Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Požadované zboží nemají, i když v nabídce je. Určitě by ho dodali, ale až za dva měsíce. Proto jsem objednávku zrušil.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nikdo mi nedal vědět, že zboží není na skladě ani kdy mi ho dodají
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na stránkách píšou dodání 2 až 3 dny skutečnost je 10 a zatím nic.

    Reakce obchodu NAKO

    Vážený pane Pernicko,
    v případě dodávek položek, které nemáme v našem skladu, jsme bohužel závislí na dodavateli. Ve Vašem případě se jedná o výrobce zahradní techniky firmu HECHT. Jejich systém je bohužel velmi nedokonalý a informace o dostupnosti zboží, které nám automaticky zasílají do našeho systému, nejsou vždy relevantní. Pokud mají více objednávek než kusů skladem, měli by nám v datovém feedu posílat "nulu", ale bohužel jejich systém neodečítá rezervace a nám se tak zobrazuje "skladem u dodavatele" dokud nevyfakturují poslední skladový kus. Velmi s tím bojujeme a nás samotné to trápí, už jen proto, že zákazníci se, tak jako nyní Vy, zlobí na nás, ač chyba vznikla u výrobce.
    Pro vykrytí Vaší objednávky děláme maximum, stále telefonujeme výrobci a dotazujeme se na termín, ten však již několikrát posunuli.
    Mrzí nás, že objednaný produkt stále nemáte, bohužel nebylo v naší moci věc uspíšit.

    Zdeněk Hochman - nako.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na mé maily nikdo nereagoval

    Reakce obchodu NAKO

    Dobrý den, kontroloval jsem poštu a hledal emaily odeslané z Vaší adresy. Nalezl jsem pouze jeden ze dne 16.3.2018, na který jsme Vám téhož dne odpověděli. Pokud jste zasílal ještě nějaký jiný, my jsme ho neobrdželi. Nymyslím si, že je úplně fért napsat, že na Vaše maily nikdo nereagoval, když na dotaz z 16.3. jsme Vám odpověď prokazatelně zaslali.

    Zdeněk Hochman - nako.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednával 6.2.18 s osobním vyzvednutím na prodejně. Dodací doba u dodavatele 2-3 dny. 9.2.18 jsem volal na prodejnu a údajně ještě nepřijel dodavatel se zbožím. 17.2.19 mi přijde dotazník, jak jsem spokojený s nákupem?! Mno NEJSEM ,když nemám zboží ani SMS ať na to nečekám!!!!

    Reakce obchodu NAKO

    Dobrý den,
    ještě jednou se omlouváme za komplikace s dodáním Vámi objednané tavné pistole. Výrobce - firma HECHT bohužel toto zboží stále nemá k dispozici, ač nám v datových souborech vytrvale zasílá opačnou informaci.
    Snad Vám dobře poslouží výkonnější pistole značky EXTOL, kterou jsme Vám za cenu Vámi objednané pistole nabídli.

    Zdeněk Hochman - nako.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ani po týdnu zboží nedoručili byl jsem nucen zrušit objednávku

    Reakce obchodu NAKO

    Pane Hlovosko,
    Vaše hodnocení jsem nucen uvést na pravou míru, neboť se nazakládá na pravdě.
    Dne 22.1.2018 odpoledne jste si u nás objednal zboží, které jsme neměli skladem, bylo s dostupností "skladem u dodavatele". Objednávku jste emailem stornoval již 25.1. ráno. Není tedy pravdou, že jste byl nucen objednávku zrušit, protože jsme ani po týdnu zboží nedoručili !
    Na vyřízení objednávky jste nám dal prakticky pouze dva dny, přičemž znovu opakuji, že jste si objednal zboží, u kterého bylo na eshopu uvedeno "skladem u dodavatele", což si můžete ověřit v emailové rekapitulaci objednávky.
    Svým hodnocením nás bohužel neprávem poškozujete.

