín. Od zadání objednávky nikdo nekomunikuje telefonicky ani přes email ...Kde se stal problém?

    Komunikace bohužel vázne

    Reakce obchodu NakrmPsa.cz

    Dobrý den,
    prosím, proč nás takto hodnotíte?
    Recenzi má hodnotit ověřený zákazník, tj. zákazník, který skutečně nakoupil. "Jaký je rozdíl mezi příspěvky od "ověřeného zákazníka" a šedou siluetou?
    Ověřený zákazník je každý zákazník, který v obchodě skutečně nakoupil a hodnotí obchod na základě dotazníku spokojenosti, který obdržel na e-mail zpravidla 10 dní od vytvoření objednávky. Šedou siluetou je označena každá recenze, která vznikla kliknutím na tlačítko „přidat recenzi“. Tato možnost u e-shopu zmizí ve chvíli, kdy e-shop získá certifikát Ověřeno zákazníky." viz Nejčastější dotazy ke službě Ověřeno zákazníky : https://sluzby.heureka.cz/napoveda/overeno-faq/
    Proto se vaše recenze označuje jako šedá silueta, která nepochází od ověřeného zákazníka. http://www.nakrmpsa.cz/.

    NakrmPsa.cz

     

    • Hlavní výhodou je, že vám zboží vůbec nedorazí i když je zaplacené...
    • Obchod nekomunikuje ani přes e-maily, ani telefonicky.

    Rozhodně nedoporučuji!!!

    Reakce obchodu NakrmPsa.cz

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se za nedodání zboží, ale důrazně se ohrazujeme proti tvrzení, že bylo zaplacené. Použila jste službu Twisto. Z naší strany nedošlo k aktivaci vaší faktury, proto nedošlo ani k zaplacení zboží.
    NakrmPsa.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Mají věci, které jinde neseženu
    • Rychlé vyřízení
    • Dodání až do domu (v mém případě až ke dveřím bytu ve třetím patře - moc děkuju!)
    • Netuším.

    Doporučuji!

    Reakce obchodu NakrmPsa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení a doporučení. Vážíme si toho. Budeme se těšit na další objednávku.

    Přejeme Vám hezký den

    Váš tým

    NakrmPsa.cz
    Tel.: 775 454 222
    E-mail: [email protected]

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • cena a prehlednost
    • nic

    doporucuji

    Reakce obchodu NakrmPsa.cz

    děkujeme za Vaše doporučení. Budeme se těšit na další objednávku.
    Přejeme Vám pěkný den
    Váš tým
    NakrmPsa.cz
    Tel.: 775 454 222
    E-mail: [email protected]

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • dodani v pozdejsich odpolednich nebo vecerních hodinach.pan nam podal o krmivu informace i doporucení na krmivo dle našich požadavku.
    • nevim

    super doporucuji

    Reakce obchodu NakrmPsa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme moc za krásné hodnocení a doporučení :-). Spokojenost zákazníků je pro nás hnacím motorem.

    Přejeme Vám pěkný den

    Váš tým

    NakrmPsa.cz
    Tel.: 775 454 222
    E-mail: [email protected]

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Rychlost
    • výhoda toho,že zboží dorazí až domů
    • žádné

    Doporučuji,neboť žiji na vesnici,nemám auto a obchod mi vyřešil problém,jak dopravit domů 15kg pytel granulí.

    Reakce obchodu NakrmPsa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za pěkné hodnocení a Vaše doporučení.

    Přejeme Vám pěkný den

    Váš tým

    NakrmPsa.cz , oddělení péče o zákazníky
    Tel.: 775 454 222
    E-mail: [email protected]

  • Doporučuje obchod

    30 %

    • Přehlednost
    • Výdej osobně je neuskutečnitelný, areál Směr je nedobytná pevnost bez možnosti dostat se dovnitř. A pak, když už vás někdo odcházející pustí, narazíte na zavřené dveře kanceláře.

