Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od založení objednávky uplynulo více než deset dní. Do dnešního dne nebylo zboží dodáno a na objednávku nikdo nereagoval. Zboží bylo uvedeno skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nedoporučuji "zatím",obědnal sem i když na splátky v nabídce nebylo nic uvedeno žeby zboží nebylo skladem nebo po týdnu, normálně bylo na skladě.ještě ho nemám .musel sem sám volat jak to vypadá z obědnávkou.sami se neozvali.

    zatím nevím ůplně ještě nemám dokončený nákup.pak budu vědět víc.

    Reakce obchodu NAKO

    Dobrý den.
    K Vašemu hodnocení bych rád připojil náš komentář. Objednal jste si zboží, které zcela určitě skladem nebylo a vzhledem k tomu, že náš skladový systém je propojen s eshopem, muselo být na eshopu u dostupnosti uvedeno "do týdne" nikoli "skladem". Tento termín jsme však bohužel nestihli z důvodu chyby dodavatele, který zásilku určenou nám, omylem zaslal jinému obchodu.
    Za zdržení dodávky se omlouváme, informace o dostupnosti byla však na eshopu správně.

    Za nako.cz Zdeněk Hochman

  • Nedoporučuje obchod

    • uvedli, že zboží je skladem, ale na skladě nebylo

    ikdyž se ukázalo, že jedno zboží nebylo skladem, dotázali se, zda objednávku dále evidovat či zrušit, aniž by mi nabídli zaslat ostatní položky v objednávce - nakonec jsem si sboží objednal jinde

    Reakce obchodu NAKO

    Vážený pane Klapuchu.
    Objednal jste si produkt, u kterého jsme na eshopu v dostupnosti měli uveden datum předpokládaného naskladnění. Produkt tedy nebyl skladem. O tomto faktu jsme Vás pak ještě informovali emailem s upřesněním termínu možného dodání. Rozhodl jste se, že chcete objednávku stornovat. Pokud byste chtěl dodat, objednané příslušenství, samozřejmě bychom Vám ho na Vaši žádost zaslali, neprojevil jste o to však zájem.
    Věc jsme si do telefonu vysvětlili a Vy jste přislíbil opravu svého hodnocení, mrzí mne, že jste slib nedodržel.

    Zdeněk Hochman
    nako.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Firma nemá možnost vrátit zboží. Je možná jen výměna.

    Reakce obchodu NAKO

    Vážený pane Raško.
    Zboží jste nakoupil na firmu, zákonný nárok na vrácení zboží ve 14-ti dnech se na Vás tedy nevztahuje. Pokud nenakupujete na eshopu jako spotřebitel, měl byste s možnými komplikacemi při vracení zboží počítat. Vzhledem k tomu, že jsme se Vám však snažili v mezích možností vyhovět, nabídli jsme Vám výměnu za jiné zboží, čehož jste využil. Bylo naším právem Váš požadavek odmítnout zcela. Za naši dobrou vůli jsme si však u Vás vysloužili jen negativní hodnocení. Zdá se Vám to být fér?

    Za nako.cz Zdeněk Hochman

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nevyuziva ine dorucovanie ako DPD kde pri mensich objednavkach a do zahranicia cena postovneho moze presiahnut cenu objednaneho tovaru.

    V celku dobry obchod na ktory som narazil nahodou a samozrejme ako jeden z mala mal ten tovar ktory som chcel.

    Reakce obchodu NAKO

    Vážený zákazníku.
    Objednal jste si náhradní uhlíky do elektrického nářadí ze Slovenska na našem eshopu nako.cz, který je určen pro české zákazníky. V košíku při volbě přepravce je výslovně uvedeno: "Tuto dopravu můžou využít pouze zákazníci z ČR".
    Chtěli jsme Vám i přesto vyhovět, a tak jsme byli ochotni Vám uhlíky zaslat. Bohužel společnost DPD přes, kterou občas na Slovensko zasíláme, neposkytuje zrovna příznivé ceny přepravy.
    Domnívám se, že za naši ochotu Vám zboží zaslat, by bylo spíše vhodné nám poděkovat, než nás poškodit negativním hodnocením.

    Za nako.cz Zdeněk Hochman

  • Nedoporučuje obchod

    • Za deset dní nedorazilo zboží ani zpráva. Prostě špatně. PK.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Objednal jsem si nakup ale bylo mi zdeleno ze je jen urcity počet kusu.Zkratka cena zboží nepřevyšovala cenu dopravy a to se mi hrozne nelíbilo.V zahranici je to NEPRIJATELNE!!!