    Za nako.cz - Zdeněk Hochman

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    po telefonickém sdělení že 15.1.2018 mají inventuru a zboží vyskladní 20.1.2018 se již neozvali a do 24.1.2018 zboží nedorazilo

    Reakce obchodu NAKO

    Dobrý den, mrzí nás Vaše nespokojenost a chápeme, že na objednané zboží čekáte delší dobu. Na vysvětlenou bych rád doplnil, že jsme neprováděli pouze inventuru, ale stěhovali celou naši firmu (na což jsme na eshopu předem upozorňovali), navíc jste si objednal zboží, které jsme neměli skladem. Jeho dodání u výrobce stále urgujeme. Doufáme, že budeme co nejdříve schopni Vaši objednávku dořešit.
    Omlouváme se za vzniklé komplikace.

    Za nako.cz Zdeněk Hochman

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednal jsem zboží které bylo dle informací na webu vše skladem. Zboží bylo vyexpedováno až po 5 dnech. Několikrát jsem psal email s dotazem na dodání bohužel bez odpovědi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    objednal jsem si zboží 16.8,17 dorazilo 25.8 17 , to se mě ještě nikdy nestalo. vždy to bylo druhý den, max.třetí.

    Reakce obchodu NAKO

    Vážený pane Šaflere,
    objednal jste si zboží, které mělo zobrazenou dostupnost "SKLADEM U DODAVATELE" - takovéto zboží opravdu není možné očekávat druhý den u Vás. Pouze zboží, které má příznak "SKLADEM" odesíláme okamžitě. Tyto příznaky jsou ale jak na eshopu, tak v rekapitulaci objednávky přehledně vysvětleny. Zboží, které je skladem u dodavatele dodáváme obvykle do 3 dnů. Ve vašem případě tomu tak bohužel nebylo a to z důvodu dovolených u dovozce zboží, který v tomto období předem avizoval zpomalení expedice zboží. Velice nás mrzí, že Vám zboží dorazilo až 7mý pracovní den od objednání, ale vzhledm k Vašemu přísnému hodnocení předpokládám, že jste si nevšiml, že objednáváte zboží, které nemáme skladem.
    Za nako.cz Radim Hrnčíř - jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    u produktu uvedeno do týdne,9 dní a zboží zatím nedorazilo,
    ani po týdnu se ale nikdo neozval..aspoň mejlem .... co se děje,že bude zpoždění z toho a toho důvodu,
    volal jsem tedy osobně a zboží je pravděpodobně ještě v Německu,
    takže kdo si asi počká,ten se asi dočká

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    U zboží je napsáno, že je skladem u dodavatele, ikdyž se již neprodává.

    Reakce obchodu NAKO

    Vážený pane Chupíku,
    chápu, že Vám nedodání objednaného zboží zřejmě způsobilo komplikace, ale myslím, si, že byste měl do hodnocení uvádět pravdivé informace a ne takto klamat ostatní zákazníky.
    Podívejte se do rekapitulace Vaší objednávky, kam se zrcadlí informace o dostupnosti z eshopu. Máte tam uvedeno "do týdne". "Skladem u dodavatele" tam být nemohlo, protože od značky Black and Decker nenačítáme skladový feed.
    U informace o dostupnosti je navíc uvedena legenda, a to i na eshopu: "Do týdne: Zboží není v e-shopu ani v prodejně skladem, dodání možné do týdne, obvykle však do 3-5 dnů. V ojedinělých případech nedostupnosti zboží u dovozce / výrobce Vás budeme obratem kontaktovat."
    Aku vrtačku, kterou jste si objednal, výrobce bohužel přestal bez varování dodávat, o čemž jsme Vás obratem informovali.
    My jsme uváděli pravdivé informace. O možnosti, že zboží, které nemáme skladem, nemusíme být vždy schopni dodat, jsme Vás v legendě k dostupnosti informovali.