    Koupit se zde dá hodně věcí a levně. Ale vždy jen s dodáním na vaši adresu.

    Reakce obchodu NakrmPsa.cz

    Dobrý den,

    areál Směru se zamyká celý a to z bezpečnostních důvodů. Na našich internetových stránkách máme proto uvedeno, že „osobní odběr je možný po předchozí telefonické domluvě v pracovní dny. Bude-li Váš pes ale opravdu hladový, tak i o víkendech“. Telefonní číslo je na stránkách uvedeno. A na dveřích kanceláře máme rovněž uvedené telefonní číslo a nezavolal jste. Střídáme se na dovolených a místo v kanceláři jsme zrovna mohli být ve skladu. Dosud jsme se spokojeností ohledně osobního předání nezaznamenali žádný problém, ale je to pro nás podnět k tomu se stále zlepšovat a proto i za takovou recenzi Vám vřele děkujeme a to i v případě, že jste neměl osobní odběr domluvený předem a tudíž vinu na naší straně necítíme.

    Přejeme Vám pěkný den

    NakrmPsa.cz, péče o zákazníky
    tel.: 775 454 222
    e-mail: [email protected]

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Doprava bez problémů v následujícím dni.

    Super, doporučuji. Široká nabídka.

    Reakce obchodu NakrmPsa.cz

    Dobrý den,
    vážíme si Vašeho hodnocení. Budeme se těšit na další objednávku.
    Přejeme Vám pěkný den
    Váš tým
    NakrmPsa.cz
    Tel.: 775 454 222
    E-mail: [email protected]

    • Na web stránkach chybná adresa Pha 4, Tajovského

    jinak O.k.

    Reakce obchodu NakrmPsa.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše doporučení. Ovšem Váš názor ohledně chybně uvedené adresy nesdílíme. Adresu máme uvedenou správnou http://www.nakrmpsa.cz/kontakty/. Pokud jste potřeboval si zboží vyzvednout na adrese Tajovského, stačilo se s naším oddělením o péče o zákazníky domluvit, neboť náš tým NakrmPsa.cz konkrétně po Praze po předchozí domluvě osobně zboží přiveze k Vám až do domu anebo jinam, dle potřeby zákazníka a to zcela zdarma a v čase, který vyhovuje zákazníkovi. Jinak je samozřejmě možné využít i jinou možnost námi nabízené formy dopravy http://www.nakrmpsa.cz/doprava-platba/.

    Přejeme Vám pěkný den
    Váš tým
    NakrmPsa.cz
    Tel.: 775 454 222
    E-mail: [email protected]

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Doporučuji

    Reakce obchodu NakrmPsa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme moc za vysoké hodnocení a doporučení. Vážíme si toho.

    Přejeme Vám pěkný den

    Váš tým

    NakrmPsa.cz
    Tel.: 775 454 222
    E-mail: [email protected]

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost
    • Rychlost (nejprve odesláno na jinou adresu)

    Služba velmi dobrá. Při pochybení dochází k okamžité nápravě.

    Reakce obchodu NakrmPsa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše doporučení. Budeme se těšit na další objednávku.
    Přejeme Vám pěkný den
    Váš tým
    NakrmPsa.cz
    Tel.: 775 454 222
    E-mail: [email protected]

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Široký výběr s detailním popisem a obrázky - rychlé dodání bez čekání.
    • Nemohu si výrobek prohlédnout a případně vyzkoušet.

    Byl jsem celkově spokojen. Pracovník na telefonu byl příjemný a vstřícný. V budoucnu bych se na tuto společnost obrátil kdykoliv.

    Reakce obchodu NakrmPsa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše doporučení. Budeme se těšit na další objednávku.
    Přejeme Vám pěkný den
    Váš tým
    NakrmPsa.cz
    Tel.: 775 454 222
    E-mail: [email protected]