Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Obchod nekomunikuje, zboží dosud nemám.
Reakce obchodu Nábytek Šenkýř
Dobrý den.
Pokud je nám známo tak jste nás nekontaktoval s žádným dotazem tudíž jsme nepovažovali za nutné vás kontaktovat z naší strany .
Vaše zboží je v tuhle chvíli skladem a bude zařazeno do rozvozového plánu.
Při objednání jste si určitě všiml dodací lhůty která může být i 30 dní tudíž ještě jsme v termínu.
S přáním hezkého dne Nábytek Šenkýř s.r.o -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
V zásilce byly informace zřejmě v polském jazyce, takže jsem tomu vůbec nerozuměla. Na složení botníku jsem musela zavolat truhláře, sami jsme si s tím neporadili. Šrouby k úchytkám nepasovaly, jsou velké.
Reakce obchodu Nábytek Šenkýř
Dobrý den
moc nás mrzí vaše recenze.Co se týče návodu tak nevíme jak je uvnitř krabice návod psán,nevidíme do ní.Jde hlavně o obrázky a tyto předsíně prodáváme často a zatím si nikdo nestěžoval na návod nebo to že to sám nezvládl smontovat.Co se týče šroubů,je potřeba dbát na to aby jste do správného dílu dali vždy ten správný šroub.A co víme tak návod je vyobrazen detailně kam který díl jde a jaký šroub k tomu jde.
I tak děkujeme za recenzi.s pozdravem Nábytek Šenkýř. -
Nedoporučuje obchod
- Doba dodání
Reakce obchodu Nábytek Šenkýř
Dobrý den,nechápeme vaše hodnocení.
Komoda je objednaná u výrobce,bohužel nastal problém,že komoda není skladem.Čekáme na dodání.
Proto u většinu sortimentu platí doba dodání cca 30 dní.Když jste objednávala,musela jste to brát v potaz.
Někdy samozřejmě doručujeme dřív,když zboží máme na skladě.
Někdy se podaří že doručujeme za týden jindy bohužel až za týdny 4.
Tuto situaci nedokážeme ovlivnit.
s pozdravem Nábytek Šenkýř -
Nedoporučuje obchod
Hrozné jednání. Termíny neakceptují.
Reakce obchodu Nábytek Šenkýř
Dobrý den problém s pozdním dodáním vám byl ochotně a několikrát vysvětlován,moc se omlouváme za toto nedopatření.i tak děkujeme za recenzi.s pozdravem Nábytek Šenkýř
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 měsíc
nedodržení dohodnutých podmínek.
Reakce obchodu Nábytek Šenkýř
Omlouváme se za problém při doručení.Ale řidič informován byl.A jsme rádi že řidič ochotně pomohl.
Co se týče výnosu je u nás poplatek 200 Kč/patro,které pan řidič po vás nepožadoval.
Je vždy nutno předem hlásit výnos.
Takže recenzi od vás bereme.
děkujeme,s pozdravem Nábytek Šenkýř -
Nedoporučuje obchod
Po dvou týdnech od objednání byla dodací lhůta z původních 21 dnů změněna na stránkách na 30 pracovních dnů - z tohoto důvodu jsem objednávku zrušila
Reakce obchodu Nábytek Šenkýř
Omlouváme se za nedodržení lhůty pro doručení,ale problém nastal u výrobce.omlouváme se ještě jednou.
-
Nedoporučuje obchod
Dlouhá čekací doba.
Reakce obchodu Nábytek Šenkýř
Dobrý den omlouváme se za dlouhou dodací lhůtu,ale ta byla zapříčiněna výrobcem,který nám váš kus dodal až po daném termínu,i přes naši urgenci se to bohužel v termínu nestihlo. Omlouváme se.
S pozdravem Nábytek Šenkýř -
Nedoporučuje obchod
- bez informací a zboží nikde
Jen sdělili,že objednávku přijali a dál nic.
Reakce obchodu Nábytek Šenkýř
Vážený pane vaše objednávka byla u nás registrována dne 19.8.2019, tzn od objednání uplynulo 10 dní.
U nás v int.obchodě máte jasně dáno dodací lhůtu 21 dní (podotýkám pracovních) , takže nechápeme vaši negativitu.