    Zdeněk Hochman
    nako.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • neodpověděli na dotaz
    • Komu:
    • <[email protected]>
    • Datum:
    • 26.4. 2017 15:35
    • Dobrý den
    • včera mi došlo objednané nářadí aku šroubovák 29559:BOSCH GSR 120-Li Profesionál (objednávka 58306 fa 2017/03676)
    • vše v pořádku ale po rozbalení si nejsem jist a mám dotaz ohledně vhodnosti dodávané nabíječky k tomuto AKU šroubováku v popisu i dodána je AL1115CV ale v přiloženém návodu šroubováku je doporučená GAL12..CV
    • Dodaná nabíječka má na štítku 3,6V - 10,8V 1,5A Nejsem si jist zda je to v pořádku a nabíječka určená na 10,8V nabije akumulátory 12V aniž by se to podepsalo na jejich výdrži.
    • Je mi jasné že nářadí do kufru nekompletujete Vy ale jiste jste schopni tuto věc ověřit u výrobce nebo zastoupení BOSCH než začnu s nářadím pracovat. Rád bych si byl jistý zda jej nepoškodím.
    • děkuji za odpověď Milan Valenta
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nakoupil jsem v pohodě, obchod jsem vybral náhodně podle vyhledavače. Objednal jsem v přesvědčení, že bude vše OK. Dodací lhůta perfektní, doprava též. Nicméně, zboží bylo vně zabalené jako skleněná váza, ale originální obal se zbožím (původně zatavený) byl otevřen a zboží neslo známky použití. Přestože se jednalo o "obyčejný" multifunkční úhelník, poněkud mě to zarazilo. Toto by se stávat nemělo. Vracet zboží nebudu, již s ním pracuji. Do prodejny se však po této zkušenosti nevrátím. Objednat si zde nějaké drahé věci a čekat, že přijdou rozbalené a již někým použité by mě nenechalo klidným. Raději si připlatím na Alza.cz a vyzvednu osobně. Navíc, zboží je na internetových stránkách označeno jako Made in England, ale já jsem dostal zboží s označením Made in China. Čínu bych si však původně ani neobjednal. Škoda.

    Reakce obchodu NAKO

    Vážený pane Nováku,
    mrzí mne, že pokud jste byl s něčím nespokojen, neobrátil jste se na nás, zcela jistě bychom vše vyřešili a vysvětlili.
    Vámi objednaný úhelník máme momentálně skladem ještě jeden. Obdrželi jsme ho spolu s tím Vaším 1.3.2017 z centrálního skladu výrobce a i ten má po stranách obal popraskaný (mohu Vám zaslat fotografie). Úhelník je relativně těžký a obal křehký, což při přepravě zřejmě může poškození obalu zapříčinit. Váš úhelník zcela určitě nebyl námi používaný a ani vrácený jiným zákazníkem. V pohybech karty v našem skladovém systému by se to projevilo vystavením faktury a jejím následným stornováním (můžeme doložit).
    Pokud byl úhelník jakkoliv poškozený, vyměnili bychom Vám ho za jiný, pokud byste nás o tom ovšem informoval.
    Na našich stránkách "Made in England" uvedeno není, možná jste to četl na jiném eshopu, u nás tato informace nebyla. Ihned po obdržení Vaší recenze jsem to prověřoval. Každopádně se však jedná o úhelník Stanley. Je zcela běžné, že světoví výrobci mají svou výrobu v Číně nebo jiných asijských zemích.
    Vzhledem k tomu, že lze vyloučit, že by byl úhelník před Vámi někým jiným používaný, chybné informace na našem eshopu u tohoto produktu nebyla a navíc, jak sám píšete, zásilka byla doručena v perfektní dodací lhůtě a důkladně zabalena, Vaše negativní hodnocení nepovažuji za oprávněné.

    Za nako.cz Zdeněk Hochman

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednal jsem aku retezovou pilu a 2 nahradni baterie. Na baterie jsem asi mesic cekal, musel jsem je upominat a asi dvakrat jsem s prodejcem mluvil. Po dvou mesicich jsem chtel pilu poprve pouzit (byla zima) a zjistil jsem ze nahradni baterie do pily nepasuji. Obchod odmitl jakymkoliv zpusobem situaci resit a byl arogantni.

