Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    V zásilce byly informace zřejmě v polském jazyce, takže jsem tomu vůbec nerozuměla. Na složení botníku jsem musela zavolat truhláře, sami jsme si s tím neporadili. Šrouby k úchytkám nepasovaly, jsou velké.

    Reakce obchodu Nábytek Šenkýř

    Dobrý den

    moc nás mrzí vaše recenze.Co se týče návodu tak nevíme jak je uvnitř krabice návod psán,nevidíme do ní.Jde hlavně o obrázky a tyto předsíně prodáváme často a zatím si nikdo nestěžoval na návod nebo to že to sám nezvládl smontovat.Co se týče šroubů,je potřeba dbát na to aby jste do správného dílu dali vždy ten správný šroub.A co víme tak návod je vyobrazen detailně kam který díl jde a jaký šroub k tomu jde.
    I tak děkujeme za recenzi.s pozdravem Nábytek Šenkýř.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Velký výběr obyčejného i luxusního nábytku, který si lze sestavit dle vlastních představ
    • Cenově přijatelné,
    • Vlastní doprava, která volá den předem, aby se domluvila na předání, pak volá v den dovozu půl hodiny předem a navíc jsou ještě usměvaví a milí
    • Trošku delší čekací doba (až měsíc)

    Reakce obchodu Nábytek Šenkýř

    Omlouváme se za pozdější dodání,trošku nás potrápil výrobce komody,protože ji neměl na skladě ihned k odebrání,k tomu se ještě přidal problém s celozávodkama a bohužel se tím pádem dodání opozdilo.Jinak bychom byli o 2 týdny rychlejší. :-) Aspoň víme co máme zlepšovat,děkujeme za podmět i recenzi.s pozdravem nábytek Šenkýř

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Můj první obchod,ale naprostá spokojenost. Snadné objednání,rychlá odezva firmy,taktéž rychlá doprava včetně velmi slušného a profesionálního řidiče. Velice rád tuto firmu DOPORUČUJI.

    Reakce obchodu Nábytek Šenkýř

    Děkujeme za kladnou reakci a těšíme se případně na další spolupráci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doba dodání

    Reakce obchodu Nábytek Šenkýř

    Dobrý den,nechápeme vaše hodnocení.
    Komoda je objednaná u výrobce,bohužel nastal problém,že komoda není skladem.Čekáme na dodání.
    Proto u většinu sortimentu platí doba dodání cca 30 dní.Když jste objednávala,musela jste to brát v potaz.
    Někdy samozřejmě doručujeme dřív,když zboží máme na skladě.
    Někdy se podaří že doručujeme za týden jindy bohužel až za týdny 4.
    Tuto situaci nedokážeme ovlivnit.
    s pozdravem Nábytek Šenkýř

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Super obchod,solidní a vstřícné jednání. Vše proběhlo v pořádku.Co se mi taky moc líbí a mile mě to překvapilo, že dovoz byl za 300 kč a to mi ji vezli až z Kyjova (kousek od Prahy pro predstavu).

    Prostě super obchod

    Reakce obchodu Nábytek Šenkýř

    Děkujeme za kladnou reakci a těšíme se případně na další spolupráci.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Komunikae vzápětí po odeslání objednávky.
    • Dodací lhůta 30 pracovních dní, po 10 dnech avizo na doručení.

    Dodání bylo následující den zrušeno. Objednávka jednotlivých komponentů výrobcem potvrzena, ale nebyla prodejci dodána s kompletní zásilkou. Není vina prodejce, ale nesolidní jednání od výrobce.

    Reakce obchodu Nábytek Šenkýř

    Moc se omlouváme za problémy.Výrobce nám nedodal vaši objednávku kompletní.Po urgenci výrobci bylo už vše v pořádku. Děkujeme za kladnou reakci a těšíme se případně na další spolupráci.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • vlastní - levnější doprava

    Dodání zboží bylo v lhůtě 30 dnů.
    Zboží lepší polské kvality (nečekejte ale zázraky).

    Reakce obchodu Nábytek Šenkýř

    Děkujeme za kladnou reakci a těšíme se případně na další spolupráci.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    S delší dodací lhutou jsem počítal.Kartony jsem zatím nerozbalil.Snad bude vše v pořádku.Nakoupil bych znovu.

    Reakce obchodu Nábytek Šenkýř

    Tak doufáme,že bude vše v pořádku a nábytek vám bude dělat radost.Děkujeme za kladnou reakci a těšíme se případně na další spolupráci.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    výborné jednání, bohužel objednávka musela být zrušeny kvůli dodavateli.

    Reakce obchodu Nábytek Šenkýř

    Moc nás mrzí že to takto dopadlo.Opravdu nás vytrestal výrobce dané sedačky.s pozdravem Nábytek Šenkýř

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    dobrá cena zboží velmi ochotní a slušní dopravci tohoto obchodu

    Reakce obchodu Nábytek Šenkýř

    Děkujeme za kladnou reakci a těšíme se případně na další spolupráci.

  • Hrozné jednání. Termíny neakceptují.

