• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žadná
    • Je to úplně k hovnu obcho nekomunikuje a je to strašně pomalí
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Oprava byla levná
    • Oprava se nazdařila

    Pán mi sdělil že náhradní díl má, že není problém. Místo toho mi jakýmsi lepidlem zaplácal ten stávající což v místě kudy teče liquid neni moc v pohodě. Spínací tlačítko, které celkem v pohodě fungovalo po zásahu technika již nefunguje, ovšem za cenu 250 kaček a měsíc čekání to neni zas tak zlé. Jen to nefunguje.

    Reakce obchodu Nadines.cz

    Dobrý den, velice mne mrzí, že jste velmi nespokojen. Jistou vinu na tom nesu také já, protože jsem nesledoval Vaši komunikaci a dal informaci, technikovi, aby mod urychleně opravil bez ohledu na to, že díl, který měl na mysli byl styřelý ( hadička ). Provedl opravu silikovem a vulkanizací, což je jediné možné. Dále jsem to neřešil z důvodu mé nemoci , takže se odeslání o více jak týden opozdilo. Samzřejmě Vám vrátíme účtovanou částku na Váš učet. Co se spínače týče více se k tomu vyjádří technik. pokud máte zájem zašleme Vám zpětný štítek a nechám provést revizi a uvedení do provozu. Z vyjádření technika jsem pochopil, že mod již byl rozebrán jak k nám přišel a byly poškozeny plasty v okolí záitů montážních šroubků, což bylo třeba vulkanizovat, aby šel mod opět složit. Podotýtám, že se zabýváme výhradně elektronickou částí zařízení. Mody obsahují spousty plastových částí a zásah do nich většinou znamená nenávratné poškození. Lepení jakékoli části modu nemá smysl, jen odsune projev dalšího problému. Kontaktovat mne můžete na e-mailu [email protected] ( na tuto adresu zašlete podklady k platbě ). Štítek pro případnou zpětnou zásilku Vám pak obratem pošle e-shop. jen podotýkám, že e-shop www.nadines.cz neprovádí opravy, ale pouze balí a zasílá balíčky na základě podkladů, které ode mne dostanou. Jsou v tomto nevinně. Přeji hezký den Ing. Pavel Šafl

  • Nedoporučuje obchod

    • Od 26.4. čekám na zaslání přepravního štítku. Již jsem i volal, slečna/paní na telefonu přislíbila že dá obratem vše do pořádku a stále po pár dnech nic.

    Reakce obchodu Nadines.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zaslání trochu podivné recenze. Zboží Vám zasláno být nemohlo, protože jste si žádné neobjednal. Objednána byla oprava modu a tu lze provést až po jeho doručení k nám. Nicméně štítek pro zpětnou zásilku (aby jste mohl odeslat zboží na opravu k nám) nezasíláme my z našeho e-shopu, ale přepravce(Zásilkovna) a do e-mailu Vám nepříjde z naší adresy (tudiž je možné že spadne do spamu..). Dále tuto službu poskytujeme zdarma a děláme to pouze proto, aby byl způsob zaslání pro zákazníka co nejlevnější. Jinak nyní zásilkovna přímo tuto službu nabízí i pro běžné zasílání balíčků mezi lidmi za výhodných podmínek. Stačí pouze registrace na zásilkovne a vše si je možné vyřídit přes jejich aplikaci sám. Buhužel k této službě nemáme žádnou zpětnou vazbu ( zda štítek dorazil nebo ne ). Minulý týden byl štítek zaslán a dnes po Vaší komunikaci s prodejnou byl zaslán znova. Přeji hezký den Ing. Pavel Šafl NADINES

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod má všetko pre e-fajčiarov.

    Objednal som, objednávka bola vybavená rýchlo, dodaná do zásielkovne tuším po troch dňoch, avšak mal som objednané dva kusy tovaru, zaplatil som za dva kusy tovaru, vo faktúre boli dva kusy tovaru, ale nech som balíček prezrel akokoľvek nachádzal sa tam len JEDEN kus tovaru. Niekto zarobil. Je mi jedno kto podstata je, že od tejto firmy viac neobjednám!!!

    Reakce obchodu Nadines.cz

    Dobrý večer,
    velice se omlouvám a plně chápu Vaši nespokojenost. Škoda, že se o této události dozvídám až z recenze. K chybě došlo na naší straně při kompletaci a balení objednávek. V žádném případě to nebyl úmysl. Snažíme se o maximální vstřícnost, a bezchybně nepracuje asi nikdo. Samozřejmě toto bude projednáno se zaměstnancem, který ten den připravoval expedici.
    Chybějící zboží Aspire K1 obratem pošleme na výdejní místo. Jako naši omluvu přijměte prosím náhradní žhavící hlavy dvě balení po 5ks Aspire BVC 1,6 a 1,8 ohm pro Aspire K1 a nový clearomizer Aspire K2 nebo K3 k vyzkoušení dle Vašeho výběru.