    Reakce obchodu NAKO

    Pane Pšeničko,
    ano, objednal jste si pilu a dvě neoriginální baterie. Na baterie jste čekal, protože nebyly skladem ani u nás ani u dovozce, na eshopu jsme je měli s dostupností "na dotaz". S tím, že a ně budete čekat, jste sám souhlasil.

    Informace o tom do jakých strojů je baterie určena, byla uvedena v jejím popisu. Vaše pila tam uvedena NENÍ, přesto jste si baterie objednal a na možnost jejich použití do objednané pily jste se nás ani v objednávce ani v telefonickém rozhovoru nezeptal.

    Je zcela běžné, že si zákazníci najednou objednávají produkty, které nejsou vzájemně kompatibilní, neboť je mají do jiného stroje. My v tomto případě navíc na první pohled nejsme schopni poznat, že pila a baterie nejsou kompatibilní, leda bychom si to ověřili v popisu. Vzhledem k tomu, že u baterií kompatibilní stroje uvádíme, předpokládáme, že to zákazník již udělal a vybral si baterii vhodnou pro své nářadí a pokud si není jistý, že nám položí dotaz.

    Důvodem, proč jsme Vašemu požadavku na výměnu také nevyhověli, je fakt, že jste vše objednal na firmu, nevztahovala se na vás tedy ani možnost odstoupení od smlouvy ve 14-ti dnech (tu jste však stejně několika násobně propásl). Pokud byste se býval ozval po pár dnech od nákupu, i přesto bychom vám vyhověli, ale baterie máte doma již více než 2 měsíce. Akumulátory, které necháte vybité několik měsíců v mrazu (sám jste přiznal, že byly v garáži) mohou být klidně již poškozené.

    Toto vše jsem se vám do telefonu snažil vysvětlit, nic arogantního na tom nebylo. My samozřejmě rádi vyhovíme i zákazníkům, kteří tak jako vy, udělají chybu a objednají si nesprávné zboží. Vše má, ale své meze.

    Doporučil bych Vám napříště lépe číst a při pochybnostech se dotázat. Nebo alespoň zboží zkontrolovat po převzetí a případné problémy řešit co nejdříve. Pochybuji, že byste našel jiný obchod, který by Vám baterie po více než dvou měsících vyměnil. Vaše pomsta v podobě negativního hodnocení (ač nás může mrzet, protože je neoprávněné) na tom nic nezmění.

    Za nako.cz Zdeněk Hochman

  • Nedoporučuje obchod

    • žádné
    • neinformuje pravdivě

    nakupovat jinde

    Reakce obchodu NAKO

    Vážený pane Raku,
    vaše hodnocení mne v žádném případě nepřekvapuje. Zůstal jste věrný přístupu, který máte od počátku. Níže vše vysvětlím ostatním zákazníkům, vám evidentně nemá cenu cokoli vysvětlovat.

    Zákazník, měl ve chvíli objednání na eshopu uvedenu dostupnost "skladem u dodavatele" s doplňkovým vysvětlením, že toto zboží nemáme skladem, a že jsme schopni ho dodat do 2-3 dnů. Tato informace je i v rekapitulaci objednávky, která mu automaticky přišla emailem. Přesto nám na informaci o předpokládaném termínu dodání, kterou jsme mu následně poslali emailem, odpověděl, že pokud zboží nemáme, ač bylo inzerované jako skladem, ruší objednávku. Do telefonu a ve dvou emailech jsem se mu snažil vysvětlit, že na eshopu musela být a také byla informace, že zboží je skladem u dodavatele, a že do rekapitulace se tato informace automaticky promítne ze stavu na eshopu ve chvíli objednání. Stav dostupnosti se na našich stránkách zobrazuje dle počtu zásob v našem skladovém systému a je aktualizovaný každých 15 minut. Ono zboží jsme měli vyprodané již druhý den.
    Pan Pavel Rak však mé vysvětlení nepochopil nebo dost možná ani pochopit nechtěl. Musel by totiž uznat, že něco přehlédl a udělal chybu.