    OBCHOD NENABIZI NIC,KDE BYCH SEL ZNOVU NAKUPOVAT,NA WEBOVKACH NABIZEJI TAK,ALE VE SKUTECNOSTI JE TO JINAK.NEAKTUALIZUJI WEBOVE STRANKY PROTO KUPUJICI SE NEMUZE SPOLEHNOUT ZE KOUPI JAK SI OBJEDNA.

    Reakce obchodu NAKO

    Pane Dostále.
    Vaše hodnocení našeho obchodu a Vašeho nákupu považuji za čirou zlomyslnost.
    17.6.2014 v 20:26 hod. jste si objednal 2 páry náhradních uhlíků do úhlové brusky. Na eshopu jsme uváděli "skladem", protože také skladem byly, ovšem v počtu 1 pár. Ten Vám byl na základě vzájemné dohody ihned následující den zaslán. Pokud se Vám nelíbilo, že neobdržíte 2 páry, jak jste původně požadoval, mohl jste si na další pár počkat, nebo svou objednávku zrušit. V žádném případě jsme neuváděli nic, co by nebyla pravda. To naopak Vy zde nepokrytě lžete. Náš eshop je aktualizován každých 15 minut a pokud si zákazník objedná poslední kus, na eshopu se to projeví dokonce okamžitě.
    Naší snahou je vždy maximálně vycházet vstříc zákazníkovi, Vám však zřejmě vyhovět nelze.

    Za nako.cz Zdeněk Hochman

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednali jsme zde sekačku s akční slevou. Druhý den mi však volali z obchodu, že se v ceně spletli a za tuto cenu mi sekačku nepošlou. Chápu, že cena byla oproti správné ceně razantně nižší.
    Jednání obchodu mi však nepřišlo v pořádku z hlediska toho, že mi radostně rušili objednávku, avšak žádnou slevu za potíže způsobené jejich chybou mi nenabídli.

    Ze strany zákona jsem mohla trvat na prodeji za stejnou - byť chybnou cenu a způsobit tak ztrátu obchodu ve výši 6000 Kč, očekávala bych tedy lepší chování než paní, která mi vysvětluje kde se stala chyba a v pozadí ji "našeptávají" rady co mi říct.

    Reakce obchodu NAKO

    Vážená paní Suchánková.

    Vámi popisovaná situace skutečně nastala. Naše reakce na vzniklý problém však byla zcela jiná, než jak ji popisujete. Volali jsme Vám ihned po obdržení Vaší objednávky - obratem, nikoli druhý den. Objednávku jsme Vám nerušili radostně, ale s omluvou, neboť nás to upřímně mrzelo. Proto jsme Vám také po telefonátu posílali ještě omluvný email. Ano, kolegyně Vám vysvětlovala, že se nám vyskytla technická chyba, na jejímž odstranění jsme v tu dobu intenzivně pracovali, a v pozadí jsem jí já osobně radil, aby Vám uvedenou sekačku nabídla za naši nákupní cenu, jejíž výši jsem během telefonátu kolegyni diktoval. Netuším tedy, proč tvrdíte, že jsme Vám nenabídli slevu, když jsme Vám chtěli sekačku poslat na naše náklady za nákupní velkoobchodní cenu.
    Chápu, že se můžete cítit poškozená, nicméně chybná cena byla tak výrazně odlišná od běžné ceny, že bylo více než evidentní, že se jedná o chybu.

    Za vzniklé komplikace se Vám tímto tedy ještě jednou omlouváme.

    Za nako.cz Zdeněk Hochman

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • rychlost dodávky

    Dodávka přišla velmi rychle, krabice nevypadala poškozeně, ovšem frézka měla tato poškození:
    - nalomený roh litinového pracovního stolu, naštěstí v částech kde to nevadí
    - zohýbané plechové prodloužení stolu
    - popraskaná, ulámaná umělá hmota krytů kolem šroubů
    - polystyren byl doslova nalepen na některé plechové součásti

    Protože jsem zboží nevracel, tak nevím jak by se firma zachovala. Cena byla podstatně nižší než jinde, tak se asi jednalo o výprodej. Krabice zřejmě někomu dostkrát upadla :-(

    Reakce obchodu NAKO

    Vážený pane inženýre.
    Pokud Vám přišlo zboží poškozené, což se stát samozřejmě může (putovalo z Asie k dovozci, od dovozce k nám a od nás k Vám), měl jste postupovat v souladu s pokyny, které jste obdržel v informačním emailu, a to o poškození nás informovat. Věc bychom řešili standardním způsobem reklamace přepravy, nebo bychom se Vám například snažili poškození kompenzovat dodatečnou slevou. Vy jste nás však o tomto problému vůbec neinformoval a nyní nám nezvedáte telefon, nedal jste nám tedy příležitost věc jakkoli řešit. Proto je pro mne naprosto nepochopitelné, že náš eshop nedoporučujete ostatním zákazníkům. Dle této zkušenosti s Vámi bych naopak já nedoporučil ostatním eshopům něco prodávat Vám.