    Ještě jednou se velmi omlouvám za komplikace.
    Ing. Pavel Šafl

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • to skutecne netusim
    • rozdava jako darky levne padelky

    obchod neni zrovna levný treba baterie se daji i v kamenem obchode koupit o 100 a vic kc levnej

    Reakce obchodu Nadines.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za velmi podnětnou a snad i trochu zábavnou recenzi. Nevím čím jsme si tuto reakci zasloužili. Při nákupu e-liquidů dávat dárky či pozornosti je dle mého názoru normální. K ceně baterií bych řekl jen to , že bych se rád dozvěděl kde mohu nakoupit běžnou eGo baterii 1100 mAh za 50,- a míň jak uvádíte. Nicméně máte vždy možnost odstoupení od smlouvy a ihned Vám bude zaslána částka 378,- včetně dopravy za Váš nákup 3x15 ml eliquid PINK FURY baterii eGo 1100 mAh a clearomizer H2 tango D.
    Pro vrácení kupní ceny mne prosím kontaktujte.
    Přeji hezký den
    Ing. Pavel Šafl

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • zadne
    • zakaznik si objedna zbozi a prijde jine,objednal jsem vision vivi nova a oni poslali jinou vivi novu od jine znacky asi spatny obchod,varovani pro ostatni

    nedoporucuji nakupovat,skoda penez

    Reakce obchodu Nadines.cz

    Vážený pane Dvořáku,
    velice mě mrzí Vaše nespokojenost s produktem, který Vám byl dodán . V popisu je vždy u produktu uvedeno o co se jedná pokud název či označení je příliš obecné nebo se jedná o alternativu k produktu, který se již nevyrábí atp. Zde popis:( Alternativní sada clearomizéru k VISION Vivi Nova. Sadu tvoří clearomizer s příslušenstvím a tři atomizéry s odporem 1,8 , 2,4, 2,8 ohmů. Dlouhé knoty. Závit 510. Přisávání nad závitovou částí. Ideální a osvědčené příslušenství.Tento produkt nahrazuje VISION VIVI NOVA SET 3,2 ml jehož výroba byla ukončena a společnost VISION VAPROS již nepokračuje ani ve výrobě náhradních žhavících hlav.) Pokud je s dodávkou cokoli v nepořádku, bývá slušností upozornit na tuto záležitost prodejce, aby mohl sjednat nápravu. Z Vaší strany nedošlo k žádné komunikaci a přitom hodnotíte nás, že nekomunikujeme, což je poněkud neférové jednání. Vždy nás můžete kontaktovat a to jak telefonicky, me-mailem nebo prostřednictvím chatu. Samozřejmě vždy máte nárok na vrácení peněz pokud nejste spokojen z výrobkem a to i bez udání důvodu. Reklamace i odstoupení u nás probíhá okamžitě po oznámení zákazníkem a své závazky také ihned plníme.
    Vrátíme Vám celou částku za Váš nákup včetně příslušenství. Ostatní produkty, které předpokládáme, že byly v pořádku berte jako bonus.
    Ještě se vrátím k hodnocení. Zde se hodnotí obchod a ne zboží.

    Přeji hezký den
    Ing. Pavel Šafl
    za www.nadines.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží přišlo rychle, ale náplň do el. cigarety s prošlo záruční lhůtou, nechutná.

    Reakce obchodu Nadines.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Vámi objednaný e-liquid byl po expirační lhůtě, což bylo uvedeno v názvu produktu (Manta e-liquid Winson 30ml/24mg TWSN011 (šarže: 25071228) EXP:27.7.2014) a také v sekci "výprodej e-liquidů " . Nicméně stačilo nás pouze kontaktovat a e-liquiid jsme mohli obratem vyměnit za jiný , který máte ověřený a chutná Vám, či se dohodnout na jiném řešení. Vždy se snažíme vyjít zákazníkům vstříc.
    S pozdravem
    Ing. Pavel Šafl za www.nadines.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží jsem si objednal,zaplatil a ačkoli už to je více jak 14 dni,zboží jsem ještě neobdržel!!!