    Věřím, že každý rozumný zákazník si sám udělá obrázek.

    Za nako.cz Zdeněk Hochman

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nepříjemně špatná zkušenost s obchodním oddělením. Neprofesionální jednání. Děkuji a nedoporučuji.

    Reakce obchodu NAKO

    Vážený zákazníku,
    zboží, které jste si objednal, nebylo bohužel skladem, proto jste sám zrušil objednávku, viz. citace Vašeho emailu z 12.1.: "Dobrý den. prosím o zrušení této objednávky číslo 54437 na MAKITA HR2450 kombinované kladivo. Děkuji za kladné vyřízení a omlouvám se za případné vzniklé komplikace. Informaci o stornu mi prosím zašlete na tento email."
    My jsme Vám telefonicky nabídli lepší kladivo HR2470 se slevou a Vy jste tuto nabídku přijal. Po té, co jsme Vám ho odeslali, jste zaslal další email, ve kterém jste dohodu o zaslání náhrady zrušil: "Tímto ruším i objednávku Vámi telefonicky nabídnuté alternativy modelu Makita HR 2470."
    Vzhledem k tomu, že jsme Vám zásilku zbytečně zaslali na naše náklady, byly nepříjemné zkušenosti spíše na naší straně.

    Za nako.cz Zdeněk Hochman

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zdlouhavá dodací doba

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    zboží nedorazilo dle nahlášeného termínu, bylo zaměněno za jiny produkt a následně dorazilo opět déle než bylo řečené a v úplně poškozeném obalu.

    Reakce obchodu NAKO

    Vážený pane Škorvánku,
    Vaše reakce ostatním neposkytuje jasný obraz, rád bych to uvedl na pravou míru. Dne 25.11. jste si u nás objednal zvedák, který byl na e-shopu s dostupností "skladem u dodavatele". Informovali jsme Vás, že dorazí pravděpodobně 30.11. , ale již 29.11. jsme Vám psali email, že zvedák přišel. Bohužel později při vychystávání zboží k osobnímu odběru jsme zjistili, že nám od dodavatele přišel chybně jiný typ, o čemž jsme Vás telefonicky informovali, abyste si pro něj náhodou k nám do prodejny nepřišel dříve, než nám přijde od dodavatele ten správný. Odhadli jsme, že bychom ho měli obdržet v pondělí 5.11. Bohužel zřejmě vlivem předvánočního náporu přišel až o den později.
    Poškozený papírový obal měl, ovšem musím Vám připomenout, že obal pro tento produkt nevyrábíme my (udělali bychom ho pevnější) a zvedák jsme ani nepřepravovali (byli bychom k zásilce šetrní).
    Nevím tedy, kde ve výše popsaném průběhu vyřízení zakázky spatřujete důvody k udělení negativního hodnocení našemu obchodu.

    Za nako.cz Zdeněk Hochman

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikuje, dlouhá doba dodání

    nevyjadřuji se, nespolehlivý

    Reakce obchodu NAKO

    Vážený pane Hladile,
    rozumím Vaší nespokojenosti a věřte, že nás nastalá situace mrzí. Bohužel zastoupení značky Metabo pro ČR není v dodávání věcí, které nemají skladem moc pružné. Přislíbili nám datum dodání, které jsme Vám emailem sdělili. Bohužel ani přes urgence nám doposud potřebný díl nedodali a nebyli schopni nám ani sdělit jasné datum, kdy produkt bude. Dnes jsme jim znovu telefonovali a bylo nám přislíbeno, že nám ho dnes odesílají. Pokud od nich tedy konečně dnes díl odejde, v pondělí 17.10. ho obdržíme a Vy ho dostanete v úterý 18.10.
    Omlouváme se Vám za způsobené komplikace, bohužel nebylo v naší moci dodání zboží uspíšit. Jako omluvu Vám ke zboží přidáme malý dárek.

    Zdeněk Hochman - nako.cz