    Za nako.cz Zdeněk Hochman

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 10 dnech od přijetí ojednávky firmou je jediná informace ta, že bylo zboží snad předáno k dopravě. Automatická informace na stránkách firmy však naznačuje něco jiného. Podle zprávy pošty mělo dojít dnes, bez bliššího časového údaje. Je 15:20 a nic se neděje, informace žádná.

    Příště se obrátím jinam.

    Reakce obchodu NAKO

    Vážený pane Maryško,
    v pátek 28/3 ve 20:21 jste si objednal zboží, které nebylo skladem. Emailem jsme Vás informovali, že bude naskladněno v pondělí 7/4. V pondělí zboží skutečně dorazilo a bylo Vám ještě ten den expedováno přepravcem kterého jste si sám vybral - Českou Poštou. O tomto stavu jste byl informován jednak mailem od nás, ale také mailem a SMS zprávou od ČP včetně čísla balíku. Podle smluvních podmínek Vám Česká Pošta měla zásilku druhý den, tedy dnes v úterý 8/4 doručit. Netuším co je "automatická informace na stránkách firmy" ani co jiného podle Vás "naznačuje". Každopádně každý se může sám přesvědčit kliknutím na vložený link, že Váš balík číslo DR6692421192M byl ČP 7/4 skutečně předán. Pokud jej během dneška nedoručí, jde o pochybení ČP, ale nepřijde mi solidní kvůli tomu nedoporučit náš eshop. Vše co jsme Vám slíbili jsme splnili a dostal jste od nás celkem 3 informační maily (potvrzení objednávky, informace o předpokládaném naskladnění, informace o expedici) a jedem mail + SMS od ČP...
    Za nako.cz Radim Hrnčíř - jednatel
    http://www.postaonline.cz/trackandtrace?p_p_id=tnt_WAR_cporttnt&_tnt_WAR_cporttnt_page=details&parcelNumbers=DR6692421192Mhttp://www.postaonline.cz/trackandtrace?p_p_id=tnt_WAR_cporttnt&_tnt_WAR_cporttnt_page=details&parcelNumbers=DR6692421192M#DR6692421192M-detail

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekonumikuje na reklamaci
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Chybné značení produktů

    Reakce obchodu NAKO

    V názvu produktu bylo u oscilační brusky omylem uvedeno "SET". Objednací číslo výrobce, výpis součástí dodávky, fotografie i cena (cena setu je i u nejnižší internetové ceny o třetinu vyšší) odpovídaly dodávanému zboží. Za chybné uvedení slova SET v názvu produktu jsme se zákazníkovi omluvili a nabídli mu zmíněný produkt za sníženou cenu. Zakazník objednávku stornoval. Chybu jsme na eshopu samozřejmě okamžitě opravili.
    nako.cz
    Zdeněk Hochman

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přepravní společnost DPD kazí obchodu NAKO .cz pověst :-(

    Reakce obchodu NAKO

    Paní Gabštůrová, Vaše hodnocení považuji za zcela neopodstatněné, jak jsem Vám již řekl do telefonu. Zboží jste si objednala v sobotu 9.11. V pondělí 11.11. jsme zásilku vyexpedovali, o čemž jste byla informována emailem a taktéž jste obdržela email s odkazem pro sledování zásilky. Zásilku se Vám přepravní služba pokoušela během týdne několikrát doručit. V neděli 17.11. jste se emailem dotazovala na dodání zásilky. Ještě v neděli jsem Vám osobně z domu odpovídal a znovu Vám zasílal odkaz pro sledování zásilky, číslo zásilky a telefonní číslo na přepravní službu s tím, abyste se s operátorem domluvila na termínu doručení. Prosil jsem Vás, abyste se v případě komplikací znovu ozvala. Nicméně zásilka se nám i přes naši snahu Vám pomoci vrátila. Přepravní službu DPD jste si při uzavírání objednávky zvolila sama, mohla jste si vybrat PPL nebo Českou poštu. A nemůžeme ani za to, že po objednání zboží nejste doma k zastižení a nejste schopna si na depu telefonicky domluvit náhradní termín doručení.
    Zásilku jsme Vám vyexpedovali v nejkratším možném čase, komunikovali jsme s Vámi i o víkendu, přehlednost stránek naši zákazníci oceňují kladně.
    Nechápu, proč náš obchod nedoporučujete ostatním, mohla byste snad nedoporučit přepravní službu, náš obchod však Vaši zakázku vyřídil zcela bez pochybení.

