Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Produkt, který jsem objednala, byl skladem, ve skutečnosti ho neměli, chyba ve skladu.

    Ok.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nekomunikuje termín odeslání

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dlouhá doba dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi dlouhá dodací lhůta.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Rychlost dodání, cena.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • vcelku rychlá dodávka, velký
    • vyšší ceny
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Objednané zboží přišlo včas a bez problémů
  • Doporučuje obchod

    50 %

    Rychlé vyřízení objednávky ale bohužel chyběla vystýlka uvnitř krabice a jedno balení soli bylo roztržené a tudíž vysypané.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Dostatečné informace, jak co používat i pro amatéry.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    O.K:

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • velký výběr
    • dobré ceny
    • rychlé dodání

    V tomto e-shopu jsem nakupovala poprvé a jsem velmi spokojená.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Nakupovala jsem zde poprvé a veškerá komunikace proběhla v příjemném duchu.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Spokojnosť

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • bez chyby
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Výhodou je rychlost dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Obchod nabízí velmi příznivé ceny na trhu. Velmi rychlé jednání s vyřazením objednávky .

    Velmi příznivé ceny proti konkurenci, myslím, že lepší nikde nebyli .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané a zaplacené zboží zatím nebylo doručeno. Proto momentálně nedoporučuji. Zatím je to 8 dní.

    Reakce obchodu Naklíčeno

    Dobrý den, paní Mohrová,

    moc se Vám omlouváme za zpoždění zásilky. Bohužel kvůli chybě na skladu jsme neměli jednu položku Vaší objednávky. Tu jsme obratem objednali u dodavatele, ale dorazila až za týden z důvodu poškození během přepravy.

    Moc se Vám za toto omlouváme a na email jsem Vám zaslal návrh na menší kompenzaci.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Výhodu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • zboží - vermikompostér, které inzerují skladem ani po třech týdnech nedorazilo??? A dodané žížaly postupně chcípají...

    Reakce obchodu Naklíčeno

    Dobrý den,

    moc se omlouvám za prodlení. Bohužel došlo k chybě na skladu a produkt nebyl skladem. Nyní již byste skladem měla mít i kompostér. Za způsobené problémy se moc omlouvám. Samotné žížaly dodáváme v krabičce i s vermikomposterm, ve které by měli vydržet i několik týdnů.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velká čekací doba

    Velká čekací doba dodání zboží

    Reakce obchodu Naklíčeno

    Dobrý den, pane Černý,

    moc se omlouvám za prodlení. Kolegyně ve skladu měla bohužel nehodu a odesílání zásilek nabralo zpoždění.

    Moc mě mrzí, že jste musel na zásilku čekat.