    Reakce obchodu Nadines.cz

    Dobrý den pane Málku, Vaše objednávka není do dnešního dne uhrazena a čekáme na úhradu částky 249,- Kč na náš účet. V potvrzovacím e-mailu jste obdržel fakturu s podklady k platbě. Dne 27.12.2013 jste byl neúspěšně kontaktován telefonicky z prodejny. Prosím sdělte nám, jak tedy dále postupovat. Pokud jste provedl platbu, zkontrolujte si prosím platební údaje a zda se Vám platba nevrátila zpět na Váš účet.
    S pozdravem
    Ing. Pavel Šafl
    Nadines.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Bylo mi poslano jine zbozi nez jsem objednal,jde o drobnosti ktere nema cenu vracet,jen nechci byt za vola.Najdu jiny obchod a urcite nedoporucim.

    Reakce obchodu Nadines.cz

    Vážený pane Nedomo,

    velice nás mrzí Vaše nespokojenost s produkty, které Vám byly dodány. Provedl jste celkem tři objednávky od startovních setů až po další příslušenství. První z nich jste stornoval a k ní se vztahuje i Vaše reakce. Pokud jste ve Vašich objednávkách shledal jakékoliv nesrovnalosti ( týkající se i barvy, tvaru či materiálu komponentů), stačilo nás kontaktovat. Z Vaši reakce není zřejmé, co konkrétně nebylo v pořádku. Reklamační řízení u nás probíhá ihned po oznámení zákazníkem.V případě, že by jste nás kontaktoval, věděl by jste, že nic vracet nemusíte, my provádíme plnění vždy jako první.

    Ing. Pavel Šafl
    za ww.nadines.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Konusový kryt nepasuje na EGO je větší.
    • Smokymizer CE3 má větší odpor 2,8Ohm a na
    • vašich stránkách je uvedeno 2,4-2,7Ohm

    Reakce obchodu Nadines.cz

    Vážený pane Beránku,
    velice mě mrzí Vaše nespokojenost s produktem, který Vám byl dodán. Omlouvám se za chybu v popisu u produktu CE3. Jedná se o výprodej a nevěnoval jsem dostatečnou pozornost tomu, že část dodávky je označena jiným odporem. Konusový kryt je určen pro CE3 od Microcig a má rozšiřený horní konus, aby se tam vešel. Co se závitu týče, byl před odesláním kontrolován na bateriích (2 ks Mit a Joye) a pasoval. Pokud je s dodávkou cokoli v nepořádku, bývá slušností upozornit na tuto záležitost prodejce, aby mohl sjednat nápravu. Z Vaší strany nedošlo k žádné komunikaci a přitom hodnotíte nás, že nekomunikujeme, což je poněkud neférové jednání. Před objednáním máte možnost se o všech produktech informovat telefonicky, či e-mailem a to samé platí i v případě, když Vámi objednané zboží není v pořádku. Reklamace u nás probíhá okamžitě po oznámení zákazníkem a své závazky plníme také ihned plníme. Dnes Vám byly na adresu vráceny peníze za Vaši objednávku. Ještě se vrátím k hodnocení. Zde se hodnotí obchod a ne zboží.
    S pozdravem
    Ing. Pavel Šafl

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Sortiment
    • Obchod si neprověřuje dodavatele.

    Nevím, byl to první nákup. Koupil jsem echomizér, naplnil a po dvou hodinách přestal žhavit.
    Osobně moc spokojen nejsem a než se trmácet dvakrát na poštu, tak se na nějakou můžu z vysoka v*******.

    Reakce obchodu Nadines.cz

    Dobrý den,

    velice mě mrzí Vaše nespokojenost s produktem, který Vám byl dodán. Není pravdou, že neprověřujeme dodavatele. Spolupracujeme s pěti dodavateli a s většinou již déle, než dva roky. Produkty, které se nachází na nadines.cz, jsou prověřené námi e-kuřáky. Osobně mi za poslední čtyři roky, co se v tomto prostředí pohybuji a sám vapuji mi prošlo rukama a ústy opravdu obrovské množství produktů. Vím, že mezi produkty mohou být i vadné kusy a od toho je zákazník chráněn a prodejce má povinnost plnit závazky s reklamací. Reklamace u nás probíhá okamžitě po oznámení zákazníkem a své závazky plníme okamžitě.
    Před odesláním můžeme na skladě kontrolovat pouze základní funkčnosti clearomizerů či jiných příslušenství.
    Dále jsem zvyklý, že s námi zákazníci komunikují a také jim vždy vycházíme vstříc a to bez ohledu na to, zda je reklamace oprávněná, či ne. Píšete sice, že nestojíte o komunikaci, ani o náhradní plnění, ovšem neradi zůstáváme někomu něco dlužni a proto Vám vracíme částku 284,- Kč poštou na Vaši adresu. Dodavatele budu osobně informovat překladem Vašeho hodnocení a jeho reakci Vám i s případným náhradním plněním zašleme.

    S pozdravem.

    Ing. Pavel Šafl