    Zdeněk Hochman
    nako.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží jsem měla jako dárek a originál obal byl otevřený, zboži bylo zřejmě už použito.

    zklamání manžela z dárku ke čtařicetinám

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Pila je krásná, ale nejde nastartovat. Musíme ji reklamovat.

    Reakce obchodu NAKO

    Paní inženýrko Křížová,
    nespletla jste si hodnocení obchodu s hodnocením produktu? Nejsme výrobci, ale obchodníci - pokud je produkt vadný, samozřejmě zjednáme rychlou nápravu, ale proč nedoporučujete náš internetový obchod? Myslíte, že v našem eshopu prodáváme záměrně nefunkční zboží? Obávám se, že jste ne úplně pochopila smysl těchto recenzí. Můžete si zde stěžovat na naše služby, na naše řešení reklamací, ale opravdu nejsme schopni zařídit, aby zboží nemělo poruchovost. Mimochodem u řetězových pil jde nejčastěji o chybu obsluhy. Naposledy se na prodejně rozčiloval pán, že nemůže nastartovat novou pilu a měl v nádrži na benzín nalitý olej na mazání lišty a naopak. Pokud máte pro nás připavenou podobnou vychytávku, pak Vám děkuji za negativ...
    Radim Hrnčíř - jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • neaktualizuje internetové nabídky

    Tím, že jsem se spoléhala, že je zboží na skladě, jsem ztratila čas.

    Reakce obchodu NAKO

    Dobrý den,
    dostupnost zboží na našem eshopu je automaticky synchronizována s naším skladovým systémem a to každých 15 minut. Není tedy pravda, že bychom neaktualizovali naši nabídku. Vy jste si paní Janoušková objednala zboží, které v danou chvíli prokazatelně (dle historie pohybů na skladové kartě) nebylo skladem a na eshopu tedy nebylo označeno jako "skladem", ale "do týdne". Vaše přesvědčení, že je zboží skladem muselo pramenit z Vaší nepozornosti nebo z nepochopení toho, co bylo u zboží uvedeno. Svým neoprávněně negativním hodnocením nás bohužel bezdůvodně poškozujete.

    Zdeněk Hochman
    nako.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nikdo mne předem tel. nekontaktoval, že má být zboží doručeno v den, kdy bylo dovezeno, jen shodou okolností jsem byl v blízkosti domu a mohl zboží převzít.

    Zboží dorazilo v rozumném čase po objednání, co mne nemile překvapilo bylo, že po rozbalení přepravního kartonu jsem shledal originální obal zboží značně poškozen, část obalu byla roztržena a přelepena izolepou, se zbožím evidentně někdo manipuloval. Protože však bylo funkční, rozhodl jsem se tuto věc nereklamovat.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednaní zboží které není skladem 29.5.jsem nakoupil a objednal- příslušenství,slíbeno do týdne,po týdnu jsem volal, slibeno že zjistí a dají vědět,a nic - termíny komunikace

    Reakce obchodu NAKO

    Vážený pane Lempachu, rád bych Vaše hodnocení jen uvedl na pravou míru. Zboží, které jste si na našem eshopu objednal, bylo obratem připraveno a Vy jste si ho ten samý den vyzvedl v prodejně. Ono zmíněné příslušenství nemáme v sortimentu a na eshopu ho vůbec nenabízíme. Dodání takové položky se nebráníme, je ovšem nutno počítat s delší dodací lhůtou. Nicméně věc prověřím a budu Vás informovat.
    Zdeněk Hochman nako.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Arogance a neochota personálu prodejny.

    Reakce obchodu NAKO

    Vážený pane inženýre,
    o vaší návštěvě u nás mi zaměstnanci vyprávěli a mě se tomu ani nechtělo věřit. Zdálo se mi nemožné, aby někdo mimo jiné hodil po slečně na prodejně vrácené drobné... Kamerový záznam to ale vše potvrdil. I přesto jsem vás omlouval s tím, že jste asi měl "den blbec" a přišel jste se k nám vyvztekat. Podle všeho nebylo možné vám vyhovět - vy jste se prostě chtěl hádat. Jelikož toto hodnocení ale píšete s odstupem několika dnů, nemohlo jít o špatný den - jste prostě hulvát. Budeme rádi, když si tento (podle vás) negativní zážitek dobře zapamatujete a již nás nikdy nenavštívíte.
    Za nako.cz Radim Hrnčíř