    Reakce obchodu Nábytek Šenkýř

    Dobrý den problém s pozdním dodáním vám byl ochotně a několikrát vysvětlován,moc se omlouváme za toto nedopatření.i tak děkujeme za recenzi.s pozdravem Nábytek Šenkýř

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vlastní doprava

    Reakce obchodu Nábytek Šenkýř

    Děkujeme za kladnou reakci a těšíme se případně na další spolupráci.

  • Doporučuje obchod

    50 %

    • výhodná cena produktu a dopravy
    • přehledné internetové stránky
    • chybí proaktivní přístup k zákazníkovi
    • dlouhá dodací doba : objednávka z 30.9. doručena až 14.11.

    Obchod nabízí produkty za příznivou cenu. Vcelku výhodná je i cena za vlastní dopravu s výnosem za první uzamykatelné dveře.
    Zboží nám ale nebylo dodáno v době, kterou obchod uvádí na svých internetových stránkách. Až po našem dotazu nám bylo sděleno, kde je problém. Doručovací termín nebyl dodržen a zboží bylo doručováno na druhý pokus = tedy s dalším zpožděním.
    Obchod by měl rozhodně zapracovat na kvalitnější komunikaci se zákazníky.

    Reakce obchodu Nábytek Šenkýř

    Dobrý den,omlouváme se za pozdní dodání,první problém byl způsoben tím že výrobce nám nebyl schopen dodat k vaší objednané stěně dotyčný konferenční stolek včas.druhý problém byl způsoben už při samotném dovozu k vám.
    Pokazila se nám během rozvozu dodávka a byly jsme nuceni rozvoz dotyčný týden odložit.vše bylo oznámeno zákazníkům ihned .
    Jako omluvu jsme vám nábytek doručily bez placení dopravy.Když už zmiňujete dané věci v recenzi je vhodné uvést věci na pravou míru.I tak děkujeme za nákup,za důvěru i za vaši recenzi.s pozdravem Nábytek Šenkýř

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    nedodržení dohodnutých podmínek.

    Reakce obchodu Nábytek Šenkýř

    Omlouváme se za problém při doručení.Ale řidič informován byl.A jsme rádi že řidič ochotně pomohl.
    Co se týče výnosu je u nás poplatek 200 Kč/patro,které pan řidič po vás nepožadoval.
    Je vždy nutno předem hlásit výnos.
    Takže recenzi od vás bereme.
    děkujeme,s pozdravem Nábytek Šenkýř

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Po dvou týdnech od objednání byla dodací lhůta z původních 21 dnů změněna na stránkách na 30 pracovních dnů - z tohoto důvodu jsem objednávku zrušila

    Reakce obchodu Nábytek Šenkýř

    Omlouváme se za nedodržení lhůty pro doručení,ale problém nastal u výrobce.omlouváme se ještě jednou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá čekací doba.

    Reakce obchodu Nábytek Šenkýř

    Dobrý den omlouváme se za dlouhou dodací lhůtu,ale ta byla zapříčiněna výrobcem,který nám váš kus dodal až po daném termínu,i přes naši urgenci se to bohužel v termínu nestihlo. Omlouváme se.
    S pozdravem Nábytek Šenkýř

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Přijeli na minutu přesně, jak jsme se domluvili.

    Reakce obchodu Nábytek Šenkýř

    Děkujeme za kladnou reakci a těšíme se případně na další spolupráci.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • ochota, mají co prodávají

    Objednal jsem zboží u pána, protože jiný dodavatel mi dodával od dubna 2019 do 10/2019 druhou skříň. Když už sem to s nervy nevydržel, našel jsem tento shop kde měli stejný model. Do 21 dní mělo být u mě. Najednou ale dodali po půl roce původní dodavatel, tak jsem převzali dobírku abychom už měli skříň. Zde by to bylo asi rychlejší a děkuji za vstřícnost i se stornem. Rozdíl pár stovek bych dříve zaplatil obratem v tomto shopu a měl skřín v klidu za 3 týdny (ne 2 měsíce, jako nám dorazil první kus v červnu (měl i jsme 2 celkem).

    Reakce obchodu Nábytek Šenkýř

    Děkujeme za reakci.i to se občas stává.budeme se po případně těšit na další spolupráci.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Chválim ochotu už pri objednávaní tovaru. Nábytok bol určený pre mamu, pre jej ťažké ochorenie sme museli modernizáciu kuchyne zrušiť. Po vysvetlení dôvodu mi navrhli zrušenie objednávky 2 týždne pred plánovaným dodaním tovaru bez akéhokoľvek poplatku.

    Reakce obchodu Nábytek Šenkýř

    Nic se neděje paní Dagmar,chápeme tuto situaci a přejeme vám hlavně hodně zdraví.To máme jen v životě jedno.
    Kdyby jste v budoucnu cokoliv potřebovala i co se nábytku týče neváhejte se na nás opět obrátit. :-)
    s pozdravem Nábytek Šenkýř

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • rychlost, ochota, profesionalita
    • Spokojenost nad míru

    Reakce obchodu Nábytek Šenkýř

    Děkujeme za kladnou reakci a těšíme se případně na další spolupráci.